مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 11:42


[h=1]فرزند 2 واليباليست هلندي در بوندس‌ليگا[/h]
[h=2]تيم فوتبال بورسيامونشن‌گلادباخ در آستانه شکار و جذب پديده فصل گذشته ليگ هلندشده است.[/h]


به نقل از روزنامه دي‌ولت، لوک ديونگ 21 ساله فصل قبل در «اردي‌ويزه» (ليگ هلند) بازي‌هاي خوبي براي تيم باشگاهي خود انجام داد و در پايان فصل از سوي کارشناسان به عنوان يکي از چهره‌هاي شاخص فصل انتخاب شد.

وي از طريق مدير برنامه‌هايش مذاکراتي را با بورسيامونشن‌گلادباخ انجام داد و بر اساس برخي منابع نزديک به اين تيم به نظر مي رسد به توافق ضمني براي حضور در بوندس‌ليگا رسيده است.

اين اتفاق در حالي روي داد که گفته مي‌شد وي با پيشنهاد‌هاي از طرف تيم‌هاي ليورپول و نيوکاسل يونايتد انگليس و فيورنتينا ايتاليا مواجه شده است.

در همين ارتباط لوئيس لاروس، مدير برنامه‌هاي وي اظهارداشت: به درخواست مونشن‌گلادباخ مذاکراتي سودمند با تيم آلماني انجام شد و به توافق‌ ضمني نيز رسيديم. اما هنوز توافق نهايي حاصل نشده و بايد طرفين با انجام رايزني‌هاي بعدي به آن برسند.

وي ادامه داد‌:‌ آنچه قطعي بوده اين نکته است که فصل بعد موکل من در تيم توانت انشده حضور نخواهد داشت.

ستاره جدايي‌طلب هلندي فرزند 2 واليباليست حرفه‌اي کشورش است که در تاريخ 27 اوت سال 1991 در شهر «ايگله» سوئيس بدنيا آمد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 12:14


[h=1]بلاتر: زمان استفاده از فن‌آوري فرا رسيده است[/h]
[h=2]رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال معتقد است زمان استفاده از فن‌آوري در فوتبال فرا رسيده است.[/h]


به نقل از فيفا، مجمع بين المللي فوتبال روز گذشته (پنجشنبه) تصميمي تاريخي در خصوص استفاده از دوربين خط دروازه گرفت که قرار است با فراهم شدن ابزار آن در آينده مورد استفاده قرار بگيرد.

سپ بلاتر در اين خصوص با سايت فيفا گفت‌وگويي انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

*اين روز تا چه حد براي فوتبال اهميت دارد؟

امروز، 5 جولاي 2012 (15 تير 1391) يک روز تاريخي براي فوتبال و مجمع بين المللي فوتبال است. ما در صدوبيست هفتمين سال تاسيس اين ارگان هستيم. اين تصميم گرفته شده که فن‌آوري وارد مسابقه فوتبال شود، البته فقط استفاده از دوربين خط دروازه تاييد شده است. اين يک تصميم مدرن براي فوتبال است. يک موضوع مهم براي فوتبال، زيرا در فوتبال به ثمر رساندن گل يک هدف به شمار مي‌رود. با تکنيک‌ها و تاکتيک‌هاي جديدي که در فوتبال وارد شده، زدن گل به کاري بسيار سخت تبديل شده است. ورود فن‌آوري دوربين خط دروازه کمک خواهد کرد تا تشخيص گل‌هاي به ثمر رسيده آسان‌تر شود. پيش از اين صحبت‌هاي زيادي در مورد استفاده از اين فن‌آوري صورت گرفته بود و اکنون مي‌توانم بگويم که ما اين کار را انجام داديم.

*به نظر مي‌رسد شما از اين موضوع خوشحال و راضي هستيد.

من خوشحالم. راضي هستم از اينکه رو به جلو حرکت مي‌کنيم. زماني که به تورنمنت‌هاي سطح بالا و لحظه‌هاي حساس و تعيين کننده آن مي‌رسيم، اگر فن‌آوري در دسترس داشته باشيد، بايد از آن استفاده کنيد. اگر اين کار را انجام ندهيد، آنگاه ممکن است اشتبا‌ه‌هايي در اين زمينه صورت پذيرند. من نظرم در اين مورد را تغيير داده‌ام، زماني‌ که در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در ديدار انگليس با آلمان گل سالم فرانک لمپارد بنا به تشخيص اشتباه داوران مردود اعلام شد.

*آيا اين يک لحظه سخت براي شما است؟

بله، به خودم گفتم تو رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال هستي و نمي‌تواني اين اجازه را بدهي که در جام جهاني آينده نيز چنين اتفاقي رخ دهد. اين درست همان لحظه‌اي بود که ما کارمان را شروع کرديم، پاييز 2010، براي بررسي ورود اين فن‌آوري به فوتبال. اکنون زمان اين کار فرا رسيده است. اين سيستم اکنون در دسترس است و هدف ما براي استفاده از آن در جام جهاني 2014 برزيل است.

*شما زماني گفته بوديد فوتبال نبايد بُعد انساني خود را از دست بدهد، درست است؟

اگر بخواهيم از سيستم دوربين خط دروازه استفاده کنيم، توسعه خطرناکي در فوتبال انجام نداده‌ايم. من هنوز هم دوست دارم فوتبال بعد انساني خود را حفظ کند. تا زماني که رييس فيفا باشم، اين کار را انجام خواهم داد. بايد ببينيم استفاده از اين فن‌آوري چگونه جواب مي‌دهد. اين کار تنها براي کمک به داوران طراحي شده است، اين را همواره به ياد داشته باشيد.

*شما گفته‌ايد که در آينده حتي اگر زير فشار هم قرار بگيريد استفاده از دوربين را براي تشخيص آفسايد مورد استفاده قرار نخواهيد داد.

بله، اين تصميم ما تنها در مورد دوربين خط دروازه است. خيلي سخت است که فن‌آوري استفاده از دوربين براي تشخيص آفسايد استفاده شود.

*زماني که گل فرانک لمپارد در جام جهاني 2010 پذيرفته نشد، چه احساسي داشتيد؟

نمي‌توانستم در اين مورد حرفي بزنم. حتي نمي‌توانستم واکنشي نشان دهم. از اينکه گل پذيرفته نشده بود، شوکه بودم. روز بعد از آن تصميم گرفتم استفاده از فن‌آوري خط دروازه را مورد توجه قرار داده و به دنبال راهي ساده براي اجرايي کردن آن باشيم.

*زماني که گل سالم اوکراين برابر انگليس در يورو 2012 پذيرفته نشد،‌ آيا اين موضوع را به ضعيف بودن داوري که کنار دروازه ايستاده بود ربط مي‌دهيد؟

خير، اشتباه در فوتبال همواره اتفاق مي‌افتد. موضوع اين نيست. چشم انسان نمي‌تواند سرعت حرکت توپ را ببيند مگر اينکه در تصاوير آهسته اين کار انجام شود. چشم انسان نمي‌تواند توپي با آن سرعت را دنبال کند. غير ممکن است. براي تشخيص گل هيچ داوري را اضافه نخواهيم کرد.

