کلوپ طرفداران پرسپولیس

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
گزارش تمرين امروز پرسپوليس

گزارش تمرين امروز پرسپوليس

زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 12:18


[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با حضور امير عابدزاده برگزار شد.[/h]


تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پشت درهاي بسته از ساعت 9.30 الي 11 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در اين تمرين بازيکنان پس از گرم کردن بدن‌هاي خود به مرور کارهاي تاکتيکي و تمرين حمله به دروازه پرداختند.


در تمرين امروز ژوزه با تغييراتي که در هنگام فوتبال دستگرمي اعمال مي کرد، به دنبال شناخت نفرات اصلي خود براي بازي با نفت آبادان بود.

*غلامرضا رضايي مصدوم بود و در کلينيک تمرينات خود را دنبال کرد.

* امير عابدزاده در تمرين امروز حضور پيدا کرد. بازيکناني مانند کريمي و مهدوي کيا برخورد بسيار گرمي با او داشتند. وي از آمادگي خوبي برخوردار بود.

* ژوزه در تمرين امروز بسيار سر حال و شاداب بود و در حالي که از وي به عنوان يک مربي جدي ياد مي شود، مدام با بازيکنان شوخي مي کرد.

* مدارک برخي از بازيکنان که براي صدور کارت ناقص بود امروز جمع آوري شد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 13:07

پرسپوليس با اين وضعيت به ‌جايي نمي‌رسد
[h=1]پيوس: رويانيان ثابت کرد کميته فني يعني کشک![/h]
[h=2]پيشکسوت پرسپوليس با بيان انتقاد شديد از انتخاب سعيد شيريني به عنوان سرپرست اين تيم گفت: رويانيان يک تنه تصميم گرفت و با اين کار نشان داد کميته فني يعني کشک![/h]


فرشاد پيوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد انتخاب سعيد شيريني به عنوان سرپرست پرسپوليس گفت: اين کار رويانيان اشتباه بود. مگر قرار نبود کميته فني نظر بدهد؟ به نظر من همه بايد از اين کميته بيرون بيايند. رويانيان خودش مي‌برد و مي‌دوزد. همه اعلام کردند يکي از قديمي‌هاي پرسپوليس سرپرست شود. با اين کار معلوم شد همه چيز فرماليته است و مديرعامل باشگاه هر کاري خودش بخواهد انجام مي‌دهد، پس يک تنه به جنگ دشمن برود. اصلا اين کار درست نبود.


وي اضافه کرد: بايد يک پيشکسوت پرسپوليس و سرما و گرما کشيده فوتبال را براي اين پست انتخاب مي‌کردند نه کسي که کار اجرايي کرده است. رويانيان رفيق خودش را آورده و اين موضوع خيلي دخيل بوده است. رفيق بازي در فوتبال به درد نمي‌خورد. امثال محمد پنجعلي، محمود خوردبين، زادمهر و ابراهيم آشتياني بايد سرپرست پرسپوليس باشند.

پيوس در مورد معيارهايش براي انتخاب سرپرست گفت: سرپرست بايد يک بازيکن قديمي فوتبال باشد. بايد کسي باشد که حداقل يک عکس با شورت ورزشي داشته باشد. از مسائل فوتبال شناخت داشته و سابقه حضور در پرسپوليس و تيم ملي را داشته باشد. آقاي رويانيان! اگر تنها بخواهد برويد وسط ميدان، راه به جايي نمي‌بريم. با اين وضعي که ديدم مي‌گويم پرسپوليس امسال به جايي نمي‌رسد.

وي تاکيد کرد: با اين اتفاق معلوم شد کميته فني يعني کشک! پيشکسوتان نبايد خودشان را ارزان بفروشند. نبايد تا دعوت شدند سريع به اين کميته بروند. من هيچ وقت در اين کميته‌ها شرکت نمي‌کنم چون مي‌دانم فرماليته است. با اين روش پرسپوليس به مقصد نمي‌رسد. ما پرسپوليس را دوست داريم و حرف دل مردم را مي‌زنيم، مردم به ما مي‌گويند که چه چيزهايي مي‌خواهند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:12


[h=1]حضور دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس در درفشي‌فر[/h]
[h=2]دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد.[/h]


با درخواست ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نيلسون دروازه بان برزيلي گيمارش پرتغال بامداد امروز به تهران آمد.

وي پس از تمرين امروز همراه با شيريني سرپرست تيم در جمع قرمز پوشان حضور يافت و در جلسه با ژوزه شرکت کرد.

اين دروازه بان بعد از ظهر امروز توافق نهايي را با پرسپوليسي‌ها انجام مي‌دهد و فردا در تمرين شرکت خواهد کرد.


* بازيکناني همانند شيري و شکوري که فصل گذشته در پرسپوليس بودند خواهان دريافت مطالباتشان هستند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 15:11

با عقد قرارداد يک ساله
[h=1]نيلسون به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست[/h]
[h=2]دروازه‌بان برزيلي با عقد قرارداد يک ساله به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.[/h]


مسئولان باشگاه پرسپوليس با عقد قرارداد يک ساله نيلسون برزيلي که سابقه حضور در تيم فوتبال گيمارش پرتغال را دارد جذب کردند. وي قرار است فردا قراردادش را در هيئت فوتبال استان تهران ثبت کند. اين دروازه‌بان 36 سال سن دارد.

شهاب گردان و امير عابدزاده دو دروازه‌بان ديگر پرسپوليس هستند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:24


[h=1]آيت‌اللهي:هواداران پرسپوليس بخشيده نمي‌شوند[/h]
[h=2]نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: محروميت هواداران پرسپوليس راي کميته استيناف است و اين حکم قطعي است.[/h]


هادي آيت‌اللهي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينکه آيا قرار است هواداران پرسپوليس که با محروميت دو جلسه اي همراه هستند، بخشيده شوند يا خير عنوان کرد: محروميت هواداران پرسپوليس راي کميته استيناف است و اين حکم قطعي است. در مورد بازي اين تيم با گهر زاگرس که در کرج برگزار مي‌شود و پرسپوليس تيم ميهمان است اين هفته تصميم گيري مي‌شود.

نايب رئيس فدراسيون درباره اينکه اگر بازي‌هاي گهر زاگرس در کرج برگزار شود باشگاه سايپا هم مدعي است بايد بازي با تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس هم در کرج برگزار شود، گفت: برگزاري اين بازي با نظر شوراي تامين استان تصميم گيري مي‌شود و فقط فدراسيون فوتبال تصميم گيرنده نيست.

وي در ارتباط با استعفاي ايميلي مک درمورت بدنساز تيم ملي هم توضيح داد: کي‌روش اواخر اين هفته به ايران باز مي‌گردد و حتما در اين باره صحبت مي‌کنيم. ظاهرا آقاي درمورت به صورت SMS تصميم خود را به يکي از همکارانش در کمپ تيم‌هاي ملي گفته است و هنوز استعفاي کتبي او به ما نرسيده است. طبق قرارداد و تعهدي که او به ما داده در اين خصوص تصميم گيري مي‌شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 11:16


[h=1]دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس تست پزشکي داد[/h]
[h=2]کادر پزشکي پرسپوليس امروز از نيلسون، دروازه‌بان جديد برزيلي خود تست پزشکي گرفتند.[/h]


مسئولان باشگاه پرسپوليس با عقد قرارداد يک ساله با نيلسون برزيلي که سابقه حضور در گيمارش پرتغال را دارد به توافق رسيدند و با او قرارداد امضا کردند.

اين دروازه‌بان امروز صبح تست پزشکي داد و فردا جواب تست خود را خواهد گرفت. در صورتي‌که مشکلي نداشته باشد قراردادش در هيئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.

