مرد: زنم ، مرا طلاق نمي‌دهد

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جام جم آنلاين: مرد ميانسالي با حضور در مجتمع قضايي خانواده گفت: با اينكه همسرم حق طلاق دارد ، خانه را ترك كرده و من را طلاق نمي‌دهد.

به گزارش فارس ، مرد ميانسالي با حضور در شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده ، با بيان اينكه همسرش از 5 سال قبل او را رها كرده است، از دادگاه خواست به او اجازه ازدواج مجدد دهد.
اين مرد ميانسال به قاضي عموزادي رئيس شعبه 268 گفت: همسرم از حدود 5 سال قبل از من جدا شده و با وجود اينكه من حق طلاق را به او واگذار كردم، اما نه با من زندگي مي‌كند و نه از من جدا مي‌شود.
وي افزود: به خاطر ترك خانه از او به دادگاه خانواده شكايت كردم و دادگاه نيز با تأييد ادعاهاي من، حكم عدم تمكين همسرم را صادر كرد ؛ اما او با شكايت به دادگاه خانواده ، مهريه و اجرت‌المثل زندگي با من را مطالبه كرد.مهريه و اجرت‌المثل را به او پرداخت كردم و براي اينكه در زندگي آرامش بيشتري داشته باشد، حق طلاق را هم به او واگذار كردم ولي او از 5 سال قبل خانه من را ترك كرد و ديگر برنگشت. او به همراه خود، دختر من را هم برده است و من در اين مدت تمام هزينه‌هاي مربوط به دخترم را پرداخت كرده‌ام ولي ديگر تحمل اين وضع را ندارم و مي‌خواهم دوباره ازدواج كنم.
مرد 43 ساله همچنين مدعي شد كه دو ماه قبل تمام جهيزيه همسرش را به او برگردانده است كه همسرش با تأييد اين قسمت از حرف‌هاي همسرش گفت: جهيزيه را دريافت كردم، اما مجبور شدم به دليل استهلاك شديد لوازم، بيشتر آنها را تعويض كنم.
در ادامه اين جلسه همسر اين مرد در پاسخ به ادعاهاي شوهرش به قاضي عموزادي گفت: ادعاي او مبني بر پرداخت مهريه به من در حالي است كه من در قبال دريافت حق طلاق، مجبور شدم خانه‌اي را كه 300 ميليون تومان ارزش داشت به نام او كنم. مخارج خانه را من پرداخت مي‌كردم ولي مدركي براي اثبات اين ادعا ندارم و او حتي نفقه من را هم نمي‌داد و من مجبور بودم از محل حقوق خودم امرار معاش كنم.
زن ميانسال با بيان اينكه من به خاطر دخالت‌هاي بي‌مورد خانواده همسرم، او را ترك كردم، افزود: تمام سختي‌ها و مشكلات زندگي را در 12 سال زندگي با او به جان خريدم ولي ديگر نمي‌توانستم توهين‌ و گستاخي‌هاي خانواده همسرم را تحمل كنم.
مرد نيز با تكذيب گفته‌هاي همسرش درباره پرداخت نكردن نفقه، گفت: مدارك مربوط به پرداخت نفقه در پرونده موجود است و ادعاي همسرم دروغ است.
زن ميانسال بار ديگر گفت: من هنوز از او جدا نشده‌ام و تا جايي كه به من مربوط مي‌شود، اجازه ازدواج مجدد او را نمي‌دهم و براي اينكه دوباره با او زندگي كنم، شرط دارم. خانواده همسرم ، قيم او هستند و او بدون اجازه آنها هيچ كاري نمي‌كند و تمام كارهايش بايد با تأييد خانواده‌اش باشد؛ در يك مورد او تنها يك روز بعد از اينكه براي من جشن تولد گرفته بود، با تحريك خواهرش به من گفت مي‌خواهم تو را طلاق بدهم.
مرد نيز در ادامه اظهاراتش گفت: اگر قرار باشد كسي شرط بگذارد، من بايد شرط بگذارم، چرا كه همسرم خانه را ترك كرده و اگر قرار باشد به زندگي برگردد، شرط من اين است كه ديگر شاغل نباشد.من تصميم دارم دوباره ازوداج كنم و هيچ مشكلي هم در اين زمينه ندارم؛ زني كه خانه را ترك كرده است، ديگر صلاحيت زندگي مشترك را ندارد.
در پايان اين جلسه، قاضي عموزادي بعد از شنيدن اظهارات اين زوج، اعلام نتيجه رسيدگي به پرونده اين زوج را به آينده موكول كرد.
 

Similar threads

بالا