کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به خاطر همراهی پرسپولیس مقابل الاتحاد/ زاید قید حضور در ترکیب لیبی را زد




مرجع خبری پرسپولیس :
مهاجم لیبیایی پرسپولیس تیم ملی کشورش را در بازی دوستانه مقابل روآندا همراهی نخواهد کرد.
ایمون زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس که با درخشش در ترکیب سرخپوشان بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش فراخوانده شد به خاطر همراهی پرسپولیس در دیدار حساس روز چهارشنبه مقابل الاتحاد، قید حضور در ترکیب لیبی را زد.


قرار است تیم ملی لیبی سوم خرداد در کشور تونس به مصاف روآندا برود اما ایمون زاید که در همان روز باید در ترکیب پرسپولیس مقابل الاتحاد بازی کند به مسئولان فدراسیون فوتبال کشورش اعلام کرد در این مسابقه لیبی را همراهی نمی کند.


البته زاید پس از بازی پرسپولیس مقابل الاتحاد راهی ایرلند می شود تا پس از استراحتی کوتاه برای مقدماتی جام جهانی 2014 و درخشش در ترکیب لیبی آماده شود.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهروان خبر داد: شرط ملی پوش بودن برای ورود دروازه بان خارجی



مرجع خبری پرسپولیس :
غلامرضا بهروان مي*گويد در نشست مشترك فدراسيون و سازمان ليگ تصميم گرفته شد كه علاوه بر آزاد شدن حضور دروازه*بان خارجي در ليگ، سقف قرارداد هم همچنان پابرجا بماند.

سرپرست سازمان ليگ پس از پايان نشست مشترك اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال و هيات رييسه سازمان ليگ درباره نتايج اين نشست اظهار كرد:


در نشست امروز درباره سقف قراردادها و حضور بازيكنان خارجي در ليگ برتر بحث*هاي زيادي صورت گرفت و اعضاي حاضر در نشست استدلال*هاي خود را مطرح كردند كه در اين زمينه موافقان و مخالفان هر كدام نظر خود را گفتند.

همچنين حسن*زاده رييس كميته انضباطي مسائل مهمي درباره بدهي باشگاه*هاي ايراني مطرح كرد.

وي ادامه داد: طبق تصميمي كه امروز گرفته شد در فصل آينده هر تيم مي*تواند چهار بازيكن خارجي را به خدمت بگيرد و براي اين كار هيچ محدوديتي ندارد يعني دروازه*بان هم مي*تواند در ميان بازيكنان خارجي باشد كه به تيم*ها جذب مي*شوند. با اين تفاوت كه شرط*هايي براي اين بازيكنان وجود دارد.

بهروان درباره اين شرط*ها گفت: از جمله اين شرط*ها اين است كه دروازه*باني به وسيله تيم*ها جذب مي*شود، بايد باكيفيت باشد و اين طور نباشد كه هر دروازه*باني به ليگ ايران بيايد. طبق بحث*هايي كه در جلسه امروز شد، قرار شد بازيكنان آسيايي و آفريقايي كه به ليگ مي*آيند ملي*پوش باشند و بازيكناني كه از دو قاره اروپا و آمريكاي جنوبي به وسيله باشگاه*ها جذب مي*شوند، در ليگ دسته يك كشورهاي اين دو قاره مشغول به فعاليت باشند


وي در پاسخ به اين سوال كه مثلا آن بازيكن خارجي كه كيفيت بالايي دارد اما در تيم ملي كشورش بازي نمي*كند مي*تواند به ليگ ايران بيايد يا خير گفت: اتفاقا اين موضوع را رحيمي مديرعامل سپـاهان در نشست مطرح كرد و برونو سزار را مثال زد كه بازيكن باكيفيتي است اما در تيم ملي برزيل عضويت ندارد اما قانوني كه ما گذاشته*ايم بدين صورت است كه بازيكنان اروپايي و آمريكاي جنوبي تنها بايد در ليگ دسته اول كشورشان بازي كنند و اگر در تيم ملي هم نباشند، مشكلي وجود ندارد.

سرپرست سازمان ليگ با اشاره به اينكه سقف قرارداد در فصل بعد هم اجرا مي*شود گفت: قانون سقف قرارداد همچنان به قوت خود باقي است اما پيشنهاد شده كه 10 تا 15 درصد به مبلغ سقف اضافه شود كه تصميم نهايي را در اين باره در نشستي كه بعدازظهر با نبي داريم، اتخاذ خواهيم كرد.

وي افزود: بحث مهم ديگري كه در نشست امروز مطرح شد بدهي باشگاه*ها بود در حال حاضر 41 باشگاه در ليگ*هاي مختلف بدهي قطعي دارند كه روي هم رفته نزديك به 12 ميليارد تومان مي*شود اما يكي از الزامات AFC براي حرفه*اي شدن باشگاه*ها نداشتن بدهي است كه با اين شرايط باشگاه*هاي ما نمي*توانند موافقت AFC را براي كسب مجوز حرفه*اي جلب كنند بنابراين به احتمال زياد كميته انضباطي اولتيماتومي براي باشگاه*هايي كه بدهي دارند تعيين خواهد كرد تا اين مشكل را برطرف كنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست عاجزانه سرمربی الاتحاد از سعودی ها: از ما حمایت کنید


مرجع خبری پرسپولیس :
مديران الاتحاد به خاطر صعود از مرحله گروهي به هر بازيكن اين تيم 30 هزار ريال سعودي (بيش از 16 ميليون تومان) پاداش داده*اند و گفته*اند در صورت حذف پرسپوليس پاداش بيشتري هم مي*دهند

البته نه به اندازه روزنامه*هاي ورزشي خودمان اما هرچه به بازي پرسپوليس مقابل الاتحاد نزديك مي*شويم روزنامه*هاي عربستاني هم از اين مسابقه بزرگ مي*گويند.

