کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تارتار: پرسپولیس کاملا متحول شده/ یک امتیاز هم برای ما خوب است
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برای کسب سه امتیاز به مصاف پرسپولیس می*رویم اما مساوی هم برای ما خوب است.



مهدی تارتار در مورد دیدار روز یکشنبه با پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار حساسی برای ما و بازی سختی برای هر دو تیم است. وضعیت داماش در جدول خطرناک است. این مسابقه می*تواند زیبا هم باشد زیرا هم ما و هم پرسپولیس برای برد به میدان می*آییم و این می*تواند به زیبایی*های بازی اضافه کند.

وی در مورد مشکلات مالی بازیکنان داماش گفت: مشکلات مالی ما اصلا حل نشده و بازیکنان داماش ایثار می*کنند. در این روزگار که همه به دنبال منافع خود هستند بازیکنان داماش قبول کردند بدون دریافت پول تا پایان لیگ به خاطر مردم بازی کنند و این ایثار است و من ممنون آنها هستم.

تارتار تاکید کرد: بازیکنان ما نه فقط در ۹۰ دقیقه بازی با پرسپولیس بلکه در دیدارهای باقیمانده لیگ به مشکلات مالی فکر نمی*کنند و برای موفقیت تلاش خواهند کرد اما امیدوارم بعد از تثبیت جایگاه داماش در جدول مسئولان برای واگذاری تیم فکر کنند تا مشکلات بازیکنان حل شود.

سرمربی داماش در مورد وضعیت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس کاملا متحول شده و در هر سه خط کاملا تغییرات مثبتی داشته است اما داماش هم شرایط خوبی دارد. ما در ۴ هفته اخیر لیگ برتر بهترین خط دفاع لیگ را داشتیم و فقط یک گل خوردیم. این نشان*دهنده ساختار دفاعی خوب تیم داماش است و برای تیمی مثل ما ساختار دفاعی مطلوب مهم*تر از ساختار تهاجمی است. تمرینات خوبی انجام دادیم تا مقابل پرسپولیس هم از نظر تهاجمی خوب باشیم.

تارتار در مورد اینکه در این بازی شانس پیروزی پرسپولیس بیشتر است گفت: نتیجه قابل پیش بینی نیست. برای گرفتن سه امتیاز به میدان می*رویم اما یک امتیاز هم برای ما مناسب است. شناخت خوبی از پرسپولیس و نفرات گذشته این تیم دارم و در کل قرار گرفتن مقابل پرسپولیس که تیم سابق خودم است سخت است اما به دلیل تعهدی که به باشگاه داماش دارم با تمام توان برای موفقیت داماش تلاش می*کنم.

وی در مورد اینکه وضعیتش برای فصل آینده مشخص شده یا نه گفت: وضعیت تیم ما به گونه*ای است که فقط به حفظ تیم در لیگ برتر فکر می*کنیم و در این شرایط به فکر مذاکره با دیگر تیم*ها نیستم و فقط می*خواهم داماش در لیگ برتر ماندنی شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی کریمی: باید از حیثیت باشگاه پرسپولیس دفاع کنیم




ارتش سرخ دات كام:
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید می کند که باید تلاش کنیم با پیروزی در بازی های پیش رو و کسب نتایج لازم ، از حیثیت فوتبالی خود و باشگاه بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم.

علی کریمی با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل الغرافه قطر که با برتری قاطعانه نماینده کشورمان اظهار داشت: ما فیلم چند مسابقه گذشته این تیم را به دقت تماشا کرده بودیم و کادرفنی، آنالیزهای لازم درخصوص این تیم را انجام داده بود اما با توجه به اینکه به تازه گی مربی این تیم تغییر کرده بود، یقین داشتیم تاکتیک های آن ها تفاوت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازی سختی را پیش رو داشتیم، اما با تلاش بازیکنان توانستیم به یک پیروزی پر گل دست یابیم. ۳گل زدیم و حتی می توانستیم به گل های بیشتری نیز دست یابیم. با این حال بسیار خوشحالم که توانستیم صدرنشینی خود را در گروه حفظ کنیم و در حال حاضر با ۷ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی با تیم دوم جدول، این شانس را داریم حتی به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنیم.

کریمی همچنین تاکید می کند که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نباید با این نتایج مغرور شوند، چراکه تازه مرحله رفت مسابقات تمام شده و بازی های برگشت را پیش رو دارند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسابقات برگشت لیگ قهرمانان آسیا عنوان داشت: ما در دور نخست نتایج خیلی خوبی کسب کرده ایم و در دور برگشت نیز از ۳ مسابقه که انجام خواهیم داد در ۲ بازی میزبان هستیم و این شانس را داریم با حمایت هواداران، حتی نتایجی به مراتب بهتر را نسبت به دور رفت به دست بیاوریم. باید تلاش کنیم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

وی افزود: در دیدار برابر الغرافه، تمام تلاش خود را انجام دادم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و در طول ۹۰ دقیقه تلاش کردم خواسته های مربیان را در زمین اجرا کنم و خدا را شکر می کنم در پایان مسابقه، آن ها از عملکردم راضی بودند. من قصد دارم این روند را در مسابقات پیش رو نیز ادامه دهم تا در نهایت در تیم ملی هم عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

وی با اشاره به رویارویی پرسپولیس با فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی تیم الغرافه اشاره داشت: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است. او قبل از مسابقه با حضور در تمرینات، با بازیکنان ما احوالپرسی کرد اما در روز بازی سعی کرد بهترین بازی خود را انجام دهد که با عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس مهار شد و نتوانست روی دروازه ما خطرساز شود.

کریمی در ادامه درخصوص دیدار پرسپولیس مقابل داماش گیلان نیز عنوان داشت: متاسفانه باید بگویم ما در مسابقات لیگ بر تر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداریم اما باید تلاش کنیم با پیروزی در بازی های پیش رو، با کسب نتایج لازم ، از حیثیت فوتبالی خود و باشگاه بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا تیم داماش گیلان را با شکست بدرقه کنیم، خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس می خواهم در این دیدار ما را تنها نگذارند. داماش تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی هم بهره می برد و چه بسا اگر مشکلات مالی این تیم برطرف می شد، نتایجی به مراتب بهتری را کسب می کردند.

کاپیتان سرخ پوشان تهران همچنین تصریح کرد: من یقین دارم هم اکنون نیز اگر مشکلات مالی این تیم رفع شود، آنها می توانند به کسب نتایج بهتر در لیگ بر تر امیدوار تر باشند.

کریمی در پایان با اشاره به اختلافات گذشته اش با امیر عابدینی عنوان داشت: این مسایل مربوط به گذشته است و تقریبا در زمان اولین حضور من در پرسپولیس بود و همه چیز تمام شده و من هم نمی خواهم آن ها را دوباره بازگو کنم، چراکه نبش قبر کردن، چیزی را تغییر نمی دهد. فقط باید بگویم خوب است انسان ها کاری نکنند که بعد ها باعث پشیمانی آنها شود چراکه این فوتبال تمام می شود و این انسانیت هاست که باقی می ماند.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: صحبت*های دنيزلی انگيزه مضاعفی به بازيكنان پرسپوليس داد
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپوليس براي موفقيت در مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا نياز به تقويت دارد.


مهرداد پولادي درباره پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس در برابر الغرافه اظهار كرد:*خدارا شكر نتيجه خوبي در قطر گرفتيم. فكر مي*كنم پيروزي مقابل الغرافه آن هم با سه گل نتيجه فوق*العاده*اي بود. بايد به تمام بازيكنان، كادر فني و مديريت باشگاه خسته نباشيد بگوييم و اميدوار باشيم اين روند ادامه داشته باشد تا در بازي*هاي بعدي هم پيروز باشيم تا در نهايت آخرين بازي اين مرحله پرسپوليس فقط يك بازي تشريفاتي شود.

وي در پاسخ به اين كه آيا شما هم معتقديد پرسپوليس با اين نتيجه انتقام شكست سه سال گذشته از الغرافه را گرفت، اظهار كرد:* به نوعي اين نتيجه انتقامي از آن شكست بود. ما براي رقم زدن چنين نتيجه*اي انگيزه*اي زيادي داشتيم. قبل از بازي دنيزلي اين مسئله را گوشزد كرده بود كه پرسپوليس پنج گل از الغرافه در همين ورزشگاه خورده بود و الان فرصتي است تا شما آن شكست تلخ را جبران كنيد. اين مسئله انگيزه مضاعفي در ما ايجاد كرده بود تا علاوه بر پيروزي در اين مسابقه بتوانيم آن نتيجه را به نوعي جبران كرده باشيم. فقط اميدواريم در بازي برگشت الغرافه را با قدرت شكست دهيم.

پولادي در واكنش به عملكرد تيم پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر و اين*كه قطري*ها تعجب مي*كردند تيمي كه با سه گل الغرافه را شكست داد در رده هشتم جدول ليگ برتر ايران قرار دارد اظهار كرد: متاسفانه امتيازات زيادي را در ليگ از دست داديم. اما فكر مي*كنم الان شش بازي براي ما تا پايان ليگ باقي مانده است كه اگر بتوانيم امتيازهاي اين بازي*ها را كامل بگيريم براي دوباره آسيايي شدن شانس كمي نداريم اما اگر نه بخواهيم باز هم امتياز از دست بدهيم ديگر شانسي براي ما باقي نمي*ماند.

مدافع تيم پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تيم با همين تركيب نفرات مي*تواند در مراحل بعدي ليگ اين رقابتها موفق باشد، تصريح كرد: صد در صد اگر تيم ما به جمع هشت تيم پاياني ليگ قهرمانان راه يابد پس از آن فرصت خوبي خواهد بود تا اين تيم تقويت شود. فكر مي*كنم كه بايد پرسپوليس را در آن زمان تقويت كرد چرا كه بازي*ها سخت*تر و فشرده*تر خواهد شد چون اگر ما به مراحل بالا راه پيدا كنيم بازي*هاي آن زمان با رقابت*هاي جام حذفي و مسابقات ليگ برتر همزمان خواهد شد كه كار را براي پرسپوليس فوق العاده دشوار مي*كند.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی: بازی با الشباب از ال کلاسیکو بیشتر تماشاگر داشت/ امیدوارم قهرمان آسیا شویم
اگر فدراسیون صادقانه بخواهد، مردم همه هزینه های تیم ملی را می دهند


مرجع خبری پرسپولیس : ایستاده کنار بی ام دبلیو مشکی اش، بعد از تمرین پرسپولیس. روز روز مصاحبه با اوست. یکی دو نفر پیش می روند و جادوگر حرف هایی می زند. وقتی از او تقاضای گفت و گوی اختصاصی می کنیم، مخالفتی نمی کند.
اینگونه گفت و گو با علی کریمی، ستاره محبوب پرسپولیس آغاز می شود. با اینکه کار دارد و ماشینش روشن است، تمام و کمال به سوالات ما پاسخ می دهد. مردم مقابل در منتظرش هستند به همین دلیل نمی شود زیاد کریمی را نگه داشت.
جادوگر در این گفت و گو حرف های تازه ای درباره محبوبیتش می زند و حرف هایی جالبتر درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال.
*علی آقا تی شرت برزیل تن تان است. طرفدار برزیل هستید؟

مگر آدم لباس هر تیمی را بپوشد، طرفداران آن تیم است؟


*خب احساس کردیم شما طرفداران برزیل هستید.

نه، اتفاقا من آرژانتینی هستم.


*پس لباس رقیب را به تن کرده اید.

من لباس را به خاطر زیبایی می پوشم.