*برخي از کشورها و ليگ‌ها نمي‌توانند از اين سيستم استفاده کنند. آيا اين موضوع مشکلي پيش نمي‌آورد؟

ما اين کار را براي اجرايي شدن در سطوح بالاي فوتبال پيشنهاد کرده‌ايم. در ديدارهايي که به ثمر رسيدن يا نرسيدن گل بسيار حياتي به شمار مي‌رود. اگر در تورنمنت‌هاي بزرگ چنين اشتباه‌هايي رخ دهد، شما نمي‌توانيد به سادگي آن را جبران کنيد.

*آيا از اين فن‌آوري در جام جهاني 2014 برزيل اجرايي خواهد شد؟

برنامه من اين است که در جام جهاني 2014 برزيل از اين سيستم استفاده شود. ما همچنين از اين سيستم در جام کنفدراسيون‌ها و جام باشگاه‌هاي جهان نيز استفاده خواهيم کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 12:18


[h=1]مراسم معارفه و کنفرانس خبري جوردي آلبا[/h]
[h=2]روز 5شنبه بود که جوردي آلبا به عنوان بازيکن جديد باشگاه بارسلونا معارفه شد و درکنفرانس خبري شرکت کرد .[/h]


جوردي آلبا ستاره 23 ساله و جوان تيم ملي اسپانيا روز 5شنبه در مراسمي رسمي به عنوان بازيکن جديد بارسلونا معارفه شد . او که با قراردادي 14 ميليون يورويي از والنسيا به بارسلونا پيوسته، روز 5شنبه دراولين کنفرانس خبري اش به عنوان بازيکن بارسا شرکت کرد.آلبا در بارسا پيراهن شماره 18 را ب
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 12:26

مدير برنامه هاي ‍‍‍‍‍ژابي آلونسو :
[h=1]شايعه انتقال آلونسو به ميلان بي اساس است[/h]
[h=2]مدير برنامه هاي اين ستاره اسپانيايي در صحبت هايي هر گونه احتمالي مبني بر پيوستن اين بازيکن به باشگاهي در تابستان جاري را رد کرد.[/h]


اين درحالي است که پيش از اين به نظر مي رسيد که اين بازيکن 30 ساله بخش جدايي ناپذيري از ترکيب ژوزه مورينيو در رئال باشد اما اخيرا شنيده مي شود که با جدي ترشدن احتمال انتقال لوکا مودريچ به مادريد راه براي خروج آلونسو مهيا شود.

ايگناسيو آبانس،مديربرنامه هاي آلونسو ، در مصاحبه با اسپازيو ميلان دات ايت گفت: "ژابي آلونسو بازيکن رئال مادريد است و به کار خود در اين باشگاه ادامه مي دهد و شايعات احتمال پيوستن او به ميلان بي اساس هستند و حقيقت ندارند.او به تازگي با تيم ملي اسپانيا، قهرمان رقابتهاي اروپايي شده است و در بهترين ليگ جهان بازي مي کند به علاوه هنوز دو سال از قرارداد او با مادريد باقي مانده است. حقيقت اين است که آلونسو از مادريد جايي نمي رود"

ژابي آلونسو در فصل گذشته در 36 بازي لاليگا براي اين تيم به ميدان رفت

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 13:52


[h=1]رسانه‌هاي‌روسي:گوارديولا مربي‌روسيه خواهد‌شد[/h]
[h=2]يک روزنامه روسي در گزارشي به اين نکته اشاره کرده که گوارديولا روز جمعه وارد مسکو خواهد شد تا با مسئولان فدراسيون فوتبال روسيه مذاکره کند .[/h]


اين طور به نظر مي رسد که آينده پپ گوارديولا ممکن است در روسيه رقم بخورد. طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت اکسپرس، سرمربي سابق بارسلونا روز جمعه وارد مسکو خواهدشد تا قراردادش را به عنوان سرمربي تيم ملي اين کشور به امضا برساند

طبق گزارش منتشره درروزنامه آ.اس و به نقل از اين روزنامه روسي، اين مربي جوان هفته گذشته،پيش قراردادي را با فدراسيون فوتبال روسيه به امضا رسانده. آن هم درزماني که سرگي فورسنکو، هنوز رئيس اتحاديه فوتبال اين کشور بود. البته فورسنکو بعد از عملکرد ضعيف روسيه در رقابتهاي يورو2012 از سمت خود استعفاد داده است. الان هم شنيده مي شود که گوارديولا تنها بعد از مذاکره حضوري در مسکو تصميم نهايي اش را خواهد گرفت.

اين خبر برخلاف برنامه اعلام شده از سوي گوارديولا بود. بعد از آنکه گوارديولا از تمديد قراردادش با بارسا سرباز زد، اين مربي جوان اعلام کرد که قصد دارد يک سال به استراحت بپردازد و در طول اين يک سال در نيويورک زندگي خواهد کرد. اما بعد از آن تيمهايي مثل چلسي، اينتر و ميلان براي به خدمت گرفتن او ابراز تمايل کرده اند و بعد از انتشار اين خبر، مشخص نيست که آينده اين مربي جوان چطور رقم بخورد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
سيتي دستمزد نجومي به فان‌پرسي نمي‌دهد

سيتي دستمزد نجومي به فان‌پرسي نمي‌دهد

975309 زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 14:49


[h=1]سيتي دستمزد نجومي به فان‌پرسي نمي‌دهد[/h]
[h=2]سران باشگاه سيتي حاضر نيستند تا با پرداخت دستمزد نجومي به فان پرسي، بيشترين دستمزد تيمشان را به اين ستاره هلندي بپردازند .[/h]


طبق گزارشهاي منتشره در رسانه هاي انگليسي سران باشگاه سيتي حاضر نيستند تا با پرداخت دستمزدي جنجالي، روبين فان پرسي را به تيمشان بياورند

اين درحالي است که فان پرسي اخيرا اعلام کرده که قراردادکنوني اش را با آرسنال تمديد نخواهد کرد.بدين ترتيب قرارداد کنوني او با توپچي ها درپايان فصل آتي به اتمام مي رسد و شنيده مي شد که اين بازيکن هلندي که در ماه آينده ميلادي 29 ساله مي شود، با سران سيتي درازاي دستمزد هفتگي 225 هزار پوندي به توافق رسيده و بدين ترتيب دستمزدي دوبرابر دستمزد بازيکناني مثل سمير نصري و گائل کليشي که سال قبل از ارسنال به سيتي آمده بودند دريافت خواهد کرد.