الاتحاد كه با قدرت تمام و كسب 16 امتياز از گروهي نسبتا راحت به مرحله يك*هشتم نهايي رسيده اميدوار است پرسپوليس را در خانه شكست دهد.


پرسپوليس به جده مي*آيد
روزنامه عكاظ عربستان با اعلام خبر ورود پرسپوليس به بندر جده نوشت: «قرار بر اين است كه پرسپوليس براي رويارويي سرنوشت*ساز با الاتحاد اوايل هفته به جده بيايد. ظاهرا هدف باشگاه پرسپوليس از حضور زودهنگام در جده تطبيق با شرايط آب و هوايي اين شهر است. قرار است تمرين*هاي پرسپوليس در استاديوم امير فيصل بن فهد انجام شود و مسابقه در ورزشگاه ملك عبدا... برگزار خواهد شد.»



نيروهاي پنجگانه كاندا آمدند
از آنجا كه صعود الاتحاد به اين مرحله قطعي شده بود، رائول كاندا سرمربي اسپانيايي الاتحاد به برخي نفرات اصلي خود استراحت داد اما حالا او براي بازي حساس با پرسپوليس نيروهاي پنجگانه و موثر خود را در اختيار خواهد داشت. از قرار معلوم نايف حزازي مهاجم ملي*پوش الاتحاد در ديدار با العربي محروم بوده اما به غير از او برادرش ابراهيم حزازي، حمد المنتشري، اوسامه مواليد و محمد ابوسغان هم به تركيب زرد و مشكي*هاي جده بازمي*گردند.


سرمربي ببرها دنبال فيلم پرسپوليس
روزنامه*هاي عربستاني خبر دادند رائول كاندا در تلاش است تا فيلم بازي*هاي اخير پرسپوليس را به دست بياورد تا يادداشت*ها و ملاحظات* فني خود از نقاط ضعف و قوت اين تيم را در اختيار داشته باشد. كاندا و روزنامه*هاي عربستاني بارها به اهميت اين بازي تاكيد كرده*اند و به همين خاطر مربي اسپانيايي تلاش دارد تا از تمام نيروهاي خود مقابل پرسپوليس بهره بگيرد.



خوشحال از بازگشت محمد نور
رسانه*هاي عربستاني و البته اعضاي تيم الاتحاد از بازگشت محمد نور به تركيب اين تيم ابراز رضايت كردند. روزنامه*هاي عربستاني در اين خصوص نوشتند: «بازگشت محمد نور به استاديوم و شركت در بازي با العربي خيلي خوشحال*كننده بود. بازگشت نور قبل از بازي پرسپوليس اتفاق مهمي بود چرا كه او مي*تواند همبازيان خود را به خوبي تغذيه كند.» كاندا سرمربي الاتحاد هم در اين باره ضمن ابراز خوشحالي گفته است: «بازگشت نور نيروي بزرگي را در بازي آينده به تيم مي*دهد چرا كه او وزن فني سنگيني دارد.»



علاقه به لژيونرهاي مصري گرانقيمت

تمام اخبار نقل و انتقالات باشگاه الاتحاد دنبال بازيكن مصري و خريدهاي مصري اين تيم مي*چرخد. ظاهرا حسني عبد لژيونر مصري الاتحاد كه به صورت قرضي به اين تيم پيوسته در پايان فصل از اين تيم جدا مي*شود. حسني كه در بازي با پرسپوليس حاضر خواهد بود قرار است بعد از بازي چهارشنبه شب به اردوي تيم ملي كشورش بپيوندد و در دو بازي با سنگال و موزامبيك، از مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 تيم ملي كشورش را همراهي كند. ظاهرا الاتحاد حاضر شده براي به خدمت*گيري قطعي اين بازيكن 5/1 ميليون دلار بدهد اما باشگاه مصري او، روي اين بازيكن سه ميليون دلار قيمت گذاشته است. به همين خاطر الاتحادي*ها دنبال بازيكن مصري ديگري به نام شيكابالا هستند و قصد دارند براي انتقال قرضي او به مدت يك فصل 5/1 ميليون دلار به الزمالك مصر بدهند. جالب اينكه اين بازيكن بداخلاق مصري كه با مربي الزمالك درگير شده فصل گذشته پيشنهادي سه ميليون دلاري از الشباب عربستان داشته است. باشگاه الاتحاد همچنان به دنبال تمديد قرارداد با عبدو عطيف يكي از بازيكنان سرشناس خود خواهد بود.




تمرين الاتحاد از امروز پشت درهاي بسته
رائول كاندا كه از صعود بي*دردسر به مرحله يك هشتم خوشحال به نظر مي*رسد بلافاصله بعد از شكست العربي گفت: «از امروز هدفمان شكست پرسپوليس خواهد بود.»

كاندا بعد از بازي چهارشنبه يك روز به شاگردانش استراحت داد و تمرين*هاي ببرها از بعدازظهر جمعه شروع شد. جالب اينكه تمرين جمعه الاتحاد هيچ بازيكن غايبي نداشت و همه بازيكنان حاضر بودند. قرار است الاتحاد از امروز (يكشنبه) پشت درهاي بسته بدون حضور هواداران و خبرنگاران تمرين كند.



اعتقاد عربستاني*ها به خوش*شانسي 16
روزنامه*هاي عربستاني در مطلبي جالب و البته با نگاهي خرافاتي نوشتند: «عدد 16 براي الاتحاد خوش*شانسي مي*آورد.»
در اين مطلب به پيروزي اخير الاتحاد مقابل العربي اشاره شده كه در روز 16 مه اتفاق افتاده است. همچنين 16 امتيازي شدن نماينده عربستان هم از نگاه روزنامه*نگاران سعودي خوش آمده. نكته ديگر اينكه حالا الاتحاد به جمع 16 تيم برتر آسيا راه يافته است و عربستاني*ها اميدوارند اين عدد باز هم براي آنها خوش شانسي بياورد و با شكست پرسپوليس به مرحله يك چهارم نهايي برسند.