*لباس برزیل را دیدیم یاد جام جهانی افتادیم. دوست داریم صادقانه بگویید با این تیمی که داریم، چقدر شانس حضور در جام جهانی خواهیم داشت؟

تیم ما به اندازه بقیه تیم ها شانس دارد. ما راه سختی در پیش خواهیم داشت، مثل تیم های دیگر. باید با برنامه ریزی درست و امکانات خوب اوضاع را ساماندهی کنیم. همچنین باید بازی های تداکاتی خوبی داشته باشیم که صد در صد این موضوع مد نظر آقای کروش است و در ادامه رقابت ها انجام خواهیم داد. ما هر چقدر بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم با تیم های قدرتمند می توانیم نقطه ضعف های خود را بیشترپیدا کنیم. اینطوری می شود که دچار دردسر و مشکل کمتر می شویم.


*اتفاقا دو بازی برای تیم ملی فیکس شده. بازی امارات و ژاپن.

کلا بازی های فشرده تر است . در مجموع هر چقدر که جلوتر برویم بازی های تیم ملی مشکلتر خواهد شد. بی شک ما در بازی های بعد از خرداد ماه کار سخت تری در پیش داریم. اگر بازی با ژاپن در مهرماه باشد، می تواند حریف خوبی قلمداد شود چون فکر کنم قبل از بازی کره جنوبی است. بالاخره بازی بزرگ خیلی می تواند کمک حال تیم ملی باشد. صد در صد فدراسیون فوتبال در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته و شک نکنید در روزهای «بازی های ملی» ما مسابقات بزرگی در پیش خواهیم داشتیم. در مرحله نهایی کار واقعا سخت می شود و اگر بخواهیم به جام جهانی برویم باید طبق برنامه کار کنیم. طرفداران نیز باید مانند قبل بیایند و حمایت کنند. البته نیازی به گفتن این جمله نیست چون این طرفداران همیشه کار خود را کرده اند ولی ما به حمایت بیشتری نیازی داریم چون آنجا حریفان بزرگتر هستند. امیدوارم که مثل جام جهانی 2006 بتوانیم مستقیما به جام جهانی برویم و دل همه مردم ایران را شاد کنیم. حالا چه آنهایی که در داخل ایران هستند و چه آنهایی که در خارج از ایران.


*برای علی کریمی خیلی رویایی خواهد بود که دو جام جهانی را تجربه کند، درست است؟

حالا نمی توانیم درباره این مسئله حرف بزنیم. اول ببینم تا صعود و بعد از صعود چه اتفاقاتی می افتد، بعد درباره اش بحث کنیم. به قول معروف من هم مثل بقیه دوست دارم کنار تیم ملی باشم ولی این بستگی دارد به نظر آقای کروش و طبیعتا ایشان آنقدر حرفه ای است که بداند چه کسی به درد تیم ملی می خورد و چه کسی نمی خورد. کروش خوب می داند کدام بازیکن موثر است و شک نکنید همان را به تیم ملی دعوت می کند. مطمئن باشید هر کس حقش باشد در لیست تیم ملی قرار می گیرد. فعلا مهمترین چیز برای من این است که تیم ملی بتواند در مقدماتی جام جهانی موفق باشد و به امید به خدا به برزیل برویم.


*طرفداران نسبت به علی کریمی حس ویژه ای دارند. همیشه و در هر حال شما در ورزشگاه تشویق می شوید. چه حسی دارید درباره این تشویق ها؟ واقعا سال به سال محبوبتر می شوید....

همیشه مردم به من لطف داشتند و دارند. از روز اولی که فوتبالم را به صورت حرفه ای شروع کردم تا همین امروز، همینطور بوده و ادامه هم خواهد داشت. بارها از آنها تشکر کرده ام ولی جا دارد همین جا هم از آنها تشکر کنم. دوست دارم یکجوری محبت های آنها را جبران کنم. لطفی که به من داشتند. اصلا یکی از محسنات فوتبال ایران همین طرفداران فوتبال هستند. شما نگاه کنید برای بازی ما با الشباب 84 هزار نفر آن هم در عید آمدند. بازی هم آنقدر اهمیت نداشت ولی حضور اینهمه آمد واقعا یک حسن بزرگ است. مگر برای بازی های مهم دنیا چقدر تماشاچی می رود؟ برای همان بازی بارسلونا و رئال مادرید، بیشتر از 75، 80 هزار نفر به استادیوم می روند؟ این نشان می دهد که مردم ما چقدر به فوتبال علاقمند هستند. از ته قلبم دوست دارم آنها هیمشه با خوشحالی به خانه اش بروند نه با ناراحتی، استرس و غم و قصه. این آرزوی بزرگی است که من دارم و خیلی خوشحال می شوم که ببینم همیشه دارند خوشحال و خندان از استادیوم به خانه شان می روند.


*با توجه به حرف هایی که زدید، خوب می دانید که اگر تیم ملی یک بار دیگر شکست بخورد، چه یاسی بین همین طرفداران و مردم به وجود خواهد آمد. در سال 2010 این را تجربه کردیم...

این طبیعی است بالاخره. حالا تیم ملی که جای خود را دارد، در همین رده باشگاهی هم وقتی تیم می بازد، طرفداران واقعا سرخورده می شوند. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد مردم واقعا ناراحت می شوند. به هر حال آنها وقت می گذارند و در هر شرایطی به استادیوم می آیند و دوست دارند که تیم شان نتیجه بگیرد. البته قطعا آنها فهم و درک زیادی از فوتبال دارند و می دانند که همیشه برد نیست و تیم یک روز هم می بازد. بعضی وقت ها واقعا روز یک تیم نیست و شکست می خورد. دیگر این چیزها برای همه روشن است. خود ما همیشه به قصد برد در زمین می رویم ولی بعضی وقت ها یک چیزهایی جور در نمی آید، بدشانسی گریبانگیر تیم می شود و نتیجه ای که باید نگیرد. همانطور که گفتم به شخصه دوست دارم هر کسی می آید سر حال برگردد خانه اش. حتی آنهایی که در خانه شان نشسته اند و بازی ما را از طریق تلویزیون می بینند....


*می گویند علی کریمی مردمی است. چه نظری در این باره دارید؟ نظر سنجی خبرآنلاین هم که این را کاملا اثبات کرد. از چهره های سیاسی هم جلو زدید...

مردم همیشه من لطف داشتند و دارند. فقط می توانم از آنها تشکر کنم و امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا بتوانم این لطف ها را جبران کنم. در همین حد می توانم درباره سوالی که پرسیدید، توضیح بدهم چون مردم من را همیشه شرمنده می کنند.


*ما به عنوان رسانه همه چیز را به خوبی می بینیم و می فهمیم. مثلا در امارات بعد از بازی اردن خوب به خاطر داریم که جلوی هتل وقتی بازیکنان از دست مردم فرار می کردند شما چطور ایستادید و با همه عکس یادگاری گرفتید.

من فکر می کنم این کوچکترین کاری است که می توانم برای مردم انجام دهم. برای آنهایی که در سرماو گرما می آیند در استادیوم از ما حمایت می کنند. شاید شما فکر کنید من کار بزرگی می کنم ولی از نظر خودم این کار خاصی نیست. این کوچکترین کاری است که من و بقیه بازیکنان می توانیم برای این طرفدارها انجام دهیم.


*درباره امکانات ایران و کشورهای دیگر کمی بحث کنیم. الان جام جهانی را در پیش داریم و کوچکترین تیم ها نیز هزینه های هنگفت می کنند ولی با خبر شدیم فدراسیون به کارلوس کروش اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی نمی تواند زیاد برای تیم ملی اردو برگزار کند. ظاهرا کروش 9 اردو خواسته و فدراسیون گفته مشکل مالی...

سوال شما هنوز تمام نشده، ببخشید ولی باید هزینه کرد. شما ببیند قطر این همه هزینه کرد که جام جهانی را بگیرد و میزبان شود. حالا بماند که این وسط چه پول هایی رد و بدل شد و چه حرف و حدیث هایی به وجود آمد. می دانید، به خاطر این هزینه کردند که راحت بروند جام جهانی. آنها خوب می دانند ساده ترین راه برای رفتن به جام جهانی همین هزینه کردن است. آنها پول دارند ولی ما پتانسیلش را. دست اندر کاران می توانن با دادن امکانات مناسب، باعث موفقیت تیم ملی شوند. در این وضعیت اقتصادی فکر نمی کنم 15 میلیون تومان پول زیادی برای شادی کردن دل مردم باشد. هزینه زیادی نیست.


*پای 70 میلیون آدم در میان است و یاسی که شاید با شکست جامعه ما را فرا بگیرد. حرف ما هم همین است.

من مطمئن هستم اگر فدراسیون فوتبال صادقانه اعلام کند مشکل مالی دارد مردم می آیند و کمک می کنند. هر کس هم به توان خودش پول می دهد. ممکن است یکی 500 تومان کمک کند یکی 50 هزار تومان و یکی هم 100 هزار تومان. مردم اینقدر تیم ملی را دوست دارند که با یک گلریزان بیایند با جان و دل به تیم ملی کمک کنند. این کار بدی نیست. وقتی کسی نیست که به تیم ملی کشورش کمک کند، فدراسیون باید از مردم کمک بخواهد. من مطمئن هستم اگر از این راه اقدام کند خیلی زودتر به پول می رسد تا اینکه بخواهد از این و آن پول بگیرد.


*اتفاقا بودجه هست ولی به دلیل مشکلات فدراسیون فوتبال و وزارتخانه، می گویند بودجه ای در کار نیست. داستان این است که کفاشیان گفته فدراسیون استقلال دارد و وزارتخانه می گوید خب اگر استقلال دارید، خودتان پول در بیاورید...

بالاخره این تیم ملی کشور است و برمی گردد به این کشور و ممکلت و مردم. حالا درست است که بگوئیم مستقل است ولی هر جا که مشکل پیدا کرد، باید بیایند و کمک کنند. راه دوری که نمی برود برای مردم است و برای تیم ملی کشور خودمان. فدراسیون به نظر من واقعا اگر مشکل دارد باید از مردم کمک بخواهد تا جاهای دیگر.


*کمی هم درباره پرسپولیس حرف بزنیم و درباره لیگ قهرمانان که در آن کولاک کرده اید.

من که درباره این بازی حرف هایم را زده ام.


* ولی درباره بازی های خوب هر چه بگوئید کم گفته اید..

امیدوارم با این بازی های خوبی که در آسیا کردیم، حداقل بازی های بد خودمان را در لیگ و جام حذفی جبران کرده باشیم. نتایج تیم در لیگ قهرمانان خوب بوده و راضی هستیم. انشاا.. با حمایت طرفدارها بتوانیم امتیازهایی را که می خواهیم به دست بیاوریم و به عنوان تیم اول از گروه بالا برویم تا در پلی آف میزبان باشیم. این خیلی به ما کمک می کند چون در آن صورت می توانیم به جمع 4 تیم نهایی راحتر برویم.


*خیلی ها پیش بینی نمی کردند پرسپولیس بالا برود ولی الان شما در قیاس با استقلال و ****ان بهتر کار کرده اید.

این خیلی ها را که می گویند، پس چرا من ندیده ام؟


*خب این توقع کلی بود چون استقلال و ****ان در لیگ برتر بهتر بودند.

ولی این که ملاک نمی شود. آنها که این نظر را داشتند، نظرشان قابل احترام است ولی شک نکنید همان ها هم تا الان نظرشان را درباره پرسپولیس در لیگ قهرمانان عوض کرده اند.


