چند نکته ساده خانگی برای زیبایی طبیعی

Kruger

عضو جدید
[h=3][/h] قدس آنلاین – رها واعظی: اگر چه زیبایی یک مساله همه جانبه است، اما زیبایی پوست زیربنا و اساس کل زیبایی فرد می باشد.
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، زیبایی پوست، نیاز به مراقبت های ساده و روزانه دارد و با 4 اصل زیر امکان پذیر می شود:
1- دوش گرفتن روزانه:
اگر روزتان را با دوش گرفتن آغاز کنید، هم به شادابی پوستتان کمک می کند و هم باعث شادابی شما در روز می شود. دوش گرفتن امر مهمی برای سلامت و شادابی و طراوت شما است. سعی کنید از روغن های معطری مانند؛ گریپ فروت و اسطوخودوس به عنوان مواد معطر برای پوستتان و ایجاد نیروی تسکین دهنده در بدنتان استفاده کنید.
2- مراقبت از پوست:
شما باید برنامه ای روزانه برای پاکسازی و مرطوب کردن پوستتان داشته باشید. همچنین برای پاک کردن آرایشتان حتما از شیرپاک کن مناسب استفاده کنید. استفاده از کرم ها و لوازم آرایشی مناسب با پوستتان نیز امر مهمی برای نگهداری پوست شما به حساب می آید.
3- مراقبت از مو:
موهای خود را حداقل یک بار در هر 2 یا 3 روز، باید به طور کامل بشویید تا پوست سرتان تمیز بماند. از شامپویی متناسب با موی خود استفاده کنید و از مصرف بیجای ژل، ماسک و یا واکس های مو بپرهیزید. استفاده از این مواد، کیفیت موهای شما را پایین آورده و باعث ریزش مو می شود.
4- انتخاب نحوه آرایش صورت:
استفاده از ته آرایش کمی برای عوض شدن رنگ و رو در خانم ها، برای آن دسته از افرادی که به استفاده از مواد آرایشی به طور روزانه عادت دارند، مناسب ترین گزینه است. آرایش های غلیظ مناسب مراسم و مهمانی های خاص است و اگر به طور روزانه از مقادیر زیادی مواد آرایشی استفاده شود، خطری جدی برای پوست به حساب می آید و مانع تنفس مناسب پوست می شود. البته استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب، برای خارج از منزل امری ضروری برای حفاظت از پوست شما می باشد.
در آخر...
مهم ترین نکته، انتخاب تغذیه روزانه مناسب و سالم و داشن خواب کافی است. سرمایه گذاری بر روی این دو عامل، باعث ماندگاری سلامت و زیبایی شما خواهد بود. همچنین داشتن اخلاق خوب و اعتماد به نفس، به جذابیت و زیبایی شما می افزاید.
 

Similar threads

بالا