مدير الاتحاد: دو برابر مايه بگذاريد
بعد از اينكه مشخص شد الاتحاد بايد در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف پرسپوليس بيايد حساسيت مديران اين باشگاه براي صعود به مرحله بعد، بيشتر هم شده. فعلاً مديران باشگاه الاتحاد به دنبال اين هستند تا بازيكنان تيمشان را به لحاظ رواني آماده اين بازي بزرگ كنند. به نوشته روزنامه*هاي عربستاني در جلسه*اي كه ژنرال محمدبن داخل الجهني هم حضور داشته، مدير تيم يعني عبدالجهني به بازيكنان گوشزد كرده كه لازم است براي اين بازي دو برابر نيرو بگذاريد. مديران الاتحاد بعد از صعود تيمشان به مرحله حذفي ولخرجي عظيمي به راه انداخته*اند و به هر بازيكن 30 هزار ريال سعودي (بيش از 16 ميليون تومان) پرداخت كرده*اند. قرار است در صورت شكست پرسپوليس اين پاداش بيشتر هم بشود كه در نوع خود جالب خواهد بود.




كاندا و درخواست از هواداران

سرمربي اسپانيا الاتحاد عربستان كه مي*داند تيمش در مصاف سرنوشت*ساز با پرسپوليس نياز به حمايت هواداران دارد از دوستداران ببرها خواسته چهارشنبه شب به ورزشگاه بيايند. رائول كاندا در شبكه اجتماعي «توئيتر» و در صفحه شخصي خود نوشته است: «از هواداران الاتحاد مي*خواهم براي بازي با پرسپوليس حتما به ورزشگاه بيايند.» كاندا خواسته تعداد زيادي از هواداران سكوهاي ورزشگاه امير عبدا... فيصل را در روزي كه تيم عميد (لقب الاتحاد به معني سرتيپ) در مرحله يك* هشتم*نهايي ليگ قهرمانان بازي دارد پر كنند. وي تاكيد كرده است: «من تاكيد مي*كنم تجمع هواداران و حضور گسترده آنها گل اول را به تور پرسپوليس خواهد دوخت.» وي خطاب به تماشاگران گفته: «ما در بازي چهارشنبه به حضور شما نياز داريم و از همه شما خيلي ممنونم.» جالب اينكه از زمان حضور كاندا در تيم الاتحاد اين تيم نه در رقابت*هاي ليگ قهرمانان آسيا باخته و نه در رقابت*هاي حذفي. الاتحاد در جام حذفي با اين مربي اسپانيايي به*خاطر گل خورده در خانه خودي حذف شده است.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]برنامه سفر خارجيهاي پرسپوليس مشخص شد[/h]
[h=2] سنگربان بوسنيايي و مربي دروازه بانان تيم فوتبال پرسپوليس پس از رويارويي با الاتحاد عربستان، شهر جده را به مقصد کشورشان ترک مي‌کنند.[/h]



پس از رويارويي پرسپوليس با الاتحاد عربستان در مرحله يک هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا فصل 91 - 90 براي بازيکنان و مربيان اين تيم به اتمام مي‌رسد و آنها به تعطيلات پايان فصل خواهند رفت.



در اين بين "انور گوسيچ"، مربي دروازه بان‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس و "آسمير آودوکيچ"، دروازه بان اين تيم در جده از جمع سرخپوشان جدا شده و به کشورشان بوسني بازمي‌گردند.



"ايمون زايد"، مهاجم ايرلندي - ليبيايي تيم پرسپوليس نيز همراه ديگر بازيکنان به ايران باز خواهد گشت و در کمتر از 24 ساعت با پروازي مستقيم از تهران به ايرلند سفر مي‌کند.



ديدار تيم‌هاي فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا ساعت 22:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار مي‌شود.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]اخبار کوتاه از پرسپوليس در جده[/h]
[h=2] با تصميم مصطفي دنيزلي اولين تمرين پرسپوليس ساعت 21 امشب در ورزشگاه الاتحاد عربستان برگزار مي‌شود.[/h]

مصطفي دنيزلي پس از ورود کاروان تيم فوتبال پرسپوليس به هتل محل اقامتشان جلسه‌اي را با بازيکنان درباره برنامه‌هاي خود تا قبل از بازي با الاتحاد برگزار کرد.

دنيزلي تصميم گرفت اولين تمرين کم فشار تيم خود را ساعت 21 امشب در ورزشگاه الاتحاد برگزار کند.

به احتمال فراوان اين تمرين پشت درب‌هاي بسته خواهد بود.پرسپوليسي‌ها در بدو ورودشان به هتل محل اقامت با چند تن از ايراني‌هاي حاضر در جده برخورد داشتند که به گرمي پرسپوليسي‌ها را مورد تشويق قرار دادند.

رويانيان صحبت‌هايي با ادوکوويچ دروازه‌بان خارجي تيم فوتبال پرسپوليس براي تمديد قرارداد داشت.
 