*شما این روزها را پیش بینی می کردید؟

خب نه، سخت بود. همه تیم ها در لیگ قهرمانان تمام امکانات را به کار می گیرند. سرمایه گذاری می کنند، مربی خارجی و بازیکن خارجی می آورند و دوست دارند که نتیجه بگیرند. همین بازی های گروه ما هم خیلی سخت بود و هست ولی خدا را شکر تا اینجا نتایج خوبی به دست آورده ایم و امیدوارم این روند دوباره ادامه پیدا کند.


*حضور دنیزلی چقدر روی این نتایج تاثیرگذار بوده؟

به هر حال ایشان هم زحمت خودشان را می کشند. وقتی تیم نتیجه می گیرد یعنی همه اعضای باشگاه از مدیر گرفته تا تدارکات خوب عمل کرده اند و زحمت های زیاد کشیده اند که این شرایط به وجود آمده. باید بتوانیم این شرایط را ادامه دهیم.


*فکر می کنید این پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود؟ انگار هدف دنیزلی همین است و می خواهد ناکامی با پاس را جبران کند.

سخت است، آسان نیست ولی غیر ممکن هم نیست. اگر بتوانیم به عنوان تیم اول بالا برویم، خیلی سخت نیست که بین 4 تیم برویم. این اتفاق هم که بیفتد باید تغییر و تحولاتی انجام بگیرد و کم و کسری ها برطرف شود. اگر اینطور باشد، چرا که نه. ولی همانطور که گفتم سخت است.


*امسال برای گرفتن سهمیه آسیا هم خیلی دردسر دارید. باید در لیگ همه را ببرید.

ما زحمت خود را می کشیم در لیگ. امیدواریم در لیگ قهرمانان هم شانس مان خوب باشد و بتوانیم قهرمان شویم. ما تمام بازی های لیگ برتر را جدی خواهیم گرفت و شاید در همین 6 هفته اتفاق های زیادی بیفتد. طرفداران در این روزهای سخت ما را تنها نگذارند و به حمایت شان بیشتر از همیشه نیاز داریم. امیدوارم جبران مافات کنیم و بتوانیم در لیگ ایران و آسیا جواب حمایت های طرفداران را بدهیم.


چرا شما در آسیا با اقتدارتر از ایران هستید؟ دلیل خاصی دارد؟

فرق آنچنانی نمی کند...حالا من نمی دانم شما فرقش را در چه می بیند. بازیکنان که همان ها هستند. شاید در آسیا تمرکزمان بیشتر باشد. ولی الان کار ما و تیم های دیگر سخت شده چون به هر حال بازی ها فشرده شده و در این شرایط بدن بازیکنان تحلیل می رود. امیدوارم با برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال انجام خواهد داد و کمکی که به ما خواهد کرد، با آمادگی بیشتری جلو برویم.


*سوال آخر ما هم درباره دروغ 13 است. برای شما امسال خوب ساختند. اولی حضورتان در میلان بود.

من هم یک چیزهایی شنیدم.


*بعد هم کار با اصغر فرهادی..

بله، این را هم شنیدم ولی همانطور که گفتید دروغ 13 بود دیگر.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد نوری: با تقويت پرسپوليس در آسيا مدعی می*شويم/ نمی*دانم آنها من را می*خواهند يا نه

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک مياني تيم فوتبال پرسپوليس به قهرماني اين تيم در آسيا اميدوار است و مي*گويد اگر براي مراحل بعدي اين تيم تقويت شود، مي*توان به موقفيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا خوش*بين بود.



محمد نوري درباره مسائل مختلف پرسپوليس، تيم ملي و فوتبال ايران صحبت كرد:


* شايد خوشبين*ترين هواداران پرسپوليس هم فكر نمي*كردند با نتيجه سه بر صفر برابر الغرافه به پيروزي برسيد.

اين برد را به مردم تبريك مي*گويم. بازيكنان ما خيلي خوب بازي را شروع كردند و توانستيم در پنج دقيقه دو گل بزنيم. طبيعي بود آن*ها در ادامه روي دروازه ما فشار بياورند اما بازي را كنترل و هدايت كرديم. در ادامه توانستيم يك گل ديگر بزنيم و تا پايان بازي سه، چهار گل ديگر هم مي*توانستيم بزنيم اما مهم پيروزي بود كه توانستيم آن را بدست آوريم. اميدوارم در بازي برگشت بتوانيم با پيروزي پر گل اين تيم را شكست دهيم.

* صعود پرسپوليس به مرحله بعد را با امتيازاتي كه تاكنون بدست آمده، قطعي مي*دانيد؟

انشاالله اگر بازي بعدي را ببريم صعودمان قطعي خواهد شد و بايد براي اول شدن در گروه بجنگيم اما فكر مي*كنم بايد قهرمان آسيا شويم. خوب شروع كردن در بازي*ها خيلي مهم است اما مهمتر آن است كه بتوانيم خوب هم اين رقابت*ها را به پايان برسانيم و پس از مدت*ها پرسپوليس را قهرمان آسيا كنيم.

*فكر مي*كنيد پرسپوليس با بضاعت فعلي و همين تركيب بازيكنان پتانسيل قهرماني در آسيا دارد؟

تيم ما الان پتانسيل اول شدن در گروه خود را دارد. انشاالله در سال آينده تيم تقويت شود و دستمان بازتر شود و در نهايت يك تيم بهتر و قوي*تر را روانه مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا كنيم.

* فكر مي كنيد دنيزلي پرسپوليس را متحول* كرده است؟


بله، اين اعتقاد را دارم. شما بازي*هاي الان ما را با بازي*هايي كه قبل از حضور دنيزلي داشته**ايم مقايسه كنيد. واقعا تيم ما خيلي بهتر بازي مي كند، اميدوارم اين روند را ادامه دهيم. به نظرم دنيزلي مربي است كه مديريت خوبي دارد و بازيكنان وظايفي را كه بر عهده*شان گذاشته مي*شود به خوبي انجام مي*دهند. نوع برخورد دنيزلي با بازيكنان فوق العاده است. چه بازيكناني كه در ميدان بازي مي كنند و چه بازيكناني كه بازي نمي*كنند، همه از كار كردن با دنيزلي راضي هستند و فقط اظهار اميدواري مي*كنند كه اين روند ادامه داشته باشد و بازيكنان بتوانند دستورات كادر فني را در زمين اجرا كنند.

* فصل آينده در پرسپوليس مي*ماني؟

من براي فصل آينده هنوز با پرسپوليس قراردادي ندارم. بايد اول ببينيم من را مي*خواهند يا خير. من به عنوان يك بازيكن شخصا دنيزلي را دوست دارم وخوشحالم زير نظر او كار مي*كنم.

*شما به عنوان بازيكني كه در مقاطع مختلف در تيم ملي هم حضور داشتيد فكر مي كنيد چرا كي*روش اهميت زيادي به كشف بازيكنان ايراني شاغل در اروپا دارد؟حتي بازيكناني كه ممكن است در تيم هاي درجه دوم و سوم بازي مي كنند، آيا او به خروجي ليگ برتر از حيث پيشرفت بازيكنان اميد زيادي ندارد؟

مطمئنا كي*روش مربي بزرگي است و بي شك اگر بازيكني به درد تيم ملي بخورد او را دعوت خواهد كرد مانند اشكان دژاگه كه واقعا به تيم ملي كمك كرد. اعتقاد دارم اگر بازيكني به درد تيم ملي نخورد قطعا كي*روش او را به تيم ملي دعوت نخواهد كرد. حالا ضرر ندارد كه او همه بازيكنان ايراني كه در هر كجاي دنيا بازي مي*كنند را ارزيابي كند. اگر كسي در سطح تيم ملي نباشد به تيم ملي راه پيدا نمي*كند. در عين حال فكر مي*كنم ليگ برتر ما امسال خيلي رشد داشته و رقابت شديدي ميان بازيكنان آن وجود داشت.

*فشردگي رقابت*ها و شرايط حاكم بر برگزاري مسابقات داخلي تاثيري در اين پيشرفتي كه گفتيد نمي*گذارد؟

مطمئنا تاثيرگذار است. الان وضعيت استقلال را ببينيد؛ آن كيفيت لازم را ندارند. اين قطعا به خاطر فشردگي بازي*هاي ليگ و ليگ قهرمانان آسيا و حضورشان در جام حذفي بود. به هر حال تيم*ها بايد بدون خستگي در ليگ قهرمانان آسيا ظاهر شوند تا نماينده شايسته*اي براي ايران باشند. مي*شد برنامه*ريزي بهتري صورت گيرد تا تيم*ها در وضعيت جسمي بهتري در رقابت*هاي آسيايي حاضر شوند چرا كه هدف ليگ حضور موفق تيم*هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا است تا آن*ها بتوانند قهرماني اين بازي*ها را بدست آورند. وقتي تيمي خسته باشد و به ليگ قهرمانان بروند فايده*اي ندارد. فكر مي*كنم استقلال الان در اين قضيه ضرر مي*كند. اگر مي*توانست بعضي از بازيكنانش را فقط در برخي مسابقات به ميدان مي*فرستاد تا آن*ها فشار زيادي را تحمل نكنند، اتفاقهاي بهتري برايشان مي*افتاد.

*برخي كارشناسان معتقدند اگر برنامه بازيكنان كاملا حرفه*اي اجرا شود و آن*ها در بحث تغذيه، تمرينات منظم و ... حرفه*اي عمل كنند و باشگاه*ها نيز در اين موضوع كنترل داشته باشند بي شك بايد بتوانند هر چهار روز يك بار مسابقه دهند و خسته نشوند. اين را قبول داريد؟

اين مسئله را تا حدي قبول دارم. اگر فشردگي مقطعي باشد مي*توان براي ريكاوري بازيكنان برنامه*ريزي داشت تا بر روي بازيكنان فشار نيايد و الان مي*بينيد سه، چهار ماه است كه بعضي تيم*ها در چه فشردگي بالايي كار مي*كنند. واقعا نوع ريكاوري تيم*هاي اروپايي با ما فرق مي*كند. شرايط زمين*هايمان هم مساعد نيست. امكانات آنجا را نبايد با امكانات فوتبال ايران مقايسه كرد. امكاناتي كه آن*ها در فوتبال دارند اصلا قابل قياس با فوتبال ايران نيست. برنامه*هاي ريكاوري كه آنجا انجام مي*شود قابل قياس با تيم*هاي ما نيست. حتي در بحث تغذيه هم شرايطشان واقعا با ما فرق مي*كند. ما تا حد توانمان اين مسائل را رعايت مي*كنيم. در مجموع با يك برنامه*ريزي خوب و ايجاد شرايطي خوب يك تيم مي*تواند سر حال*تر وارد ليگ قهرمانان آسيا شود.

*برخي فشردگي بازي*ها ظاهرا به خاطر شروع اردوهاي تيم ملي اجتناب*ناپذير است. اين را كه قبول داريد؟

به هر حال موفقيت تيم ملي از اهداف اصلي ماست و مي*خواهيم اين تيم به جام جهاني برزيل راه پيدا كند. اين جزو اهداف بزرگ فوتبال ايران است و در جايگاه ويژه*اي قرار دارد. به هر حال اميدوارم راهي پيدا شود تا تعادل مناسبي بين اين موضوعات بوجود آيد كه فوتبال ايران حضور قدرتمندانه*اي در عرصه*هاي بين المللي داشته باشد، چه ملي و چه باشگاهي.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ترابیان: پرسپولیس نمی*خواهد در فوتسال تیم*داری کند
مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: باید در تورنمنت چین شرکت کنیم چون مسابقات بسیار مهمی برای ما محسوب می*شود.