همچنين نيلسون در بازي مقابل صنعت نفت غايب است و قرار است تمرينات اختصاصي خود را دنبال کند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز امروز نامه‌اي را براي فدراسيون فوتبال پرتغال ارسال کردند و براي اين دروازه‌بان درخواست ITCکردند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 12:34


[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين تيم فوتبال پرسپوليس امروز با حضور دروازه‌بان برزيلي سرخ پوشان پيگيري شد.[/h]


آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از ديدار مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

در اين تمرين که از ساعت 9:30 صبح تا 11 برگزار شد، بازيکنان ابتدا پس از گوش دادن به حرف‌هاي مانوئل ژوزه بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

* نيلسون، دروازه‌بان جديد برزيلي پرسپوليس در تمرين اين تيم شرکت کرد و پس از صحبت با ژوزه و مربي دروازه‌بان‌ها به تمرين پرداخت.

* امير عابدزاده نيز در تمرين امروز حضور داشت، به اين دروازه‌بان فعلا شماره‌ پيراهني داده نشده است.

* حدود 50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند که شيريني، سرپرست موقت پرسپوليس در بين آنها حضور پيدا کرد و براي آنها علت برگزاري تمرينات پشت درب‌هاي بسته را توضيح داد.

* تمرينات ويژه ژوزه با مهاجمان براي گلزني و استفاده از توپ‌هاي آخر در محوطه 18 قدم هم در نوع خود جالب بود.

* بيشتر دقايق تمرين امروز به بازي فوتبال مربوط مي شد که اين بخش از تمرين سرخ پوشان پشت ديوارهاي درفشي‌فر برگزار شد تا هيچ هوادار و خبرنگاري به ترکيب احتمالي پرسپوليس براي ديدار با نفت آبادان پي نبرد.

* پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز راهي هتل اوين شدند. آنها پس از صرف ناهار و جلسه با ژوزه ساعت 19 امشب براي ديدار مقابل صنعت نفت عازم آبادان خواهند شد.

* تذکرات جدي ژوزه به بازيکناني که رفع مسئوليت پاس به يکديگر مي‌دادند و يا توپ‌ها را بيش از اندازه از زمين بلند مي‌کردند در تمرين امروز در نوع خود جالب بود.

* حرکات و دريب‌هاي کريمي که در تمرين امروز بسيار شاداب نشان مي‌داد، تماشايي بود تا حدي که دستياران ژوزه به وجد آمدند و بارها او را مورد تشويق قرار دادند.

*‌پرسپوليس در اولين گام دوازدهمين دوره مسابقه ليگ برتر ايران فردا در آبادان ميهمان صنعت نفت است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:06


[h=1]ژوزه بدون ثبت قرارداد عازم آبادان مي‌شود[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بدون ثبت قراردادش عازم آبادان مي‌شود.[/h]


علي‌رغم توافقات انجام شده بين مانوئل ژوزه، سرمربي پرسپوليس و مسئولان باشگاه قرار بود اين مربي در يکي دو روز گذشته قراردادش را ثبت کند اما به دليل فشار تمرينات و جلسات متوالي با رويانيان، ژوزه وقت نکرده که هنوز به هيئت فوتبال استان تهران برود و قرارداد خود را ثبت کند.

از همين رو اين مربي و دستيارانش امشب در شرايطي راهي آبادان براي ديدار مقابل صنعت نفت خواهند شد که هنوز قرارداد‌هاي خود را در هيئت فوتبال استان تهران ثبت نکرده‌اند.

قرار است اعضاي کادر فني باشگاه پرسپوليس روز شنبه با حضور در ليگ فوتبال استان تهران قراردادشان را ثبت کنند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:13


[h=1]18 بازيکن پرسپوليس براي ديدار با نفت آبادان[/h]
[h=2]کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس نام 18 بازيکن براي ديدار مقابل صنعت نفت را اعلام کرد.[/h]


تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدار خود در چارچوب ليگ برتر فردا در آبادان ميهمان صنعت نفت آبادان است.

از همين رو پس از تمرين امروز ژوزه مانوئل نام 18 بازيکن خود را مشخص کرد.

گردان- داستاني- ماهيني- حسيني- بنگر- پولادي- فشنگچي- کريمي- آقازماني- سوسا- قاضي- انصاري فرد- کاظميان- نورمحمدي- مهدوي‌کيا- علي عسگر- اسماعيل‌زاده - نوري؛ 18 بازيکن پرسپوليس براي ديدار با نفت آبادان هستند.

در اين ليست نامي از هادي نوروزي- عابدزاده- غلامرضا رضايي- معدنچي- سيف‌الهي- زائد و نيلسون وجود ندارد.

تيم فوتبال پرسپوليس در اولين بازي خود در چارچوب ليگ برتر فردا ساعت 20:45 در آبادان ميهمان صنعت نفت است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليس با سيستم 2ـ4ـ4 لوزي مقابل نفت / انصاري فرد و قاضي خط آتش سرخ ها


ارتش سرخ دات كام: تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي مقابل صنعت نفت آبادان قرار مي گيرد كه خيلي ها در انتظار رونمايي از تركيب و سيستم مورد نظر مانوئل ژوزه هستند.

هر چند مانوئل خيلي دير به پرسپوليس ملحق شد و هنوز شناخت كاملي از شرايط و خصوصيات بازيكنان اين تيم پيدا نكرده ولي حالا بايد منتظر باشيم تا او براي اولين بار در يك بازي رسمي از تيمش رونمايي كند. پرسپوليس مقابل صنعت نفت به احتمال فراوان از سيستم 2ـ4ـ4 لوزي استفاده خواهد كرد. شهاب گردان در درون دروازه مي ايستد و سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني و اميرحسين فشنگچي نفرات خط دفاعي را تشكيل مي دهند.

روبرتو سوسا هافبك دفاعي خواهد بود هر چند كه احتمال بازي كردن سامان آقازماني در اين پست وجود دارد. مهرداد پولادي در پست هافبك چپ و محمد نوري در پست هافبك راست بازي خواهد كرد و علي كريمي هم هافبك تهاجمي پرسپوليس خواهد بود هر چند كه شايد جاي كريمي و نوري عوض شود.

خط حمله سرخپوشان را هم كريم انصاري فرد و محمدقاضي شكل خواهند داد و آنها به طور همزمان در تركيب ثابت قرار خواهند گرفت.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا جلسه رویانیان با زادمهر برگزار نشد؟



