چگونه دل آقایان را بدست بیاوریم!

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1][/h]
با مردان در مورد احساساتشان صحبت کنید. ساده ترین راه غیر مستقیم انسانها آن است که بخواهیم در مورد احساساتشان با ما صحبت کنند.از آنچه که همسرتان می خواهد در طی تعطیلات آخر هفته عاشقانتان داشته باشید سوال کنید وهمان راانجام دهید تا بداند شما هم به احساساتش احترام می گذارید.

[h=4]آقایان با عملشان دوستت دارم را بیان می کنند[/h]برخی از مردان ترجیح می دهند به جای بیان کردن و بازی لغات و کلمات، احساسات خود را از طریق اقداماتی خاص یا فعالیت هایی نشان دهند. همسر شما ممکن است با انجام کاری در منزل به شما اعلام کند که دوستتان دارد.
[h=4]او واقعا به حرفهای شما گوش می دهد[/h]هنگامی که شما در حال گوش دادن به صحبت کسی هستید، احتمالا با "بله" یا "آهان" به طرف مقابل می فهمانید که به صحبت هایش گوش می دهید اما بعضی ها این کار را نمی کنند . اما این به این معنا نیست که اگر چیزی نمی گویند ،پس به حرف شما گوش نمی دهند شاید او ترجیح می دهد بی سر و صدا به صحبت های شما گوش دهد و در مورد آنچه که می گویید فکر کند.
[h=4]به اشتراک گذاشتن عشق از طریق کارهای گروهی[/h]مردان عمدتا در روابط اولیه شان ترجیح می دهند که به جای بیان افکار و احساساتشان، فعالیت های مشترکی را با شریک زندگیشان انجام دهند. برای بسیاری از مردان، تنها از طریق فعالیت هایی نظیر ورزش و روابط جنسی احساس نزدیکی به شریک زندگی خود می کنند.
[h=4]مردان نیاز به زمان هایی برای خودشان دارند[/h]در حالی که مردان فعالیتهایی را دوست دارند با همسرشان تقسیم کنند و این مسئله هم برایشان مهم است اما آنها به زمانی برای خود نیاز دارند. لازم است که به فعالیت هایی که علاقمندند بپردازند و بهتر است که از طرف همسرش نیز تشویق شود.
[h=4]اگر می خواهید بدانید که یک مرد چگونه عمل می کند باید به پدرش نگاه کنید[/h]برخی می گویند مردان یادگیری را در مورد نقش، روابط را با تماشا کردن و گوش دادن به پدرانشان یاد می گیرند. آنها با یکدیگر زمان زیادی را سپری می کنند و این مسئله، طبیعی است که از پدر خودشان رفتارهایی را فرا گیرند. به همین علت پدرو مادرها می تواند پیش بینی کنند که پسرشان چگونه مردی خواهد شد وچگونه با همسرش رفتار خواهد کرد.
[h=4]حرکت سریع تر مردان نسبت به زنان[/h]زنان در برخورد با تجارب منفی در طولانی مدت بیشتر دچار احساس استرس، اضطراب و یا ناراحتی می شوند. در مقابل مردان کمتر احتمال دارد تا در مورد رویداد های ناخوشایند ساکن باشند و بیشترتمایل به حرکت سریع تر دارند.
بنابراین در حالی که شما به عنوان یک زن هنوز هم ممکن است مایل به صحبت در مورد بحث شب گذشته باشید اما همسر شما آن بحث را به فراموشی سپرده است..
[h=4]عدم درک بعضی از پیغام های ظریف در مردان[/h]مردان به احتمال بیشتری رفتارها و یا احساسات ظریف زنانه را متوجه نمی شوند مانند : لحن صدا و یا صورت و آنها به ویژه به احتمال زیاد غم و اندوه موجود در صورت همسرشان راهم متوجه نمی شوند پس بهتر است به طور مستقیم آن را بیان کنید.
[h=4]واکنش مردان نسبت به تشکر وتقدیر[/h]نمایش قدردانی از طرف مردان می تواند کاملا متفاوت باشد. حتی از نظر آنها مراقبت کردن از همسر یک نوع قدردانی است و یا حتی مداخله کردن در امور نیز از نظر آنها نوعی قدر دانی محسوب میشود..