ولي گل دات کام در گزارشي اختصاصي به اين نکته اشاره کرده که سران سيتي حاضر نيستند تا براي جذب فان پرسي، دستمزد پايه اي هفته اي 198 هزار پوندي که بازيکناني مثل يايا توره و سرخيو آگوئرو دارند،را به اين ستاره هلندي بپردازند؛ بازيکني که سابقه مصدوميت هاي متعددي در ناحيه زانو و قوزک پايش دارد.

اين درحالي است که قوانين فيرپلي اقتصادي از ابتداي فصل آينده رقم خواهد خورد و از همين رو سران سيتي نگراني هايي هم ازاين بابت دارند.

آنها به فان پرسي اعلام کرده اند که حاضر به پرداخت چنين دستمزدي به او نيستند؛البته اين ستاره هلندي هم اعلام کرده که پول براي او اولويت اول نيست و بيشتر به فکر کسب جامهاي قهرماني است. اتفاقي که در طول 7 سال حضورش در آرسنال موفق به انجام آن نشده است.

از سوي ديگر سران آرسنال تلاش زيادي مي کنند تا گلزن فصل قبلشان را حفظ کنند ولي اين براي آنها کار سختي خواهد بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 14:51

فلورنتينو پرس:
[h=1]به بهترين قهرماني لاليگا درتاريخ دست يافتيم[/h]
[h=2]رئيس باشگاه رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که مهارت، فداکاري و تلاش باعث شد تا تيمش قهرمان اين فصل لاليگا شود .[/h]


فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه رئال مادريد در مراسم فارغ التحصيلي دانش آموختگان باشگاه مادريدي به تمجيد از عملکرد اين فصل تيمش پرداخت:« تيم ما به قهرماني اي رسيد که بهترين قهرماني لاليگا در تاريخ فوتبال بود؛ چون اين تيم رکوردهاي فراواني را ثبت کرد.»

پرس ادامه داد:« اين موفقيت نتيجه تلاش زياد بازيکنان با مهارت تيم ما بود. اعضاي کادر فني، هواداران، بازيکنان و تمام کارکنان باشگاه مادريدي دست به دست هم دادند تا اين فصل به بهترين نحو ممکن به پايان برسد.»

اين مراسم که در زمين چمن برنابئو برگزار شد، در حضور اميليو بوتراگنيو، مدير داخلي مدرسه فوتبال رئال مادريد و پلاسيدو دومينگو، يکي از خواننده هاي سرشناس اسپانيايي برگزار شد.

پلاسيدو دومينگس هم دراين باره گفت:« رئال مادريد باشگاهي است که همه را تحت تاثير قرار مي دهد و آينده درخشاني دارد. » او درمورد قهرماني اسپانيا در يورو هم گفت:« اسپانيا با اين قهرماني، کاري تاريخي انجام داد.»

اين درحالي است که رئال مادريد رقابتهاي فصل قبل لاليگا را با به ثمر رساندن 121 گل و کسب 100 امتياز در 38 بازي به پايان برد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 16:06


[h=1]اينتر هاندانوويچ و سيلوستره را به خدمت گرفت[/h]
[h=2]اينتري ها به طور رسمي خريد يک دروازه بان و مدافع جديدشان را اعلام کردند .[/h]


باشگاه اينتر سمير هاندانوويچ و ماتياس سيلوستره را به خدمت گرفت.

با توجه به ابهامات در مورد آينده ژوليو سزار، اينتري ها به دنبال به خدمت گرفتن يک دروازه بان جديد بودند و به همين دليل، سمير هاندانوويچ، دروازه بان 27 ساله اودينزه را به خدمت گرفتند.

اين ملي پوش اهل اسلووني که از در سال 2004 به اودينزه پيوست، بيش از 180 بازي رسمي براي اين باشگاه انجام داد و اکنون با انتقالي 11 ميليون يورويي راهي نرآتزوري شد.

هاندانوويچ دو روز ديگر به هم تيمي هاي جديدش در کمپ تابستاني پينزولو خواهد پيوست؛ در حالي که نام ژوليو سزار در فهرست بازيکنان اين تيم ديده نمي شود.

بعد از جدايي لوسيو، خريد يک مدافع مياني جديد نيز يکي از اولويت هاي اينتر بود و به همين دليل آنها ماتياس سيلوستره را از پالرمو به خدمت گرفتند.

اين مدافع 27 ساله دوران حرفه اي اش را از بوکاجونيورز آغاز کرد و پيش از پيوستن به پالرمو، پيراهن کاتانيا را نيز به تن کرد. او فصل گذشته بازي هاي تاثيرگذاري در ترکيب پالرمو به نمايش گذاشت.

قراراست اين مدافع آرژانتيني نيز تا 15 جولاي به ساير هم تيمي هايش در اردوي پينزولو ملحق شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 16:36


[h=1]نکونام قطعا اوساسونا را ترک مي‌کند[/h]
[h=2]ميگل آرچانکو رئيس جديد باشگاه اوساسونا اعلام کرد جواد نکونام هافبک ايراني اين باشگاه فصل آينده در پامپلونا حضور نخواهد داشت.[/h]


ميگل آرچانکو در نخستين نشست خبري خود به عنوان رئيس باشگاه اوساسونا گفت: قطعا نکونام فصل آينده در اوساسونا نخواهد بود. او در اولين فصل حضور خود نمايش بسيار خوبي داشت اما نتوانست اين روند را ادامه دهد، شايد يکي از دلايل آن خستگي او از حضور در اوساسونا بوده است.

وي خاطرنشان کرد: ما از هم اکنون به دنبال جانشيني براي او خواهيم بود البته اين گزينه بايد هم از نظر فني و هم از نظر اقتصادي با شرايط ما سازگار باشد. در شرايط فعلي به دليل اوضاع بد اقتصادي نمي توانيم دستمزد نکونام را بپردازيم.

اين در شرايطي است که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس علاقه خود را براي جذب اين بازيکن اعلام کرده اند اما اوساسونا 2.5 ميليون يورو براي فروش او طلب کرده است.

اوساسونا تلاش مي کند با فروش بازيکنان کليدي خود از جمله جواد نکونام و دژان لکيچ وضعيت بد اقتصادي اش را سامان بخشد و با جذب بازيکنان جوان و ارزان فصل آينده را آغاز کند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 17:09


[h=1]روماريو: تيم المپيک برزيل آشغال است[/h]
[h=2]منزس براي رقابت هاي المپيک لندن از تياگو سيلوا، هالک و مارسلو به عنوان سه بازيکن بالاي 23 سال استفاده خواهد کرد اما روماريو معتقد است او بايد بازيکنان باتجربه تري استفاده مي کرد .[/h]


روماريو، اسطوره فوتبال برزيل، معتقد است تيم المپيک برزيل به اندازه کافي خوب نيست و اعلام کرد مانو منزس، سرمربي اين تيم، در انتخاب بازيکنان تيمش چند اشتباه انجام داد.