moseu

عضو جدید
خوش و بش جالب جادوگر و سردار در دبی
در حاشیه تمرین دیروز سرخپوشان اتفاق جالبی افتاد که توجه همه حاضران در تمرین را به خود جلب کرد.
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، مدیرعامل پرسپولیس که خودش را به اردوی این تیم در دبی رسانده بود دیشب در کنار زمین حاضر بود و در پایان تمرین هنگامی که علی کریمی قصد خروج از زمین را داشت برخورد جالبی بین این دو نفر اتفاق افتاد. کریمی و رویانیان در لحظات اول برخورد سردی با هم داشتند و بعد از یک سلام و علیک کوتاه با بی‌میلی به هم دست دادند.
در این لحظه کاپیتان پرسپولیس خطاب به مدیرعامل تیمش گفت: «ببینیم‌تون سردار!» و سردار بلافاصله پاسخ داد: «حتما... حتما؛ اتفاقا یه کاری هم باهات دارم.» انگار همین دیالوگ کوتاه یخ رابطه این دو نفر را باز کرد چون در ادامه برخورد سردار و جادوگر با هم خیلی گرم‌تر شد، تا حدی که آن‌ها دست در دست هم زمین چمن را ترک کردند. جالب این‌که ابوالفضل جلالی (مدیر برنامه کریمی) که از نزدیک شاهد این صحنه بود وقتی کریمی و رویانیان را دست در دست هم دید با صدای بلند گفت: «پیوندتان مبارک!».
به نظر شما کار مهم سردار با کاپیتان تیمش چیست؟!
 

moseu

عضو جدید
دنیزلی با ملی پوشان پرسپولیس همسفر می‌شود/ شرایط نامشخص پولادی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از رویارویی این تیم با الاتحاد عربستان با ملی پوشان تیمش در سفر به ترکیه همراه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به جده عربستان، تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم الاتحاد عربستان روبه‌رو می‌شود. پس از این بازی ملی پوشان تیم فوتبال پرسپولیس (علی کریمی، غلامرضا رضایی و مهرداد پولادی) با اولین پرواز از جده عربستان به ترکیه می‌روند تا به اردوی تیم ملی در این کشور ملحق شوند. ملی پوشان پرسپولیس را در این سفر مصطفی دنیزلی همراهی خواهد کرد. براساس برنامه دنیزلی و بازیکنان ملی پوش پرسپولیس ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه از جده به ترکیه خواهند رفت. خبر دیگر از اردوی تیم پرسپولیس برمی‌گردد به شرایط نامشخص مهرداد پولادی برای حضور در دیدار مقابل الاتحاد عربستان. پزشکان پرسپولیس در تلاشند تا این بازیکن آسیب دیده را به بازی روز چهارشنبه مقابل الاتحاد برسانند. این بازیکن از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و احتمال حضورش در این بازی 50 - 50 است. دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ساعت 22:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار می‌شود.
 

moseu

عضو جدید
  • رویانیان: اعلام خبر هاشمیان و مهدوی کیا ناشی از سوء برداشت خبرنگار بود

  • مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام خبر رفتن هاشمیان و مهدوی کیا از سوی یک خبرگزاری را ناشی از سوء برداشت خبرنگار دانست و گفت: من هیچ وقت با قاطعیت خبر از جدایی این بازیکنان از پرسپولیس ندادم.

    سردار رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص اعلام خبر جدایی چهار نفر از بازیکنان پرسپولیس که از سوی یکی از خبرگزاری ها مطرح شده بود، گفت: من علاقه زیادی به مهدی مهدوی کیا دارم. قبل از سفر به دوبی نیز به ایشان گفتم که شما در تیم ما هستید، ایشان نیز گفت با دنیزلی صحبت می کنم و نظر خودم را ارایه می دهم. حال چگونه ممکن است من خبر از جدایی قطعی این بازیکن را اعلام کنم.
    وی ادامه داد: هاشمیان نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه من است. وی از نظر سطح فوتبال و تجربه از کارآمدترین بازیکنان پرسپولیس است.
    مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: میثاق و هوشیار نیز همواره مورد علاقه من هستند حتی من هوشیار را همراه خودم به دوبی آوردم و هم اینک همراه تیم راهی جده خواهد شد.
    رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: اعلام خبر قطعیت جدایی بازیکنانی که در خبر فوق به آن اشاره شده بود را به طور جدی تکذیب می کنم و این سرمربی تیم است که در خصوص لیست نهایی نقل و انتقالات تصمیم گیری کرده و نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: از رسانه هایی که اخبار کذب نقل و انتقالات را منتشر می کنند، شکایت می کنم
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رسانه هایی که با انتشار اخبار کذب نقل و انتقالات تیم پرسپولیس در صدد تخریب هستند، شکایت می کنم. سردار رویانیان گفت: متاسفانه برخی از روزنامه های رسمی کشور و سایت های خبری اقدام به درج اخبار کذبی در خصوص جذب بازیکنان جدید به تیم پرسپولیس می کننده که بنده اصلا از آن بی خبرم. وی افزود: انتشار این گونه اخبار باعث تخریب پرسپولیس، بازیکنان ملی پوش و باشگاهی لیگ است و لذا مشخص نیست این رسانه ها با چه منظوری این کار را انجام می دهند. مدیرعامل پرسپولیس در پایان تصریح کرد: انتشار اینگونه اخبار، تمرکز باشگاه و تیم را بر هم می زند و لذا باشگاه پرسپولیس از روزنامه هایی که اینگونه اسامی کذب را منتشر می کنند، شکایت خواهد کرد.
عناوین روزنامه های اینروزا نشون میده این اخبار دروغ فقط واسه پرسپولیسه ....اگه دقت کنید خیلی کم اخباری از نقل و انتقال تو سپاهان یا استقلال منتشر میشه ...واقعا انگار همه رسانه ها دست به دست هم دادن پرسپولیسو نابود کنن ...
 

moseu

عضو جدید
[h=1]تمرين پرسپوليس تعطيل شد[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به خستگي بازيکنان و مشکلاتي که براي ورودشان به شهر جده ايجاد شد، تصميم گرفت تمرين دوشنبه شب اين تيم را تعطيل کند.[/h]

پس از اتفاقاتي که روز دوشنبه در زمان ورود تيم پرسپوليس به شهر جده و محل اقامت اين تيم در هتل "هالي دي اين" رخ داد، مصطفي دنيزلي تمرين دوشنبه شب سرخپوشان را تعطيل کرد.