عباس ترابیان در خصوص مخالفت شورای برون مرزی با سفر تیم ملی فوتسال به تورنمنت چین عنوان کرد: در تاریخ گذشته*ای که اعلام شده بود حضور ما در چین با بازی*های قهرمانی آسیا در امارات تداخل داشت. یعنی زمانی که قرار بود رقابت*های قهرمانی آسیا 29 اردیبهشت آغاز شود. به همین دلیل چون تغییرات مسابقات به اطلاع شورای برون*مرزی قرار نگرفت آنها با سفر به چین مخالفت کردند.

وی ادامه داد: ما در نامه*ای به شورای برون*مرزی اعلام کردیم که رقابت*های قهرمانی آسیا در خردادماه برگزار می*شود و قرار است در جلسه 27 فروردین بار دیگر این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد. تورنمنت چین برای ما اهمیت بالایی دارد و باید در این رقابت*ها شرکت کنیم. نمی*خواهیم این مسابقات را از دست بدهیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره بازی*های دوستانه با تیم*های بزرگ خاطرنشان کرد: بازی*های سنگین خود را پس از رقابت*های قهرمانی آسیا برنامه*ریزی می*کنیم. برنامه خاصی برای جام جهانی داریم و به شدت در تلاش هستیم تا دیدارهایی با تیم*های قدرتمند تدارک ببینیم.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص مطرح شدن بحث تبانی در هفته پایانی لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه رویانیان صحبت*هایی را مطرح کرده و بحثی را عنوان کرده که هیچ مدرک و مستندی ارائه نشده است. ما حتی یک نامه هم از باشگاه پرسپولیس در این زمینه دریافت نکرده*ایم. بر استناد یک صحبت نمی*توانیم تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به اینکه کمیته انضباطی پیگیر این موضوع است؛ گفت: کمیته انضباطی به دنبال این موضوع است و از باشگاه پرسپولیس خواسته تا مدارک خود را ارسال کند، اما متاسفانه هیچ مدرکی از این باشگاه نرسیده است. به نظرم باشگاه پرسپولیس دیگر قصد ندارد در فوستال تیم*داری کند.

ترابیان در خصوص رقابت*های غرب آسیا یادآور شد: این مسابقات بازی*های تدارکاتی خوبی برای ما به حساب می*آید. همچنین پیامی هم برای اردوی تیم*های دیگر خواهد بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاهرودی: دنیزلی با هوش بالایش پرسپولیس را به اوج رساند
مرجع خبری پرسپولیس : بازیكن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی كشورمان معتقد است كه دنیزلی با هوش بالای خود موفق شده است كه پرسپولیس را به روز های خوب بازگرداند.

رضا شاهرودی افزود: پرسپولیس در سال جدید بازی های بسیار زیبا را از خود به نمایش گذاشته و توانسته امتیاز های مهمی را به دست بیاورد. رابطه خوب دنیزلی با بازیكنان اصلی ترین دلیل بهبود وضعیت پرسپولیس است و این مربی به خوبی توانست مشكلات روحی بازیكنان را از بین ببرد.

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی كشورمان گفت: پرسپولیس با ادامه این روند به طور حتم از گروه خود صعود خواهد و هیچ مشكلی در این راه وجود ندارد.
وی تصریح كرد: پرسپولیس پیروزی های خود را مدیون هوش بالای دنیزلی است و اطمینان دارم این تیم روز های بهتری را تجربه می كند.

وی اظهار داشت: با اضافه شدن دروازه بان و مدافعان محروم و همچنین مهرداد پولادی مشكلات اصلی پرسپولیس در ساختار دفاعی برطرف شد.

هافبك چپ اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت بازیكنان چپ پا این تیم گفت: با اضافه شدن پولادی مشكلات پرسپولیس در سمت چپ از بین رفته است.

شاهرودی با تمحید از عملكرد ایمون زاید خاطرنشان كرد: به مدیران باشگاه به خاطر خرید این بازیكن تبریك می گویم و اطمینان دارم او می تواند بیش از این به پرسپولیس كمك كند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کلانی: مدیریت قوی و حضور دنیزلی باعث موفقیت پرسپولیس شد
مرجع خبری پرسپولیس : پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است كه مدیریت قوی و حضور دنیزلی باعث موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شده است.
حسین كلانی افزود: پرسپولیس اگر با همین آرامش به كار خود ادامه دهد حتی می توانم بگویم روزهای بهتری در انتظار خواهد داشت. پرسپولیس با همین روند توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و من این تیم را شانس اول می دانم.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت:مدیریت خوب، همبستگی بالای كلیه اعضای تیم و نظمی كه دنیزلی به پرسپولیس بخشیده باعث موفقیت های اخیر این تیم شده است.
وی تصریح كرد: با تصمیم مسئولان باشگاه در قطر به همراه تیم حضور داشتم و واقعا نظم خوبی را در پرسپولیس شاهد بودم.وی اظهار داشت: در پرسپولیس كار های بسیار زیبایی زیر نظر مدیریت انجام می شود كه مهم ترین آنها احترام به پیشكسوتان است.پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران خاطرنشان كرد: پرسپولیس بازیكنان بسیار خوبی در اختیار دارد كه می تواند با این نفرات در فصل آینده عملكرد بسیار بهتری داشته باشد.
كلانی گفت: خوشحالم كه پرسپولیس به معنای واقعی یك تیم شده است و بازیكنان این تیم تنها به موفقیت پرسپولیس می اندیشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
این ها مهره های زیر متوسط هستند آقای استیلی!/ وقتی سرخ ها با افندی سوپرمن می شوند
مرجع خبری پرسپولیس : در تيم امروز پرسپوليس بازيكن آماده به وفور يافت مي*شود و اين اتفاق حاصل كار مصطفي دنيزلي است كه از همان مهره*هاي متوسط سوپرمن*هايي ساخته تا پرسپوليس در آسيا آقايي كند و تن حريفانش را بلرزاند.
بازي كه شروع مي*شود پرسپوليس 2 – صفر پيش افتاده است، آن هم در قطر و مقابل تيمي كه تا قبل از ديدار چهارشنبه شب همه از خط حمله قدرتمند و بازيكنان خطرناكش صحبت مي*كردند.

در واقع اينكه تاردلي، مجيدي و ديندانه مهاجمان خطرناكي هستند يا عثمان اثاث، حامد شاهي، پرنس كوايه و جورج سماكور بازيكنان قابل احترامي به نظر مي*رسند، حتي حالا كه الغرافه 3 – صفر باخته و اين نفرات كاري مقابل پرسپوليس پيش نبرده*اند كاملا صحيح و منطقي است اما بايد ديد در تيم پرسپوليس چه اتفاقي افتاده كه اين نفرات در خانه خود محو بازي حساب شده ميهمان مي*شوند و در پايان راحت*تر از حد تصور دست*ها را به علامت تسليم بالا مي*برند. بازيكنان پرسپوليس همان بازيكنان سابق هستند، همان*هايي كه در تمام فصل حرف پشت سرشان زياد بود. عده بسياري از هواداران تيم، اهالي فوتبال و كارشناسان متفق*القول روي اين نكته پافشاري مي*كردند كه 80 درصد بازيكنان پرسپوليس در حد اين تيم نيستند و...
اما به يكباره ورق برگشت و همان بازيكنان حالا شده*اند سوپرمن. به غير از زايد، پولادي و آسمير كه در ميانه راه به تيم پيوستند، بقيه همان نفراتي هستند كه در تيم استيلي تنها نامي از يك بازيكن سابقا بزرگ را با خود يدك مي*كشيدند و حتي از فرم متوسط خود در فصول گذشته فاصله گرفته بودند اما حالا همه چيز شكل و شمايل بهتري پيدا كرده و به تبع پيشرفت محسوس تيم در تمام زمينه*هاي فني و غيرفني، بازيكنان هم از اين رو به آن رو شده*اند. كافي است در بازي*هاي اخير روي نمايش نفراتي مثل كاظميان، فشنگچي، غلامرضا رضايي و نوري دقت كنيد، پيشرفتشان به وضوح قابل لمس است و همه كار مي*كنند تا ثابت شود فرضيه ابتداي فصل در مورد آنها درست نبوده و شرايط تيم با آنها كاري كرده بوده تا از حد يك بازيكن متوسط هم پايين*تر بروند.

در تيم فعلي پرسپوليس، مصطفي دنيزلي كاري كرده كه مازيار زارع وقتي دو بازي بيرون مي*نشيند و به عنوان بازيكن جانشين وارد زمين مي*شود، بهترين كيفيتش را ارائه مي*كند. در نقطه*اي ديگر نفراتي مثل شيث و نصرتي با وجود دوري از مسابقات رسمي، فوتبالي ارائه مي*كنند كه حتي صحبت از بازگشتشان به تيم ملي مطرح مي*شود. اين پرسپوليس با سه بازيكن مصدوم، آنقدر بازيكن آماده دارد كه حتي براي فهرست كردن ليست 18 نفره مسابقه دشواري مثل ديدار با الغرافه، دنيزلي باز هم تا ساعات پاياني صبر مي*كند چراكه انگيزه و آمادگي را نزد شاگردانش مي*بيند و مي*داند كه همين ويژگي**ها در كنار نظم تيمي و هزار مساله مختلف فني و غيرفني ديگر كه خودش استاد برقرار كردن آنها در تيم است، باعث موفقيت خواهد شد.

در تيم امروز پرسپوليس بازيكن آماده به وفور يافت مي*شود و اين اتفاق حاصل كار مصطفي دنيزلي است كه از همان مهره*هاي متوسط سوپرمن*هايي ساخته تا پرسپوليس در آسيا آقايي كند و تن حريفانش را بلرزاند. فكرش را بكنيد؛ اگر دنيزلي از ابتداي فصل بالاي سر اين تيم بود چه مي*شد؟ آيا اصلا كسي مي*توانست به مهره*هاي شاخصي مثل رضايي، نوري يا... لقب بازيكن متوسط بدهد يا كيفيت فوتبال نفراتي مثل فشنگچي، نصرتي، شيث و... را زير سوال ببرد؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبار چند خطی: دنیزلی امروز داماش را آنالیز می کند
مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی امروز فیلم بازی های داماش را برای بازیکنان پرسپولیس آنالیز خواهد کرد
.
تنها تمرين پرسپوليسي*ها در دوحه كه قرار بود پنج*شنبه برگزار شود با درخواست بازيكنان لغو شد و آنها ديروز را هم استراحت كردند تا تنها با يك ريكاوري به استقبال بازي با داماش بروند.
ميثاق معمارزاده، غلامرضا رضايي، محمد نوري، حميدرضا علي*عسگري، ممدوتال و ابراهيم شكوري دو اخطاره*هاي پرسپوليس در ليگ برتر هستند.
براي پيگيري پرونده شكايت نلو وينگادا، وكيل باشگاه پرسپوليس اين هفته با مدير برنامه*هاي مربي پرتغالي به گفت و گو خواهد نشست.

نشست كميته انضباطي باشگاه براي تصميم*گيري درباره سالني*بازهاي پرسپوليس دوشنبه همين هفته برگزار مي*شود.

فيلم آخرين بازي داماش برابر ملوان را مصطفي دنيزلي امروز براي سرخپوشان آناليز خواهد كرد.

پرسپوليسي*ها امروز نخستين و آخرين تمرينشان براي بازي با داماش را انجام مي*دهند و پس از آن براي صرف ناهار و برپايي اردو به هتل مي*روند.