منزس براي رقابت هاي المپيک لندن از تياگو سيلوا، هالک و مارسلو به عنوان سه بازيکن بالاي 23 سال استفاده خواهد کرد اما روماريو معتقد است سرمربي سلسائو بايد بازيکنان باتجربه تري استفاده مي کرد.

اين تيم آشغال است. من با بازيکنان بالاي 23 سال تيم او مشکلي ندارم اما او بايد از بازيکنان باتجربه تري استفاده مي کرد.

من مربي نيستم اما من با اين انتخاب مشکل دارم. اگر من بودم سه مدافع بالاي 23 سال انتخاب مي کردم.

هالک بازيکن خوبي است و آينده درخشاني دارد. او يکي از بازيکنان برزيل براي جام جهاني 2014 مي تواند باشد نه بازي هاي المپيک. ما بازيکنان بالاي 23 سال زيادي داريم. بايد بازيکني را انتخاب مي کرديم که بتواند احترام بقيه را جلب کند."

در فهرست تيم برزيل نام بازيکناني مانند نيمار، گانسو، لئاندرو داميائو و پاتو نيز ديده مي شود. برزيل در مرحله گروهي با مصر، بلاروس و نيوزلند هم گروه است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 17:31


[h=1]گالياني: روبينيو جايي نمي رود[/h]
[h=2]نايب رئيس باشگاه ميلان درصحبت هايي پيرامون ژوليو سسار و روبينيو با گزارشگر اسکاي اسپورت به صحبت پرداخت.[/h]


آدريانو گالياني,نائب رئيس روسونري در تازه ترين صحبت هاي خود اعلام کرد که روبينيو باشگاه را ترک نخواهد کرد و هموطن او، ژوليو سسار به ميلان منتقل نمي شود.

طي چند ماه اخير زمزمه هايي مبني بر خروج روبينيو از ايتاليا به گوش مي رسيد و حال گزارشاتي مبني بر حضور دروازه بان شماره يک تيم ملي برزيل و اينتر در باشگاه روسونري در رسانه ها منتشر شده است.

آدريانو گالياني در مصاحبه با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: "نقل و انتقالات ما به پايان رسيده و از لحاظ عددي در تمام پست ها تقويت شده ايم. هيچ پيشنهادي براي روبينيو داده نشده و ما پنج مهاجم در اختيار داريم که اگر بازيکني از تيم خارج نشود، بازيکني در اين پست جذب نمي شود. ما در مورد تمام اتفاقات حال حاضر فوتبال اروپا اطلاعات زيادي داريم؛ اما حقيقت اين است که بازار نقل و انتقالات براي ما به پايان رسيده است"

نايب رئيس روسونري ادامه داد:"ژوليو سسار؟ او مرد و بازيکن بسيار خوبي است,واقعا او را تحسين مي کنم؛ اما ما در حال حاضر سه دروازه بان داريم و کسي اضافه نخواهد شد.ما کريستين آبياتي,مارکو آمليا و گابريل جوان را در اختيار داريم-جواني که در تيم ملي زير 20 ساله هاي برزيل دروازه بان شماره يک است و در جمع ما باقي مي ماند"

گالياني همچنين در رابطه با تصميم نهايي فيفا منبي بر استفاده تکنولوژي روي خط دروازه نيز نظرش را بيان کرد.:"دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است ,همانطور که مشاهده مي کنيد اين تکنولوژِي جزئي جدا ناپذير از ورزش تنيس است و فوتبال نمي تواند بي بهره از اين فن آوري باشد.اشتباهات داوري در رابطه با آفسايد و موارد ديگر قابل قبول است؛ اما وقتي توپي از روي خط رد مي شود و پذيرفته نمي شود اوضاع به نحو ديگري است.فراموش نکنيد که من هنوز هم تصوير گل سالم و مردود شده سولي مونتاري برابر يوونتوس را بر روي گوشي موبايلم دارم"

سولي مونتاري توپي را در فصل گذشته وارد دروازه يوونتوس کرد که کاملا در درودن دروازه قرار داشت به طوري که حتي با چشم غير مسلح هم ميتوان آن را ديد اما مردود شدن اين گل باعث شد تا ميلان ار رقيب خود 2-0 پيش نيافتد در حالي که شرايط بازي ميتوانست به کل تغيير پيدا کند,بازي که در نهايت با تساوي 1-1 به پايان رسيد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 19:27


[h=1]اميدوارم توپ طلا به ژاوي يا کاسياس برسد[/h]
[h=2]توني گرانده، کمک مربي اسپانيا، معتقد است توپ طلاي سال 2012 بايد به يکي از بازيکنان تيم ملي اسپانيا برسد.[/h]


قرمزها با قهرماني در يورو 2012، به اولين تيم ملي تاريخ فوتبال تبديل شدند که در سه تورنمنت مهم پياپي به قهرماني رسيدند.

گفته مي شود مانند چند سال اخير مسي و رونالدو از شانس بيشتري براي بردن توپ طلا برخوردار هستند اما گرانده اميدوار است که امسال اين عنوان به يکي از بازيکنان کشورش برسد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" زمان آن رسيده که توپ طلا به يکي از بازيکنان اسپانيا برسد. زيرا شايستگي اش را دارند. اميدوارم ژاوي يا کاسياس به اين عنوان برسند زيرا آنها نسبت به اينيستا زمان کمتري براي رسيدن به اين عنوان دارند.

سرخيو راموس؟ او هم شايسته است زيرا او تاثير زيادي در دوران پرافتخار فوتبال اسپانيا داشت."

گرانده همچنين در مورد جوردي آلبا، مدافع جوان تيم ملي اسپانيا که به تازگي به بارسا پيوست، گفت:" او بازيکن مهمي براي تيم است. کاپلو از من پرسيد اين بچه را از کجا پيدا کرديد. مطمئنم که آلبا دوست دارد در المپيک هم بازي کند. بازي در چنين رقابت هايي يک افتخار بزرگ است.

با توجه به سن او، او آماده خواهد بود. فکر نمي کنم او در بازگشت به بارسلونا، خسته باشد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 22:44


[h=1]مارسلو بيلسا از مربيگري بيلبائو استعفا داد[/h]
[h=2]مارسلو بيلسا، سرمربي آرژانتيني بيلبائو، از هدايت اين باشگاه استعفا داد.[/h]


سايت گل- اين اتفاق ساعاتي بعد از آن اتفاق افتاد که باشگاه باسکي از اين مربي آرژانتيني به دليل اظهارات اخيرش در مورد اين باشگاه انتقاد کرد.

بيلسا روز گذشته از اينکه بازسازي زمين تمرين باشگاه پيش از آغاز تمرينات پيش فصل به پايان نرسيد، انتقاد کرد و کمپاني اي که قرار بود عمليات بازسازي را انجام دهد، به عدم انجام تعهداتش متهم کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 00:56


[h=1]استقبال پيرلو از پيوست بالوتلي به يووه[/h]
[h=2]آندره آ پيرلو معتقد است بالوتلي مي تواند مهاجم ايده آل يووه باشد.[/h]


بعد از مسائل پيش آمده بين بالوتلي و روبرتو مانچيني در فصل گذشته منچستر سيتي آينده مهاجم ايتاليايي من سيتي چندان مشخص به نظر نمي رسد.

