کریس آنجل.جادوگر قرن.

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
در دو سال اخیر، شخصی به نام «کریس آنجل» شعبده‌باز بین‌المللی به چنان شهرتی رسید که همه مردم دنیا از یکدیگر می‌پرسند، «آیا او یک انسان خارق‌العاده است؟»
پس از دو دهه‌ای که دیوید کاپرفیلد در دنیا با عبور از دیوار چین، فرار از زندان آلکاتراس با دستان بسته، پرواز در آسمان و همچنین غیب کردن مجسمه آزادی در نیویورک روی بورس بود، در یکی دو سال اخیر «کریس آنجل» مطرح‌ترین شعبده‌باز دنیاست و تمامی شبکه‌های تلویزیونی از او برنامه نشان می‌دهند و خیلی‌ها می‌گویند او قدرت خارق‌العاده و فرا زمینی دارد،
کارهای کریس آنجل
- یک خانوم روی یک کاغذ پروانه‌ای میکشد و بعد کریس آن کاغذ را تا میکند بعد از باز کردن کاغذ یک پروانه واقعی پرواز میکند و جالب اینکه که نقاشی پروانه از کاغذ پاک میشود
- پرواز ار بالا به پایین و از پایین به بالا بر روی یک پاساژ بلند
- کریس آنجل و آتش
- کریس آنجل و سایه
- کریس آنجل در عرض ۱ ثانیه وارد ماشین حمل پول میشود (ماشینی که هیچ راه نفوذی ندارد)
«كريس آنجل» كيست؟
معروفیت آنجل به خاطر کارهایش نبود، به خاطر حاشیه‌هایش بود، مثلا لقبش را گذاشت «آنجل» که نام یکی از حواریون حضرت مسیح(ع) بود، به معنای «فرشته»!
«او اصلیتی یونانی با نام کریستوفر نیکولاس دارد، او از توانمندی‌های خوبی در شعبده‌بازی برخوردار است و از نظر جسمی هم خیلی عالی است، او تنها چند سال است که در انجمن بین‌المللی شعبده‌بازهای دنیا عضو می‌باشد.
حقه های کریس آنجل
او روی پارچه‌ای که شیشه خرده فراوان روی آن ریخته می‌خوابد و سپس یک غلتک از روی او رد می‌شود، پیش از این که تصویربرداری شروع شود، آن قسمت از آسفالت را می‌کنند و روی آن را با اسفنج سیاه می‌پوشانند، غلتک همین که به اسفنج رسید، اسفنج به داخل حفره می‌رود و آنجل هم به همین شکل پایین می‌رود... غلتک که رد شد، اسفنج بالا می‌آید.
پرواز در آسمان
به من هم اگر امکانات بدهند، این کار را انجام می‌دهم، استفاده از نور و طناب‌های نامریی که با برخورد نورهای خاصی به شکلی نامریی می‌شود، همان کاری که 10 سال پیش کاپرفیلد هم انجام داد.
حرکت روی آب
شیشه‌ای در استخر تعبیه شده که رنگ آب استخر می‌باشد و او روی آن شیشه راه می‌رود.
آنجا که انسان را دو تیکه می‌کند: آن زن اصلا از دو پا معلول است و پا ندارد.
گربه را روی هوا می‌اندازد و گربه روی هوا می‌ایستد: صفحه‌ای شیشه‌ای با طناب نامریی به رنگ آسمان همان روز نصب شده و گربه با آن صفحه برخورد می‌کند و می‌ایستد...
 

armin2abadan

عضو جدید
ایول جادوگر خقففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففن
 

yas_1593

عضو جدید
بابا اینکاره
ولی خداییش مخش خوب کار میکنه البته تو راهه غلط
 

Similar threads

بالا