به دعوت سفير ايران، پرسپوليسي*ها ناهار پنج*شنبه را در محل سفارت تهران در دوحه صرف كردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فونیکه سی: اگر فصل آینده در ایران بمانم، پرسپولیسی می شوم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم مالیایی نفت آبادان و آقای گل فعلی لیگ برتر می گوید: اگر فصل آینده در ایران بمانم به پرسپولیس خواهم پیوست.
فونیکه سی مهاجم مالیایی صنعت نفت آبادان در خصوص بازی با صبای قم و رویارویی با رضا عنایتی ، گفت: صنعت نفت شرایط خوبی دارد و تلاش می کنیم از صبا امتیاز بگیریم.
در مورد رقابت با عنایتی، به هر حال او در خانه بازی می کند و شرایط بهترین دارد اما من هم با انگیزه هستم تا ضمن گلزنی در این مسابقه، فاصله ام را در صدر جدول گلزنان با او افزایش دهم.فونیکه سی در خصوص احتمال تمدید قراردادش با نفت آبادان گفت: تصمیم گرفته بودم قراردادم را با این تیم تمدید کنم اما مسائلی رخ داد که باعث شد تصمیم به جدایی بگیرم.وی افزود: باشگاه پرسپولیس خواهان جذب من شده و به احتمال زیاد فصل آینده را با پیراهن پرسپولیس تجربه می کنم.

فونیکه سی در خصوص پیشنهادات خارجی اش، گفت: باشگاه عجمان هم شرایط خوبی پیشنهاد داده و اگر از ایران بروم به احتمال فراوان به این تیم اماراتی خواهم پیوست.
نه نرو بیا پرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک نمایش عالی دیگر از خط دفاع آسیایی/ پاشنه آشیلی که نقطه قوت شد
مرجع خبری پرسپولیس : اين نمايش فوق*العاده از خط دفاع باعث شد آمار دو گل خورده در سه بازي آسيايي بر جاي بماند و چنانچه بدانيم اين دو گل هم از روي نقطه پنالتي و ضربه كاشته به ثمر رسيده است؛ بايد به خط دفاعي و گلر تيم و البته دنيزلي كه اين خط 5 نفره را احيا كرده و ساخته تبريك بگوييم.

بازي كه تمام شد نمي*دانستيم كداميك از مردان خط دفاعي پرسپوليس را بازيكن برتر ميدان بناميم.

اين درست كه پاس*هاي نوري استثنايي بود يا كاظميان، زايد، زارع، رضايي و حتي كريمي حركات شاخصي در طول مدت حضورشان در ميدان انجام داده بودند اما بدون شك براي پيدا كردن شاخص*ترين چهره*هاي تيم بايد دنبال نفراتي در خط دفاعي بگرديم.
بعد از دو گل زودهنگام پرسپوليس، اين تيم 40 دقيقه تحت فشار عجيب حريف قرار گرفت. در اين دقايق مهاجمان پرسپوليس نتوانستند تيم حريف را عقب نگه دارند و هافبك*ها هم بازي را كاملا از دست دادند اما چهار مدافع تيم به علاوه گلر بوسنيايي سرخ*ها با اعتماد به نفس كافي، بدون اشتباه مقابل حملات ايستادگي كرده و وظايفشان را كامل انجام دادند.

در نيمه دوم هم با وجود تعادل در جريان بازي مدافعان و دروازه*بان پرسپوليس، هرگز دچار اشتباه نشدند تا نتيجه 2-صفر تيم نخست حتي بهتر هم بشود و الغرافه از تك و تا بيفتد.

اين نمايش فوق*العاده از خط دفاع پرسپوليس باعث شد آمار دو گل خورده در سه بازي آسيايي بر جاي بماند و چنانچه بدانيم اين دو گل هم از روي نقطه پنالتي و ضربه كاشته به ثمر رسيده است؛ بايد به خط دفاعي و گلر تيم و البته مصطفي دنيزلي كه اين خط 5 نفره را احيا كرده و ساخته تبريك بگوييم.


جالب اينكه در همين فصل و تا همين يكي دو ماه پيش بسياري از اهالي فوتبال خط دفاع و دروازه پرسپوليس را پاشنه آشيل اين تيم مي*دانستند اما پاشنه آشيل سابق حالا نقطه قوت تيم است كه به مدد آن مي*توان در يك مصاف دشوار قاره*اي به*موقع و با تمركز دفاع كرد و در وقت مقتضي ضربه كاري را به حريف زد تا بعد از پايان مرحله رفت بازي*هاي گروهي ليگ قهرمانان، در گروهي دشوار صعود در دسترس به نظر برسد؛ اتفاقي كه خوشبين*ترين پرسپوليسي*ها نيز پيش*بيني*اش نمي*كردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی: 3 امتیاز بازی با داماش را می خواهیم/ 5 بازیکن ایرانی را برای فصل بعد زیر نظر دارم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای فصل آینده 5 بازیکن ایرانی را زیر نظر دارم.
مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیم*های پرسپولیس و داماش در خصوص اینکه آیا بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار نمی*گیرند آیا آماده حضور در میدان هستند گفت:
بله اینچنین است چرا که همه بازیکنان پرسپولیس از نظر بازی و از لحاظ بدنی و تفکرات به همدیگر نزدیک هستند و فقط در یکسری جزییات کوچک با هم اختلاف دارند.وی اضافه کرد: مسابقات آسیایی را با یکسری از بازیکنان که در لیگ نبودند آغاز کردیم و روند خوب تیم باعث شد با همین نفرات ادامه دهیم. ترکیب بازیکنان و تعویض*ها بر اساس شرایط بازی و تیم حریف است. به طور مثال جواد کاظمیان که در دو بازی اول بهترین بازیکن زمین بود در بازی سوم مقابل الغرافه به عنوان ذخیره اضافه شد.دنیزلی در مورد 6 بازی آینده پرسپولیس در لیگ برتر گفت: در رقابت*های لیگ هم انگیزه داریم و هم روند خوبی را طی می*کنیم. در بازی مقابل نفت آن را مشاهده کردید و فردا هم همین روند را طی خواهیم کرد.دنیزلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برای فصل آینده به مسئولان پرسپولیس لیست ارائه داده یا خیر و اینکه گفته می*شود به دنبال برونو سزار مهاجم ****ان است، تاکید کرد: کارها را به موازات هم انجام می*دهیم. هنوز هیچ لیستی برای فصل بعد نداده*ام چرا که باید در درجه اول باید بازیکنان خودمان را در دیدارهای باقیمانده ارزیابی کنیم و سپس این لیست را ارائه دهیم.
وی ادامه داد: نام*هایی در ذهن من هستند که خارجی نیستند و اگر انتخابی باشد آن بازیکن ایرانی خواهد بود. در حال حاضر ۵ اسم در ذهن من است اما این، یک مسئله داخلی باشگاه بوده و هیچ ارتباطی با چیزهایی که در رسانه*ها گفته می*شود ندارد.
سرمربی پرسپولیس در خصوص تفاوت لیگ با آسیا گفت: اختلافی وجود ندارد و فقط روند رو به رشدی است که طی سه چهار هفته اخیر ادامه داشته و از این پس چه در لیگ و چه در آسیا تفاوتی را نخواهید دید.دنیزلی در خصوص اینکه پرسپولیس در آسیا صدرنشین است و در لیگ برتر در میانه*های جدول قرار دارد عنوان کرد: وقتی که به پرسپولیس آمدم لیگ قهرمانان آسیا همزمان با لیگ ایران آغاز نشده بود پس نباید در این مورد قیاسی انجام داد.وی در خصوص اینکه آیا قول کسب سهمیه آسیایی را به هواداران می*دهد گفت: در این مورد قولی نمی*دهم و ما برای رسیدن به هدف کار می*کنیم.سرمربی سرخپوشان در مورد دیدار فردا مقابل داماش گفت: از تیم خودم راضی هستم اما این به آن معنا نیست که اشتباه نداشتیم. هر هفته اشتباهاتمان کمتر می*شود و این نکته مثبتی به شمار می*رود. برای بازی فردا می*خواهیم با نمایش سطح بالایی از بازی به سه امتیاز برسیم.دنیزلی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس یادآور شد: به وضعیتی رسیدیم که نباید در این مورد مشکلی داشته باشیم چرا که پرسپولیس به یک تفکر تیمی رسیده و وجود مصدوم محروم در آن خللی ایجاد نخواهد کرد. با این حال مصدومیت*های مهدوی کیا و محمد ادامه دارد اما وقتی تیم از یک حدی بالا برود و به تیم تبدیل شود دیگر مشکل*ساز نخواهد بود. چیزی که مرا خوشحال می*کند این است که همه بازیکنان آماده باشند.
وی در مورد اینکه آیا با موفقیت*های آسیایی بازیکنان پرسپولیس مغرور نمی*شوند گفت: چنین چیزی اصلا موضوع صحبت نخواهد بود چرا که برای ما بازی انتخاب شده و برگزیده*ای وجود ندارد و همه دیدارها از یک امتیاز برخوردارند.مصطفی دنیزلی در ادامه این نشست در مورد اینکه در دیدار فردا پرسپولیس با چه شیوه*ای بازی خواهد کرد اظهار داشت: بین شکل بازی در آسیا و لیگ برتر اختلاف زیادی دیده نمی*شود. اختلاف این است که جبران امتیازات از دست رفته در آسیا مشکل*تر از لیگ است. به همین خاطر در یک تورنمنتی که 6 بازی در آن می*شود با یک تورنمنتی که ۳۴ بازی برگزار می شود تنها از نظر تمرکز و انگیزه اختلاف است نه از لحاظ شکل و نوع بازی.وی ادامه داد: کاظمیان گفت که در لیگ امتیازات به ناحقی را از دست دادیم که بین ۸ تا ۱۰ امتیاز بودند. اگر این امتیازات از دست نمی*رفت ما برای هدف دیگری تلاش می کردیم و شاید در وضعیتی بودیم که امروز صحبت از قهرمانی بود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در لیست فصل آینده*اش بازیکنان خارجی وجود ندارد گفت: اگر بخواهم بازیکن خارجی به ایران بیاورم باید کسانی را بیاورم که آنها را می*شناسم و در این صورت نه تنها پرسپولیس بلکه هیچ تیمی قادر به خریدن آنها نخواهد بود.دنیزلی افزود: در زندگی کاری من در تیم*های گالاتاسرای ، بشیکتاش و فنرباغچه بازیکنانی بودند که حدود ۱۵ میلیون دلار هزینه*شان بود. آنها در صورتی که بخواهند به ایران بیایند تا ۲۰ میلیون دلار هزینه*شان می*شود که این موضوع برای هیچ تیمی قابل انجام نیست. به همین خاطر انتقال بازیکنان ایرانی که بازی آنها را دنبال می*کنم هم برای من و هم برای باشگاه بهتر است چرا که در ایران بازیکنان باکیفیتی هستند که می*توان از آنها استفاده کرد.وی در پایان پس از اینکه خبرنگاری از کاظمیان سؤال کرد که آیا پس از خداحافظی از فوتبال قصد مربیگری را دارد یا خیر در پاسخ به این خبرنگار گفت: این سؤال برای جواد زود است زیرا وی سال*های زیادی برای بازی کردن در پیش دارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: تا پایان لیگ 6 فینال پیش*رو داریم
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: 6 بازی آینده لیگ برایمان 6 فینال است.
جواد کاظمیان در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس و داماش با بیان اینکه تا 70درصد آماده هستم و شرایط بدی ندارم گفت: داماش خطر سقوط را احساس می*کند.