مرجع خبری پرسپولیس : سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس بالاخره به*عنوان سرپرست تيم پرسپوليس هم معرفي شد تا از اين به بعد همواره كنار تيم باشد و در مسابقات روي نيمكت بنشيند.
شايد پيش از اين و در دوره محمدحسن انصاري*فرد هم فردي خارج از مجموعه پيشكسوتان پرسپوليس سرپرست تيم بوده اما انتخاب شيريني كه عصر دوشنبه قرارداد خود را ثبت كرد با واكنش*هاي منفي برخي پيشكسوتان سرخ مواجهه شده است. البته نكته جالب انتخاب شيريني كه از حدود سه هفته پيش در رسانه*ها مطرح بود برگزار نشدن جلسه با سرپرست قبلي و انتصاب ناگهاني شيريني بود. محمد زادمهر سرپرست قبلي تيم كه بعد از دخالت دنيزلي و بركناري خوردبين، در نيم فصل دوم ليگ يازدهم سرپرست بود بعد از سفر حدودا يكماهه به آمريكا سه روز پيش به تهران برگشت و قرار بود عصر سه*شنبه جلسه*اي ميان او و رويانيان درباره تعيين تكليف سرپرستي انجام شود اما اين جلسه بنا به دلايلي نامعلوم برگزار نشد تا مشخص شود مدير باشگاه از قبل انتخابش را كرده است. زادمهر ديروز درباره تشكيل نشدن اين جلسه حرفي نزد و اظهار بي*خبري كرد.واكنش او به انتصاب شيريني هم بسيار منفعلانه بود اما به نظر مي*رسيد اتفاقاتي كه افتاده او را هم رنجانده است: «از اينكه قرار بود سرپرست شوم خبري ندارم. فصل گذشته بعد از آخرين بازي پرسپوليس با هماهنگي باشگاه به سفر رفتم و الان هم براي تيمم آرزوي موفقيت مي*كنم.»
وي افزود: «پيشكسوتان زيادي براي پرسپوليس زحمت كشيده*اند و اميدوارم فرد جديد بتواند مثل افراد سابق خوب كار كند.»
زادمهر درباره شيريني حرفي نزده و تنها براي او آرزوي موفقيت كرده است اما از همين صحبت*هاي كوتاه هم مي*توان نارضايتي را در كلام وي ديد البته جدا از برخورد منفعلانه زادمهر، انتصاب شيريني به*عنوان سرپرست هم واكنش*هاي نسبتا تندي را از سوي برخي پيشكسوتان به دنبال داشت كه همه معتقدند سرپرست جديد بايد فردي از آنها مي*بود نه يكي از دوستان مديرعامل باشگاه.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوری: سختگیری مانوئل برای تیم لازم است



مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری گفت: تمرینات سختی داریم، اما نه به قدری که بچه ها را اذیت کند. به هر حال تمرینات سخت گیرانه مانوئل برای پرسپولیس لازم است و ثمره آن را در پایان فصل خواهیم گرفت.
هافبک پرسپولیس گفت: پیشرفت تیم را می توان روز به روز دید. تمرینات منظمی داریم و به امید خدا بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود تمرینات سنگین است، تصریح کرد؛ تمرینات سختی داریم اما نه به قدری که بچه ها را اذیت کند. ما کمی دیر شروع کردیم اما همه می خواهیم همه چیز خوب پایان یابد. امیدوارم که بازی ها را با پیروزی شروع کنیم، هر چند هنوز کار زیادی داریم.نوری درباره آمادگی تیم برای شروع مسابقات عنوان کرد؛ در این مدت سخت تمرین کرده ایم. تمرینات مانوئل برای تیم لازم است و ثمره آن را در پایان فصل خواهیم دید. در بازی با صنعت نفت تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا امتیازات لازم را بگیریم. هوای آبادان مناسب نیست اما کادر فنی تدابیر خاصی برای این بازی خواهد داشت و ما برای برد به آنجا می رویم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژوزه نمی خواهد از پولادی در پست دفاع چپ استفاده کند



مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل ژوزه اعتقادی به جضور مهرداد پولادی در پست دفاع چپ ندارد.
وقتی قرارداد قرضی مهرداد پولادی با پرسپولیس به قرارداد قطعی تبدیل شد، خیلی از هواداران با توجه به عملکرد این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا اعتقاد داشتند پست دفاع چپ پرسپولیس با حضور مهرداد بیمه می شود.
پس از حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس اما ؛ شرایط برای ملی پوش چپ پای پرسپولیس تغییر کرد. مربی پرتغالی با توجه به فیزیک بدنی و قدرت دوندگی پولادی اعتقاد دارد این بازیکن نمی تواند در پست دفاع چپ تمام توانایی هایش را نشان دهد.به همین خاطر بحث جذب یک مدافع چپ خارجی مطرح شد اما با پیشنهاد رویانیان مهرزاد معدنچی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا مانوئل ژوزه شرایط این بازیکن را بررسی کند و در صورت تایید کادرفنی و امضای قرارداد معدنچی، یکی از سهمیه های خارجی پرسپولیس حفظ شود.مانوئل ژوزه هم در نهایت وضعیت بدنی و عملکرد فنی معدنچی را برای حضور در پست دفاع چپ تایید کرد تا یکی از ابهامات پازل تاکتیکی مربی پرتغالی با حضور او برطرف شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس و بهترین عملکرد در ماه رمضان در مقایسه با تمام تیم های لیگ برتری



مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که محمد رویانیان همچنان اصرار دارد تیمش در ماه مبارک رمضان به میدان نخواهد رفت، آمار نشان می دهد پرسپولیس بهترین عملکرد را در مقایسه با بقیه تیم ها در این ماه داشته است.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پرسپولیس مجموعا از 38 بازی در ماه رمضان 20 پیروزی 14تساوی و فقط 4شکست به دست آورده است.اگر لیگ یازدهم را از این لیست حذف کنیم سرخپوشان از 33بازی خود 69 امتیاز به دست آوردند.آماری که هیچ تیم قهرمانی در تار یخ لیگ برتر به دست نیاورده. جالب اینجاست هیچ تیمی در لیگ برتر کمتر از 3باخت قهرمان ایران نشده است اما پرسپولیس در 33بازی لیگ اول تا دهم در ماه رمضان فقط دو باخت کسب کرده بود. آماری که اگر سرخپوشان در تمام فصل تکرار میکردند قهرمان بلا منازع 11دوره لیگ برتر بودند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محسن قهرمانی نخستین بازی پرسپولیس را در لیگ دوازدهم سوت می زند



مرجع خبری پرسپولیس : کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدارهای حساس هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه*های کشور را به محسن قهرمانی و احمد صالحی سپرد.
محسن قهرمانی را در امر قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان - پرسپولیس که پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می*شود، حسن کامرانی*فر و محسن فریمانی همراهی خواهند کرد. همچنین دیدار استقلال - آلومینیوم هرمزگان را احمد صالحی سوت می*زند. کمک*های صالحی در این بازی رضا سخندان و اکبر کیانی هستند.اسامی داوران هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه*های کشور در حالی اعلام شده است که نامی از سعید مظفری*زاده، هدایت ممبینی و یدالله جهانبازی در بین آنها دیده نمی*شود. ممبینی و جهانبازی در تست هفته گذشته داوران حدنصاب لازم را کسب نکردند و مظفری*زاده نیز به علت مصدومیت در این آزمون شرکت نکرد. به همین خاطر این سه داور فرصت قضاوت در لیگ برتر را ندارند تا شرایط لازم برای قضاوت در این رده را احراز کنند.- اسامی داوران و برنامه دیدارهای هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به شرح زیر است:

پنجشنبه - 29/4/91
* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس، ساعت 20:45، ورزشگاه تختی آبادان
داور: محسن قهرمانی، کمک*ها: حسن کامرانی*فر و محسن فریمانی، داورچهارم: موعود بنیادی*فر
ناظر: حسین خوشخوان


* فجرشهید سپاسی شیراز - ذوب آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه شیراز فارس
داور: حسین زرگر، کمک*ها: بابک داوری و غلام آموزگار، داورچهارم: رضا کرمانشاهی
ناظر: ابراهیم میرزابیگی


* صبای قم - پیکان تهران، ساعت 20:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
داور: محسن ترکی، کمک*ها: محمدرضا ابوالفضلی و مصطفی فراهانی، داورچهارم: رضا عادل
ناظر: اسماعیل صفیری


* گهر دورود - ملوان بندرانزلی، ساعت 20:45، ورزشگاه انقلاب کرج
داور: محمدرضا اکبریان، کمک*ها: علیرضا کهوری و تورج عیوض محمدی، داورچهارم: غلامرضا جباری
ناظر: محمدعلی فروغی


* نفت تهران - راه آهن، ساعت 20:45، ورزشگاه دستگردی تهران
داور: اشکان خورشیدی، کمک*ها: محمدرضا منصوری و سعید قاسمی، داورچهارم: سیدمهدی سیدعلی
ناظر: رضا غیاثی


