[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

pouyashayan

عضو جدید
آقا داوود و بچه های فلات که رفتن طب، میخواستم بعد از گرفتن جواب آزمایش خون نتایج این دو تست خودشونو اینجا بزارن تا من ببینم
شاید براتون عجیب باشه اما برام مهمه،من واسه مشکلی که دارم دارو مصرف میکنم که تا حدودی روی کبد تاثیر داره نتایج من رو مرزه حالا میخوام ببینم این نتایج برای شما که کاملا سالمید چنده:cry:
این تست ها مربوط به کبد هستش
A.L.T.(SGPT)
(A.S.T(SGOT

من 11 اردیبهشت طبمه،از تمام نتایج عکس میندازم میزارم تو تاپیک
 

pouyashayan

عضو جدید
یعنی قبل از شروع به کار یه چند روز میفرستنتون سایتی که قراره اونجا کار کنید، تا با محیط کار آیندتون آشنا بشید. که بعدن کسی دبه در نیاره که من نمیدونستم ، اینجا کجاست منو آوردید؟؟!! و از این صحبتا ...:smile:

ممنون از پاسخت آرش جان
 

yaserja

عضو جدید
اتفاقا نیاز داشتم چون یه سری تستهای دیگه مربوط به کبد و کلیه بود اما چون زیادن همین دو تا رو نوشتم اگه لطف کنید برام بزارید یا ایمیل کنید ممنون میشم
yaserj11@yahoo.com

ممنون از ارسال ایمیلت فقط میخواستم بدونم همین یک برگه بود اگه کل آزمایشه همین باشه ظاهرا توی طب آیتم های مربوط به کبد گرفته نمیشه
 

mehdi-hp

عضو جدید
سلام.من 4اردیبهشت طب صنعتی دارم.امروز با فلات قاره تماس گرفتم و در مورد اسکان پرسیدم که یه خانم نسبتا خوش اخلاق(چیزی که این روزها کم پیدا میشه!) جواب داد که بله اسکان هم داریم
و من پرسیدم که با پدر و مادرم میتونم بیام؟ ایشون گفت :نه آقا ،مگه اینجا هتله!
 

FAMINE RIAN

عضو جدید
ممنون از ارسال ایمیلت فقط میخواستم بدونم همین یک برگه بود اگه کل آزمایشه همین باشه ظاهرا توی طب آیتم های مربوط به کبد گرفته نمیشه

برگه ها زیادن اما فقط این یکی مربوط به ازمایش خون و اداره
 

pouyashayan

عضو جدید
سلام.من 4اردیبهشت طب صنعتی دارم.امروز با فلات قاره تماس گرفتم و در مورد اسکان پرسیدم که یه خانم نسبتا خوش اخلاق(چیزی که این روزها کم پیدا میشه!) جواب داد که بله اسکان هم داریم
و من پرسیدم که با پدر و مادرم میتونم بیام؟ ایشون گفت :نه آقا ،مگه اینجا هتله!
:biggrin: پسر مگه داری میری خواستگاری؟:biggrin:
 

kiyan_max2020

عضو جدید

خب پس خیال blackberry35 هم راحت شد و قراره قول بدن که دیگه اسپم نکنن و دائم این موضوع رو تکرار نکنن :D
چون عقلانی هم ببینی کار بیهوده ایه...
نه کسی از مدیران سایت از سران نفته که با تکرار موضوع "تکمیل ظرفیت" کار شما راه بیفته...
نه کسی از سران نفت اینجا عضوه!!

مدیر جان مارو از قلم انداختی ها
پس ما اینجا چی هستیم
رئیسم دیگه
ضمنا تاریخ رسیدن جواب گزینشت به نیرو انسانی بستگی به تاریخ طب صنعتی داره
چون وقتی نتیجه طبت آماده شد نتیجه عدم اعتیادو میدن به گزینش بعد اونا صلاحیتتو تاید می کنند میفرستن به نیرو انسانی
پس هر چی طبت دیر تر بوده باشه جواب گزینشت دیر تر میرسه
فکر کنم طب شما حدودای 17 اسفند بوده باشه نه؟
 

hamid_ba

عضو جدید
دوستان فلات قاره کسی شماره ای از فلات داره که بشه زنگ زد و از زمان طب صنعتی مطلع شد؟آخه من اول فامیلیم با ب شروع میشه ولی خبری نشد گزینش هم 24 اسفند رفتم. کسی بتونه کمک کنه ممنون میشم.
 

