“ابراز علاقه بموقع !! چه وقت؟”

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


چه موقع آقايون مي‌توانند علاقه خود را نسبت به همسر خود ابراز كنند، در قرارهاي اوليه چه كار انجام دهند كه تاثير مثبتي بر روي طرف مقابل بگذارند، چه كار كنند كه خانم احساس بهتري نسبت به آنها پيدا كند و چه موقع بايد با مسائل رك برخورد كنند.
چه موقع بايد ''علاقه'' خود را به همسر آينده تان ابراز كنيد؟

در اين قسمت يك نكته حساس وجود دارد: اگر شما با يك خانم مانند يك دوست معمولي برخورد كنيد و در رمانتيك بودن زياده روي نفرماييد، او خيلي بيشتر مجذوب شما خواهد شد.
اخيرا با يكي از دوستانم صحبت مي‌كردم. او برايم تعريف مي‌كرد كه چندي پيش با خانم بسيار جذابي آشنا شده و صادقانه بگويم خانم آنقدر سر تر از خودش بوده كه اصلا تصور نمي‌كرده بتواند با او رابطه عاطفي برقرار كند، به همين دليل تصميم مي‌گيرد كه همانند يك دوست عادي با او برخورد كند و از زماني كه در كنار هم هستند استفاده كنند و لذت ببرند.
او اصلا تلاش نمي‌كرد كه نظر خانم را به خود جلب كند. هيچ قدمي هم در راه برقراري رابطه با او برنمي‌داشت. خود را نيازمند و محتاج جلوه نمي‌داد. و انجام تمام اين امور فقط و فقط به اين خاطر بود كه اصلا فكر نمي‌كرد خانم او را در ''بازي'' راه بدهد.
نتيجه چه شد؟
اين رفتار از هم گسيخته و مستقل، معجزه به بار آورد. نظر خانم به او جلب شد و شالوده يك رابطه عاطفي طولاني مدت (ازدواج) پي ريزي شد.
آقايون معمولا با خانم‌هاي جذاب و زيبا طور خاصي برخورد مي‌كنند: در بيان احساسات خود زياده روي كرده و از همان روز اول به آنها چسبيده و ولشان نمي‌كنند. اين امر واقعا كار زننده اي است.
بنابراين به جاي اين كار، به صندلي خود تكيه دهيد، و خونسرد باشيد؛ آنوقت ميتوانيد از نتايج بدست آمده، نهايت لذت را ببريد.
براي اولين قرار چه كاري انجام دهيم كه او جذب ما شود؟
اگر شما يك خانم را با اين اميد به بيرون مي‌بريد كه صرفا كاري انجام دهيد كه او مجذوبتان شده و به شما علاقه پيدا كند، فقط شرايط را براي خودتان مشكل تر و بدتر مي‌كنيد.
چرا؟
چون اگر بيش از اندازه براي او پول خرج كنيد، به اين نتيجه مي‌رسد كه شما انسان كاملي نيستيد و مي‌خواهيد از طريق پول خودتان را نشان داده و او را به سمت خود بكشانيد. و ديگر اينكه با اين كار ثابت مي‌كنيد كه خيلي خوش شانس بوده ايد كه او را پيدا كرديد و وقت خود را با او سپري مي‌كنيد.
به جاي اين بايد او را به نوشيدن يك قهوه دعوت كنيد. اگر ديديد كه او با معيارهاي ذهنيتان تطابق ندارد، به راحتي و بدون فوت وقت مي‌توانيد قهوه خود را تمام كرده و او را ترك كنيد.
و اصلا هم لازم نيست براي بيان اين امر خجالت بكشيد.
براي جلب نظرش لازم نيست برايش بيش از اندازه مايه بگذاريد. اگر قرار باشد كسي در رابطه چنين كاري را انجام دهد، بهتر است او سعي كند كه نظر شما را جلب كرده و رضاييتتان را فراهم آورد.
اين موارد دقيقا بر خلاف كارهايي است كه اكثر آقايون انجام مي‌دهند، غافل از اينكه رعايت آنها مي‌تواند شما را به سمت نتايج مطلوب رهنمون سازد.
چه كارهايي بايد انجام دهيد كه او بيشتر از شما خوشش بيايد؟
- خانم‌هايي هستند كه شايد اصلا از شما خوششان نمي‌آيد، اما با اين وجود هم جذبتان مي‌شوند و تصميم به ازدواج مي‌گيرند.
بله درست است
بيشتر آقايون در اشتباه هستند و اغلب اوقات از استراتژي ''لطفا منو دوست داشته باش'' استفاده مي‌كنند.
آنها نمي‌دانند كه علاقه داشتن به يك فرد و جذب شدن به او دو مقوله كاملا مجزا هستند.
به همين دليل كارهايي از قبيل: گل خريدن، تهيه غذا و تعريف و تمجيد نمودن را انجام مي‌دهند، به اين اميد كه جرقه اي از دوست داشتن در دل خانم پديدار شود.
يقينا اين كارها هيچ كمكي به افزايش جذابيت شما نخواهند كرد.
اصل قضيه اينجاست: از آنجايي كه اين امور هيچ كمكي به شما در راه افزايش جذابيت نمي‌كنند، به خرج دادن تلاش بيش از حد در مورد اين نوع استراتژي‌ها هيچ گاه شما را به اهدافي كه در نظر داريد، نزديك نمي‌كنند.
درست مثل اينكه بخواهيد يك كيك را با دستور العمل پخت اسپاگتي درست كنيد.
به جاي آن شما نيازمند يك تكنيك كاربردي هستيد. تلاش در راه متقاعد كردن او براي ''دوست داشتنتان'' را متوقف كنيد.
به جاي آن سعي كنيد ميزان جاذبه و مردانگي خود را افزايش دهيد.
آيا رك بودن با خانم‌ها كار درستي است؟
بله، حتما
در اين قسمت يك نمونه از روش‌هاي برخورد مستقيم، كه نتيجه مثبت در بر دارد را برايتان ذكر مي‌كنيم.
سعي كنيد از آنها اين سوال زيبا و ساده ( كه البته مورد علاقه خود من نيز هست) را بپرسيد: ''آيا مجردي؟''
بيشتر خانم‌ها عادت كرده اند كه آقايون از آنها بپرسند ''آيا دوست پسر داري؟''
پرسيدن ''آيا مجردي'' آنقدر بي پرده است كه آنها را شكه مي‌كند. و پيش از اينكه فرصت صحبت كردن را پيدا كرده باشند شما تمام قدرت موجود را به سمت خود ميكشانيد. پيش از رفتن بر سر قرار، بر روي صحبت كردن و راه رفتن خود كمي تمرين كنيد و سعي كنيد روند اين كارها را آرام تر كنيد، هنگام حرف زدن به صندلي تكيه دهيد، دست‌هايتان را از جيب‌ها در آوريد و لبخندي بر روي لب داشته باشيد.
سعي كنيد درب ورودي مكان‌هاي مختلف، نظير كافي شاپ را براي خانم‌ها باز كنيد. معمولا نيمي از آنها اصلا از شما براي انجام اين كار ''تشكر'' نمي‌كنند.
روي همين نكته دست بگذاريد و از آنها ايراد بگيريد، تازه شايد بتوانيد او را متقاعد كنيد كه براي جبران اين كار خود، برايتان قهوه بخرد!
اين ايراد گرفتن‌هاي اوليه به شما كمك مي‌كند كه در آخر كار اگر تمايل داشتيد، بتوانيد خيلي راحت از او خواستگاري كنيد!
 

Similar threads

بالا