جمعه - 30/4/91
* استقلال تهران - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 22، ورزشگاه آزادی تهران
داور: احمد صالحی، کمک*ها: رضا سخندان و اکبر کیانی، داورچهارم: حسن اکرمی
ناظر: غلامرضا بهروان


* داماش گیلان - فولاد خوزستان، ساعت 21:15، ورزشگاه شهیدعضدی رشت
داور: علیرضا فغانی، کمک*ها: حسین طالقانی و علی میرزابیگی، داورچهارم: رسول رهبرفام
ناظر: مسعود عنایت


* تراکتورسازی تبریز - سایپای البرز، ساعت 20:15، یادگار امام (ره) تبریز
داور: تورج حق*وردی، کمک*ها: داوود رفعتی و علیرضا ایلدروم، داورچهارم: محمد کمانی
ناظر: فریدون اصفهانیان


* سپاهان اصفهان - مس کرمان، ساعت 20:45، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: شاهین حاج بابایی، کمک*ها: محمدرضا امینی و حمید غمزه، داورچهارم: جواد شرفی
ناظر: حاتم بک*پور


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سفیر ایران در ترکیه: شرایط روحی دنیزلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس خوب نبود


مرجع خبری پرسپولیس : سفیر ایران در ترکیه می گوید مشکلات شخصی و شرایط روحی مصطفی دنیزلی مانع از ادامه همکاری این مربی ترکیه ای با پرسپولیس شد.
دنیزلی چطور آمد و چرا رفت؟ ابتدا اعلام شد كه او در مرخصی است. مرخصی وی هم برای چندین بار تمدید شد، تا اینكه مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، در حالی كه تاكید می شد دنیزلی به ایران باز می گردد.


برای یافتن بخشی از پاسخ به این سوال ها به سراغ سیاستمداری رفتیم كه در این مسئله نقش داشت و ورزش را از دوران كودكی در مسجد سلیمان آغاز كرد و تا 16 سالگی در همین محل به ورزش خود ادامه داد.

از نكات برجسته فعالیت سیاسی و ورزشی این فرد، بازكردن پای مربیانی چون مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران است. مربی كه فوتبالدوستان ایرانی به خوبی او را می شناسند و با او خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارند.او حتی شنول گونش سرمربی سابق تیم ملی تركیه را نیز به تهران كشاند تا شاید فوتبال ایران بتواند از توانایی های وی استفاده كند كه نشد.
چگونگی حضور دنیزلی در ایران، فراهم كردن زمینه حضور شونل گونش در فوتبال ایران، داشتن مراودات ورزشی باكشورهای دوست، معرفی شاخصه های ورزش حرفه ای در دنیا، حضور ورزشكاران ایرانی در تركیه،* تاثیر سفارتخانه ها در تعاملات ورزشی *و كمك به تیم ها و مطالب دیگر از نكات خواندنی گفت و گو با بهمن حسین پور سفیر ایران در تركیه است.حسین پور كه سالها در عرصه دیپلماتیك فعالیت كرده و علاوه برداشتن مسوولیت 14 ساله تشریفات وزارت امور خارجه كشورمان؛ سفیر ایران در اتیوپی،* كاردار جمهوری اسلامی در تانزانیا و سركنسول ایران در استانبول نیز بوده است. پرداختن به ورزش را جزو لاینفك زندگی می داند و معتقد است همه افراد جامعه حتی یك سیاستمدار هم باید به ورزش بپردازد*.* دلالان نقشی در خصوص حضور دنیزلی در فوتبال ایران نداشتندسفیر ایران در آنكارا در ابتدای سخنان خود به چگونگی حضور مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران اشاره كردوگفت:بر خلاف تصور بسیاری از افراد، حضور این مربی ترك درفوتبال ایران توسط دلالان صورت نگرفت ودلالان هیچ نقشی درآن نداشتند.حسین پور یادآورشد: *به دلیل آشنایی كه ازقبل بادنیزلی داشتم یك بار در زمان محمد آجورلو مدیرعامل وقت باشگاه پاس تهران و اخیرا هم درباشگاه پرسپولیس و در زمان مدیریت محمد رویانیان صحبتی با دنیزلی در خصوص حضور در ایران داشتم. البته باید تاكید كنم كه انجام این كار و در نهایت حضور این مربی ترك در ایران به درخواست مدیران عامل دو باشگاه یاد شده صورت گرفته بود.
* رویانیان از من خواست دنیزلی را به پرسپولیس بیاورموی ادامه داد: با توجه به آشنایی كه با رویانیان داشتم وی از من خواست زمینه حضور دنیزلی را در تیم پرسپولیس فراهم سازم. من هم به خاطر آشنایی با این مربی؛تلفنی خواسته رویانیان را برایش مطرح كردم كه به دلیل مشكلات شخصی، این مسوولیت را در وهله نخست نپذیرفت.سفیر ایران در تركیه افزود: عدم پذیرش این مسوولیت از سوی دنیزلی، ازدواج و عمل قلب او بود. به همین خاطر چاره ای نداشتم جز اینكه حضوری به منزل وی در منطقه تنگه بسفر استانبول بروم و بار دیگر حضوری درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را مطرح كنم.
حسین پور گفت: پس از یك ساعت و نیم مذاكره با وی، بالاخره او پذیرفت كه به تهران بیاید اما تاكید كرد كه باید در این خصوص با همسرش نیز هماهنگ كند. چهار روز از ملاقات ما نگذشته بود كه نظر مثبت خود را برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس اعلام كرد. بعد از آن بودكه قائم مقام باشگاه از طرف مدیرعامل برای نهایی كردن قرارداد دنیزلی به تركیه آمد. بنابراین حضور دوباره دنیزلی در تهران به این ترتیب بود و پای هیچ دلالی هم در بین نبود.وی در پاسخ به این سووال كه با توجه به شرایط خاص پرسپولیس در لیگ برتر كشور، آیا حضور دنیزلی دراین تیم و در چنین موقعیتی به صلاح بود؟ گفت: دنیزلی درشرایط نامناسبی به تیم پرسپولیس پیوست. وضعیت این تیم زمانیكه دنیزلی وارد تهران شد مناسب نبود، ضمن اینكه خود او هم شرایط روحی خوبی نداشت. بنابر این طبیعی است كه نتواند نتیجه مناسبی كسب كند.وی درخصوص ترك تیم پرسپولیس از سوی دنیزلی نیز یادآور شد: زمانیكه دنیزلی برای مرخصی به تركیه آمد و مرخصی او نیز طولانی شد؛ به خوبی مشخص بود كه شرایط روحی خوبی ندارد. این موضوع را در استانبول به رویانیان گوشزد كرده و گفتم كه اگر فردی شرایط روحی مناسبی نداشته باشد در هیچ مصدری نمی تواند بازدهی لازم را داشته باشد و بهتر است كه روی او سرمایه گذاری نشود.سفیر ایران در آنكارا همچنین به این نكته اشاره كرد كه در زمان مدیرعاملی آجورلو در باشگاه پاس تهران نیز ، او دنیزلی را به مسوولان این باشگاه معرفی كرده است و حتی اولین مذاكره با 'كخ' مربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز توسط او در تركیه انجام شده و یا اینكه زمینه حضور اولین داور ترك برای قضاوت دیدارتیم های پرسپولیس – استقلال در سال 82 -83 توسط او صورت گرفته است.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازیکن پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان مشخص شدند/ غیبت زاید و معدنچی



مرجع خبری پرسپولیس : کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نام ۱۸ بازیکن برای دیدار مقابل صنعت نفت را اعلام کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در چارچوب لیگ برتر فردا در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان است. از همین رو پس از تمرین امروز ژوزه مانوئل نام 18 بازیکن خود را مشخص کرد.
گردان- داستانی- ماهینی- حسینی- بنگر- پولادی- فشنگچی- کریمی- آقازمانی- سوسا- قاضی- انصاری فرد- کاظمیان- نورمحمدی- مهدوی*کیا- علی عسگری- اسماعیل*زاده - نوری؛ 18 بازیکن پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان هستند.در این لیست نامی از هادی نوروزی- عابدزاده- غلامرضا رضایی- معدنچی- سیف*الهی- زاید و نیلسون وجود ندارد.تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در چارچوب لیگ برتر فردا ساعت 20:45 در آبادان میهمان صنعت نفت است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فوتبال به ریال، بلیت به یورو!