kiyan_max2020

عضو جدید
به خدا تو خلی پسر ... یه بار گفتی همه دیدن ... اینجا با چشم میبینن با گوش نیست هی تکرار میکنی


به فکر نون باش خربزه آبه آقا جان

این بشر مریضه اصلا اسمش محسن علی بیگی نیست
داره تاپیکو بهم میزنه هیچ کی هم نیست جلوشو بگیره
تازه اگه حذفش کنن میره با یه ای دی دیگه میاد
 

kuwait

کاربر فعال
امروز هم 2 تا ازدوستانم هم زنگ زدن خدا رو شکر جوا طب و گزینششون مثبت بوده و بهشون گفتن شروع کار:اوایل خرداد
 

_mahdi_

عضو جدید
این بشر مریضه اصلا اسمش محسن علی بیگی نیست
داره تاپیکو بهم میزنه هیچ کی هم نیست جلوشو بگیره
تازه اگه حذفش کنن میره با یه ای دی دیگه میاد
مطمئن باش اسم و مشخصاتش واقعیه .بندو یک بار اب داده حالا اومده اینهمه سیاهبازی میکنه واسه اینکه کارا و حرفاشو بندازه گردن یک ادم خیالی.
از یک ادم بیکار که دلش به این ازمون خوش بوده و قبول نشده ، چه انتظاری داری؟ مطمئن باش وقتی هم که ما سر کار بریم و داریم کیف حقوقای میلیونیمون رو می بریم باز هم این اقا می یاد اسپم در می کنه واسه تحریم و ... بیخیال بزار دلش به همین اینترنت خوش باشه و خودش ببینه یک دوهزاری هم براش سود نداره .


در ضمن من امروز زنگ زدم به شماره 83762124 گفت که بغیر از طب صنعتی بقیه نتایج و مدارکم رسیده و مشکلی ندارم .
احتملا اموزشیمون هم عسلویه نباشه . پدرم با یکی از مسئولای اونجا صحبت کرده بود گفته بود که فعلا با کمبود شدید کمپ واسه اسکان روبرو هستند .


 

farkhaniii

عضو جدید
دوستان فلات قاره کسی شماره ای از فلات داره که بشه زنگ زد و از زمان طب صنعتی مطلع شد؟آخه من اول فامیلیم با ب شروع میشه ولی خبری نشد گزینش هم 24 اسفند رفتم. کسی بتونه کمک کنه ممنون میشم.


حمید جان اونجور که از گفته های بچه های فلات پی بردم ، آقا داود گفته که فلات قاره بر اساس فامیل زنگ نمیزنه بلکه بر اساس تکمیل شدن پرونده هاست
 

hiby

عضو جدید

کماکان حرف آقای حسینی یکیه..........هر دفعه میزنگیم میگه : نگران نباش . تا دو روز دیگه باهاتون تماس میگیرن....اعصابش هم از فولاده............این همه در طول روز تماس میگیرن و سوالهای تکراری میپرسن باز هم هر دفعه صمیمی تر از دفعه ی قبل برخورد میکنه...من واقعا این دفعه اینطوری شدم :redface:
 

blackberry35

اخراجی موقت
[
زمان اعلام تکمیل ظرفیت همچنان در... داوطلبان آزمون نفت از نگرانی‌های خود می‌گویند:
۱۳۹۱/۱/۲۶

زمان اعلام تکمیل ظرفیت همچنان در هاله‌ای از ابهام 10:06

با وجود گذشت حدود 9 ماه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و طرح موضوع تکمیل ظرفیت‌ برخی رشته‌های آزمون استخدامی همزمان با اعلام نتایج قبول شدگان در روزهای پایانی دی سال گذشته، هنوز توضیحاتی راجع به روند تکمیل ظرفیت، زمان اعلام اسامی و رشته‌های مورد نظر بیان نشده است.

به گزارش خبرنگار پانا نیوز، باوجود سوالات مکرر داوطلبان در خصوص اعلام زمان جرئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی نفت و گذشت حدود سه ماه از اعلام نتایج قبول شدگان نهایی، زمان احتمالی اعلام تکمیل ظرفیت‌ها و چگونگی اجرای آن در هاله‌ای از ابهام است.

در این رابطه برخی کاربران پانا نیوز، در یادداشت‌های مختلفی بر پیگیری‌های مکرر خود درخصوص اعلام زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی شرکت ملی نفت که بی‌نتیجه مانده است، تاکید کرده‌اند.