آندره آ پيرلو که به همراه ماريول بالوتلي توانستند تيم ملي ايتاليا تا فينال يورو 2012 پيش بروند اعتقاد دارد ماريو مهاجم ايتاليايي براي يوونتوس است و از حضور اين بازيکن در تيم قهرمان فصل قبل ايتاليا استقبال کرد.

پيرلو گفت: دوست دارم بالوتلي به يوونتوس ملحق شود ولي نمي دانم چگونه با وي چگونه صحبت کنم ما هر دو اهل برشا هستيم و در تيم ملي با لهجه محلي صحبت مي کرديم.

وي ادامه داد: واقعا رفتار بالوتلي خوب بود و از حضور او در تورين خوشحال خواهم شد.

از طرف ديگر پيرلو اميدوار است در رسيدن ايتاليا به جام جهاني برزيل در تيم ملي همچنان بازي کند و در شرايط چزار پراندلي در ايتاليا ماندگار باشد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 08:58


[h=1]ليونل از کاسياس و رونالدو پيشي گرفت[/h]
[h=2]در يک نظرسنجي که در سايت نشريه‌ي مارکا به عمل آمد ، مسي به عنوان برترين بازيکن جهان و گزينه‌ي اصلي کسب توپ طلا انتخاب شد ، جالب آن است که رونالدو در اين نظرسنجي سوم شد.[/h]


در دنياي فوتبال زباني گوياتر از آمار ارقام نيست ، به خصوص اگر اين آمار و ارقام مربوط به گل‌ها باشد. در نظرسنجي اخير وبسايت رسمي نشريه‌ي مارکا نيز اين امر کاملا مشخص بود و اين آقاي گل لاليگا و ليگ قهرمانان بود که پيروز اين نظرسنجي بود. در اين نظر سنجي 115697 نفر شرکت کرده بودند که در اين ميان 42.3 درصد آرا تعلق به مسي داشت و کاسياس و رونالدو با کسب 37.8 و 10.3 درصد از آرا در مکان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

مسي ، آقاي گل لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا بار ديگر گوي سبقت را از ساير رقبا دزديد و در صدر ايستاد. او با يک رکورد استثنايي توانست فصل گذشته را به پايان ببرد. ليونل 50 گل در لاليگا ، 14 گل در ليگ قهرمانان ، سه گل در جام حذفي ، سه گل در سوپرجام اروپا برابر پورتو ، يک گل در سوپرجام اسپانيا برابر رئال مادريد و دو گل در جام جهاني باشگاه‌ها به ثمر رساند ، تا با رکورد 73 گل در يک فصل جاودانه گردد و امروز اين نظرسنجي را به سود خود تمام کند.

کاسياس يا بهتر بگوئيم سنت ايکر ، اين روزها رقيبي جدي براي مسي و رونالدو است. اين اسطوره‌ي 31 ساله با درخشش فوق العاده‌ي خود در يورو 2012 توانست از عوامل قهرماني اسپانيا در اين تورنمنت لقب گيرد. او در اين رقابت‌ها فقط يک گل خورد و بارها با واکنش‌هاي زيباي خود دروازه‌ي لاروخا را نجات داد. قهرماني رئال مادريد نيز مي‌تواند دليلي قاطع بر شايستگي کاسياس قلمداد شود.

هميشه عادت داشتيم رونالدو را در صدر يا در تعقيب مسي ببينيم ، اما اين‌بار رونالدو در رده‌ي سوم قرار گرفته است. آقاي گل دو فصل پيش‌تر لاليگا که در فصل قبل با زدن 46 گل آماري رويايي از خود به جاي گذاشت و توانست دروازه‌ي تمام تيم‌هاي ليگ برتري را بگشايد ، تا از جمله عوامل اصلي قهرماني رئال در لاليگا باشد. اما درخشش رونالدو در لاليگا به همين جا ختم نمي‌شود او با زدن گل برتري رئال برابر بارسا در نيم‌فصل دوم ، عامل اصلي پايان دادن سلطه‌ي بارسا بر لاليگا بود. اما بايد اذعان کرد که رونالدو کمي هم بدشانس بود ، چرا که اگر تيرک دروازه با او در يورو ناسازگاري نمي‌کرد او حالا آقاي گل يورو بود و شايد در صدر اين نظرسنجي.

به هرترتيب نظر غالب کاربران وبسايت رسمي مارکا اين بوده است که مسي بازهم از همه شايسته‌تر است. در اين نظرسنجي سن آندرس اينيستا ، چابي ارناندز ، آندره‌آ پيرلو و دروگبا در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 09:09

يوپ هاينکس :
[h=1]بايرن براي مارتينز40ميليون پرداخت نمي‌کند[/h]
[h=2]درحالي‌که باشگاه باسک براي انتقال هافبک ارزشمند خود به بايرن چشم به مبالغ هنگفت دارد ، سرمربي باواريايي‌ها اعلام کرد که بايرن براي انتقال اين بازيکن رقم‌هاي سنگين نخواهد پرداخت.[/h]


يوپ هاينکس ، سرمربي تيم بايرن مونيخ اعلام کرد که مسئولان اين باشگاه براي انتقال خاوي مارتينز هافبک اتلتيک بيلبائو ، از باسک به مونيخ ، مبلغ 40 ميليون يورو نخواهند پرداخت.

هافبک تيم ملي اسپانيا ، در چند هفته‌ي گذشته مذاکراتي را با باشگاه بايرن مونيخ داشته است تا در صورت انجام توافقات لازم راهي آليانس آره‌نا گردد. باواريايي‌ها به دنبال آن هستند تا با جذب مارتينز ، بيش از پيش ترکيب خود را تقويت نمايند تا شايد قهرماني بوندسليگا را بعد از دو فصل ناکامي بار ديگر بدست آورند.

خوزه اوروتيا ، مدير ورزشي باشگاه اتلتيک بيلبائو اعلام کرد که بازيکناني که محصول باشگاه مي‌باشند براي انتقال به باشگاهي ديگر ، بايد طبق بند مشخص شده در قرارداد آن‌ها عمل کنند ، بندي که حد و مرز رقم انتقال اين بازيکنان را تعيين مي‌کند. با اين حال يوپ هاينکس که خود سابقه‌ي مربيگري بيلبائو در دو مقطع را بر عهده داشته است ، اصرار فراواني بر اين امر دارد که مسئولان تيمش براي جذب اين ستاره‌ي 23 ساله ولخرجي نخواهند کرد.

