فن‌آوري مايکروسافت تلفن‌ها را به رايانه‌هاي شخصي شبيه مي‌کند

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

مايکروسافت فن‌آوري اسمارت فون داکينگ را به ثبت رسانده که به دستگاه‌هاي قابل حمل امکان مي‌دهد همانند رايانه‌ها به دستگاه‌هاي جانبي و شبکه‌ها متصل شوند.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق اسناد به ثبت رسيده در اداره امتياز انحصاري و نام تجاري آمريکا، مايکروسافت امتياز سيستم هوشمند دربرگيرنده پشتيباني از تلفن هوشمند را به ثبت رسانده که به تلفن امکان مي‌دهد از طريق اتصال USB به دستگاه‌هاي جانبي، شبکه‌ها و نمايشگرهاي ويديويي بزرگ متصل شود.
طبق جزييات امتياز انحصاري مايکروسافت، برخي از دستگاه‌هاي جانبي که اين پشتيباني از تلفن‌هاي هوشمند امکان اتصال به آن‌ها را خواهد داد شامل چاپگرها، نمايشگرهاي تلويزيون، دوربين‌ها، دستگاه‌هاي ذخيره‌سازي و اسپيکرها هستند.
سال‌هاست مديران مايکروسافت بويژه بيل گيتس آشکارا در مورد اين که چگونه رايانه‌ها و تلفن‌هاي هوشمند به تلاقي مي‌رسند و چگونه فن‌آوري رايانه شخصي در دستگاه‌هاي کوچک و کوچک‌تر موجود خواهد بود صحبت کرده اند.
آيفون اپل شايد بهترين مثال از تلاقي ميان رايانه‌هاي شخصي و تلفن‌هاي هوشمند باشد زيرا بيش‌تر شبيه يک رايانه كوچك است تا تلفن همراه.
 
بالا