ما به آنها احترام می*گذاریم و تلاش می*کنیم مقابل این تیم سه امتیاز را کسب کنیم. آنها تیم خطرناکی هستند و کارمان سخت است اما امید داریم.وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به حضور در لیگ*های اروپایی فکر می*کند یا خیر گفت: با 31سال سن دیگر خیلی منطقی نیست به این موضوع فکر کنم. زمانی که 24ساله بودم و آمادگی بالایی داشتم از لیگ آلمان به من پیشنهاد دادند که آن زمان به امارات رفتم و پشیمان هم نیستم اما در حال حاضر ترجیح می*دهم در دو سه سال آخر بازیگری*ام در کنار پرسپولیس و خانواده*ام آرامش داشته باشم.
مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه با حضور دنیزلی تا چه اندازه این تیم در نیم*فصل متحول شد عنوان کرد: نمی*خواهم به مشکلاتی که زمان استیلی بود برگردم اما حضور دنیزلی صد در صد تأثیر داشت. وقتی وی آمد بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا خودشان را نشان دهند.کاظمیان افزود: در همان ابتدا دو سه باخت دادیم که مستحقش نبودیم اما در حال حاضر شرایط خوب است و باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم. 6 بازی آینده لیگ برایمان 6 فینال است و اگر ببریم مطمئناً نفت و صبا هم امتیاز از دست خواهند داد و در نهایت با عنوان چهارمی و امید به کسب سهمیه آسیا به کار خود در این فصل پایان دهیم.وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا پس از اتمام بازیگری*اش به مربیگری فکر خواهد کرد یا خیر گفت: تا به حال به این موضوع فکر نکرده*ام اما فکر نمی*کنم مربیگری با خصوصیات اخلاقی و رفتاری*ام تطابقی داشته باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد با ایمون زاید

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس تا ۲ روز آینده برای تمدید قرارداد با زاید وارد مذاکره می*شوند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از قطر، گفت*وگویی با مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم داشته اند و بر همین اساس قرار است تا ۲ روز آینده با زاید برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود.
پرسپولیسی*ها علاقه فراوانی دارند که این بازیکن را برای فصل آینده نیز در اختیار داشته باشند.همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس با جمع*بندی*های انجام شده قرار است در هر کدام از سفرهای خارجی و داخلی، چند پیشکسوت پرسپولیس را همراه با خود به سفر ببرند تا از تجارب آنها استفاده کنند.گفتنی است در سفر قرمزپوشان به قطر کریم باقری، حسین کلانی و ابراهیم آشتیانی قرمزپوشان را همراهی کرده بودند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: خودم را موفق نمی دانم/ برد پرسپولیس مقابل الغرافه در 10 سال اخیر بی سابقه بود
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا سقف خواسته هایش نیست و تصمیم دارد پرسپولیس را به یک تیم جهانی تبدیل کند.

محمد رویانیان می گوید با وجود نتایج درخشان پرسپولیس در آسیا خودش را مدیر موفقی نمی داند، چرا که اهداف بزرگی در سر دارد که در کوتاه مدت عملی نخواهد شد.
* واقعا فکر می کردید پرسپولیس در قطر 3 بر صفر الغرافه را شکست دهد؟_ خدا را شکر می کنم که برد با ارزش و خوبی مقابل الغرافه کسب کردیم. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به همان تیمی است که قصد داریم بسازیم، الان هم در شرایطی نیستیم که به عقب برگردیم و افسوس بخوریم، تنها راه موفقیت برای ما حرکت رو به جلو است. فکر کردن به گذشتن قطعا جز عقب گرد و موارد منفی حاصلی برای ما نخواهد داشت و باید شدیدا از آن حذر کنیم.
* وقتی نتایج پرسپولیس را در آسیا می بینید، افسوس نمی خورید که ای کاش تغییرات زودتر انجام می شد و دنیزلی را به پرسپولیس می آوردید؟


_ من از ابتدای فصل در پرسپولیس نبودم و در واقع مسئول بخشی از کار هستم که خودم در راس آن حضور داشتم، چیزی که منظور شماست مربوط به زمانی است که من در پرسپولیس نبودم.
* یعنی اگر شما از ابتدای فصل در پرسپولیس بودید، دنیزلی را از اول به پرسپولیس نمی آوردید؟


_ به نظر من پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت که فقط به مربی و سرمربی محدود نبود، قطعا اگر این مشکلات را نداشت در جام حذفی به آن شکل حذف نمی شد و در لیگ هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود، اما صرف نظر از این مسائل استیلی هم مربی بدی نبود و انصافا در زمانی که به پرسپولیس آمدم استیلی هم بد کار نکرد!* نتایج اخیر پرسپولیس باعث شد نظرات نسبت به مدیریت شما مثبت شود و دیدگاه ها نسبت به مدیرعاملی رویانیان تغییر کند.


_ من هنوز خودم را مدیر موفقی نمی دانم!
* چرا؟


_ چون اهداف بزرگی را در سر دارم و خودم می دانم که تا رسیدن به آن ها راه طولانی در پیش است.* چه اهدافی مدنظر شماست که راه طولانی برای رسیدن به آن در پیش دارید؟


_ اهداف من خیلی ریشه ای تر از این هاست. ساختن یک باشگاه حرفه ای و پرسپولیسی که ممتاز باشد و جدا از موفقیت های آسیایی به سمت جهانی شدن پیش برود. من برای عملی کردن تفکراتم حداقل به 2 یا 3 سال زمان نیاز دارم در حالی که فقط 7 ماه از حضورم در این باشگاه گذشته است.* نگفتید توقع پیروزی 3 بر صفر مقابل الغرافه را داشتید؟


_ در واقع من طور دیگری به این نتیجه نگاه می کنم، آنجا که این پیروزی در 10 سال اخیر لیگ قهرمانان آسیا بی سابقه بود و شکست دادن رقیب در خانه حریف با این نتیجه برای پرسپولیس کمتر سابقه داشته است.
* فکر می کنید چه عواملی باعث شد تا پرسپولیس تا این حد متحول شود؟


_ ما هر کجا احساس کمبود و ضعف داشتیم آن را رفع کردیم، با نظر دنیزلی آسمیر آودوکیچ را آوردیم که در باشگاه های خارجی این سرمایه گذاری روی یک دروازه بان خارجی کم سابقه است، پولادی را برای دفاع چپ آوردیم و مشکلاتمان حل شد ، می خواهم بگویم، کادرفنی ، بازیکنان ، مدیریت ، هواداران و همه و همه عالی کار کردند ، ضمن اینکه دنیزلی هم می خواهد پرسپولیس را قهرمان آسیا کند و انگیزه زیادی دارد.* فکر می کنید چه تیمی به همراه پرسپولیس راهی مرحله بعد می شود؟


_ پرسپولیس به عنوان تیم اول صعود می کند، در این خصوص تردید نکنید. این نکته را هم به خاطر داشته باشد که گروه ما سخت ترین گروه غرب آسیا بود، باید دید در بازی های آینده کدام تیم به همراه پرسپولیس صعود می کند.* واقعا پاداش 5 هزار دلاری برای پیروزی مقابل الغرافه پرداخت می کنید؟


_ در مدیریت من اصل تشویق و تنبیه وجود دارد و برای پاداش این پیروزی هم صدق می کند اما ترجیح می دهم مبلغ آن را اعلام نکنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی امیدهای پرسپولیس: از تعطیلات عید زدیم تا به هواداران عیدی بدهیم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: در تعطیلات نوروزی که همه استراحت می کردند، ما بچه ها را جمع کردیم و تمرینات خوبی داشتیم که ثمره آن پیروزی بر استقلال بود.
امیدهای پرسپولیس روز پنجشنبه در مصاف با استقلال به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کردند. منوچهر عبدا...نژاد این بازی چنین می گوید: استقلال در این بازی شروع خوبی داشت و در دقیقه هفت بازی به گل رسید.
ولی ما با اطمینانی که به خودمان داشتیم، بازی را ادامه دادیم و هر قدر جلوتر رفتیم، برتری ما نمایان تر شد، تا اینکه سیف الهی در دقیقه 34 گل زد. در نیمه دوم همانطور که انتظار داشتیم، استقلال دچار افت بدنی شد. آنها تصور نمی کردند که بازی داربی به این زودی برگزار شود.مربی سرخپوشان ادامه می دهد؛ من به بچه ها گفته بودم که هر جایی برای مسافرت می روند، باید ششم فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) باشند. بچه ها هم، همگی آمدند و فقط یک سیزده بدر مرخصی رفتیم.
وی افزود: ما که قهرمان نمی شویم ولی با خودمان گفتیم آنچه می توانیم برای هواداران و باشگاه انجام بدهیم، پیروزی در بازی داربی است تا یک قدردانی از سردار رویانیان و مسئولان باشگاه کرده باشیم و به هواداران هم عیدی بدهیم.عبدا...نژاد در پایان گفت: در این سال ها هیچگاه ندیده بودم پرسپولیس اینطور استقلال را تحت فشار بگذارد و آنها را اذیت کند. در نیمه دوم کاملا اسیر ما بودند. شوت زدیم، فرصت ایجاد کردیم و ضربات کاشته و کرنر زیادی گرفتیم. بدون اغراق باید بگویم اگر فرصت ها به گل تبدیل می شد حتی می توانستیم به پیروزی 6 بر یک برسیم ولی در آخر سیف الهی گل دوم را زد. او واقعا بازیکن آینده داری است که اعتقاد دارم دوباره به تیم اصلی برمی گردد و برای تیم ملی «ب» هم مورد توجه قرار گرفته است.شایان ذکر است؛ امیدهای پرسپولیس دوشنبه هفته آینده از ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا (ع) از رقابت های عقب افتاده خود، برابر راه آهن قرار می گیرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوپر بمب رویانیان برای پرسپولیس فوق کهکشانی (ما جباری رو نمی خوایم)


آمدن قلعهنویی به استقلال علنی شد شاید ماجرای جباری- پرسپولیس هم علنی شود

این روزها بحث تلاش رویانیان برای تشکیل پرسپولیس فوقکهکشانی بر سر زبانهاست و هر روز خبر مذاکره این مدیرعامل با ستارههای ملیپوش به گوش میرسد. این روزها بحث تلاش رویانیان برای تشکیل پرسپولیس فوقکهکشانی بر سر زبانهاست و هر روز خبر مذاکره این مدیرعامل با ستارههای ملیپوش به گوش میرسد. اما این بار صحبت از یک انتقال ویژه است که در صورت محقق شدن تمام نقلوانتقالات احتمالی را تحتالشعاع قرار خواهد داد. انتقالی که میتوان آن را یک «سوپربمب» لقب داد.
ماجرا از این قرار است که احتمال بازگشت قلعهنویی به استقلال در پایان این فصل بسیار بالاست و از نظر خیلیها کار ژنرال برای پیوستن به استقلال تمام شده. از همین رو است که مسئولان تراکتورسازی هم باب مذاکره با مربیان مختلف را باز کردهاند تا برای فصل دوازدهم از حالا برنامهریزی کنند.
درباره بازگشت امیر به استقلال صحبتهای بسیاری مطرح شده. از جمله اینکه او قصد دارد بازیکنانی مثل سیاوش اکبرپور، سیدجلال حسینی، وحید طالبلو و فابیو جانواریو را به استقلال بیاورد. در این بین حرفهای قلعهنویی در محفلی خصوصی شبهات بسیاری را به وجود آورده. جایی که او گفته به یک شرط به استقلال برمیگردد که مجتبی جباری از تیم برود.
با توجه به اختلافهای قدیمی و داستانهایی که در بازی استقلال- تراکتورسازی و راهروی ورزشگاه یادگار امام به وجود آمد امیر این شرط را گذاشته تا دیگر بازیکنی به نوع تمرینهای او و هزار و یک بحث دیگر طعنه نزند. از طرفی مسئولان پرسپولیس هم که این روزها با علی فتحاللهزاده به اختلاف خوردهاند در انتظار لغزش استقلال هستند تا کار را یکسره کنند.
یادمان نمیرود که مسئولان پرسپولیس اعلام کرده بودند شاید از استقلال بازیکن بگیرند. این بازیکن هم کسی نیست جز مجتبی جباری. هافبکی که بمب نقل و انتقالاتی رویانیان است. حالا قرار است ظرف روزهای پیش رو مذاکرات شکل جدیتری به خود بگیرد. البته وقتی که آمدن قلعهنویی به استقلال علنی شد شاید ماجرای جباری- پرسپولیس هم علنی شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تذکر AFC به حنيف عمران*زاده



آلکس سوساي دبيرکل فدراسيون فوتبال آسيا در نامه*اي به مهدي محمد نبي دبيرکل فدراسيون فوتبال ايران به حنيف عمران زاده تذکر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که بر اساس گزارش داور و ناظر داوری بازیکن استقلال ایران به نام حنیف عمران زاده در بازی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان مقابل الجزیره امارات بارها و بارها حرکت خطرناک هول دادن شدید بازیکن حریف را انجام داده است.