او در مصاحبه با مطبوعات آلمان در اين رابطه گفت :" ما چيزي براي پنهان کردن نداريم ، ما با ايجنت مارتينز و همچنين خوزه اوروتيا ، که روزي در اتلتيک شاگرد من نيز بود ، مذاکراتي را انجام داده‌ايم. من به تفکرات باشگاه باسک کاملا آگاه هستم. حقيقت آن است که آن‌ها بر رقم درخواستي خود به دلايل سياسي بسيار اصرار دارند ، اما بايرن بدون ترديد توان پرداخت چنين مبلغي را نخواهد داشت. من بسيار اميدوار هستم و خواهم بود که اين انتقال صورت گيرد ، اما مطمئن نيستم."

خاوي مارتينز در سال 2006 از تيم دوم اوساسونا راهي ايالت باسک شد تا در اتلتيک توپ بزند و تا سال 2016 نيز با اتلتيک قرارداد دارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 09:12


[h=1]تيم ملي مغرب قهرمان جام ملت هاي عرب شد[/h]
[h=2]تيم ملي فوتبال مغرب با شکست ليبي در بازي فينال جام قهرماني ملت هاي عرب براي نخستين بار به مقام قهرماني اين رقابت ها دست يافت.[/h]


بازي فينال که دراستاديوم ''عبدالله الفيصل'' شهر جده عربستان انجام شد، تيم مغرب توانست در ضربات پنالتي با نتيجه 3 بر1 تيم ملي ليبي را شکست دهد و قهرمان اين دوره از مسابقات شود.

در دقيقه پنجم اين بازي تيم مغرب با گل ''ابراهيم البحري'' از ليبي پيش افتاد ولي ''فيصل منصور'' بازيکن تيم ملي ليبي توانست در دقيقه 88 نتيجه را به مساوي بکشاند.

در وقت اضافي بازي نيز تغييري در اين نتيجه روي نداد و دوتيم براي تعيين تکليف جام قهرماني به ضربات پنالتي متوسل شدند.

در ضربات پنالتي ياسين الصالحي، احمد جحوح و اسماعيل بن لمعلم براي مغرب و رفيق وکدوم براي ليبي گلزني کردند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 09:30


[h=1]لوييس فن گال سرمربي تيم فوتبال هلند شد[/h]
[h=2]فدراسيون فوتبال هلند "لوييس فن گال" را به عنوان جانشين "برت فن مارويک" که با سه شکست از صعود به مرحله گروهي يورو 2012 بازماند، منصوب کرد.[/h]


فن گال که سال 2011 از بايرن مونيخ اخراج شد در حالي به عنوان سرمربي هلند منصوب مي شود که يک بار ديگر هم حد فاصل سال هاي 2000 تا 2002 هدايت اين تيم را بر عهده اشت.

بر پايه گزارش رويترز، فدراسيون فوتبال هلند اعلام کرد که قرارداد اين مربي 60 ساله دو ساله و تا پايان جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود. دستيار فن گال در تيم ملي فوتبال هلند "دني بليند"، کاپيتان پيشين تيم فوتبال آژاکس آمستردام خواهد بود.

"برت فن اوستفين"، رئيس فدراسيون فوتبال هلند در خصوص اين انتخاب گفت: ما به دنبال يک مربي باتجربه مي گشتيم که از مهارت‌هاي حرفه‌اي و شخصي برخوردار باشد. فن گال اعتباري ملي و بين المللي دارد و ما او را به عنوان يک مربي‌اي مي‌شناسيم که خود را وقف تيم مي کند.

فن گال در طول دوران مربيگري خود هفت عنوان قهرماني کسب کرده است. وي در فصل 05-2004 با آژاکس به عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا يافت.

 

اخبار

ربات
جدایی قطعی نكونام از اوساسونا

جدایی قطعی نكونام از اوساسونا

رییس باشگاه اوساسونا اعلام كرد جواد نكونام به طور قطع از این تیم جدا خواهد شد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
"قرارداد منچستر یونایتد" با دروازه‌بانی كه وجود خارجی نداشت!

"قرارداد منچستر یونایتد" با دروازه‌بانی كه وجود خارجی نداشت!

خبر برخی رسانه‌ها درباره پیوستن یك دروازه‌بان جوان اسپانیایی به منچستر یونایتد دروغ از آب در آمد و معلوم شد چنین دروازه‌بانی وجود خارجی ندارد!

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
دفاع دبيرکل فيفا از رده بندي تيم هاي جهان

دفاع دبيرکل فيفا از رده بندي تيم هاي جهان

زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 09:43


[h=1]دفاع دبيرکل فيفا از رده بندي تيم هاي جهان[/h]
[h=2]ژروم والکه دبيرکل فدراسيون بين المللي فوتبال (‌فيفا) ناگزير شد از تازه ترين رده بندي تيم ها که انگليس را در جايگاه چهارم و برزيل را در رده يازدهم قرار داده، دفاع کند ولي اذعان کرد نتايج اين سيستم گاهي چندان منطقي به نظر نمي رسد.[/h]


به گزارش گاردين، در تازه ترين رده بندي فيفا تيم ملي انگليس با دو پله صعود به جايگاه چهارم رسيده است. اسپانيا، آلمان و اروگوئه در رده هاي بالاتر از انگليس جاي گرفته اند.

تيم ملي ايتاليا که در ديدار پاياني رقابت هاي يورو 2012 شکست خورد و انگليس را هم در مرحله يک چهارم نهايي با ضربات پنالتي حذف کرد در رده ششم قرار گرفته در حالي که برزيل ، ميزبان جام جهاني 2014 به دليل حضور نيافتن در رقابت هاي انتخابي به رده يازدهم سقوط کرده است.

والکه گفت: مي دانم درک نتايج اين رده بندي گاهي دشوار است آن هم به دليل سطح مسابقات و تعداد امتياز هايي است که تيم ها در ميادين مختلف کسب مي کنند. تيم هايي هستند که بازي هاي دوستانه بيشتري نسبت به ساير تيم ها داشته اند و شايد از اين لحاظ به نظر چندان منطقي نيايد که تفاوت تيم ها رقم بخورد ولي اين سيستم تصويري شفاف از اختلاف سطح تيم هاي در عرصه بين المللي را نشان مي دهد.

دبيرکل فيفا افزود: برزيل ديدارهاي رسمي نداشته است فقط چند ديدار دوستانه برگزار کرده است. ما چند نشست داخلي برگزار کرديم تا درباره اختلاف سطح تيم هاي فوتبال ملت ها بحث کنيم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 10:17


[h=1]ديه‌گو فورلان به اينترناسيونتال مي پيوندد[/h]
[h=2]مهاجم اروگوئه‌اي تيم فوتبال اينترميلان درصدد پيوستن به اينترناسيونال برزيل است.[/h]


ديه گو فورلان" 33 ساله فصل گذشته از آتلتيکومادريد به اينتر پيوست اما نتوانست در سن سيرو درخششي داشته باشد و اکنون تصميم گرفته فوتبال خود را در آمريکاي جنوبي ادامه دهد. اين مهاجم جا پاي پدرش، پابلو، مي گذارد که هفت سال در برزيل با تيم هاي سائوپولو و کروزيرو به ميدان رفت.