مرجع خبری پرسپولیس : ر ايران اما، از اين خبرها نيست و تنها عكس*العملي كه هواداران بي*پناه فوتبال ما مي*توانند نشان بدهند، ترك عادت استاديوم رفتن است.
1- اندكي پيش از آغاز رقابت*هاي ليگ دوازدهم حرفه*اي، يك خبر شوكه*كننده جامعه هواداري فوتبال ايران را تحت تاثير قرار داد؛ بهاي بليت*هاي ورود به استاديوم آزادي نزديك به صددرصد افزايش خواهد داشت. به اين ترتيب، ورودي*هاي دو، سه و پنج هزار توماني پيشين استاديوم يكصد هزار نفري، از حالا به بعد با سه، پنج و 10 هزار تومان در دسترس خواهند بود. در بسياري از ديگر كشورهاي جهان، تماشاگران و طرفداران فوتبال، اتحاديه*ها و كانون*هاي مستقلي دارند كه در اين*جور مواقع از حقوق آنها دفاع مي*كند و حتي به افزايش يك يورويي قيمت بليت*ها هم واكنش نشان مي*دهد. در ايران اما، از اين خبرها نيست و تنها عكس*العملي كه هواداران بي*پناه فوتبال ما مي*توانند نشان بدهند، ترك عادت استاديوم رفتن است. دو فصل قبل و در هفته*هاي آغازين ليگ دهم حرفه*اي، مشكلي مشابه گريبان تماشاچيان فوتبال را گرفت و آنها را وادار كرد مسابقات فوتبال را از خانه تماشا كنند. آن روزها فدراسيون فوتبال در برابر فشارهاي سازمان تربيت*بدني تسليم شد و اوضاع را به حالت قبلي برگرداند، اما در حال حاضر اراده*اي براي تغيير اين وضعيت ديده نمي*شود و بيم آن مي*رود كه مسابقات فصل پيش*رو، با كم*اقبالي هواداران روبه*رو شود. در مقابل همه انتقادهايي كه وجود دارد، استدلال اصلي مبتكران و موافقان طرح افزايش قيمت بليت*ها، اين است كه باشگاه*ها ممر معاش ديگري ندارند و البته بهاي ورود به ورزشگاه*ها در اروپا بسيار بالاتر از كشور ماست. اين هر دو دليل اما، كاملا دور از منطق و غيرقابل استناد به نظر مي*رسند. اگر باشگاه*هاي ايراني نمي*توانند از ساده*ترين و رايج*ترين محل*هاي كسب درآمد در جهان فوتبال بهره ببرند و ارتزاق كنند، لازم است كم*تواني*ها و بي*كفايتي*هاي خودشان را پوشش بدهند، نه اينكه يكراست به جيب مردم چشم بدوزند و بخواهند همه كم و كاستي*هاي*شان را از اين طريق جبران كنند. از سوي ديگر، مقايسه فوتبال ايران با استاديوم*هاي اروپايي و اتكا به وروديه*هاي بالاي اين اماكن نيز كاملا بيراه به نظر مي*رسد. كجاي جامعه و فوتبال ما شبيه به اين كشورهاست كه بخواهيم به بهانه بليت*هاي چند ده يورويي ورزشگاه*هاي آنان، هزينه حضور در استاديوم*هاي ايران را بالا ببريم؟2- اولين و سرراست*ترين تفاوتي كه فرآيند الگو قرار دادن استاديوم*هاي اروپايي براي تعيين قيمت در ايران را باطل مي*كند، توجه به اختلاف فاحش رقم درآمد مردمان اين سرزمين*هاست. در اروپا، هواداراني كه حاضرند 20 تا 100 يورو و حتي گاهي بيشتر پول بدهند و بازي تيم محبوب*شان را ببينند، در مقابل درآمدهاي قابل توجهي هم دارند. آنها كه به يورو خرج مي*كنند، به يورو هم پول درمي*آورند و در اين زمينه نگراني چنداني ندارند. آيا مي*توان وضعيت آنها را مثلا با جامعه كارگري ايران مقايسه كرد كه اتفاقا عمده*ترين سهامدار سكوها هم هستند و بسياري از آنان ماهانه كمتر از 400 هزار تومان حقوق مي*گيرند؟ وسايل حمل و نقل عمومي هم از ديگر تفاوت*هاي بزرگ است. آيا دسترسي به استاديوم در ايران هم به اندازه كشورهاي مدرن، آسان و ارزان است؟ آيا در اروپا هم ممكن است تماشاچيان فوتبال گاهي تا يكي، دو ساعت بعد از پايان مسابقه در فضاي بيرون ورزشگاه سرگردان باشند و راه نجات نيابند؟ يكي از مهم*ترين وجوه افتراق اما، ماجراي «كيفيت» مسابقات است. بي*ترديد بهاي هر كالايي با ارزندگي و مطلوبيت آن رابطه مستقيم دارد. با توجه به اين نكته بديهي، در استاديوم*هاي ايران چه نوع مسابقاتي با چه كيفيتي برگزار مي*شوند كه ما ناگهان تصميم مي*گيريم بهاي تماشاي آنها را صددرصد افزايش بدهيم؟ در حال حاضر پيش*فروش بليت*هاي سوپرجام رفت اسپانيا با حداقل قيمت 30 يورو آغاز شده است. آيا واقعا يك*هزارم درصد احتمال دارد بتوان جنس ال*كلاسيكوي اسپانيايي را با بهترين مسابقات داخلي قياس گرفت؟ گل سرسبد رقابت*هاي باشگاهي در ايران، داربي تهران است. انصافا چقدر ممكن است مسابقه*اي در اين سطح، در يك كشور صاحب فوتبال اروپايي، براي شش نوبت متوالي با يك نتيجه مشابه به تساوي كشيده شود؛ آن هم با اين كيفيت اسفبار؟ در يكي از آخرين ال*داربي*هاي اسپانيا، مجموع قيمت بازيكنان اصلي حاضر در زمين، نزديك به دو هزار ميليارد تومان تخمين زده شد. وقتي مسابقه*اي با حضور يك بازيكن 90 ميليون يورويي برگزار مي*شود و همه دنيا هم دريافت چنين دستمزدي را كمترين حق او مي*دانند، طبيعي است كه بتوان سر كيسه را شل كرد و براي تماشاي او و دوستانش چند ده يورو پول داد. آيا در ايران هم اوضاع به همين ترتيب است؟ به همه اينها بايد امكانات سخت*افزاري و نوع برخورد با تماشاگران را نيز اضافه كرد. چطور مي*توان به تماشاگراني كه بخش قابل توجهي از زمان حضورشان در ورزشگاه را در صف*هاي طويل سرويس*هاي بهداشتي مي*گذرانند و از بدو ورود به استاديوم، به آنها به چشم مجرمان بالقوه نگاه مي*شود، اين همه سخت گرفت؟3- به جاي مانع*تراشي در مسير حضور مردم در ورزشگاه*ها و دشوار كردن كار بر آنها، اتفاقا متوليان و سياستگذاران حوزه*هاي اجتماعي در ايران بايد تمام تلاش*شان را بكنند تا جوانان را به حضور در اماكن ورزشي سوق بدهند. حتي اگر لازم باشد، دولت بايد به مردم سوبسيد بدهد تا آنها راحت*تر به ورزشگاه بروند، وقت*شان را در مسيري صحيح و مطلوب بگذرانند و انرژي و هيجان*شان را تخليه كنند. پول اندكي كه امروز در اين مسير خرج مي*شود، دولتمردان را از هزينه كردن مبالغي ده*ها برابر بيشتر براي اصلاح و تاديب بزهكاران و بازگرداندن آنها به دامان جامعه معاف مي*كند. گذشته از اين، اگر 50 هزار هوادار براي تماشاي يك مسابقه فوتبال راهي ورزشگاه شوند، حداقل 200 هزار نفر – ساعت سرگرمي سالم و سودمند در جامعه توليد شده است. دولت كه رسما وظيفه دارد چنين امكاني را براي شهروندانش فراهم كند، به چه شكل ديگري مي*تواند از چنين سرمايه اندكي، اين بازدهي بالا را بگيرد؟ مسلما اگر قدري آينده*نگري بيشتر نزد مسوولان مربوطه وجود داشت، دوستان همه تلاش*شان را به كار مي*گرفتند تا مردم و به*خصوص جوان*ترها خيلي راحت*تر به استاديوم*ها برسند، اما افسوس كه اينجا غالبا كسي جلوتر از نوك بيني*اش را نمي*بيند.4- اخيرا برخي از مسوولان و صاحب*منصبان كشورمان توصيه كرده*اند تلويزيون از پخش تصاوير مرغ خوردن بازيگران جلوگيري كند و مانع از خدشه*دار شدن احساسات كساني شود كه قدرت خريد اين خوراكي را ندارند. با اين رويه، احتمالا به*زودي بايد شاهد منع پخش تصاوير افراد حاضر در استاديوم*ها هم باشيم؛ چه اينكه با نرخ*هاي جديد، حضور در ورزشگاه با تحمل برخي هزينه*هاي جانبي مثل اياب و ذهاب و تهيه يك ميان وعده سبك، حداقل از 10 هزار تومان تجاوز مي*كند و باعث مي*شود استاديوم رفتن هم تبديل به يك كار لوكس و تجملاتي(!) بشود؛ به ويژه براي قشر ضعيف جامعه كه بيشترين هواداران فوتبال را تشكيل مي*دهند.* رسول بهروش