سرمربي پرسپوليس خستگي بازيکنان را دليل اتخاذ اين تصميم عنوان کرد و از نفرات تيم خواست پس از صرف شام، استراحت کنند تا خستگي اين سفر پر دردسر و حاشيه‌هاي پس از آن را به فراموشي بسپارند.

از سوي ديگر به غير از مهرداد پولادي که از ناحيه همسترينگ پا مصدوم است و وضعيتش براي حضور در ديدار با الاتحاد 50 - 50 است، علي کريمي هم دچار مصدوميت جزئي شده است که براساس اعلام زادمهر سرپرست تيم مشکل اين بازيکن جدي نيست.

براساس اين گزارش، مسئولان عربستاني روز گذشته ويزاي مهدوي‌کيا، هاشميان، کريمي، "آودوکيچ" و "ايمون زايد" را ديرتر از ديگر بازيکنان صادر کردند و در زمان خروج از فرودگاه و همچنين حضور در هتل براي اين بازيکنان مشکلاتي را به وجود آوردند تا تمرکزشان را براي ديدار با الاتحاد از بين ببرند.

اين اقدامات عربستاني‌ها نشان مي‌دهد آنها نگاهي ويژه به ستاره‌هاي پرسپوليس دارند و قصد دارند با تکيه بر مسائل رواني، روحيه اين بازيکنان را براي اين مسابقه مهم پايين بياورند.

ديدار تيم‌هاي فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا ساعت 22:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار مي‌شود.

 

moseu

عضو جدید

[h=1]اعتراض شديد دنيزلي به کارشکني عربستاني‌ها[/h]
[h=2] کارشکني مسئولان عربستاني براي به هم ريختن اعصاب بازيکنان پرسپوليس به هتل محل اقامت اين تيم در شهر جده کشيده شد تا اين اتفاق اعتراض شديد کادرفني و بازيکنان را به همراه داشته باشد.[/h]

تيم فوتبال پرسپوليس در حالي ساعت 19:10 به وقت محلي (17:45 به وقت تهران) فرودگاه شهر جده را ترک کرد که پس از حدود يک ساعت بعد به هتل "هالي دي اين" رسيد.

با هماهنگي مسئولان پرسپوليس، کادر فني و بازيکنان در بدو ورود به هتل، کليدهاي اتاق‌هاي خود را دريافت کردند ولي دقايقي بعد اعتراض‌هاي بازيکنان و متعاقب آن مصطفي دنيزلي همه توجهات را به خود جلب کرد.

مشکلات اتاق‌هاي در نظر گرفته شده براي بازيکنان و قطع آسانسور در زمانيکه سرخپوشان قصد آمدن به لابي هتل را داشتند، از دلايل اعتراض نفرات تيم بود. دنيزلي که چندين طبقه را پياده آمده بود، به شدت به مسئولان ايراني و عربستاني اعتراض کرد و خواستار تغيير محل اقامت سرخپوشان شد.

البته متعاقب اعتراض دنيزلي بازيکنان ديگر پرسپوليس هم به اين موضوع اعتراض کردند ولي تماس‌هاي مسئولان سفارت ايران در عربستان با هتل‌هاي ديگر نتيجه بخش نبود زيرا همه هتل‌ها به خاطر ايام حج عمره پر بود و در نهايت پرسپوليسي‌ها با تمام مشکلات موجود در اين هتل ماندند.

زادمهر سرپرست پرسپوليس اعتقاد داشت اين هتل در شان نام تيم پرسپوليس نيست و زارع قائم مقام باشگاه هم به مقامات عربستاني ميهمان نوازي پرسپوليسي‌ها از تيم الهلال را گوشزد مي‌کرد و از آنها مي‌خواست هرچه زودتر مشکلات موجود برطرف شود.

البته همراهان تيم که اين اتفاق را به جوي رواني براي ايجاد تشنج در تيم پرسپوليس و پايين آوردن شرايط روحي و انگيزه بازيکنان تيم تعبير مي‌کردند، سعي کردند به نوعي آرامش را به تيم برگردانند.

در نهايت پس از دقايقي کادرفني و بازيکنان براي صرف شام به رستوران هتل رفتند تا شايد با اين کار کمي از جو مشتنج به وجود آمده کاسته شود.

ديدار تيم‌هاي فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه مک عبدالله شهر جده عربستان برگزار مي‌شود.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]رويارويي پرسپوليس با بهترين تيم مرحله گروهي[/h]
[h=2] تيم فوتبال پرسپوليس فردا شب در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الاتحاد عربستان مي‌رود.[/h]

در ادامه مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 22:40 چهارشنبه الاتحاد عربستان در ورزشگاه پرنس عبدالله الفيصل جده از پرسپوليس پذيرايي مي‌کند. ديداري حياتي که مي‌تواند براي نخستين بار زمينه صعود سرخ‌پوشان به جمع 8 تيم برتر آسيا را فراهم کند.

*روند سينوسي در مرحله گروهي

شاگردان مصطفي دنيزلي که فصل متزلزلي را در ليگ برتر پشت سر گذاشتند با آغاز ليگ قهرمانان آسيا و با استفاده از مهره‌هاي کمکي و البته دروازه‌بان خارجي توانستند تيمي متفاوت را راهي آسيا کرده و خاطره نتايج ضعيف مسابقات داخلي را از ذهم هوادارانشان پاک کنند.

پرسپوليس که در گروه چهارم در کنار الهلال عربستان، الغرافه قطر و الشباب امارات کار را آغاز کرده بود در نخستين ديدار در عربستان مقابل حريف سنتي‌اش الهلال نتيجه‌اي مطلوب کسب کرد تا به ادامه اين رقابت‌ها اميدوار شود.