این کنفدراسیون ابراز امیدواری می*کند با تذکرات به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه مربوطه به خاطر رعایت بازی جوانمردانه در بازیهای آینده شاهد چنین رفتارهایی از این بازیکن نباشد.

بازی استقلال ایران والجزیره امارات با نتیجه دو بر یک به سود الجزیره امارات به پایان رسید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زارع: بازگشت برند "پرسپولیس" به باشگاه نهایی شد/ با رحمتی مذاکره نکردیم _ تکمیلی

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از پایان مراحل بازگشت برند این باشگاه خبر داد.
جمشيد زارع با بيان اين*كه پرداخت مبلغ 80 هزار دلار از سوي باشگاه پرسپوليس بابت صدور كارت آي.تي.سي آودوكيچ دروازه*بان خارجي اين تيم شايعه است در اين*باره توضيح داد: چنين موضوعي اصلا صحت ندارد.
مطمئنا پرسپوليس چنين رقمي را براي صدور آي.تي.سي اين دروازه*بان پرداخت نكرده است و ما زير بار چنين ارقامي نمي*رويم. به همان ميزان قانوني كه بايد معمولا براي صدور آي.تي.سي پرداخت شود باشگاه پرسپوليس همان مبلغ را پرداخت كرد.قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: به شما مي*گويم كه قيمت اين دروازه*بان به مراتب پايين*تر از قيمت يك دروازه*بان ليگ يكي ما است. اين را كاملا صادقانه مي*گويم. ما فقط يك پول رضايت نامه به باشگاهش را پرداخت كرديم و يك مبلغي هم تعيين شد كه بابت حقوق ماهيانه به او بدهيم. قرارداد ما با او همين است. به شما مي*گويم كه حقوق ماهيانه اين دروازه*بان خارجي حتي كمتر از هشت هزار دلار است. قرارداد او موجود است و من طبق آن صحبت مي*كنم.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره موفقيت تيم پرسپوليس در برابر الغرافه گفت: اين موفقيت نتيجه زحمت تمام بازيكنان، كادر فني وتك تك مسوولان و پرسنل پرسپوليس است و همه اعضاي مجموعه پرسپوليس در آن سهيم هستند. پرسپوليس با بردي كه برابر الغرافه بدست آورد باعث شد تا تيم*هاي عربي سر تعظيم مقابل نماينده ايران فرود آورند. پرسپوليس شايستگي اين پيروزي داشت. همدلي، وفاق، صميميت و همت بازيكنان واقعا كارساز بود. وقتي با بازيكنان پرسپوليس صحبت كردم به آنها گفتم انتظار داريم شما شكست خانگي تلخ استقلال را مقابل الغرافه جبران كنيد و انتقام آن را از عرب*ها بگيريد. اگر 80 درصد از بازي واقعي خودتان را به نمايش بگذاريد قطعا برد توفاني مقابل الغرافه خواهيد داشت. از اين كه تلاش جمعي در باشگاه وجود داشت تا تيم موفق شود خيلي خوشحالم. حتي تداركات تيم و نگهبان جلوي در باشگاه در اين موفقيت سهيم*اند.وي افزود: ثابت شده كه اگر همدلي و وفاق در يك مجموعه وجود داشته باشد حاشيه آن كم مي شود و نتايج هم بهتر خواهد شد. اينجا بازيكن اصلي و بازيكن ذخيره در ميان نيست. اينجا كل تيم به ميدان آمدند. اين پيروزي به نام باشگاه ثبت مي*شود نه به نام بازيكن خاصي يا مصطفي دنيزلي سرمربي تيم.وي افزود: همچنين اين پيروزي شيرين را به هواداران پرسپوليس مقيم خارج از كشور تبريك مي گويم كه حضور پر شور در ورزشگاه الغرافه داشتند و ديديد كه تعدادشان بيش از هواداران الغرافه بود. حتي اكثر هواداراني كه براي الغرافه به ورزشگاه آمده بودند كارگران خارجي بودند كه براي حضور در ورزشگاه به خدمت گرفته شده بود. آن*ها را اجاره كرده بودند و ديديد هنوز وقت بازي به پايان نرسيده بود به دليل آن كه بايد سركارشان مي*رفتند استاديوم را ترك كردند.زارع از بازگشت برند "پرسپوليس" به اين باشگاه خبر داد و به ايسنا گفت:* پس از تلاش*هاي مثبت انجام شده كار بازگشت برند پرسپوليس به اين باشگاه نهايي شد و خوشحالم كه اين خبر را در اين جا اعلام مي*كنم و از اين پس پرسپوليس با نام پرسپوليس شناخته مي*شود. پرسپوليس در همه جا به نام پرسپوليس نوشته شده، خوانده شده و شناخته مي*شود.
زارع در پاسخ به اين سوال كه آيا بنا نداريد قرارداد ايمون زائد را تمديد كنيد و اگر چنين تصميمي داشتيد بهتر نيست پيش از پايان فصل اين كار صورت بگيرد، خاطرنشان كرد: قرارداد زائد به مدت شش ماه بود و ما مي*خواستيم او در اين مدت قابليت*هايش را براي تيم پرسپوليس نشان دهد. در هر صورت ما بايد نظر مصطفي دنيزلي درباره او بگيريم. تصميم او براي ما شرط است. تمام فعاليت*هاي ما دراين بخش با نظر مستقيم دنيزلي خواهد بود.وي با تكذيب هر گونه مذاكره* با مهدي رحمتي دروازه*بان استقلال يا هر بازيكن ديگر در ليگ برتر از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس گفت: ما به هيچ وجه اين كار نكرديم. مذاكره با بازيكني كه هنوز با يك تيم ديگر ليگ برتري قرارداد دارد را غير حرفه*اي مي*دانيم. اين گمانه*زني*ها هميشه يك ماه مانده به پايان رقابت*ها وجود داشته و حتي مربوط به فوتبال ايران نمي*شود. برخي از اين حرفها بازار گرمي* و برخي* ديگر مربوط به گمانه*زني است. اما در مجموع من به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس اعلام مي*كنم كه ما تا اين لحظه با هيچ بازيكني مذاكره نكرده و اگر هم بخواهيم مذاكره كنيم با باشگاهش وارد صحبت خواهيم شد.قائم مقام پرسپوليس با بيان اين*كه باشگاه پرسپوليس آمادگي اين را دارد تا در صورت صلاحديد دنيزلي اين تيم را براي حضور در مراحل بعدي ليگ قهرمانان آسيا تقويت كند، در اين باره افزود: البته اين باشگاه در حد توان خود اقدام به اين كار مي*كند. به هر حال پرسپوليس ظرفيت محدودي دارد و به لحاظ مالي هم با محدوديت*هايي مواجه است. با اين حال تلاش مي*كنيم با هماهنگي*اي كه ميان رويانيان و دنيزلي وجود دارد بازيكنان مدنظر او را جذب كنيم. انتهاي پيام
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسم تیم ما فقط پرسپولیس است پرسپولیس
پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس
پرسپولیس پرسپولیس

پرسپولیس





 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فشنگچي: دنيزلي خيلي خوب تعويض مي كند/ وقتي فيكس هستم يعني او به من اعتماد دارد




ارتش سرخ دات كام:
اميرحسين فشنگچي در چند بازي گذشته توانست جايگاه ثابت خودش را در تركيب پرسپوليس پيدا كند و اين موضوع براي او خوشحال كننده است. او كه در بازي با الغرافه در تركيب ثابت تيمش قرار گرفت، در مورد اين بازي، آينده پرسپوليس و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.

ابتدا از بازي با الغرافه شروع كنيم، چطور بود؟

بازي خيلي خوبي بود و با دوگلي كه در ابتداي بازي زديم شروع خوبي داشتيم. البته در دقايقي از نيمه اول در لاك دفاعي فرو رفتيم ولي در نيمه دوم باز هم جلو كشيديم.

پيش بيني مي كردي به اين راحتي برنده شويد؟

ما براي برد رفته بوديم و خيلي انگيزه داشتيم. خوشحالم كه خيلي زود به گل رسيديم و بازي هماهنگي انجام داديم.

مثل اينكه صعود پرسپوليس قطعي است؟

اين برد براي ما خيلي خوب شد ولي بايد در بازي بعدي مقابل الغرافه تحت هر شرايطي 3 امتياز را بگيريم تا صعودمان تقريبا قطعي شود. ما نبايد مغرور شويم و اين به ضرر ما خواهد بود.

فكر مي كني دلايل اوج گرفتن پرسپوليس چيست؟

ما در ليگ نتايج بهتري گرفته ايم و در ليگ قهرمانان آسيا هم فوق العاده كار كرديم و فكر مي كنم اضافه شدن محرومان و چند بازيكن جديد به نفع پرسپوليس شد. مديريت باشگاه كارش را خوب انجام مي دهد، هواداران حمايت مي كنند و بازيكنان هم انگيزه دارند.

مصطفي دنيزلي چقدر نقش داشته است؟

وقتي تيم ما متحول شده يعني اينكه دنيزلي مربي خوبي است. او مديريت بسيار خوبي دارد و تعويض هاي بسيار خوبي انجام مي دهد كه معمولا جوابش را مي گيرد. اين يك پوئن مثبت است.

در مورد وضعيت خودت صحبت كند. مثل اينكه دوباره جايگاهت را پس گرفتي؟

يكي دو ماه گذشته براي من خوب نبود و كم بازي كردم كه البته مصدوم هم بودم. الان اما خوشبختانه شرايط خوبي دارم و تلاش كردم كه بتوانم در تركيب اصلي قرار بگيرم. وقتي در تركيب ثابت هستم يعني اينكه دنيزلي به من اعتماد دارد.

دنيزلي گفته كه پرسپوليس سال آينده قهرمان ليگ برتر مي شود. نظر تو چيست؟

ما تيم خيلي خوبي داريم و اگر پرسپوليس تقويت شود نه تنها قهرمان ليگ بلكه مدعي قهرماني در آسيا خواهد بود.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی هم که از من استقبال نمیکنه!!!
ممنون!!
در روزهای آینده اخبار ها را میگذارم!!
اگر تاخیری داشتم چون دستم به درس بنده!!!
تیممون عالی کار کرده تا حالا
تبریک
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اتمام حجت با شبکه سوم / استفاده از نام مجعول پیروزی را متوقف کنید

مرجع خبری پرسپولیس : یک دعوای مدیریتی در اوایل دهه هفتاد باعث شد نام بلند و پرآوازه "پرسپولیس" که از بدو تاسیس تاکنون همواره بر تارک افتخارات این تیم مردمی درخشیده است، روی برگه های کاغذ به مالکیت افرادی خاص در بیاید.