[h=4]مردان در باره مسائل جنسی زیاد فکر می کنند[/h]مردان زیر سن 60 سالگی حداقل یک بار در روز در مورد مسائل جنسی فکر می کنند که این مسئله در مقایسه با زنان 4 برابر است و البته این موضوع شامل همه نیست. مردان در مورد خیالبافی جنسی تقریبا دو برابر بیشتر از زنان عمل می کنند و تنوع فکری بیشتری دارند.
[h=4]مردان دوست دارند که شما شروع کننده روابط جنسی باشید[/h]اکثر مردان احساس می کنند که همواره آنها باید آغازگر رابطه جنسی باشند البته این مسئله نوعی برداشت های فرهنگی را هم به دنبال دارد اما آنها می خواهند شریک زندگی، خود ،نقش رهبری را در اغلب موارد به عهده بگیرد شاید این مسئله آغازگری در ابتدا کمی خجالت را به همراه داشته باشد اما شروع رابطه جنسی ممکن است به سطح بالاتری از رضایت برای هر دو زوج را منجر شود.
[h=4]افراد همیشه برای رابطه جنسی آماده نیستند[/h]تعجب بر انگیز است که مردان در بسیاری از مواقع نسبت به زنان در روابط جنسی سرد برخورد می کنند. درست مانند زنان، مردان اغلب مطالبات کاری، خانواده، استرس، و پرداخت قبوض بر میل جنسی آنها تاثیر گذاشته و استرس عامل بزرگ بر هم زننده نیروی جنسی است. هنگامی که یک مرد به تمایلات جنسی همسرش نه می گوید، این بدان معنا نیست که علاقه ای ندارد بلکه در آن زمان تمایلی ندارد.
[h=4]مردان تمایل دارند شریک جنسی خود را راضی نگه دارند[/h]لذت شما به عنوان یک انسان مهم است. شوهر شما نمی داند که شما چه می خواهید مگر اینکه شما به او بگویید. بسیاری از زنان احساس ناراحت کننده ای در این زمینه دارند بدون اینکه آنچه که دوست دارند و آنچه که دوست ندارند را بیان کنند. اگر شما بتوانید به وضوح به همسرتان خواسته هایتان را بیان کنید او هم خواهد فهمید که نیاز شما چیست و در نتیجه احساس خوبی در هر دوی شما ایجاد خواهد شد.
[h=4]تاثیراضطراب در عملکرد افراد[/h]بسیاری از مردان، اضطراب، عملکرد آنها را به خصوص در سنین خاصی تحت تاثیر قرار می دهد. همسر شما ممکن است در مورد اندام و ظاهر و استقامت خود نگران باشد. اگر شما می توانید به او کمک کند و یاد بگیرد که چطور بر استرس و اضصرابش موفق شود.
[h=4]مردان هنگامی که نیازهایشان برآورده نشود ممکن است به دنبال شریک دیگری باشند[/h]اگر یک مرد در رابطه اش احساس خوبی نداشته باشد و قدردانی را احساس نکند ممکن است در جای دیگری به دنبال ارضای نیاز هایش باشد. یک مرد به دنبال بیان نارضایتی ممکن است خود را در محل کار دفن کند، یکی دیگر ممکن است خود را در ورزش یا بازی های ویدئویی غرق کند و برخی از مردان به دنبال سوء استفاده های جنسی یا مواد مخدرمی روند. برای جلوگیری از این کار، زوجین نیاز به کار با یکدیگر و توجه بیشتر به نیازهای یکدیگر دارند.
[h=4]واگذار شدن یک زندگی به تو[/h]اکثر مردان تا حد زیادی متوجه می شوند که رابطه آنها با همسرشان همانند روزهای اولی نیست و فقط آلبومهای مشترکی با هم دارند و همین مسئله روز به روز منجر به از دست دادن گرمی رابطه بین زوجین می شود و روابط بیشتر از پیش رو سردی می گراید. اگر شما مایل به تحکیم ازدواجتان هستید، شانس مرد، تو خواهی بود پس سعی کنید یکنواختی وعادت را از زندگی خود دور کنید.
 

Similar threads

بالا