این داوطلبان با اشاره به اهمیت این موضوع توضیح داده‌اند که: "اطلاع از زمان و قانون‌های تکمیل ظرفیت به داوطلبانی که در مرحله نخست نمره کامل را کسب نکرده‌اند ولی باتوجه به کارنامه آزمون، به پذیرفته شدن در مرحله تکمیل ظرفیت امیدوارند، کمک خواهد کرد تا با اطلاعات و واقع‌بینی بیشتر به موضوع آزمون استخدامی نفت بپردازند.

به طور مثال بسیاری از داوطلبان شرکت کرده در آزمون استخدامی نفت و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که همزمان در تیر سال گذشته برگزار شد، به طور موازی برای اشتغال در شرکت‌های دیگر هم تلاش کرده‌اند که اولویت خود را استخدام در صنعت نفت می‌دانند، در نتیجه طولانی‌شدن اعلام نتایج نهایی آزمون پس از برگزاری مصاحبه تخصصی و آزمون روانشناختی از یکسو و بی‌خبری در خصوص زمان اعلام تکمیل ظرفیت‌ها از طرف دیگر موجب شده گزینه‌های دیگر یکی پس از دیگری از دست بروند.

همچنین با توجه به اهمیت نتیجه این آزمون بر سرنوشت شغلی داوطلبان موجب شده بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مهم در زندگی داوطلبان منوط به نتیجه آزمون معطل بماند که از همه بدتر انتظار در شرایط مبهم از نظر اطلاع‌رسانی است.

اگرچه مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به تازگی با اعلام زمانی برای تکمیل ظرفیت و ارائه اطلاعاتی هرچند مختصر داوطلبان این شرکت را از نگرانی و سردرگمی خارج کرده است ولی باید تاکید کنیم که از حدود پنج هزار نفری که در این مرحله قرار است جذب شوند، 587 نفر مربوط به پالایش و پخش بوده، پس انتظار اینست که مدیران توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت نیز با احترام به داوطلبان این آزمون حداقل اطلاعات اولیه را در اختیار داوطلبان بگذارند."

به گزارش پانا نیوز، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش در خصوص تکمیل ظرفیت مجوز استخدامی گفته بود که چنانچه به‌دلیل عدم نظر مثبت طب صنعتی و هسته گزینش و همچنین انصراف، افرادی از چرخه استخدام خارج شوند، بر اساس اولویت و تقدم امتیازات از نفرات ذخیره جهت تکمیل ظرفیت استفاده خواهد شد که در خرداد ماه سال جاری در صورت نیاز موضوع از طریق سایت ثبت نام اعلام خواهد شد.


بازگشت به اخبار چاپ

نظر مخاطبان:

علی
۱۳۹۱/۱/۲۹
سلام نگذارید نتیجه پیگیریهای ما در باب تکمیل ظرفیت به هدر رود.

ابراهیم
۱۳۹۱/۱/۲۹
صمیمانه تشکر میکنم از زحماتتون.اگه میشه تیتر خبری مارو پررنگتر کنید زودتر جوابارو بزنن دیگه خسته شدیم دیگه

علی کنکوری
۱۳۹۱/۱/۲۸
اینجانب علی کنکوری معروف به بدبخت از سال 87 تا اکنون در آزمونهای استخدامی گاز و نفت شرکت کرده هر بار بدلیل عدم اتصال به حبل المتین ناکام بوده ام شما الکی منتظر نتایج تکمیل ظرفیت هستید.

سامی
۱۳۹۱/۱/۲۸
ما تا آخر ایستادیم،چون تنها نیستیم، پانا نیوز با ماست.

سامی
۱۳۹۱/۱/۲۸
دوستان پانا نیوز، ممنون،دلگرممون کردید از اینکه صدای مارو شنیدید.

سامان
۱۳۹۱/۱/۲۸
اینها دکتر م رو لحظات آخر عوض کردند و لحظات آخر قبل از اعلام نتایج دکتر س رو آوردند و همه چیزو عوض کردند. ظرفیت هارو به خاطر تحریم نفت کم کردند و صداشم در نیوردن .خدا شاهد من یکی اگر از زندگیم بزنیم تا آخر قضیه رو دنبال می کنم.

سامان
۱۳۹۱/۱/۲۸
دوستانی که منتظر تکمیل ظرفیت هستید،ما باید از حقمون دفاع کنیم. اینها قرار بود 4907 نفر پذیرش کنند که این کار رو نکردند و خیلی کمتر گرفتند و یک سال مارو از این شهر به آن شهر کشوندند.الان هم دارن باز هم از نخبه ها مصاحبه می گیرن. ما باید با پیگیری خودمون مجبورشون بکنیم که به تعهدشون عمل کنند و در تکمیل ظرفیت ما بقی ظرفیت رو پذیرش کنند

سامان
۱۳۹۱/۱/۲۸
پانا نیوز خدا قوت. پیگیری شما به ما قوت قلب می دهد.

