کسی از هزینه انصرافی خبر داره ؟؟

loren

عضو جدید
دوستان کسی درباره انصرافی دانشگاه آزاد چیزی میدونه ؟؟
یکی میگفت باید شهریه ثابت کل ترم های باقی مونده رو بدی :surprised:
 

IranianWay

عضو جدید
دوستان کسی درباره انصرافی دانشگاه آزاد چیزی میدونه ؟؟
یکی میگفت باید شهریه ثابت کل ترم های باقی مونده رو بدی :surprised:

تا 2 ترم فقط تصفیه حساب نیاز هست
بالای دو ترم نصف شهریه ثابت باقی مانده

اگر دوستان اطلاعات دارن لطفا حرف بنده را تکمیل یا اصلاح کنند که دوستان سر در گم نشوند.
 

maxer

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دانشجو در صورت تمايل مي توانند درخواست انصراف از تحصيل نمايد .دانشجوي منصرف از تحصيل بايد هزينه انصراف را بربر آخرين دستورالعمل شهریه مربوط بپردازد دانشجوي انصرافي مي تواند به فاصله سه ماه انصراف خود را پس بگيرد درغير اين صورت واحد دانشگاهي بايد حكم انصراف را صادر و به دانشجو ابلاغ نمايد.(صدور حكم انصراف قبل از گذشت 3ماه با درخواست كتبي دانشجو و ولي دانشجو بلا مانع است.)
تبصره1- قبل از انقضاي مهلت مقرر واحد دانشگاهي موظف است مراتب انصراف دانشجو را به طريق مقتضي به اطلاع والدين دانشجو برساند .
تبصره 2- پس از صدور حكم انصراف ، تقاضاي بازگشت به تحصيل دانشجو پذيرفته نيست ورابطه چنين دانشجوئي با دانشگاه قطع ميگردد.در صورت مشمول بودن دانشجو ، واحد دانشگاهي مكلف است يك ماه پس از صدور حكم مراتب را به اداره وظيفه عمومي اطلاع دهد.
ماده 51: عدم مراجعه دانشجو به واحد دانشگاهي (بدون اخذ مرخصي )در يك نيمسال انصراف از تحصيل محسوب مي شود و دانشجوي منصرف حق ادامه تحصيل را نخواهد داشت.
تبصره – درموارد استثنائي كه ترك تحصيل دانشجو موجه باشد بايد حداقل يك ماه قبل از پايان همان نيمسال دلايل آن را به واحد دانشگاهي اعلام نمايد . در صورت تأييد موجه بودن ترك تحصيل توسط واحد دانشگاهي آن نيمسال جزو مرخصي تحصيلي دانشجو محسوب مي شود.


طبق اطلاعاتی که بنده کسب کردم دانشجوی انصرافی باید شهریه ثابت ترم های باقی مانده را تمام و کمال و بر اساس تعرفه جدید بپردازد ... مثلآ اگر شما با شهریه ثابت 300 هزار تومان ثبت نام کردید و در موقع انصراف قیمت شهریه ها در تعرفه جدید 400 هزار تومان شده شما باید به ازاء ترمهای باقی مانده ترمی 400 هزار تومان بپردازید
 

IranianWay

عضو جدید

الف ) انصراف از تحصیل تا قبل از یک سال تحصیلی (2 نیمسال و یک ترم تابستان) هزینه ای دریافت نمی گردد.


ب) انصراف بعد از 2 نیمسال تحصیلی و یک ترم تابستان هزینه دریافت می گردد روش محاسبه :





http://www.iau-neyshabur.ac.ir/Student/Etelayeeha/bakhshname_mali/Enseraf/hazine_enseraf.htm
 

مصطفی صادقی

عضو جدید
دوستان کسی درباره انصرافی دانشگاه آزاد چیزی میدونه ؟؟
یکی میگفت باید شهریه ثابت کل ترم های باقی مونده رو بدی :surprised:

با سلام. من دانشگاه آزاد زنجان می خوندم و بعد از یک ترم تصمیم به انصراف گرفتم ولی می گفتن باید یک و نیم برابر شهریه ثابت رو بعنوان هزینه انصراف پرداخت کنی که می شد حدود 900 هزار تومان. پیش هرکسی هم رفتم حتی رییس دانشگاه که گفتن قانون هستش و باید پرداخت کنی و هیچ کاری از دست ما برنمیاد. من که پول ندادم گفتم هرچه بادا باد چون پول زور به هیچ کس نمی دم و چون کارت پایان خدمت هم دارم مشکلی از این نظر هم ندارم و خیالم راحته.
 

Similar threads

بالا