در ادامه و در روزهاي نخست سال الشباب به تهران سفر کرد تا دومين حريف سرخ‌پوشان حريفي از امارات باشد. حريفي که با 6 تايي شدن تهران را ترک کرد. پرسپوليس در هفته‌هاي سوم و چهارم الغرافه را پيش‌رو داشت. از اين دو ديدار نيز 4 امتياز به حساب سرخ‌پوشان واريز شد تا در پايان هفته چهارم تقريبا کار صعود شاگردان دنيزلي به جمع 16 تيم برتر آسيا قطعي شود.

شکست خانگي مقابل الهلال و يک پيروزي پرگل ديگر مقابل الشباب موجب شد پرسپوليس با 11 امتياز به عنوان تيم دوم گروه راهي مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌ها شود. هرچند که اگر نماينده ايران قدر دو ديدار خانگي‌اش را بيشتر مي‌دانست مي‌توانست چهارشنبه شب به عنوان تيم صدرنشين به جاي الهلال ميزبان بني‌ياس امارات در ورزشگاه آزادي باشد.

*الاتحاد؛ بهترين تيم آسيا!

الاتحاد ملقب به ببرها که با کسب عنوان نايب قهرماني ليگ برتر عربستان در فصل 2010 – 2011 به عنوان يکي از 4 تيم برتر اين کشور به ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کرده بود با هدايت رائول کانيدا، سرمربي اسپانيايي خود و با وجود بازيکنان مطرحي چون محمد نور، نائف هزازي، حمد المنتشري و ... از همام ابتدا تيمي قدرتمند را راهي آسيا کرد.

ببرها نيز از گروه دوم و در کنار رقيباني چون بني‌ياس امارات، پاختاکور ازبکستان و العربي امارات کار را آغاز کرده و در نهايت نيز با 16 امتياز و تفاضل گل 9+ به عنوان بهترين تيم آسيا از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا با اقتدار راهي مرحله حذفي شدند تا اعتراف تلخ سرمربي ترک تبار پرسپوليس مبني بر اينکه چهارشنبه شب با بهترين تيم آسيا ديدار خواهيم کرد، به هيچ وجه صحبتي بي اساس نباشد.

ببرها در گروه دوم رقابت‌هاي امسال به جز ديدار هفته چهارم که در خانه بني‌ياس صفر - صفر متوقف شدند، 5 ديدار ديگر را با پيروزي پشت سر گذاشتن تا در نهايت ميزبان ديدار مرحله يک هشتم نهايي باشند.

حريف چهارشنبه شب سرخ‌پوشان که يکي از قدرت‌هاي برتر عربستان محسوب مي‌شوند سال گذشته نيز تا مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها صعود کرد و در اين مرحله با شکست از چونبوک کره‌جنوبي از صعود به فينال بازماند.

* يک برد براي هر تيم

نماينده زردپوش عربستان که در تاريخ سابقه 3 ديدار مقابل پرسپوليس را دارد، در رقابت‌هاي سال گذشته ليگ قهرمانان آسيا و در همان آغاز راه در جده با 3 گل پرسپوليس را بدرقه کرد. در بازي برگشت اين بار پرسپوليس حريف را 3 تايي کرد. در سال 2001 نيز يک نتيجه تساوي بدون گل در تاريخ رويارويي اين دو تيم به ثبت رسيده بود.

در ديگر ديدار چهارشنبه شب که به طور همزمان برگزار مي‌شود، الهلال عربستان در رياض از بني‌ياس امارات ميزباني مي‌کند.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]پرسپوليس با علي کريمي وارد مذاکره شد[/h]
[h=2] مسئولان باشگاه پرسپوليس با علي کريمي براي تمديد قرارداد وارد مذاکره شدند.[/h]

محمد رويانيان در سفر به امارات و عربستان برنامه ريزي براي فصل آينده را نيز مدنظر قرار داد. از همين رو مديرعامل باشگاه پرسپوليس با علي کريمي براي تمديد قرارداد وارد مذاکره شد. گفته مي‌شود توافقات اوليه نيز انجام شده است.

کريمي چند روز پيش در مصاحبه‌اي گفته بود مسئولان پرسپوليس براي تمديد قرارداد با او صحبت نکرده‌اند.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]رخواست رويانيان از باشگاه الاتحاد[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پيامي از همتاي خود در الاتحاد عرستان و فدراسيون فوتبال اين کشور خواست با هواداران ايراني همکاري لازم را داشته باشند.[/h]

محمد رويانيان در پيامي به رئيس باشگاه الاتحاد عربستان و رئيس فدراسيون فوتبال اين کشور مواردي را به شرح زير اعلام کرد:

"در شرايطي که در حال حاضر ميزبان اقشار مختلف مردم در جده هستيد و مي‌دانيم به دليل حضور زائر‌هاي فراوان در ماه رجب روزهاي شلوغي را پشت سر مي‌گذاريد اما بچه‌هاي باغيرت ايراني دوست دارند هميشه يکي از زائران خانه خدا باشند. به همين دليل از دوستان الاتحاد عربستان و مسئولين فدراسيون فوتبال اين کشور درخواست داريم اجازه دهند تعاملات لازم در اين بين صورت گيرد و در بازي فردا اجازه دهند هواداران ما به ورزشگاه بيايند.

دوست داريم حداقل 10 درصد ورزشگاه به پرسپوليسي‌ها تعلق گيرد چون زائران و هواداران ما مي‌خواهند تيم خود را تشويق کنند. با اراده برادران باشگاه الاتحاد که انشاءالله اجازه خواهند داد طرفداران پرسپوليس در جده اين تيم را همراهي کنند اصول جوانمردانه انجام مي‌شود. ما دو کشور مسلمان هستيم و اگر با هم تعامل داشته باشيم قطعا به نفع طرفين خواهد بود.

