آمادگي ارايه‌ي سرويس فن‌آوري اطلاعات به سازمان‌ها و نهادها

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
شنبه,5 بهمن 1387

عليرضا صيدي اظهار كرد: کليه اقدامات لازم درباره مشتريان کلان شبكه‌ ديتا را از نظر گرفتن مشتري انجام مي‌دهيم؛ به عنوان مثال هر كه متقاضي ايجاد شبكه VPN است پيش از اين به شركت فن‌آوري اطلاعات (اداره كل مشتركان) مراجعه مي‌كرد.
به گزارش بخش خبرشبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایسنا، اما حالا به اداره کل مديريت و بهره‌برداري اين معاونت مراجعه مي‌كند و مشاوره لازم را دريافت مي‌كند و پس از مشاوره، آن را به توپولوژي مناسب تبديل و در نهايت به صورت سرويس ارائه مي‌دهيم.
معاون فن‌آوري اطلاعات شركت مخابرات ايران گفت: بعد از اين كه شركت فن‌آوري اطلاعات اقدامات اجرايي حاکميتي و غيرحاكميتي خود را به شرکت مخابرات ايران و شركت ارتباطات زيرساخت واگذار كرد، يكي از موضوعات مهم بحث مشتركان موجود شركت بود كه به معاونت فن‌آوري اطلاعات شرکت مخابرات ايران منتقل شده و در حال انجام كارهاي آن هستيم و سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات را به مشتريان ارايه مي‌دهيم.
او با بيان اينكه تا به امروز بسياري از سازمان‌ها و نهادها در اين زمينه درخواست داشته و با مراجعه به ما سرويس خود را دريافت كرده‌اند، گفت: به عنوان مثال از مشترکان کلان شبکه ديتا مي‌توان به شبکه بانکي کشور، پروژه کارت هوشمند سوخت، وزارت کشور و سازمان ثبت احوال اشاره كرد.
 

Similar threads

بالا