پس از آن بود که استفاده حقوقی از نام پرسپولیس برای این باشگاه ممنوع اعلام شد اما ورد زبان مردم ، رسانه ها و اهالی فوتبال همواره نام پرسپولیس بوده است و هیچ گاه با نام جایگزین آن یعنی "پیروزی" احساس قرابت به وجود نیامد.
در این میان و برخلاف رویه آحاد مردم یک مجموعه وجود داشت که اصرار عجیبی در به کار بردن نام "پیروزی" و حذف پرسپولیس داشت و آن هم شبکه سوم صداوسیمای جمهوری اسلامی بود!با وجود ایکنه شبکه های دیگر سیما منجمله شبکه خبر و برنامه های مستقل همچون نود و... همواره به استفاده از نام اصلی محبوب ترین تیم کشور علاقه داشتند این شبکه در خبرهای ورزشی و برنامه های پخش زنده خود از جمله فوتبال برتر اصرار عجیبی به جا انداختن نام پیروزی داشت.اما در اواسط سال 90 بود که دعوی باشگاه پرسپولیس در دادگاه تهران به نفع این تیم به پایان رسید و مالکیت برند پرسپولیس بار دیگر به صاحبان اصلی آن یعنی مردم و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بازگشت. مدت کوتاهی پس از این اتفاق شبکه سوم از رویه ضدمردمی خود دست کشید و به کار بردن نام پرسپولیس را آغاز کرد اما دیری نپایید که دوباره پیروزی به صفحه تلویزیون بازگشت!اکنون و پس از گذشت حدود 6 ماه رای دادگاه تجدید نظر در خصوص پرونده مالکیت نام پرسپولیس صادر شده و قطعا و قانونا این نام به صاحب اصلی اش یعنی باشگاه پرسپولیس بازگشته است و از این پس ، هرگونه استفاده از نام های غیر همچون پیروزی برای این باشگاه غیرقانونی می باشد.شبکه سوم اگر نمی خواهد با واکنش قهری هواداران این تیم مواجه شود هرچه زودتر باید استفاده از نام مجعول و بی مسمای پیروزی را متوقف کند.حسن مهدویانتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ممنون از دوست خوب و همپرسپولیسی عزیز آقای [URL="http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/513432-dr-che"]dr.che
[/URL]
سوپر بمب رویانیان برای پرسپولیس فوق کهکشانی (ما جباری رو نمی خوایم)

آمدن قلعهنویی به استقلال علنی شد شاید ماجرای جباری- پرسپولیس هم علنی شود

این روزها بحث تلاش رویانیان برای تشکیل پرسپولیس فوقکهکشانی بر سر زبانهاست و هر روز خبر مذاکره این مدیرعامل با ستارههای ملیپوش به گوش میرسد. این روزها بحث تلاش رویانیان برای تشکیل پرسپولیس فوقکهکشانی بر سر زبانهاست و هر روز خبر مذاکره این مدیرعامل با ستارههای ملیپوش به گوش میرسد. اما این بار صحبت از یک انتقال ویژه است که در صورت محقق شدن تمام نقلوانتقالات احتمالی را تحتالشعاع قرار خواهد داد. انتقالی که میتوان آن را یک «سوپربمب» لقب داد.
ماجرا از این قرار است که احتمال بازگشت قلعهنویی به استقلال در پایان این فصل بسیار بالاست و از نظر خیلیها کار ژنرال برای پیوستن به استقلال تمام شده. از همین رو است که مسئولان تراکتورسازی هم باب مذاکره با مربیان مختلف را باز کردهاند تا برای فصل دوازدهم از حالا برنامهریزی کنند.
درباره بازگشت امیر به استقلال صحبتهای بسیاری مطرح شده. از جمله اینکه او قصد دارد بازیکنانی مثل سیاوش اکبرپور، سیدجلال حسینی، وحید طالبلو و فابیو جانواریو را به استقلال بیاورد. در این بین حرفهای قلعهنویی در محفلی خصوصی شبهات بسیاری را به وجود آورده. جایی که او گفته به یک شرط به استقلال برمیگردد که مجتبی جباری از تیم برود.
با توجه به اختلافهای قدیمی و داستانهایی که در بازی استقلال- تراکتورسازی و راهروی ورزشگاه یادگار امام به وجود آمد امیر این شرط را گذاشته تا دیگر بازیکنی به نوع تمرینهای او و هزار و یک بحث دیگر طعنه نزند. از طرفی مسئولان پرسپولیس هم که این روزها با علی فتحاللهزاده به اختلاف خوردهاند در انتظار لغزش استقلال هستند تا کار را یکسره کنند.
یادمان نمیرود که مسئولان پرسپولیس اعلام کرده بودند شاید از استقلال بازیکن بگیرند. این بازیکن هم کسی نیست جز مجتبی جباری. هافبکی که بمب نقل و انتقالاتی رویانیان است. حالا قرار است ظرف روزهای پیش رو مذاکرات شکل جدیتری به خود بگیرد. البته وقتی که آمدن قلعهنویی به استقلال علنی شد شاید ماجرای جباری- پرسپولیس هم علنی شود.


من که اصلا دوست ندارم از این کیسه کشها کسی بیاد پرسپولیس ...آخه جباری و رحمتی رو چه به پرسپولیس ...
میان محیط پرسپولیس رو هم پولکی میکنن ..:D
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
2 خبر از پرسپولیس

مذاکره پرسپولیسی‌ها با مدیربرنامه‌های وینگادا/ دنیزلی اطلاعات بازیکنان را گرفت

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بسته شدن پرونده وینگادا با مدیر برنامه‌های این مربی پرتغالی وارد مذاکره شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس وینگادا سرمربی پرتغالی پیشین تیم پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرد و کار به فیفا کشیده شد.
پس از این موضوع سالارکیا مدیر حقوقی باشگاه در نامه‌ای به فیفا آمادگی خود را با اسناد و مدارکی که در اختیار باشگاه پرسپولیس است برای پرداخت مطالبات وینگادا اعلام کرد اما با توجه به عدم دریافت پاسخ از سوی فیفا پرسپولیسی‌ها با مدیر برنامه‌های این مربی وارد مذاکره شدند تا این موضوع را با برگزاری جلسه حل کنند. مدیر برنامه‌های وینگادا اعلام کرده با تعامل با باشگاه، رایزنی‌های لازم را برای حل این مشکل انجام خواهد داد.
* مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس با توجه به اینکه قصد دارد لیست مازاد بازیکنان را برای فصل آینده اعلام کند اطلاعات کلی بازیکنان از قبیل مدت قراردادشان با باشگاه و پایان آن را در اختیار گرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
واااااااااااااااااای
بازی امروز را دیدین!!داور با تیم چه کرد؟
منتظر خبرهای بد در آینده باشید
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس 1-2 رفیعی / فاجعه داوری با 4 اشتباه تاثیرگذار در یک بازی
اخبار مسابقات
نوشته شده توسط حسن مهدوی
یکشنبه, 20 فروردین 1391 ساعت 20:57
بازی پرسپولیس و داماش نیمه تمام ماند/فرصت سوزی
مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیم های پرسپولیس و داماش در حالی که با تصمیمات بحث برانگیز داور تا دقیقه 90 دو بر یک به سود داماش در جریان بود با تصمیم محمود رفیعی نیمه تمام ماند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 19 امروز در حضور 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تا پایان نود دقیقه با اشتباهات داوری متعدد ، داماش دو بر یک پیش بود اما داور به دلیل اعتراض تماشاگران به تصمیماتش سوت بازی را زد.
پس از این اتفاق رفیعی همراه کمک هایش از زمین خارج شد و پس از آن بازیکنان دو تیم که بلاتکلیف در زمین باقی مانده بودند زمین را ترک کردند. کمیته انضباطی باید در خصوص نتیجه این مسابقه تصمیم بگیرد.این نتیجه در شرایطی بدست آمد که رفیعی در نیمه اول مسابقه یک پنالتی واضح تیم پرسپولیس را اعلام نکرد. شوت محمد نوری در حال حرکت به سمت دروازه داماش بود که باتیستا مدافع داماش دستش را بیش از یک متر بلند کرد و توپ را با دست زد اما داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.این آخرین تصمیم فاجعه بار تیم داوری نبود و داماش در نیمه دوم در حالی که با یک گل از پرسپولیس عقب بود، گل تساوی را در شرایط آفساید در دقیقه 68 توسط رضا چاوشی وارد دروازه پرسپولیس کرد. مردود بودن گل به حدی واضح بود که گزارشگر بازی به صراحت از آفساید بودن صحنه سخن گفت.اما تکمیل فاجعه وقتی رخ داد که مازیار زارع توپ را از زیر پای مهدوی بازیکن داماش دفع کرد اما داور با نشان دادن کارت زرد دوم وی را از بازی اخراج کرد.پرسپولیس زمانی که 10 نفره شده بود یک گل دیگر از محمدرضا مهدوی در دقیقه 84 دریافت کرد و دو بر یک عقب افتاد.آخرین تصمیم یاری رسان داور به داماشی ها زمانی بود که زنیدپور با یک فن کشتی در میان میدان علی عسگری را به زمین زد و توپ را از او گرفت و با ارسال به عمق خط دفاعی پرسپولیس محمد نصرتی با خطا روی مهاجم داماش از بازی اخراج شد تا پرسپولیس 9 نفره شود.این آخرین تصمیم داور به شدت تماشاگران را عصبانی کرد و شعارهای تند آنان باعث شد داور در یک اقدام بهت برانگیز بازی را متوقف کند. در این هنگام کریمی کاپیتان پرسپولیس واسطه شد تا وی بازی را ادامه دهد اما دقایقی بعد وی مجددا بازی را در شرایطی که در حال اتمام ثانیه های تلف شده بود متوقف کرد و از زمین
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن*زاده: منتظر گزارش*ها می*مانیم/رای را هر چه سریع*تر صادر می*کنیم






پس از نیمه*تمام ماندن دیدار پرسپولیس و داماش
سایت خبری ارتش سرخ: اسماعیل حسن*زاده در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات پرسپولیس و داماش گفت: من در ورزشگاه آزادی نمی*توانم
تصمیم*گیری کنم.
متاسفانه شاهد برخی رفتارهای ناشایست بودم. منتظر می*مانم تا گزارش داور و ناظر مسابقه بیاید و سپس شنیده*های خودم را روی این مطالب می*گذارم و تصمیم*گیری می*کنیم.
وی در خصوص اینکه قبول دارد روند داوری در فحاشی تماشاگران تاثیرگذار بود یا خیر گفت: من درباره داوری نه نظر می*دهم و نه صحبت می*کنم. بحث داوری متخصص خودش را می*خواهد اما متاسفیم که گاهی در استادیوم*ها شاهد اینگونه رفتارها هستیم. از هواداران تیم*ها بخصوص که لیگ به نقاط حساس خود رسیده می*خواهیم حوصله بیشتری داشته باشند.

حسن*زاده با تاکید بر اینکه من نمی*دانم نظر داور چه است، گفت: به طور حتم آقای عسگری به عنوان مسئول داوران مسائل فنی داوری این مسابقه را بررسی می*کند. من از دید انضباطی این مسابقه را تماشا کردم و نمی*دانم داور این بازی را تمام شده اعلام کرد یا نه.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص اینکه آیا احتمال محرومیت پرسپولیس هست یا خیر، گفت: تا گزارشی نیاید نمی*توانم حرفی بزنم. اتفاقات داخل زمین را داور گزارش می*دهد اما مشاهدات خودم هم بی*تاثیر نیست و سعی می*کنیم رأی خود را هرچه سریع*تر اعلام کنیم.
وی در پایان در خصوص اینکه داماشی*ها هم فحاشی می*کردند، گفت: من با تاخیر به ورزشگاه آمدم. دوستان می*گفتند که آنها هم فحاشی می*کردند اما قسمتی از فحاشی*ها را خودم شنیدم.
 

Similar threads

بالا