باشگاه اينترناسيونال در بيانيه اي اعلام کرد: ديه گو فورلان نيروي تقويتي جديد تيم اينترناسيونال است. اين بازيکن اروگوئه اي اکنون در ميلان است اما از روز شنبه وارد پورتوآلگره مي شود و روز يکشنبه مراسم معارفه وي انجام خواهد شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 10:29


[h=1]ولفسبورگ در غياب دژاگه برنده شد[/h]
[h=2]تيم ولفسبورگ آلمان در غياب لژيونر ايراني‌اش به برتري مقابل اودنزه دانمارک رسيد.[/h]


شب گذشته در ادامه ديدارهاي دوستانه و تدارکاتي قبل از شروع فصل باشگاهي اروپا، ولفسبورگ مقابل اودنزه دانمارک صف‌آرايي کرد که به پيروزي 2 بر يک رسيد.

در اين جدال که در ورزشگاه نوردفريس‌لاند شهر «لک» آلمان انجام گرفت، اشکان دژاگه يکي از بازيکنان ملي‌پوش خارجي تيم بود که اکنون در تعطيلات تابستاني بسر مي برد و در ترکيب تيم تحت رهبري فليکس ماگات غايب است.

در اين بازي مارسل شفر 21 و لاکيچ 90(پنالتي ) براي ولفسبورگي‌ها گلزني کرد و نماينده دانمارکي توسط گيسلاسون، مهاجم ايسلندي در دقيقه75 به گل رسيد.



ساير نتايج:

بايرلورکوزن آلمان 5- دويسبورگ آلمان يک

ويکتوريا جمهوري چک 3- کلوژ روماني يک

پترولول روماني صفر- آنورتوسيس فاماگوستا قبرس صفر

مويزل‌ويتس آلمان صفر- دينامودرسدن آلمان 4

پارتيزان صربستان 2- ويديوتون مجارستان 2

دارمشتاد آلمان صفر- فاو.اس.فاو فرانکفورت آلمان 2

آرمينيا بيله‌فلد آلمان يک – اينتراخت برانشوايگ آلمان صفر

کلوپ بروژ بلژيک 3- توبيس بلژيک صفر

سرکل بروژ بلژيک 2- مونس بلژيک 2


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
برگزاري جام جهاني 2022درساعاتي پاياني شب

برگزاري جام جهاني 2022درساعاتي پاياني شب

زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 10:32


[h=1]برگزاري جام جهاني 2022درساعاتي پاياني شب[/h]
[h=2]نگراني هاي زيادي درمورد برگزاري رقابتهاي جام جهاني 2022 در دماي بالاي قطر وجود دارد .[/h]


جيم بويس، نايب رئيس فيفا معتقد است که اين ارگان به بررسي تمام ايده هايي که منجر به کاهش عوارض سخت و نفس گير برگزاري جام جهاني 2022 مي شود، خواهد پرداخت .از جمله اين پيشنهادات، برگزاري رقابتهاي جام جهاني اندکي ديرتر از زمان هميشگي و در ساعات پاياني شب است

کشور قطر در حالي ميزبان رقابتهاي جام جهاني 2022 لقب گرفت که نگراني هاي زيادي درمورد گرماي هواي آن وجود دارد. دماي هوا در يک روز تابستاني قطر به 50 درجه سلسيوس مي رسد.

بعد از آنکه ميزباني جام جهاني به قطر داده شد، صحبتهايي درمورد برگزاري آن در فصل زمستان مطرح شد ولي الان احتمال برگزاري بازيها در ساعات نيمه شب مطرح شده و بويس معتقد است که فيفا بايد اين پيشنهاد را مورد بررسي قرار دهد. اودر صحبتهايي به پرس اسوشيشن گفت:« هر گزينه اي بايد مورد بررسي قرار گيرد تا بتوان با شرايط سخت آب و هوايي در قطر کنار آمد. ما شنيده ايم که مسئولان قطري درنظر دارند تا درتمام استاديومها سيستم تهويه هوا قرار دهند. ولي ما بايد هرکاري که ازدستمان براي آسايش بازيکن و اسايش تماشاچي برمي آيد را انجام دهيم. مردم نمي توانند در دماي 50 درجه فوتبال بازي کرد. پس يکي از وظايف ما اين است که به بهترن کردن شرايط فکر کنيم.»

قطر براي کسب ميزباني جام جهاني 2022 رقبايي از جمله آمريکا، ژاپن، کره جنوبي و استراليا را از پيش رو برداشت

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 12:11


[h=1]وين بريج به تيم فوتبال برايتون پيوست[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال منچسترسيتي با انعقاد قراردادي قرضي به برايتون پيوست.[/h]


بريج 31 ساله فصل گذشته جايي در تيم "روبرتو مانچيني" در من سيتي نداشت و حالا به طور قرضي به تيمي پيوسته که فصل گذشته در پلي آف حضور پيدا کرد اما موفق به صعود به رقابت هاي ليگ برتر انگلستان نشد.

"گوس پويت"، سرمربي برايتون، در خصوص خريد تازه باشگاه در گفتگو با سايت باشگاه برايتون اظهار داشت: مشکل است بگويم چقدر خوشحالم چراکه به خدمت گرفتن يک بازيکن تراز بالا کار ساده اي نيست. واقعا از اينکه وين به ما پيوسته خوشحالم چراکه او يکي از برترين دفاع چپ هاي انگلستان در سال هاي اخير بوده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 12:47

با وجود تکذيب مديران تاتنهام
[h=1]روزنامه 24 ساتا: توافق رئال با مودريچ[/h]
[h=2]باشگاه رئال مادريد اسپانيا و تاتنهام انگليس تلاش مي‌کنند تا بر سر مبلغ قرارداد هافبک اين تيم با يکديگر به توافق برسند.[/h]


روزنامه 24 ساتا کرواسي مدعي شد که لوکا مودريچ با رئال مادريد بر سر موضوعات شخصي توافق کرده و تنها منتظر رقم پيشنهادي قوهاي سفيد است.

مودريچ اولويت اول نقل و انتقالات تابستاني در برنابئو بود؛ گرچه هنوز دقيقاً مشخص نشده که خوزه مورينيو در نظر دارد وي را در چه پستي به خدمت بگيرد.

اين گونه مطرح شده است که رئال مادريد در نظر دارد نوري شاهين، هافبک ترکيه‌اي را به عنوان بخشي از قرارداد مورديچ به وايت هارت لين بفرستد تا مبلغ قرارداد را به نسبت قابل توجهي کاهش دهد اما اين بازيکن خروج از ترکيب قوهاي سفيد را رد کرد.

بر اساس اين گزارش رئال مادريد اکنون بايد با تاتنهام به توافق برسد، قرارداد با خود مودريچ انجام شده است.