ماهان
۱۳۹۱/۱/۲۸
تمنا می کنم نگذارید حق ما ضایع شود.تکمیل ظرفیت رو پیگیری کنید.نگذارید مشمول مرور زمان بشه.

از بوشهر
۱۳۹۱/۱/۲۸
اون از وضعیت اعلام نتایج اولیشون که چنبار تاریخشو عوض کردن_اون وضعیت ردی ها و قبول شده ها_اینم از وضعیت اعلام تکمیل ظرفیت که فکنم دیگه اینو فراموش کردن بیخیال شدن_واقعا جای تحسین داره..

چشم انتظار
۱۳۹۱/۱/۲۸
شما رو بخدا بهشون بگید نتایج اونایی رو که قبول شدن وتمام مراحل گزینش وطب صنعتی رو انجام دادن بدن ,بخدا مردیم از چشم انتظاری.ای خدا گناه ما چه بوده

جواد
۱۳۹۱/۱/۲۸
لطفا تکمیل ظرفیت ازمون شرکت نفت را اطلاع رسانی کنید چون من هم شرکت کردم ازمون خوب دادم اما قبول نشدم خیلی امید دارم در تکمیل ظرفیت اسمم باشد زمان انرا دقیقا اعلام کنید

مهدی
۱۳۹۱/۱/۲۸
با سلام خدمت شما فقط میتونم بگم خدا خیر دنیا و آخرت نصیب شما کنه از اینکه پیگیر کار ما شهرستانی ها هستید

...
۱۳۹۱/۱/۲۸
کارمون شده هرروز سر زدن به niocهیچ خبری هم نیست ..یکی نیست بگه فکر ما هم هستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاف شرکت نفت
۱۳۹۱/۱/۲۸
با سلام چه دل خجسته ای دارید که منتظر تکمیل ظرفیتید هنوز تکلیف ما که قبول شده نهایی و گزینش و طب صنعتی رو رفتیم معلوم نیست ببا خودمون میگیم سر کاریم شما توچه فکرین . هیچ کسی هم نیست شکواییه مارو پیگیری کنه که بابا 150000نفر ضرب 5000تومان پول ثبت نام تیر ماه 90 به عبارتی کلی پول که سودش و بردیم و...

ارمان
۱۳۹۱/۱/۲۸
ما تا کی باید منتظر باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی دیگه میخوان نتایجو بزنن

احسان
۱۳۹۱/۱/۲۸
سلام و عرض خسته نباشید دارم خدمتتون و تشکر ویژه از پیگیری کار ما.ولی واقعا تا کی باید صبر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی دیگه میخوان تکلیف مارو روشن کنن........

آرش
۱۳۹۱/۱/۲۸
آقا جان ما که فسیل شدیم کسی نمی خواد نتایج را اعلام کند

مدیر
۱۳۹۱/۱/۲۷
اعتمادمردم به شرکت نفت بااین وضعیت استخدام دچارآسیب های جدی شد

منتظر
۱۳۹۱/۱/۲۷
با سلام و عرض ادب به شما پانانیوزیهای،خیلی خوشحال شدم از اینکه می بینم پیگیر کار ما تکمیل ظرفیتی ها هستید،واقعا به پیگیری شما نیازمندیم،از بس از شهرستان برای گرفتن جوابی به تهران آمدیم و دست از پا درازتر برگشتیم خسته شدیم.

امیر
۱۳۹۱/۱/۲۷
لطفا با جدیت پیگیری کنید،نگذارید حق ما ضایع شود.با تشکر

امیر
۱۳۹۱/۱/۲۷
سلام خدمت دوستان عزیز در پانا نیوز،با تشکر از اینکه به پیام های ما توجه می کنید .به امید پاسخ گویی منطقی مسئولین شرکت ملی نفت

یونس
۱۳۹۱/۱/۲۷
سلام .مسئولان شرکت نفت یک همتی به خرج بدن و شرایط تکمیل ظرفیت رو اعلام کنند

mohsen
۱۳۹۱/۱/۲۷
با سلام و خسته نباشید .لطفا از مسئولین بپرسید زمان دقیق اعلام تکمیل ظرفیت شرکت ملی نفت کی میباشد و به چه صورت اطلاع رسانی میشود