ما مسلمانان همه به دنبال توحيد هستيم و در خصوص دستورات پيامبر عظيم‌الشان خود و خاتم پيامبران حضرت محمد (ص) سر تعظيم فرود مي‌آوريم. جا دارد از دوستان خود بخواهيم اين اجازه را دهند که هواداران ما فردا در ورزشگاه حضور يابند و انشاءالله هيچ زائري نباشد که بخواهد به استاديوم بيايد اما از اين کار جلوگيري شود.

باشگاه دوست شما پرسپوليس جمهوري اسلامي ايران"

 

moseu

عضو جدید
[h=1]مشکل بزرگ ادينيو براي پرسپوليسي شدن[/h]
[h=2] ادينيو پس از جدايي از مس کرمان ماليات خود را پرداخت نکرده است. مالياتي که رقم آن هم کم نيست.[/h]

او پيش از رفتن از ايران 200 ميليون تومان بدهکاري مالياتي داشت اما اين بدهي نه از سوي باشگاه مس و نه از سوي ادينيو پرداخت نشد.

ادينيو براي ادامه فوتبال خود ليگ ايران را انتخاب کرده است و به احتمال فراوان فصل آينده او را در ليگ ايران خواهيم ديد. او به پرسپوليس بسيار نزديک است و احتمالا فصل آينده پيراهن اين تيم را مي‌پوشد، اما در بازگشت ادينيو به ايران رازي نهفته است که شايد انتقال او را به دردسر بياندازد.

ادينيو پس از جدايي از مس کرمان ماليات خود را پرداخت نکرده است. مالياتي که رقم آن هم کم نيست. او پيش از رفتن از ايران 200 ميليون تومان بدهکاري مالياتي داشت اما اين بدهي نه از سوي باشگاه مس و نه از سوي ادينيو پرداخت نشد و اکنون با جريمه‌هايي که به اين ماليات تعلق گرفته اين رقم به 400 ميليون تومان رسيده است که به محض ورود ادينيو به ايران تا پرداخت نشدن اين ماليات او نمي‌تواند ايران را ترک کند.

ادينيو اگر اين 400 ميليون را پرداخت نکند نمي‌تواند قراردادش را با تيمي در ايران به ثبت برساند. اين 400 ميليون بدهي مالياتي شايد راز نهفته در قرارداد ادينيو باشد که مي‌تواند براي اين بازيکن برزيلي و تيم آينده‌اش مشکلاتي را به وجود بياورد. پائولو زالترون ديگر برزيلي سال‌هاي گذشته مس هم اين فصل با اين مشکل مواجه بود که در نهايت قراردادش را فسخ کرد و پس از مشکلات بسيار به برزيل برگشت. ادينيو چند روزي است که از طريق امير مختاري مترجم خود در ايران به دنبال رقم واقعي مالياتش است. او با هر تيمي قرارداد ببندد بايد 400 ميليون براي ماليات فصل‌هاي گذشته خود کنار بگذارد.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]حيدري: پيشنهادي از پرسپوليس نداشته ام[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال مس کرمان گفت: پرسپوليس تهران تيم محبوب من است و دوران خوبي را در اين تيم سپري کردم اما تا به امروز و براي فصل جديد از اين تيم پيشنهادي نداشته ام.[/h]

''سپهر حيدري'' که در دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران بود، اضافه کرد: فصل خيلي سختي را در تيم مس پشت سر گذاشتيم اما خوشبختانه با حمايت مديران و هواداران اين تيم توانستيم در هفته هاي پاياني نتايج خوبي کسب کنيم و در جدول رده بندي به نحو مطلوبي صعود کنيم.

حيدري که قراردادش با تيم مس به پايان رسيده است، تصريح کرد: با اين که فصل سختي بود و ديگر قراردادي با اين تيم ندارم، اما به احترام مديريت و هواداران تيم مس کرمان اولويت نخستم براي دوازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر اين تيم خواهد بود.

مدافع تيم فوتبال مس کرمان در باره ساير پيشنهادهايي که براي فصل جديد ليگ برتر دارد نيز گفت: 3 پيشنهاد از تيم هاي شهرستاني دارم و يک تيم نيز از تهران خواهان من است و به طور حتم ظرف 10 روز آينده تيم جديد را انتخاب و در اين خصوص تصميم گيري خواهم کرد.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران ادامه داد: نمي خواهم اتفاقات فصل گذشته رخ دهد، فصل گذشته و به دليل اتفاقاتي که در باشگاه پرسپوليس تهران افتاد، فرصت هاي خوبي از من گرفته شد و در موعد مقرر نتوانستم تيم خود را انتخاب کنم.

وي در خاتمه براي تيم پرسپوليس که فردا در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا با تيم ''الاتحاد'' عربستان ديدار دارد، آرزوي موفقيت کرد.

سپهر حيدري در دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر، سرگروه تيم فوتبال پرسپوليس بود و به دليل قرار نگرفتن در فهرست ''حميد استيلي'' سرمربي وقت اين تيم از اين تيم جدا شد و به تيم مس کرمان رفت.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]پيرواني: الاتحاد از پرسپوليس هراس دارد[/h]
[h=2] سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت : تيم ما در طول بازي هاي اين فصل ليگ قهرمانان عملکرد بسيار خوبي داشته و الاتحاد از پرسپوليس در اين ديدار هراس دارد.[/h]

افشين پيرواني گفت: ديدار فردا مقابل الاتحاد از اهميت بسيار زيادي براي هر دو تيم برخورداراست، ‌زيرااين مسابقه با يکي از تيم هاي خوب آسيا برگزار مي شود.

وي ادامه داد: پرسپوليس در ديدارهاي خارج از خانه ليگ قهرمانان عملکرد بسيار خوبي داشته و اطمينان دارم که الاتحاد نيز از پرسپوليس به شدت هراس دارد.

سرمربي اسبق پرسپوليس، گفت: تيم الاتحاد در ابتدا بازي بسيار هجومي کار خواهند کرد و اگر بازيکنان پرسپوليس بتوانند حملات آنها را خنثي کنند مي تواند در ساير دقايق دروازه الاتحاد را باز کنند.