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوي کيا:پرسپوليس پتانسيل حضور قدرتمند در ليگ را دارد/ژاپن از آسيا فاصله گرفته است


ارتش سرخ دات كام: کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز اميدواري از بخشش هواداران اين تيم توسط فدراسيون فوتبال براي حضور در ورزشگاه آزادي گفت: پرسپوليس با حضور يک مربي کارنامه دار و بازيکنان ملي پوش، در اين فصل پتانسيل حضور قدرتمند در مسابقات ليگ را دارد.
مهدي مهدوي کيا در مورد وضعيت پرسپوليس پيش از آغاز رقابت هاي ليگ برتر ضمن بيان اين مطلب افزود: شرايط تيم خوب است و پس از تمرينات بدنسازي خوبي که پشت سر گذاشتيم، از زمان حضور مانوئل با فشردگي بيشتري برنامه هاي تاکتيکي را پيگيري کرديم تا زمانيکه از دست داديم، جبران شود. اميدوارم هم کادر فني و هم نفرات جديد بتوانند به موفقيت تيم در فصل جاري کمک کنند.

وي افزود: مانوئل مربي با تجربه اي است اما به زمان بيشتري براي اجرايي شدن تفکراتش در تيم نياز دارد، گرچه در اين مدت ما برنامه هاي تاکتيکي را با جديت دنبال کرديم. اميدوارم با مانوئل که کارنامه خوبي دارد، فصل موفقي را پشت سر بگذاريم و با نفرات جذب شده به جايگاه اصلي پرسپوليس دست پيدا کنيم.

کاپيتان پرسپوليس با بيان اينکه قطعا شرايط اين تيم بازي به بازي بهتر مي شود اما قصد داريم از شروع ليگ امتيازات را ذخيره کنيم، در مورد ديدار هفته نخست ليگ برتر برابر صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: شرايط آب و هوايي و گرماي آبادان مهمترين مشکل پرسپوليس در بازي با نفت آبادان است اما سعي مي کنيم با غلبه بر آن ليگ را با نتيجه اي خوب آغاز کنيم.

وي از هواداران تيم خواست صبور باشند زيرا پرسپوليس با کادر فني فعلي نتيجه مي گيرد و تاکيد کرد: پرسپوليس فصل بدي را پشت سرگذاشت و امسال اين پتانسيل را دارد که با حضور يک مربي کارنامه دار و بازيکنان ملي پوش، حضور قدرتمندي در مسابقات ليگ داشته تا هواداران با شادي ورزشگاه را ترک کنند.

مهدي مهدوي کيا در مورد محروميت پرسپوليس از برگزاري دو ديدار خانگي بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: بسيار اميدوارم مسئولان فدراسيون محروميت تيم را ببخشند و اجازه دهند حضور هواداران پرسپوليس در ديدارهاي خانگي آزاد شود.

وي که يکي از تماشاگران ديدار تيم هاي فوتبال نوجوانان ايران و ژاپن بود، در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: تيم ژاپن در ديدار دوم عملکرد خوبي داشت و توانست شکست بازي نخست را جبران کند. آنها تيم خوبي را در اختيار داشتند که بازي تک ضرب و پاس هاي کوتاه را به خوبي انجام مي دادند. ضمن اينکه آنها تيم ايران را آناليز کرده و به خوبي از نقاط ضعف تيم ايران استفاده کرد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه فوتبال ژاپن در همه رده ها از فوتبال آسيا فاصله گرفته است، در پايان گفت: تيم ايران هم تيم خوبي است و با توجه به اينکه در مرحله گروهي مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا در گروه سختي قرار ندارد، مي تواند با درايت علي دوستي مهر که کارش را به خوبي بلد است، در آن رقابتها نتايج خوبي را کسب کند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیلسون با پرسپولیسی ها تمرین کرد/ حرکات کریمی دستیاران ژوزه را به وجد آورد


ارتش سرخ دات كام: آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.
در این تمرین که از ساعت 9:30 صبح تا 11 برگزار شد، بازیکنان ابتدا پس از گوش دادن به حرف های مانوئل ژوزه بدن های خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
* نیلسون، دروازه بان جدید برزیلی پرسپولیس در تمرین این تیم شرکت کرد و پس از صحبت با ژوزه و مربی دروازه بان ها به تمرین پرداخت.
* امیر عابدزاده نیز در تمرین امروز حضور داشت، به این دروازه بان فعلا شماره پیراهنی داده نشده است.
* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که شیرینی، سرپرست موقت پرسپولیس در بین آنها حضور پیدا کرد و برای آنها علت برگزاری تمرینات پشت درب های بسته را توضیح داد.
* تمرینات ویژه ژوزه با مهاجمان برای گلزنی و استفاده از توپ های آخر در محوطه 18 قدم هم در نوع خود جالب بود.
* بیشتر دقایق تمرین امروز به بازی فوتبال مربوط می شد که این بخش از تمرین سرخ پوشان پشت دیوارهای درفشی فر برگزار شد تا هیچ هوادار و خبرنگاری به ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان پی نبرد.
* پرسپولیس ی ها پس از تمرین امروز راهی هتل اوین شدند. آنها پس از صرف ناهار و جلسه با ژوزه ساعت 19 امشب برای دیدار مقابل صنعت نفت عازم آبادان خواهند شد.
* تذکرات جدی ژوزه به بازیکنانی که رفع مسئولیت پاس به یکدیگر می دادند و یا توپ ها را بیش از اندازه از زمین بلند می کردند در تمرین امروز در نوع خود جالب بود.
* حرکات و دریب های کریمی که در تمرین امروز بسیار شاداب نشان می داد، تماشایی بود تا حدی که دستیاران ژوزه به وجد آمدند و بارها او را مورد تشویق قرار دادند.
* پرسپولیس در اولین گام دوازدهمین دوره مسابقا لیگ برتر ایران فردا در آبادان میهمان صنعت نفت است
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زادمهر: قرار بود برای سرپرستی با من صحبت کنند/ ریاست ورزش هم برای امثال کلانی کوچک است


ارتش سرخ دات كام: انتخاب سعید شیرینی به عنوان سرپرست پرسپولیس با شدیدترین انتقادها از سوی پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شده.

