ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی

sama1990

عضو جدید
تا حالا شده که حس کنید یک آدم متفاوت هستید؟ حس کنید اگر فرصتش را پیدا کنید می تونید یه چیز منحصر به فرد به دنیا ارائه کنید؟ در این صورت حتما انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی را نگاه کنید.
از دیدن این انیمیشن زیبا واقعا لذت بردم؛ که کلی حرف برای مخاطبانش داشت. در این پست می خواهم چند نکته که از این انیمیشن یاد گرفتم را بنویسم. امیدوارم از خواندنش لذت ببرید و برای کسانی که آن را تماشا نکرده اند انگیزه ای برای دیدن ایجاد شود.
۱_از عجیب بودن نترسید، اکثر آدم هایی که کارهای متفاوتی برای دنیا انجام دادند از نظر بقیه آدم های عجیبی بودند.
۲_خلاق باشید و خلاق بمانید. دنیا به خلاقیت شما نیاز دارد. (از توصیه های مادر فیلینت)
۳_خودتان باشید و خودتان را باور کنید. همانی باشید که واقعا هستید. (سم با موهای دم اسبی و عینک خیلی بهتر به نظر می رسد چون خود واقعی‌اش است)
۴_دیگران را در همان شکلی که هستند بپذیرید. (پدر فیلینت باید قبول کند پسرش را در همان شکلی که هست قبول کند)
۵_در اوج موفقیت دچار غرور نشوید و به توصیه هایی که یک دوست خوب به شما می کند توجه کنید. (فیلینت وقتی در اوج محبوبیت بود به توصیه های سم هیچ توجهی نکرد و نزدیک بود یک حادثه ی بد برای دنیا اتفاق بیفتد)
۶_نقش انگیزه را نادیده نگیرید، در اوج نا امیدی این انگیزه است که به شما امید دوباره می دهد.از هر آن چیزی که به شما انگیزه می دهد استفاده کنید. (فیلینت وقتی خودش رو به عنوان یک انسان به درد نخور تو سطل زباله انداخت، روپوش آزمایشگاهی اش برایش امید دوباره ای شد.)
۷_هیچ وقت برای جبران اشتباهتان دیر نیست، هر وقت احساس کردید اشتباهی کرده‌اید سعی کنید سریعا آن را حل کنید. (فیلینت با فداکاری و تلاش زیاد توانست اشتباهش را جبران کند.)
۸_هر کاری که در گذشته کرده اید شاید در آن وقت به درد شما نخورد ولی مطمئن باشید در آینده یک جایی مشکلتان را حل می کنید. (کفش های اسپری و موش های پرنده دنیا و فیلینت را نجات داد.)
*در این قسمت به یاد این حرف استیو جابز افتادم.”امیدی نداشتم که کلاس‌های خطاطی نقشی در زندگی حرفه‌ای آینده‌ی من داشته باشد ولی ده سال بعد از آن کلاس‌ها موقعی که ما داشتیم اولین کامپیوتر مکینتاش را طراحی می‌کردیم تمام مهارت‌های خطاطی من دوباره در ذهن من برگشت و من از آن‌ها در طراحی گرافیکی مکینتاش استفاده کردم. مک اولین کامپیوتر با فونت‌های کامپیوتری هنری و قشنگ بود. خب می‌بینید آدم وقتی آینده را نگاه می‌کند شاید تأثیر اتفاقات مشخص نباشد ولی وقتی گذشته را نگاه می‌کند متوجه ارتباط این اتفاق‌ها می‌شود.”
۹_ به رویاهایتان فکر کنید و حرف دلتان را گوش دهید. شاید در ابتدا شما از نظر دیگران آدمی به نظر برسید که جز دردسر هیچ کار دیگری بلد نیست ولی مطمئن باشید یک روزی همه ی آنها متوجه توانایی شماخواهند شد.( به شهر ساردین ها ثابت شد فیلینت چه کسی است)
*استیو جابز می گوید “هیچ وقت در دام غم و غصه نیفتید و هیچ وقت نگذارید که هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش کند و از همه مهمتر این که شجاعت این را داشته باشید که از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی کنید.”
۱۰_ تلاش کنید واقعا بفهمید که هستید، چه استعدادی دارید و چگونه می توانید به جامعه ی خود خدمت کنید.( موضوعی که برنت کوچولو فهمید)
منبع: http://blog.haminaa.com/?p=601
 
بالا