رقابت كيكي اينترنت اكسپلورر و فايرفاكس! + عكس

طراحی سایت

عضو جدید
رقابت سختی برای تصاحب بازار مرورگرها بین دو کمپانی در جریان است ولی تیم‌های سازنده فایرفاکس و IE بسیار متمدنانه با هم در ارتباط هستند.
فرستادن کیک از طرف تیم سازنده اینترنت اکسپلورر برای تبریک عرضه نسخه جدید فایرفاکس سنتی است که از دیرباز (فایرفاکس ۳) ادامه دارد. البته این سنت دارد ذره ذره آب می‌رود، چون موزیلا -به تبعیت از گوگل- روی آورده به ارائه به روز رسانی‌های کوچکتر و در مقاطع زمانی نزدیک به هم. به همین خاطر مایکروسافت هم اندازه کیک‌هایی را که می‌فرستد -متناسب با به روزرسانی‌های فایرفاکس- کوچک کرده.

اینترنت1.jpg

رقابت سختی برای تصاحب بازار مرورگرها بین دو کمپانی در جریان است ولی تیم‌های سازنده فایرفاکس و IE بسیار متمدنانه با هم در ارتباط هستند. تا پیش از این، مایکروسافت برای چندین به روزرسانی بزرگ فایرفاکس، کیک تبریک به موزیلا فرستاده بود. مثلا براي عرضه فايرفاكس ۴. تیم‌های دو کمپانی، کیک‌های ارسالی را با لوگوی مرورگر خود امضا می‌کنند. همانطور که گفتیم، به خاطر عرضه نسخه‌های نزدیک به هم از طرف موزیلا، کیک‌های ارسالی مایکروسافت هم آب رفته‌اند ولی این باعث نشده که تیم فایرفاکس، به مناسبت عرضه اینترنت اکسپلورر ۱۰، یک کیک بزرگ مزین به روباه آتشین برای تیم IE نفرستد. با اين اتفاق بايد در اين حرف كه گفته مي‌شود رقبا نمي‌توانند باهم خوب باشند ترديد كرد.


اینترنت2.jpg

 

Similar threads

بالا