حالا خيلي ها منتظرند تا محمد رويانيان در تصميم خود تجديدنظر كند. محمد زادمهر پيشكسوت و سرپرست سابق پرسپوليس در گفت وگویی در خصوص انتقادهاي اخير قديمي هاي پرسپوليس از انتخاب شيريني مي گويد:« راستش را بخواهيد زياد دوست ندارم وارد اين بحث ها شوم ولي آنچه كه در مكتب شاهين و پرسپوليس به ما ياد داده اند اين است كه هميشه قدردان بزرگترها و پيشكسوتان باشيم. بعضي ها به پرسپوليس مي آيند تا چيزي از اين تيم ببرند ولي بعضي ها مي آيند تا چيزي به اين باشگاه بدهند و فكر مي كنم براي پيشكسوتان پرسپوليس هيچ چيزي به اندازه موفقيت اين باشگاه ارزشمند نيست.»

زادمهر يكي از گزينه هاي جدي سرپرستي پرسپوليس بود. او در پاسخ به اين سوال كه آيا مسوولان باشگاه به صورت رسمي از شما درخواست كردند كه سرپرست اين تيم شويد مي گويد:« اجازه بدهيد در مورد خودم بحثي نداشته باشم ولي قرار بود با من براي سرپرستي صحبت كنند. من بحثي در مورد خودم ندارم ولي بايد بگويم كه پيشكسوتان پرسپوليس براي اين باشگاه خون دل خورده اند و اعتقاد شخصي من است كه در تمامي پست هاي باشگاه فقط بايد قديمي هاي پرسپوليس حضور داشته باشند.»

زادمهر در قسمتي از حرف هايش مي گويد:« باشگاه پرسپوليس در طول تاريخ رئيس فدراسيون داشته، كاپيتان تيم ملي داشته، بهترين بازيكن سال آسيا داشته و افتخارات زيادي را همين نفرات به دست آورده اند. آيا واقعا در تاريخ فوتبال شخصيتي مثل حسين كلاني تكرار خواهد شد؟ امثال كلاني آنقدر بزرگ و با شخصيت هستند كه حتي پست رياست ورزش هم براي آنها كوچك است. محمد پنجعلي كاپيتان منتخب آسيا بود ولي الان چه كسي از او استفاده مي كند؟ علي پروين پرافتخارترين شخصيت فوتبالي ايران است ولي چه استفاده اي از او مي شود؟ من معتقدم كه در جاي جاي اين باشگاه فقط بايد از قديمي ها و پيشكسوتان استفاده شود.»

زادمهر در پايان حرف هايش مي گويد:« پرسپوليس متعلق به امثال محمدخاني ها، پيوس ها، كاشاني ها، آشتياني ها و غيره است. اين پرسپوليس به خاطر كردار و رفتار چنين شخصيت هايي به اينجا رسيده نه اين آقاياني كه سابقه اي در اين باشگاه ندارند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
6تایی ها 8تایی شدن

6تایی ها 8تایی شدن

پیشکسوتان پرسپولیس، استقلال را 8 تایی کردند!


مرجع خبری پرسپولیس : تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دیداری دوستانه پیشکسوتان استقلال را شکست داد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس در یک دیدار خیرخواهانه به مناسبت هفته بهزیستی پیشکسوتان استقلال را با 8 گل شکست دادند.
به مناسبت هفته بهزیستی صبح امروز چهارشنبه پیشکسوتان دو تیم استقلال وپرسپولیس در یک دیدار خیرخواهانه در سالن سرپوشیده ورزشکار شهید مقدم شهرری به میدان رفتند که در این دیدار پیشکسوتان پرسپولیس توانست با نتیجه 8 بر 3 استقلال را شکست دهد.در این دیدار حسن شیرمحمدی (3 گل) ادموند بزیک(4 گل) و سعید نعیم آبادی گل زدند و برای استقلال رضا مریخی (2گل) و میرشاد ماجدی گلزنی کردند. از این دیدار حدود 200 نفر دیدن کردند.برای تیم پرسپولیس مرتضی فنونی زاده، ناصرمحمد خانی، ادموند بزیک، حسن شیرمحمدی، محمود کلهر، سعید نعیم آبادی، سعید عزیزیان، دکتر زرینه و علی روزبهانی حضور داشتند و برای تیم استقلال میرشاد ماجدی، رضا رجبی، کریم بوستانی، ایمان عالمی، رضا مریخی و ستار همدانی به میدان رفتند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 16:38


[h=1]چراخطرمحروميت دوساله عابدزاده راتهديدميکند؟[/h]
[h=2]باشگاه پرسپوليس براي آن که بتواند امير عابدزاده را به خدمت بگيرد، ابتدا بايد رضايت نامه وي را از باشگاه لس آنجلس بلوز بگيرد چون در غير اين صورت ممکن است عابدزاده با محروميت دو ساله روبرو شود.[/h]


باشگاه پرسپوليس در حالي قصد دارد امير عابدزاده را به خدمت بگيرد که فرزند دروازه‌بان اسبق سرخ پوشان حدود يک سال و سه ماه ديگر با باشگاه لس آنجلس بلوز قرارداد دارد. پرسپوليس براي جذب عابدزاده دو راه پيش‌رو دارد، يکي اينکه عابدزاده را به صورت قرضي به ايران بياورد يا مبلغ رضايت نامه او را به باشگاه آمريکايي بپردازد.

اين در حالي است که در خبرها آمده بود، فرزند احمدرضا عابدزاده قراردادي سه ساله با پرسپوليس بسته است که در صورت رخ دادن چنين اتفاقي و با توجه به اين که هنوز قرارداد امير عابدزاده با لس آنجلس بلوز به اتمام نرسيده است، فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) اين دروازه‌بان را با محروميتي دو ساله روبرو خواهد کرد که يقينا اين اتفاق علاوه بر اين که عابدزاده را متضرر مي‌کند، به ضرر هر دو باشگاه ايراني و آمريکايي هم تمام مي‌شود.

نکته مهم‌تر اين است که بر اساس قواعد بين‌المللي فوتبال، وقتي بازيکن با يک تيم قرارداد دارد، حق مذاکره مستقيم با تيم ديگري را ندارد و در صورت انجام اين کار جريمه خواهد شد. هر چند علي منصوري مديري عامل باشگاه لس آنجلس بلوز در گفت‌وگويي که با ايسنا انجام داده بود گفته بود که در جريان مذاکره عابدزاده با تيم‌هاي ايراني هست و حتي گفت که انتقال اين دروازه‌بان از تيم او به ايران باعث افتخارش خواهد شد. با اين حال اين همه دليل نمي‌شود که باشگاه پرسپوليس به دنبال جلب رضايت رسمي باشگاه آمريکايي نباشد.

