مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

سایه خانم

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام مازیار جان
من تقریبا از هفته اخر بهمن شروع کردم وبه پیشنهاد دوستام از کتابای مدرسان غیر از ریاضیشو میخونم
ولی تو درس ترسیم فنی مشکل پیدا کردم و از مدرسان اصلا نمیفهمم میخاسم کمکم کنین چون واقعا دارم تلاش میکنم واسه یه رتبه تک رقمی
میخام بدونم این خوبه که فقط مدرسان بخونم اونم با این وقت کم و در اخر سعیدیپور یا چند منبع رو خوندن بهتره؟
حالا من برعکسه شمام/ از مدرسان فقط ریاضیشو خوندم. ایستایی رو چیکار کردین؟
 

sama jooon

عضو جدید
کاربر ممتاز
از روشهاي صحيح مطالعه چه مي دانيد؟
در مقاله پيشين در مورد اصولي که در هنگام مطالعه بايد در نظر داشته باشيد، توضيحات مختصري ارايه داديم. در ادامه اين مقاله سعي داريم چند روش معتبر و البته بسيار موثر مطالعه را به شما نوجوانان عزيز آموزش خواهيم داد. زماني که صحبت از يادگيري و مطالعه مي شود، اولين و مهمترين مساله اي که بايد در ذهن داشته باشيد اين است که در اين زمينه بايد بين مهارتهاي مطالعه، تکنيکهاي مطالعه و روش هاي مطالعه تمايز قايل شد. مهارتهاي مطالعه شامل توانايي يادگيرنده براي يک مطالعه موفقيت آميز است که نقش بسيار موثري در يادگيري افراد دارد براي مثال توانايي تمرکز، درک دقيق و درست مفاهيم و همچنين توانايي به خاطر آوردن آنچه که قبلا آموخته شده است(يادآوري) از اصول اساسي مهارتهاي مطالعه است. البته مهارتهاي مطالعه را نبايد با تکنيکهاي مطالعه و يا روشهاي مطالعه اشتباه گرفت. براي درک تفاوت بين اين سه مورد به اين مثال توجه کنيد:
بين مهارتهاي مطالعه، تکنيکهاي مطالعه و روش هاي مطالعه تمايز اساسي وجود دارد
يک بازيکن فوتبال را در ذهن مجسم کنيد. براي اينکه اين فرد تبديل به يک بازيکن حرفه اي فوتبال شود لازم است که ابتدا مهارتهاي اوليه و اصلي را در زمينه هاي پاس دادن، هد زدن، دريبل کردن و ... کسب کند تا در مرحله بعدي بتواند تکنيکهاي يک بازي دسته جمعي مانند فوتبال را بياموزد. تازه بعد از يادگيري اين مهارتهاست که او مي تواند در زمينه تکنيکها و روشهاي فوتبال تبحر يابد. بنابراين مهارتهايي مانند پاس دادن و دريبل کردن و ..را مي توان با مهارتهاي مطالعه مورد قياس قرار داد و از طرف ديگر تکنيکها و روشهاي مورد استفاده يک بازيکن فوتبال را با تکنيکها و روشهاي مطالعه مقايسه کرد.
تکنيکهاي مطالعه نيز به سه گروه عمده برنامه ريزي، نظارت و ارزشيابي و نظم دهي تقسيم مي شود. که البته در اين مقاله قصد نداريم به توضيح مفصل تکنيکهاي مطالعه بپردازيم بلکه تمرکز بيشتر ما بر روي روشهاي مطالعه خواهد بود. روشهاي يادگيري روشهايي هستند که با آموختن آنها ميتوان به يادگيرندگان کمک کرد تا نسبت به يادگيري و تفکر خود آگاهانه عمل کنند و در برخورد با تکاليف مختلف يادگيري از روشهاي مفيد استفاده کنند. در ادامه سه روش پس ختام، کاپس و مردر به شما نوجوانان عزيز آموزش داده مي شود. روش پس ختام بر سه اصل مهم سازمان دهي، بسط معنايي و تمرين بازيابي استوار است و دلايل عمده موفقيت آن توجه به همين اصول نظري است.
روش پس ختام
اين روش يکي از روشهاي موفق مطالعه و يادگيري ويژه متون درسي و علمي است که از سرواژه اول شش مرحله اين روش مطالعه يعني پيش خواني، سوال کردن، خواندن ، تفکر، از حفظ گفتن و مرور کردن گرفته شده است.
پيش خواني
