كشف بزرگترین مرکز جاسوسی جهان

*mana

عضو جدید
کاربر ممتاز
نشریه لوموند دیپلماتیک فاش كرد :

اسرائیل یک مرکز جاسوسی بسیار گسترده شامل رهگیری و شنود مکالمات تلفنی و کنترل پست های الکترونیکی در منطقه خاورمیانه دارد .

این نشریه فرانسوی نوشت : این مرکز كه در صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی قرار دارد ، بزرگ ترین مرکز جاسوسی در جهان محسوب می شود و تماس های تلفنی ، نامه ها و داده های الکترونیکی ماهواره ای را در منطقه خاورمیانه برای اسرائیل رصد می كند .

بنا بر این گزارش ، دستگاه های جاسوسی رژیم صهیونیستی با بهره گیری از جاسوسان یا استفاده از تجهیزات الکترونیکی و فناوری پیشرفته ، اطلاعات لازم را برای مقابله با جنبش های مقاومت در فلسطین و کشورهای عربی جمع آوری می كنند .

در این مرکز جاسوسی ، بیش از 30 آنتن هوایی و دیش در اندازه های مختلف برای شنود مکالمات تلفنی سران دولت ها ، سازمان های بین المللی ، شرکت های خارجی ، گروه های سیاسی و شخصیت ها نصب شده است .

این پایگاه جاسوسی ، افزون بر دسترسی و وارد شدن به پست الکترونیک سران و سازمان های دولتی ، رفت و آمد کشتی ها را در دریای مدیترانه ؛ رصد و همه تماس ها با داخل یا خارج کشتی ها را شنود می کند .

مقامات این مرکز ، رهگیری گفتگوی تلفنی جمال عبدالناصر ، رئیس جمهوری پیشین مصر با حسین ، پادشاه سابق اردن را در روز نخست جنگ ژوئن سال 1967 ، یکی از موفق ترین دستاوردهای خود می دانند .

http://www.tabnak.com/nbody.php?id=65840
 

Similar threads

بالا