در نهايت آنچه که در مساله پيوستن عابدزاده به پرسپوليس مطرح است، اين است که اين دروازه‌بان علاقه زيادي به حضور در جمع سرخپوشان پايتخت دارد و از سوي ديگر آبي‌هاي لس آنجلس بلوز تمايل زيادي به اين انتقال دارند، آنچه مي‌ماند تلاش پرسپوليس‌ها براي دريافت رضايت نامه اين دروازه‌بان جوان است تا بتواند در فصل آينده حراست از دروازه‌اش را به وي بسپارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 17:17


[h=1]رويانيان به اردوي پرسپوليس رفت[/h]
[h=2]مدير عامل باشگاه پرسپوليس بعد از ظهر امروز به اردوي پرسپوليسي‌ها در هتل اولين رفت.[/h]


محمد رويانيان در آستانه سفر قرمز پوشان به آبادان براي ديدار مقابل صنعت نفت بعد از ظهر امروز به هتل اوين رفت و در جلسه‌اي يک ساعته با بازيکنان و کادر فني به گفت و گو پرداخت.

وي همچنين جلسه اختصاصي با ژوزه سرمربي پرسپوليس داشت.

مدير عامل پرسپوليس در اين جلسه خطاب به بازيکنان گفت: با تمام تواني که داشتيم بازيکنان بسيار خوب و مستعدي را جمع کرديم و اميدوار هستم اين فصل شما بازيکنان که هر کدام از بهترين‌هاي ايران هستيد دل مردم و هواداران پرسپوليس را شاد کنيد.

وي افزود: اميدوار هستم که دست پر از آبادان به تهران برگرديد. قطعا مردم هم از شما حمايت خواهند کرد و انشاالله همه با هم موفقيت در سال جاري را با يکديگر جشن بگيريم.

رويانيان ادامه داد: صنعت نفت تيم خوبي است اما من به شما اعتقاد دارم و انشاالله از اين بازي خارج از خانه دست پر به تهران برگرديد.

برخي بازيکنان نيز در اين جلسه اظهار نظرهاي خود را درباره شرايط پرسپوليس اعلام کردند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 17:59

طي حکمي از سوي رويانيان
[h=1]رئيس و اعضاي کميته فني پرسپوليس منصوب شدند[/h]
[h=2]مدير عامل باشگاه پرسپوليس در احکام جداگانه اي رئيس و اعضاي کميته فني را به مدت يک سال منصوب کرد.[/h]


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در اين احکام، آقايان ابراهيم آشتياني، حميد درخشان، افشين پيرواني و رضا وطنخواه را به عنوان اعضاي کميته فني منصوب کرد.

همچنين علي پروين نيز در حکمي به عنوان رئبس کميته فني انتخاب شد.


بر همين اساس رويانيان در احکامي ديگر ايرج پازوکي را به عنوان مدير امور پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس و محمد جمعه‌اي را به عنوان مشاور مدير عامل منصوب کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 19:46


[h=1]محمد نوري:گرماي آبادان حريف دوم ماست[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: گرماي شهر آبادان پس از تيم صنعت نفت اين شهر، دومين حريف ما در بازي با تيم صنعت نفت خواهد بود.[/h]



''محمد نوري'' گفت: ديدار بسيار سختي با تيم صنعت نفت آبادان در هفته نخست ليگ برتر خواهيم داشت.



وي ادامه داد: بازي با تيم صنعت نفت آن هم در آبادان از بدشانسي ما است زيرا ما به غير از صنعت نفت بايد با هواي گرم نيز بجنگيم.



بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا با دست پر از آبادان خارج شويم زيرا امتيازات بازي هاي نخست بسيار پر اهميت است.



وي در خصوص اينکه آيا پرسپوليس به هماهنگي لازم رسيده است، يا نه، تصريح کرد: سرمربي ما حدود دو هفته است انتخاب شده و براي رسيدن به هماهنگي لازم نياز به زمان داريم.



وي اظهار داشت: هواداران براي ديدن پرسپوليس واقعي بايد تا هفته چهارم صبر کرده و سپس مي توانند تيم مورد علاقه خود را با لذت تماشا کنند.



نوري در پايان، ''سعيد شيريني'' را انتخابي مناسب براي سرپرستي تيم فوتبال پرسپوليس دانست.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 23:35


[h=1]پرسپوليسي‌ها به آبادان رسيدند[/h]
[h=2]کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 21:20 دقيقه امشب به آبادان رسيد.[/h]


بازي‌هاي هفته اول ليگ برتر در استان‌هاي مختلف کشور از فردا آغاز مي‌شود در همين چارچوب پرسپوليس در آبادان ميهمان صنعت نفت است.

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس که ساعت 19 امروز عازم آبادان شده بود ساعت 21:20 دقيقه به آبادان رسيد.

حدود 200 هوادار در فرودگاه از پرسپوليسي‌ها استقبال کردند. همچنين تعدادي موتور و ماشين نيز قرمزپوشان را از فرودگاه تا هتل با پرچم‌هاي قرمز همراهي کردند. اين هواداران حتي به داخل هتل پرسپوليس نيز آمده بودند.

دستياران ژوزه نيز با قدم زدن در محوطه هتل، آب و هواي آبادان را مورد ارزيابي و بررسي قرار دارند.

ژوزه مانوئل سرمربي پرسپوليس به دليل دير رسيدن به آبادان در نشست مطبوعاتي نتوانست حاضر شود از همين‌رو موجب ناراحتي خبرنگاران آباداني شد و به احتمال فراوان خبرنگاران آباداني نيز فردا در نشست مطبوعاتي ژوزه شرکت نمي‌کنند و قصد تحريم آن را دارند. فصل گذشته نيز همين مشکل براي دنيزلي پيش آمده بود.

ساعت 11 امشب جلسه هماهنگي تيم‌ها نيز با حضور مرادي نماينده کميته داوران و مسئولان اجرايي برگزار شد.

فيلم بازي‌هاي صنعت نفت نيز امروز در جلسه بين بازيکنان و کادر فني آناليز شد.

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و صنعت نفت آبادان ساعت 20:45 فرداشب در آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 12:48

گرماي هوا در آبادان به 40 درجه رسيد
[h=1]حاشيه‌هاي بازي پرسپوليس و نفت آبادان[/h]
[h=2]سرمربي پرسپوليس از پخش نشدن مستقيم ديدار تيمش مقابل صنعت نفت آبادان متعجب شد.[/h]


تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و صنعت نفت آبادان از ساعت 20:45 امشب در آبادان به مصاف يکديگر خواهند رفت. پرسپوليسي‌ها در شرايطي در حال حاضر در آبادان به سر مي‌برند که گرماي هوا به 40 درجه رسيده و هوا کاملاً شرجي است.

همچنين ژوزه مانوئل سرمربي پرسپوليس آناليزورش را مأمور کرد تا آناليز بازي امروز را از محل هتل انجام دهد و سپس به او گزارش دهد. مانوئل پس از اينکه متوجه شد اين بازي پخش مستقيم نمي‌شود از اين تصميم تعجب کرد و دلايل آن را از مسئولين باشگاه پرسپوليس جويا شد.

پرسپوليسي‌ها ساعت 12 امروز با دستور ژوزه مانوئل نهار خوردند و قرار است ساعت 5 بعدازظهر در جلسه‌اي با کادر فني شرکت کنند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابتدا اینکه اکثر اخبار سر پخش بازی ها میبود.صرف نظر میکنم و میرم سراغ اخبار بعد بازی.
 

Similar threads

بالا