در اين مرحله مقدمه يا توضيحات مقدماتي، هدفها، تيترهاي اصلي و فرعي، خلاصه و جملات مقدماتي يا جملات موضوعي پاراگرافها مورد مطالعه قرار مي گيرد.
سوال کردن
در اين مرحله براي هر قسمت يا هر فصل از کتاب که مي خوانيد و در رابطه با هدفي که از مطالعه داريد سوال هايي را طرح مي کنيد. يکي از راههاي انجام اين کار آن است که عنوان ها را به سوال تبديل کنيد.
خواندن
در اين مرحله موضوع را با دقت و به طور کامل بخوانيد. به هنگام مطالعه سعي کنيد سوالهايي را که در مرحله قبل مطرح کرديد جواب دهيد.
تفکر
در اين مرحله سعي کنيد با انديشيدن درباره مطالبي که مي خوانيد آنها را بفهميد و به آنها معني دهيد مثلا آنچه را که مي خوانيد با مطالبي که قبلا يادگرفته ايد ربط دهيد.
از حفظ گفتن
پس از خواندن هر قسمت سعي کنيد مطالب مهم آن را به ياد آوريد و براي خود بازگو کنيد. از حفظ گفتن به شما کمک مي کند تا بر درک خود نظارت کنيد و از اين طريق بر شما معلوم مي شود که چه قسمتهايي را خوب ياد نگرفته و بايد از اول بخوانيد.
مرور کردن
منظور از مرور کردن اين است که تمام مطالب خوانده شده را مجددا مرور يا بازبيني کنيد. بهترين راه مرور اين است که بدون مراجعه به متن، سوالهاي مهم مربوط به آن را جواب دهيد. با توجه به توضيحات بالا اين روش بر سه اصل مهم سازمان دهي، بسط معنايي و تمرين بازيابي استوار است و دلايل عمده موفقيت آن توجه به همين اصول نظري است.
روش کاپس
روش پس ختام براي مطالعه متن هاي علمي و درسي بسيار مناسب است اما روش کاپس براي مطالعه متن هاي ادبي کاربرد دارد. براي استفاده از اين روش در مطالعه متن هاي ادبي بايد به چهار دسته از سوالات پاسخ داد:
1- چه کساني شخصيت هاي اين داستان هستند؟
2- چه چيزي هدف اين داستان را تشکيل مي دهد؟
3- چه مشکلي رخ داده است؟
4- چگونه مشکل حل مي شود؟
روش مردر
روش مردر صورت جديدتر و تکميل يافته تر روش پس ختام است و از نظريه ها و پژوهشهاي روان شناسي خبرپردازي مشتق شده و لذا جنبه شناختي آن بيشتر است. اين روش شامل مراحل زير است:
حال و هوا
منظور اين است که پيش از شروع مطالعه و يادگيري حال و هواي آن را پيدا کنيد يعني سرحال و آماده يادگرفتن باشيد و تا پايان مطالعه آن حالت را حفظ کنيد.
درک و فهم
در اين مرحله بکوشيد تا آنجا که ممکن است مطالبي را که مي خوانيد به طور عميق درک کنيد، از کم و کيف و فهم خود آگاه شويد و بخشهايي را که خوب نمي فهميد علامتگذاري کرده تا درمراحل بعدي مجددا به سراغ آنها برويد.
يادآوري
در اين مرحله آنچه را که از قبل خوانده و فهميده ايد به يادآوريد و از راهبردهاي تفسير، تفکر و تحليل مفاهيم استفاده کنيد.
کشف و هضم
در اين مرحله به قسمتهايي که قبلا خوانده ايد و نفهميده ايد مراجعه کنيد و به يادگيري آنها بپردازيد . به اين ترتيب به کشف آنچه که نفهميده ايد پرداخته و به سازمان بندي مطالب بپردازيد.
بسط و گسترش
مطالبي را که مي خوانيد بسط و گسترش دهيد يعني به آنها شاخ و برگ دهيد و آنها را به مطالبي که قبلا آموخته ايد ربط دهيد.
مرور کردن و پاسخ دادن
فعاليت اصلي مرور کردن به يادآوري آموخته ها، توجه به نکات مهم و سعي در پاسخ دادن به سوالهاي قبلا طرح شده و تمرکز کردن بر هدفهاي يادگيري است. هدف عمده اين مرحله از يادگيري رفع نواقص راهبردهاي مطالعه براي کاربردهاي آتي است. در اين مرحله همچنين سعي کنيد تا اشتباهاتي را که در امتحان مرتکب شده ايد تحليل کنيد و براي يادگيري آنها راهبردهاي ديگري برگزينيد
 

