وزیر دفاع انگلیس دوستش را به سفر خارجی برد در استانه برکناری قرار گرفت !

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور یکی از دوستان وزیر دفاع انگلیس در برخی سفرهای خارجی دولتی ، این عضو کابینه بریتانیا را در آستانه برکناری قرار داده است. وزیر دفاع انگلیس متهم به دخالت دادن روابطش با یک دوست صمیمی در فعالیت های وزارتی و بردن او به سفر کاری خارجی است.

به گزارش
عصر ایران به نقل از رویترز، لیام فوکس وزیر دفاع انگلیس نسبت به بروز خطا در نوع روابط با دوست صمیمی اش عذرخواهی کرد ولی گفت که قوانین را نادیده نگرفته و قصد ندارد استعفا دهد. با این حال نخست وزیر در حال بررسی ابقا یا برکناری اوست.

"آدم وریتی" 34 ساله، دوست صمیمی وزیر دفاع انگلیس، هم اکنون هیچ مسئولیت در این وزارتخانه ندارد ولی با این حال، کارت ویزیتی چاپ کرده است که نشان می دهد او مشاور وزیر دفاع انگلیس است!

وریتی همچنین با وجود اینکه مسئولیتی در وزارت دفاع ندارد اما همراه با وزیر دفاع به امارات رفته و در یک ملاقات رسمی حضور داشته است.

در واکنش به این موضوع ، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگیس نیز گفته است که امروز دوشنبه نتیجه تحقیق انجام شده توسط وزارت دفاع انگیس درباره رابطه وزیر دفاع و دوست صمیمی اش را دریافت خواهد کرد تا درباره آینده وزیر دفاع تصمیم گیری کند.

وزیر دفاع انگلیس درباره ارتباط با دوست صمیمی اش طی بیانیه ای اعلام کرد: این اشتباه بود که اجازه دهم میان مسئولیت های حرفه ای ام و روابط شخصی با یکی از دوستانم ، تداخل ایجاد شود ؛ من به این دلیل متاسفم.

با این حال حزب کارگر (مخالف) در انگلیس، این بیانیه عذرخواهی وزیر دفاع را نپذیرفته و قرار است پارلمان به طور جدی این موضوع را بررسی کند.

براساس قوانین انگلیس نباید تداخلی میان منافع شخصی و وظیفه حرفه ای وزیران وجود داشته باشد.



http://www.asriran.com/fa/news/184559/وزیر-دفاع-انگلیس-دوستش-را-به-سفر-خارجی-برد-؛-در-آستانه-برکناری-قرار-گرفتhttp://www.asriran.com/fa/news/1845...ه-سفر-خارجی-برد-؛-در-آستانه-برکناری-قرار-گرفت
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
هه هه ماخ!! این یارو بیچاره همیشه میگفت بیاین مدیریتمون رو به شما هم یاد بدیم،قبول نکردن!! اگر احمق و کافر نبودن،قبول کرده بودن و الان این یارو هم به جرم همراه بردن دوستش به ماموریت کاری، توبیخ نمیشد!!
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
میبینید که در کشور انگلیس که هیچ رقم ادعایی هم در مورد خدا و دین و پیغمبر و ..... ندارند یک وزیر بخاطر اینکه دوستشو به مسافرت برده در استانه برکناری و حداقل سرزنش قرار گرفته ولی در کشور امام زمان ! جناب رئیس جمهور کلی از فک و فامیلهاشو به نیویورک میبره با اونهمه هزینه هواپیما و هتل و غذا و گردش و کارهای دیگه ! و هیچکس هم عین خیالش نیست :eek:
 
بالا