۷ لوستر عجیب دنیا که دوست دارید حداقل یکی را داشته باشید!

maryam-25

عضو جدید

لوستر از آن دست لوازمی است که تقریبا در هر خانهای پیدا میشود اما از بس ظاهر آنها به یکدیگر شبیه شده است، شاید به اندازه کافی جلب توجه نکند. در اینجا برای شما ۷ لوستر با ظاهر عجیب و غریب را به نمایش گذاشتهایم، مدلهایی که اگر در هر خانهای آویزان شود، نگاههای بسیاری را به سمت خودش خیره خواهد ساخت!
این لوستر بر پایه اصول دقیق ریاضی ساخته شده است. جنس آنها از فلز بوده و سایههایی که بر روی دیوار انداخته میشود، همگی ۶ ضلعی هستند. Etch Pendant Light توسط طراحی به نام تام دیکسون ساخته شده است.



نام این لوستر عجیب و غریب، بیگانه است! زیرا درست مانند یک موجود فضایی مشغول پیچیده شدن دور طناب است! وزن کم و گرمای پایین از دیگر مشخصات این لوستر غول پیکر ۵۲۰ دلاری است.



اگر تصور کردید که این یک لوستر سنگین وزن چند صد کیلویی است، کاملا در اشتباه هستید! این لوستر با چنین ظاهر عجیبی، از کاغذ ساخته شده است و درست مانند یک کاردستی زیبا بر سقف اتاق شما خودنمایی خواهد کرد.



یک لوستر با ۱۲ لامپ خاص که سایههایی چون پرنده را بر روی دیوار شما حکاکی میکند! ساختار سیمهای این لوستر به صورتی است که میتوانید شاخهها را به هر شکلی که دوست دارید بچرخانید یا بالا و پایین ببرید.



اگر به ظاهر چراغ قوه علاقه دارید، این لوستر مخصوص به شماست! نکته جالب برای این مدل، قابلیت استفاده دو گانه آن است. به نحوی که شما میتوانید یکی از شاخهها را برداشته و به عنوان چراغ قوه در خودروی خود نیز استفاده کنید!



این لوستر از بقیه مجلسیتر به نظر میرسد اما از بقیه خاصتر است! نامش Atlantis A14 Nickel Suspension و از صدها رشته نیکلی تشکیل شده که به گفته سازنده، طول آنها به نزدیک به ۵ کیلومتر از زنجیر میرسد! شما میتوانید به دلخواه این زنجیرها رو طراحی کنید و به حالت شکلی زیبا از یک آبشار در بیاورید. البته تصویری که مشاهده میکنید، خلاقیت یک هنرمند مشهور ایتالیایی است، پس خرابش نکنید!



برای علاقهمندان به موسیقی نیز یک لوستر کنار گذاشتهایم! Drums Light ترکیبی از چوب و کروم است و درست به مانند درام طراحی شده است تا هر فردی با مشاهده آن، به یاد یک کنسرت موسیقی بیفتد!

 

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز

:cry:
 

sahar alone

عضو جدید
کاربر ممتاز
عالیه واسه من لوستر تو خونه خیلی مهمه واقعا خونه رو شیک میکنه
 

Similar threads

بالا