hedieh71

عضو جدید
جونم عزیزم؟ چی پرسیدی؟:cool:[/QUOTE]
مرسی از توجهتون ;)
پرسیده بودم که منابعی که واسه کنکور بچه ها خوندن خیلی خیلی باهم فرق داره میخواستم یه نفر کتابایی رو که خودش خونده و کنکورشو ok داده بهم معرفی کنه که منم مثل اون بخونم,,,,, از اقا مازیار پرسیدم یادشون رفته جواب بدن کمکم کنید ممنون میشم
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرسی از توجهتون ;)
پرسیده بودم که منابعی که واسه کنکور بچه ها خوندن خیلی خیلی باهم فرق داره میخواستم یه نفر کتابایی رو که خودش خونده و کنکورشو ok داده بهم معرفی کنه که منم مثل اون بخونم,,,,, از اقا مازیار پرسیدم یادشون رفته جواب بدن کمکم کنید ممنون میشم
ببخشید!!! این چن روزه خیلی درگیر بودم!!!گه رشتت رياضيه نيازه براي شروع حتما كتابهاي هنرستان رو بخوني (براي داشتن يه ديد مناسب) اينو بدون كه كتابهاي هنرستان خيلي مهمن!!! ببين به نظرم خوندن رفرنس هاي اصلي واسه ي كنكور كارداني به كارشناسي كار غير ممكنيه و چون نمي توني همرو بخوني تو رو دچار استرس مي كنه!! به نظرم جزوه هاي پارسه (به جز متره، عمومي ها، رياضيش) مناسبن. همينطور خوندن كتابهاي راهيان ارشد (جلد 1،5،2) مي تونن موثر باشن. براي درسه متره هم كتاب مدرسان فوق العاده است. براي زبان كتاب انگليسي به انگليسيه 504 (خودت بايد ترجمه كني (اين كار مهمه)) گرامر (انتشارات ساكو) لغت(انتشارات ساكو (بعد از 504))براي ادبيات و انديشه (انتشارات ساكو) و اما كتابهايي كه من واسه رياضي خوندم: مثلثات (سبز كانون فرهنگي آموزش) حساب ديفرانسيل وانتگرال1و2 (انتشارات خوشخوان) هندسه ي تحليلي (انتشارات خوشخوان) (همي اينه براي شروع) رياضي عمومي 1 و 2 مسعود آقاسي هندسه 1 و 2 نشر الگو، براي ميحث هايي مث آناليز و مجموعه هم كتاب گسسته ي خوشخوان خوبه. براي تست رياضي عمومي (انشارات ساكو) (بهت توصيه مي كنم براي رياضي حتما خلاصه نويسي داشته باشي!!!). براي جمع بندي كلي كتاب كنكور كارداني به كارشناسي مهندس سعيدي پور (در روز هاي آخر) در كل توصيه اي كه واست دارم اينه كه برنامه ريزي و طي كردن درست فرآيند آموزشي مهمترين عامل موفقيتن!!!!!!!!!! (اين پستي هستش كه به يكي از دوستان دادم!!!) ك ترتيب مناسب براي خوندن مباحث رياضي (واسه كسايي كه رياضيه ضعيفي دارن (مث من قبل از كنكور)) :
قسمت1: (به ترتيب) اتحاد - معادله ي خط - معادله درجه ي 2 - قدر مطلق (مباحث پايه در رياضي 1 دبيرستان)
قسمت 2: (به ترتيب) تعيين علامت - مثلثات - لگاريتم - تصاعد - جز صحيح و قدر مطلق (فصل اول ديفرانسيل)
قسمت 3: (به ترتيب) آناليز تركيبي (فك نكنيد بيهوده هست) - مجموعه ها
قسمت 4: (به ترتيب) تابع (نيازه اول ماله دبيرستان خونده بشه بعد مباحث هيپربولبك و Ln و كلا كتابهاي دانشگاهه خونده بشه)
قسمت 5: ... هندسه ي 1و2 دبيرستان
قسمت 6: ... حد - دنباله وسري - مشتق (توضيح تابع)
قسمت 8: ... انتگرال (توضيح تابع)
قسمت 9: ... هندسه ي تحليلي
قسمت 10: رياضي 1عمومي (از هر كتابي) (مختصات قطبي - بسط 2 جمله اي - بسط تيلور - اعداد مختلط فراموش نشه!!!)
قسمت 11: رياضي 2 عمومي (توابع چند متغيره - حد توابع چند متغبره - مشتقات نسبي و ساير مشتقات (ديورژانس - لاپلاسين و...)) - انتگرال هاي چندگانه