وي تصريح کرد: پرسپوليس با توجه به بازيکنان خوبي که در اختيار دارد، بايددر اين ديدار به ضد حملات چشم داشته باشد.

وي در خصوص عملکرد ايمون زايد، اظهار داشت: او بازيکن بسيار باهوشي است که موفق شده در ديدارهاي اخير گل هاي بسيار حساسي را براي پرسپوليس به ثمر برساند.

پيرواني در خصوص انتقاد برخي از بازيکنان از زايد، گفت: از بازيکنان پرسپوليس مي خواهم به دنبال اين مسايل نباشند زيرا از همدلي تيم مي کاهد.

سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران درخصوص عملکرد خط دفاعي اين تيم درليگ قهرمانان آسيا، خاطرنشان کرد: زماني که تيم گل مي خورد نبايد مدافعان و دروازه بان را مقصر دانست ،‌ زيرا در صورتي که ساختار دفاعي تيم مناسب باشد از اينگونه مشکلات به وجود نمي آيد.

وي در خصوص عملکرد دنيزلي، گفت: دنيزلي مربي بسيار بزرگي است که يک تيم بحران زده را در اواسط فصل تحويل گرفت.

وي بااشاره به حمايت هاي رويانيان، تاکيد کرد: رويانيان نيز به خوبي کنار او بوده و بايد عملکرد واقعي تيم را در فصل آينده مشاهده کرد.

پيرواني درخصوص وضعيت خودبراي فصل آينده،‌ گفت: پيشنهاد خاصي نبوده و تنها در حد حرف بوده اند و به يک باشگاه نيز برنامه داده ام.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]دنيزلي: بلديم چگونه تيم را از بحران خارج کنيم[/h]
[h=2] سرمربي تيم پرسپوليس با انتقاد از مسئولان عربستاني که در زمان ورود و اسکان تيم اقداماتي در شان سرخپوشان انجام ندادند، گفت: ما بلديم در اين مواقع چگونه تيم را از بحران خارج کنيم و سختي‌ها را براي رسيدن به موفقيت پشت سر بگذاريم.[/h]

مصطفي دنيزلي در نشست خبري پيش از ديدار با الاتحاد عربستان ضمن بيان مطلب فوق گفت: بعد از بازي‌هاي مرحله گروهي بايد اين بازي پلي‌آف را به نحو احسن انجام دهيم. بازيکنانم مي‌دانند ديدار مقابل الاتحاد چقدر براي‌مان حياتي است و بدون توجه به مشکلات با تمام توان در اين بازي به ميدان خواهند رفت.

وي اضافه کرد: شايد ديروز شرايط در زمان خروج از فرودگاه و ورود به هتل و همچنين وضعيت اسکان آنگونه که مي‌خواستيم نبود و خيلي مشکلات براي‌مان ايجاد شد اما بدون توجه به اين مسائل روي بازي فردا تمرکز خواهيم کرد، زيرا در ايران طرفداران بسياري داريم که منتظر خبرهاي خوب‌مان هستند.

سرمربي تيم پرسپوليس اضافه کرد: طبق استانداردهاي AFC و يوفا مکاني که براي اقامت تيم ميهمان در نظر گرفته مي‌شود بايد در شان آن تيم باشد اما نه هتلي که در آن اقامت داريم و نه همکاري مسئولان در فرودگاه و جاهاي ديگر از نظر راحتي ورود به هيچ وجه در شان پرسپوليس نبود و مسائلي که بايد در اين خصوص رعايت مي‌شد براي استقبال انجام نگرفت.

دنيزلي اضافه کرد: الاتحادي‌ها قوانين اسکان و ورود تيم‌ها را مي دانند ولي نمي‌دانم چرا آن را اجرا نکردند. البته تمام اين مسائل را به طرف ديگر مي‌گذاريم و با تمام توان فردا به ميدان خواهيم رفت.

سرمربي تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: الاتحاد تيم خوب و بزرگي است و پرسپوليس هم تيم خوب و بزرگي در ايران است. فردا در زمين هر کاري که لازم باشد انجام مي‌دهيم تا به نتيجه دلخواه دست يابيم. به همه بازيکنانم اطمينان دارم و انشاءالله با نتيجه دلخواه زمين را ترک خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه شرايط هتل مطلوب نيست و فاصله بسياري بين آن و ورزشگاه وجود دارد ادامه داد: شرايط هر چه باشد ما دنبال بهانه نبوده و بعد از بازي نمي‌گوييم اين مشکلات باعث ناکامي ما شد. ما هيچ مشکلي نداشته و تمام توان‌مان را براي موفقيت در اين بازي به کار خواهيم بست.

دنيزلي در پايان گفت: ما بلديم در اين مواقع چگونه تيم را از بحران خارج کنيم و سختي‌ها را براي رسيدن به موفقيت پشت سر بگذاريم.

ديدار تيم‌هاي فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار مي‌شود.

 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلالم که 2 تا خورد از سپاهان و رفت قاطی باقالی ها
ببینیم فردا پرسپولیس پرچمو تو احتزاز نگه می داره یا ......
 

moseu

عضو جدید
استقلالم که 2 تا خورد از سپاهان و رفت قاطی باقالی ها
ببینیم فردا پرسپولیس پرچمو تو احتزاز نگه می داره یا ......

به نظر من که خیلی خیلی کار سختی تو عربستان داریم فکر نکنم که به مرحله بعد برسیم البته اگه بچه ها با تمام غیرتشون بازی کنن شانسی برای رسیدن به مرحله بعدی داریم بحر حال امیدواریم که امشب الاتحاد رو شکست بدیم و به مرحله بعد و درنهایت به قهرمانی در آسیا فکر کنیم
 

Similar threads

بالا