► •*♥*•◄ گیاهخوارترین دانشگاهها معرفی می‌شوند ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گیاهخوارترین دانشگاهها معرفی می‌شوند/ دانشگاه ایالتی کنت ؛ شانس برتر ... :gol::gol:

مسابقه ای جذاب در حمایت از حقوق حیوانات و پرهیز از مصرف فست فود در میان دانشگاههای آمریکا برگزار می شود و طی آن گیاهخوارترین دانشگاه معرفی می شود که در رده بندی امسال شانس دانشگاه ایالتی کنت از سایر دانشگاهها بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "پتا" یک سازمان آمریکایی مدافع حقوق حیوانات با بیش از دو میلیون عضو و 300 کارمند و بزرگترین گروه مدافع حقوق حیوانات در دنیا بشمار می‌رود.
"پتا 2" نیز زیر مجموعه ای از این سازمان است که تنها جوانان عضو آن هستند. انجمن پتا 2 هر ساله مسابقه ای میان دانشگاهها برگزار می کند و به بهترین دانشگاه گیاهخوار جایزه ای اعطا می‌کند. ضمن اینکه علاوه بر آن بوفه ای مخصوص فروش محصولات و غذاهای گیاهی در داخل دانشگاه راه اندازی می‌کند.

انجمن پتا 2 منوی غذایی دانشگاههای سرتاسر آمریکا را بررسی کرده و از میان آنها گیاهخوارترین ها را انتخاب می‌کند.
دانشگاه ایالتی کنت از میان 80 دانشگاه شرکت کننده در این مسابقه یکی از پرشانس ترین نامزدهای این رقابت محسوب می شود که به دلیل کیفیت و کمیت غذاهای گیاهی ارائه شده در خوابگاه و محیط دانشگاه به عنوان گیاهخوارترین دانشگاههای آمریکای شمالی شناخته می شود.

برندگان نهایی این مسابقه با توجه به نظراتی که دانشجویان و جوانان در سایت نظرسنجی مربوط به کیفیت و تنوع غذایی دانشگاهها می‌دهند در 19 نوامبر معرفی می شوند. دانشجویان می‌توانند در برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس نظرات خود را به اشتراک گذاشته که این نظرات تاثیر بسزایی برای انتخاب نهایی دانشگاه منتخب دارد.
دانشجویان طی سالهای اخیر تمایل بیشتری برای استفاده از غذاهای گیاهی داشته اند به طوری که از میان غذاهای مورد علاقه دانشجویان می‌توان به بسته گیاهی غذاهای مدیترانه ای، آووکادو، آب میوه های ترکیبی طبیعی و نان نازک گیاهی اشاره کرد.
بر اساس گزارش رکورد پاب، هدف این مسابقه به گفته یکی از برگزارکنندگان آن توسعه بیش از پیش حمایت از حقوق حیوانات در میان جوانان جامعه و رفع مشکل چاقی مفرط آنها به سبب مصرف زیاد غذاهای فست فود و عدم توجه به مضرات آن است.

این مسابقه در سه بخش مختلف پنجمین سال متوالی است که برگزار می‌شود و تعداد دانشگاههای شرکت کننده امسال در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

جایزه گیاهخوارترین دانشگاه سال گذشته به دانشگاه کالیفرنیا سانتا کروز رسید.
 
بالا