اليته به ياد داشته باشين يه مبحث رو خوندين كلا نذارينش كنار!!! تمام ابن 11 قسمت نياز به مرور دارن!!! كه با تست زدن و خلاصه برداري امكان پذبر مي شن!!!
موفق باشيد..... اینا رو تو صفحه ی 7 گذاشته بودم!!! اگه کل صفحه ها رو بخونی به مطالبه خوبی دس پیدا می کنی!!!
 

سایه خانم

عضو جدید
کاربر ممتاز

hedieh71

عضو جدید
مرسی که راهنماییم کردین من از رو همین منابع شروع میکنم همزمان با دانشگاهم میخونم و امیدوارم یه جای خوب قبول بشم بازم ممنون;)
 

pal2isa

عضو جدید
بچه ها من زنگ زدم پارسه گفت امسال آزمون واسه کاردانی به کارشناسی نداره !!!!!!!!
می شه شما هم پی گیری کنید خبر بدین ؟؟؟؟؟؟
 

سایه خانم

عضو جدید
کاربر ممتاز

mamali-architect

عضو جدید
مرسی وای من دقت نکرده بودم.چرا 2 شهریووووور؟ خیلی دیرررررررره

بخاطر تداخل آزمون ها با ماه رمضان اینجوری قاطی پاطی فاطی شده

دوستان یه راهنمایی میخواستم ازتون،من ترم چهارمه جهاد دانشگاهی رشتم(انزلیچیم البته:smile:) به هرحال یه ترم دیگه هم دارم تا تموم شه کاردانیم،حالا من اگه کنکور بدم و رتبه 2رقمی هم بیارم نمیتونم سراسری یا شهر و دانشگاهمو خودم انتخاب کنم،فقط میتونم وایسم ببینم کدوم دانشگاه تکمیل ظرفیت میگیره که برم اونجا ثبت نام کنم،تا اینجا درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟

بعد یه چیز دیگه اینکه من فقط به شرط قبولی در سراسری و یه دانشگاه خوب حاضرم راه دور بزنم ولی اگه قرار باشه آزاد یا غیرانتفاعی باشه همینجا احرار یا جابر یا همین جهاد دانشگاهی هست رتبه ی آنچنانی هم نمیخوان!!!!!!

الان موندم چیکار کنم؟بخونم یا بمونم واسه کنکور 92؟
:surprised:
بیزحمت نظراتتونو بگین بدجوری سردرگمم:cry::confused:

ممنون
 

سایه خانم

عضو جدید
کاربر ممتاز
بخاطر تداخل آزمون ها با ماه رمضان اینجوری قاطی پاطی فاطی شده

دوستان یه راهنمایی میخواستم ازتون،من ترم چهارمه جهاد دانشگاهی رشتم(انزلیچیم البته:smile:) به هرحال یه ترم دیگه هم دارم تا تموم شه کاردانیم،حالا من اگه کنکور بدم و رتبه 2رقمی هم بیارم نمیتونم سراسری یا شهر و دانشگاهمو خودم انتخاب کنم،فقط میتونم وایسم ببینم کدوم دانشگاه تکمیل ظرفیت میگیره که برم اونجا ثبت نام کنم،تا اینجا درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟

بعد یه چیز دیگه اینکه من فقط به شرط قبولی در سراسری و یه دانشگاه خوب حاضرم راه دور بزنم ولی اگه قرار باشه آزاد یا غیرانتفاعی باشه همینجا احرار یا جابر یا همین جهاد دانشگاهی هست رتبه ی آنچنانی هم نمیخوان!!!!!!