آرش
۱۳۹۱/۱/۲۶
والا به خدا دیگه خسته شدیم! پس کی قراره نتیجه تکمیل ظرفیت نفت رو اعلام کنن!!! ما اول امیدمون به خداست و بعد به شما که پیگیر این قضیه باشن. با تشکر

محسن
۱۳۹۱/۱/۲۶
با سلام و خسته نباشید از بهمن ماه منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هستیم ولی خبری نیست تا به کی باید صبر کنیم مگر ما عمر حضرت نوح داریم

علی
۱۳۹۱/۱/۲۶
با سلام. می خواستم بدونم من فارغ التحصیل ارشد نفت از دانشگاه آزاد شیراز هستم. از دانشجویان ممتاز و دارای کارت پایان خدمت می باشم.و 28 سال سن دارم. می خواستم بدونم که امکان استخدام در شرکت نفت را دارم؟ در صورت امکان بیشتر راهنمایی فرمایید. ضمنا زمان اعلام تکمیل ظرفیت کی است؟ با تشکر علی

امیدوار
۱۳۹۱/۱/۲۶
باسلام از پانا نیوز به خاطر پیگیری های مجدانه قدردانی می نماییم.من از نیروهای ارکان ثالث هستم با بیش از 8 سال سابقه واقا مفید برای سیستم .در آزمون مصاحبه اولین رزرو هستم واقعا باید امید داشته باشم یانه به خانواده ام چه جوابی بدهم ؟

ایمان
۱۳۹۱/۱/۲۶
با تشکر از پانانیوز لطفا پیگیر این مسئله باشید

چشم انتظار
۱۳۹۱/۱/۲۶
ای هوار ما که بقولی تمام مراحل رو طی کرده و مشکلی نداشتیم هنوز چیزی دستگیرمون نشده وای بحال تکمیل ظرفیت ها .خواهشمنیم کاری بکن ,اطلاعی بگیر لطفا.چون همیشه پیگیری های شما جواب میده.تورا بخدا ما رو از انتظار در بیارین.
آقا جان برین توی این سایت اعتراض بکنید.
 
آخرین ویرایش:

n@91

عضو جدید
blackberry35ببخشید میشه از دوستتون بپرسید که رتبش چند بوده؟؟؟ خیلی ممنونعزیز دل برادر این آقا داره خالی می ببنده تکمیل ظرفیت باید از طریق سایت اعلام بشههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه.آخه نخود(blackberry35)،من به توگفتم که مگی خالی میبنده!!
 

ma_h

عضو جدید
سلام بچه ها من مناطق نفتخیز جنوبم امروز زنگ زدم امور استخدامی اسممو گفتم گفت جواب گزینشت اومده ok هستش ولی طبت هنوز نیومده 2 هفته دیگه تماس بگیر در مورد شروع به کار گفت اواسط خردادهست. کسی از دوستان هست که جواب طب یا گزینشش رو گرفته باشه؟
 

natas_ss

عضو جدید
یعنی الان من دارم گریپاج میزنم.... به من گفتن 5 صبح فرودگاه مهرآباد باش برای جزیره لاوان.... الان زنگ زدم به فرودگاه می گه فقط یکشنبه ها پرواز داره؟!؟!؟! الان من کجام؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟ کیم ؟!؟!؟ طرف مزاحم تلفنی بوده؟!؟!؟!؟
 

natas_ss

عضو جدید
یعنی الان من دارم گریپاج میزنم.... به من گفتن 5 صبح فرودگاه مهرآباد باش برای جزیره لاوان.... الان زنگ زدم به فرودگاه می گه فقط یکشنبه ها پرواز داره؟!؟!؟! الان من کجام؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟ کیم ؟!؟!؟ طرف مزاحم تلفنی بوده؟!؟!؟!؟
اولاً : از خودم تشکر می کنم که پاسخ خودمو میدم :biggrin:
دوماً: الان مجدد با خشانت زنگ زدم دفتر مرکزی تهران... اونم با خشانت گفت مسخترتون که نکردیم... پروازای ما چهارتره، کله صبح اونجا باید باشین....
پرسیدم ما که قراردادی 1 ساله ایم باید تعهد محضری بیاریم؟؟؟ گفت آره، حتماً!!!! گفتم چندساله بیارم!؟!؟! گفت باید بیایین اینجا توضیحات رو رئیس امور اداری می ده؟!؟!؟
الان دوباره اوسگل شدم و تو گریپاج!!!!
 
بالا