اين در حالي است که پيش از اين يکي از مديران باشگاه تاتنهام از اساس خبر انتقال مودريچ به رئال مادريد را تکذيب و اعلام کرد که حداقل مبلغ پيشنهادي بايد 40 ميليون پوند باشد و هر تيمي که اين مبلغ را بپردازد مي‌تواند فصل بعد هافبک اهل کرواسي را در اختيار داشته باشد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 13:55


[h=1]مارين: هدفم کسب افتخار در ليگ برتر است[/h]
[h=2]ستاره آلماني تازه‌وارد چلسي اميدوار است با حضور در ترکيب تيم آبي‌پوش موقعيت‌هاي گل فراواني را براي يارانش مهيا کند.[/h]


به نقل از اکسپرس، مارکو مارين که پيش از شروع جام ملت‌هاي اروپا از تيم وردربرمن جدا شد و با استامفوردبريجي‌‌ها قرارداد بست، اظهار داشت: بسيار خوشحالم که انتظار ورودم به چلسي، عاقبت با حضور در تمرينات به پايان رسيد. بازيکني با خصوصيات هجومي هستم. بيشتر دوست دارم به جناحين متمايل شده تا راحت‌تر به طرف دروازه حريف حمله کنم.

او ادامه داد: گلزني براي هر بازيکني لذت‌بخش است اما من در اصل زماني بسيار خوشحال خواهم شد که بتوانم پاس‌هاي گل زيادي را براي مهاجمين تيم مهيا کنم.

مارين 23 ساله که دو سال قبل عضو تيم ملي آلمان بود ، در سه سال گذشته براي برمني‌ها به ميدان رفت. او در آوريل گذشته در ازاي 8 ميليون يورو از «وزر» به «استامفوردبريج»‌ نقل مکان کرد. قرارداد وي با آبي‌ها تا سال 2017 خواهد بوئد.

لژيونر تازه‌‌وارد افزود: از نظر من ليگ برتر بهترين پيکارهاي ليگ باشگاهي جهان است. هدف اصلي من از حضور در اين ليگ، کسب افتخار است. مي خواهم با چلسي صاحب جام شوم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 15:15


[h=1]دانته : ناکامي بايرن در فصل جديد فاجعه است[/h]
[h=2]هم اکنون دو سال است که بايرن مونيخ هيچ جامي را فتح نکرده است و اين اصلا" خوب نيست اما ناکامي در سومين فصل فاجعه است .[/h]


دانته بازيکن اسبق باشگاه بوروسيا مونشن گلادباخ که براي آغاز فصل 2013-2012به باشگاه بايرن مونيخ پيوست سعي دارد که با کمک هم تيمي هاي خود ناکامي هاي بايرن در طي دو سال اخير را پايان بخشد.

غولهاي باواريا پس از کسب قهرماني در فصل 2011-2010تاکنون دو سال است که به هيچ عنوان قهرماني دست نيافته اند و به همين سبب است که براي قهرماني در فصل جديد بسيار مصمم هستند و نمي خواهند در سومين فصل پياپي باز هم ناکام باشند.

دانته بازيکن برزيلي و تازه به خدمت گرفته ي بايرن مونيخ در اين باره گفت :

" هم اکنون دو سال است که بايرن مونيخ هيچ جامي را فتح نکرده است و اين اصلا" خوب نيست اما ناکامي در سومين فصل فاجعه است . به همين دليل ما تصميم داريم براي تحقق اهداف خود و دستيابي به آنها سخت کار و تلاش کنيم و هدف ما اين است که به قهرماني در بوندسليگا ، چمپيونزليگ و جام حذفي برسيم و در واقع سه گانه را فتح کنيم.

هدف خود من نيز اين است که در بايرن که باشگاه بزرگي محسوب ميشود بازي خود را به بهترين نحو انجام دهم و سبب پيشرفت تيم شوم اهداف فردي برايم ارزشي ندارند."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 16:16


[h=1]داويد سيلوا با من سيتي تمديد ميکند[/h]
[h=2]"داويد سيلوا" براي تمديد قرارداد با باشگاه منچسترسيتي با مسئولان اين باشگاه وارد مذاکره شد.[/h]



سيلواي 26 ساله در سال 2010 با انعقاد قراردادي به ارزش 26 ميليون پوند از والنسيا به منچسترسيتي پيوست. اين بازيکن فصل گذشته يکي از تاثيرگذارترين نفرات من‌سيتي در راه کسب نخستين قهرماني اين تيم در رقابت‌هاي ليگ برتر بوده است.

از قرارداد هافبک ملي پوش اسپانيا دو سال باقي مانده اما مسئولان سيتي تصميم دارند با توجه به علاقه باشگاه رئال مادريد به جذب اين بازيکن قرارداد وي را به مدت يک سال ديگر تمديد کنند.

سيلوا در گفتگو با "ديلي استار" اظهار داشت: سيتي خانه من است و واقعا از اينکه اينجا هستم خوشحالم. من به رئال مادريد فکر نمي‌کنم. به دليل تجربه‌اي که در سيتي کسب کرده‌ام از مسئولان اين باشگاه سپاسگزارم و فکر نمي‌کنم زماني که والنسيا را ترک کردم چنين ظرفيتي براي ارائه بازي داشتم.

وي افزود: در حال حاضر در تعطيلات به سر مي‌برم اما مديرانم مشغول رايزني با مقامات باشگاه منچسترسيتي هستند و فکر مي‌کنم بزودي قراردادم را با اين تيم تمديد کنم
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
پاري‌سن‌ژرمن 30ميليون يوروبراي داويدوياکنارگذاشت

پاري‌سن‌ژرمن 30ميليون يوروبراي داويدوياکنارگذاشت

زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 19:00


[h=1]پاري‌سن‌ژرمن 30ميليون يوروبراي داويدوياکنارگذاشت[/h]
[h=2]بنابه نوشته يک روزنامه فرانسه باشگاه پاري‌سن‌ژرمن براي جذب مهاجم ملي‌پوش بارسا بودجه کلاني اختصاص داده است.[/h]


خبرگزاري به نقل از اکيپ، تيم پاريسي از مدت‌ها قبل در تکاپوي جذب مهاجمي با کلاس است. آخرين اخبار شنيده شده در اين زمينه حکايت از توجه آنها به داويد ويا دارد. اين اخبار عنوان مي کنند تيم لوشاميپونه فرانسه حتي بودجه‌اي بالغ بر 30 ميليون يورو اختصاص داده است.

مطابق اين گزارش ساندرو روسل، رئيس بارسا به واگذاري مهاجم بزرگ خود تمايلي نشان نمي دهد، اما سران سن‌ژرمن اميدوارند با رايزني بلکه بتوانند نظر وي را جلب کنند.

ويا به علت مصدوميت شديد پا در شش ماه گذشته غايب بزرگ آبي و اناري پوشان بود که حتي فرصت حضور در يورو 2012 به همراه تيم کشورش را از دست داد.
 
بالا