الان موندم چیکار کنم؟بخونم یا بمونم واسه کنکور 92؟
:surprised:
بیزحمت نظراتتونو بگین بدجوری سردرگمم:cry::confused:

ممنون
دوست عزیز تا شهریور وقت داری. رتبه زیر500هم بیاری دولتی قبولی.
موفق باشی
 

mamali-architect

عضو جدید
دوست عزیز تا شهریور وقت داری. رتبه زیر500هم بیاری دولتی قبولی.
موفق باشی

سلام سایه جان
نه منظورم اینه که چون یه ترم دارم تا تموم کنم نمیتونم انتخاب شهر و دانشگاه داشته باشم،چون هم باید واسه ثبت نام از دانشگاهمون مدرک فارغ التحصیلی بگیرم که تا ترم 5 رو هم پاس نکنم دانشگاه نامه نمیده ب من،فقط میتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم
مثلا دوستم 2000 آورده بود یه دانشگاه غیر انتفاعی رشت انتخاب کردو قبولم شد ولی چون نتونست از دانشگاه نامه بگیره و نتونست ثبت نام هم بکنه اما بقیه همکلاسیاش که 4000 5000 هم آورده بودن اصلا انتخاب نکردن چیزیو/یا قبول نشدن جایی(دقیق نمیدونم) موندن تکمیل ظرفیت شرکت کردن و ثبت نام کردن و کلاساشونم شروع شد ولی این رفیق من که 2000 آورد هنوز کارش رو هواست...
با این اوصاف نمیدونم چیکار کنم،دانشگاه های سراسری هم تکمیل ظرفیت دارن؟یا فقط غیر انتفاعی ها یا امثال اینا تکمیل ظرفیت دارن؟
ممنون بازم از راهنماییتون
 

سایه خانم

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام سایه جان
نه منظورم اینه که چون یه ترم دارم تا تموم کنم نمیتونم انتخاب شهر و دانشگاه داشته باشم،چون هم باید واسه ثبت نام از دانشگاهمون مدرک فارغ التحصیلی بگیرم که تا ترم 5 رو هم پاس نکنم دانشگاه نامه نمیده ب من،فقط میتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم
مثلا دوستم 2000 آورده بود یه دانشگاه غیر انتفاعی رشت انتخاب کردو قبولم شد ولی چون نتونست از دانشگاه نامه بگیره و نتونست ثبت نام هم بکنه اما بقیه همکلاسیاش که 4000 5000 هم آورده بودن اصلا انتخاب نکردن چیزیو/یا قبول نشدن جایی(دقیق نمیدونم) موندن تکمیل ظرفیت شرکت کردن و ثبت نام کردن و کلاساشونم شروع شد ولی این رفیق من که 2000 آورد هنوز کارش رو هواست...
با این اوصاف نمیدونم چیکار کنم،دانشگاه های سراسری هم تکمیل ظرفیت دارن؟یا فقط غیر انتفاعی ها یا امثال اینا تکمیل ظرفیت دارن؟
ممنون بازم از راهنماییتون
آهااا حالا متوجه شددم. امسال که دولتی تکمیل ظرفیت نداشت. البته اگه بتونی ترم تابستونی برداری که حله
 

بوی بارون

عضو جدید
سلام به همگی
من دیشب با این سایت و انجمن اشنا شدم و از صبح تمام صفحات و راهنمایی های دوستان رو خوندم.و اگه منو به عنوان یه دوست قبول داشته باشید خوشحالم که عضوی از این جمع دوستانه باشم
منم میخوام کنکور کاردانی به کارشناسی معماری شرکت کنم...فقط وضعیت من با شماها خیلی فرق میکنه....چون من رشته کاردانیم معماری نیست و این ترم هم باید 17 واحد دانشگاهمو پاس کنم ..........
وقتی حرفهاتونو راهنمایی های مازیار و فاطمه و فرزانه و ...... خوندم دلم گرمتر شد.....از همتون ممنون:smile:
 

mamali-architect

عضو جدید
آهااا حالا متوجه شددم. امسال که دولتی تکمیل ظرفیت نداشت. البته اگه بتونی ترم تابستونی برداری که حله

نه نمیشه ترم تابستونی،استادای خوبه یونی پوست میکنن،چون با اونا ورداشتم درسارو مجبور شدم واحد هارو 18-19تا وردارم،بیشتر از واحدهای مجاز ترم تابستون واحد مونده

عیب نداره فعلا که شماها جو دادین،منم با جو شما واسه کنکور میخونم شاید یه فرجی شه

ممنون واسه شروع با چی استارت بزنم؟
 

pal2isa

عضو جدید
نه نمیشه ترم تابستونی،استادای خوبه یونی پوست میکنن،چون با اونا ورداشتم درسارو مجبور شدم واحد هارو 18-19تا وردارم،بیشتر از واحدهای مجاز ترم تابستون واحد مونده

عیب نداره فعلا که شماها جو دادین،منم با جو شما واسه کنکور میخونم شاید یه فرجی شه

ممنون واسه شروع با چی استارت بزنم؟

هم واسه امسال بخون اگر نشد سال ِ دیگه ...
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بخاطر تداخل آزمون ها با ماه رمضان اینجوری قاطی پاطی فاطی شده

دوستان یه راهنمایی میخواستم ازتون،من ترم چهارمه جهاد دانشگاهی رشتم(انزلیچیم البته:smile:) به هرحال یه ترم دیگه هم دارم تا تموم شه کاردانیم،حالا من اگه کنکور بدم و رتبه 2رقمی هم بیارم نمیتونم سراسری یا شهر و دانشگاهمو خودم انتخاب کنم،فقط میتونم وایسم ببینم کدوم دانشگاه تکمیل ظرفیت میگیره که برم اونجا ثبت نام کنم،تا اینجا درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟

بعد یه چیز دیگه اینکه من فقط به شرط قبولی در سراسری و یه دانشگاه خوب حاضرم راه دور بزنم ولی اگه قرار باشه آزاد یا غیرانتفاعی باشه همینجا احرار یا جابر یا همین جهاد دانشگاهی هست رتبه ی آنچنانی هم نمیخوان!!!!!!

الان موندم چیکار کنم؟بخونم یا بمونم واسه کنکور 92؟
:surprised:
بیزحمت نظراتتونو بگین بدجوری سردرگمم:cry::confused:

ممنون
سلام آبای!!! خوبی؟؟؟ سردرگمی نداره که پسر!!! یه درس بذار، از الان واسه کنکور بخون!!! آزمون 91 هم حتما واسه آزمایش شرکت کن!!! البته دانشگاه جابر هم خیلی عالیه!!! اساتید خوبی داره!!! امیدوارم موفق باشی!!!
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من میخوام یه جامع از پارسه شرکت کنم یه جامع از مدرسان. خوبه؟
آره بهترین کاره!!! اگر تونستی یه سری به آکادمی بزن!!! من جوشو دیدم, عالیه!!! امسال از رتبه های زیر 100، 92 نفر از اونجا بودن!!! البته این به این معنی نیس که بدون آکادمی نشه رتبه آورد!!! اگه بخونی واقعا می تونی!!! جدا خیلی دوس دارم رجایی قبول شی!!! البته دانشگاه اونقد مهم نیس، مهم درک معماریته!!! بهت توصیه می کنم بی خیال درس بخون و کنکور بده!!! کمال گرا نباش و در لحظه کارتو پیش ببر!!! کمال گرایی هیچ چیزی جز اضطراب واست نداره!!! موفق باشی!!!
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام به همگی
من دیشب با این سایت و انجمن اشنا شدم و از صبح تمام صفحات و راهنمایی های دوستان رو خوندم.و اگه منو به عنوان یه دوست قبول داشته باشید خوشحالم که عضوی از این جمع دوستانه باشم
منم میخوام کنکور کاردانی به کارشناسی معماری شرکت کنم...فقط وضعیت من با شماها خیلی فرق میکنه....چون من رشته کاردانیم معماری نیست و این ترم هم باید 17 واحد دانشگاهمو پاس کنم ..........
وقتی حرفهاتونو راهنمایی های مازیار و فاطمه و فرزانه و ...... خوندم دلم گرمتر شد.....از همتون ممنون:smile:
سلام دوسته من!!! خوش اومدی!!! امیدوارم موفق باشی!!!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا