مهم ترین اخبار فوتبال ایران

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من که طرفدار فولاد نبودم.ولی خب دیگه پای خوزستان اومد وسط میخواستم هم فولاد قهرمان بشه
اینجا هم بعضیا ریختن بیرون.منم موتور دارما.ولی نمیرم.تازه فک کنم نزدیکای شیر دو هم باشه باکش:D
در کل درود بر همه خوزستانیا و درود خدا بر خودم:D
 

Mr. Lawyer

دستیار مدیر کل در تالار حقوق
کاربر ممتاز
سلام
واقعا تیم فولاد خوب بازی میکرد حقش بود

بله جسین جان بنده هم با نظر شما موافقم..........فولاد یک تیم تکنیکی و سرعتی هست و از این نظر یک مدل بازی جدید در آسیا رو به نمایش گذاشته.......البته این حرف من نیست و نظر کارشناس های فوتبال ایران و آسیا هست:gol:
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] ریز قراردادهای باشگاه نفت تهران+ جدول

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93012307525
شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴



باشگاه نفت تهران به دنبال وعده‌ای که از پیش داده بود ریز قراردادهای بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و سایر عوامل خود را که مجموعا 46 نفر است، در اختیار ایسنا قرار داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چندی قبل باشگاه نفت تهران اعلام کرد که قصد دارد ریز قراردادهای بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل خود را رسما منتشر کند. به این ترتیب این باشگاه ریز قراردادهای خود را در اختیار ایسنا قرار داد تا با انتشار آن‌ها چند نکته مهم روشن شود.
با توجه به قراردادهای عوامل باشگاه نفت، بیشترین رقم پرداختی در این تیم 480 میلیون تومان است که به رضا نوروزی پرداخت شده است. این بازیکن با 11 گل زده جز بهترین گلزنان فصل سیزدهم لیگ برتر بود و با آقای گل مسابقات تنها سه گل فاصله داشت.
طبق آمار 11 نفر از اعضای تیم نفت قراردادی تا سقف 50 میلیون تومان دارند، قرارداد 13 نفر بین 51 تا 130 میلیون تومان است. هشت نفر بین 131 و 200 میلیون تومان گرفته‌اند. قرارداد پنج نفر بین 201 تا 300 میلیون تومان است. قرارداد شش نفر بین 301 تا 400 میلیون تومان است و تنها سه نفر بیش از 400 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.
براین اساس از بین 46 عضو تیم فوتبال نفت قرارداد 32 نفر زیر 200 میلیون تومان است.
نکته بسیار جالب توجه در این قراردادها میزان پرداختی آن‌ها است. باشگاه نفت در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل سیزدهم بیش از 80 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرده که در این زمینه جزو معدود باشگاه‌های ایران باشد.
کل هزینه‌های پرداختی به بازیکنان و سایر عوامل نفت که به مقام سوم لیگ برتر رسید و سهمیه لیگ قهرمان آسیا (حضور در پلی آف) را کسب کرد شش میلیارد و 670 میلیون تومان است که با احتساب 46 عضو این تیم میانگین 145 میلیون تومان را نشان می‌دهد.
اتفاق جالب دیگر نامه ای است که مسوولان باشگاه نفت تهران به رییس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند. در این نامه عملکرد مالی باشگاه و حق الزحمه قراردادهای عوامل تیم با جزییات به اطلاع علی کفاشیان رسیده است.
این نامه از سوی حسین آل اسحاق، بازرس قانونی و مدیر حقوقی موسسه نفت ارسال شده و ریز قراردادهای منتشر شده به امضا و تایید چند تن از اعضای هیات امنای باشگاه از جمله مجتبی حیدری (مدیر امور مالی)، حسین آل اسحاق (مدیر امور حقوقی و بازرس قانونی)، غلامرضا شاه کرمی (عضو هیات امنا)، حسین شهریاری (نایب رییس و عضو هیات امنا) و منضور قنبرزاده (مدیر موسسه) رسیده است.


نمودار قراردادهای باشگاه نفت

قراردادهای باشگاه نفت تهران

قراردادهای باشگاه نفت تهران

قراردادهای باشگاه نفت تهران

نامه باشگاه نفت به کفاشیان
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] جعفری: فجرسپاسی 4.5 میلیارد هزینه کرد/ نتایج تیم طبیعی بود

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93012307700
شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸




مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز با بیان این که تیمش با 4.5 میلیارد هزینه به پلی‌آف رسید، از اعلام آمادگی این باشگاه برای انتشار قراداد عوامل تیم خبر در خبرگزاری ایسنا خبر داد.
جعفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره رسیدن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم بازی آخر را ببریم و به صورت مستقیم سقوط نکنیم. به هر حال امتیاز ما با استقلال اهواز و ذوب‌آهن برابر بود اما به خاطر تفاضل گل نتوانستیم ماندن خودمان را در لیگ قطعی کنیم. بعد از بازی دیروز هم تمرین‌ها را دو، سه روز تعطیل کرده‌ایم تا بعد از استراحتی کوتاه آماده بازی پلی‌آف شویم.
وی افزود: ابتدا باید تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان در تاریخ سی فروردین بازی کنند. سپس ما در تاریخ 6 اردیبهشت به مصاف برنده آنها خواهیم رفت.
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز همچنین با اشاره به این که محمود یاوری سابقه موفقیت در مرحله پلی‌آف را با تیم‌های دیگر دارد، خاطرنشان کرد: یاوری مربی مجربی است. ان‌شاءالله بازیکنان هم با تلاش خود کاری کنند تا تیم در لیگ بماند. به هر حال تنها دلخوشی مردم شیراز در ورزش قهرمانی تیم فجر است. البته باید از آنها تشکر کنم که دیروز به ورزشگاه آمدند و سنگ تمام گذاشتند. هواداران ما از دقیقه نخست هم تیم خودشان را تشویق کردند و هم ملوانی‌ها را. در بازی دیروز واقعا حرکت اخلاقی خوبی دیدیم.
جعفری درباره این که با توجه به شرایط تیم از ابتدا قابل پیش‌بینی بود فجر یکی از کاندیداهای سقوط باشد، تصریح کرد: اگر در سه بازی خانگی مقابل صبا، سایپا و راه‌آهن که شکست خوردیم، حداقل تساوی به دست می‌آوردیم، وضعیت به این شکل نمی‌شد اما در مجموع نتیجه‌ای گرفتیم که طبیعی بود و معتقدیم چندان هم بد نیست. فجر سپاسی با توجه به امکانات کم و بضاعت ضعیف خود توانست به پلی‌آف برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فجر نمی‌توانست از غلام پیروانی نتیجه‌ای بهتر بگیرد و تغییر کادرفنی چقدر در نتیجه به دست آمده تاثیر داشت، گفت: حرکت بعضی تماشاگران در استادیوم باعث شد که پیروانی استعفا دهد اما نمی‌توان گفت که اگر پیروانی می‌ماند نتیجه بهتری می‌گرفتیم. یاوری هم سعی و تلاش خود را کرد و مطمئنم در دو بازی آینده هم موفق خواهیم شد.
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با بیان این که اگر تیم در لیگ برتر بماند، حمایت مسئولان استانی را می‌طلبد، گفت: امسال واقعا خلا حمایتی را از جانب مسئولان استانی احساس کردیم. اگر تیم در لیگ ماند، دیگر باید به دور از هر گونه شعار بیایند و کمک کنند تا این بار تیم برای قهرمانی بسته شود نه ماندن.
جعفری در پایان از استقبال باشگاه فجر همچون باشگاه‌های نفت، سایپا، راه‌آهن و داماش از طرح ایسنا خبر داد و گفت: باشگاه فجر نیز حاضر است ریز قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را اعلام کند. مجموع قرارداد همه عوامل تیم در لیگ امسال بیشتر از 4.5 میلیارد تومان نشد. قرارداد محمود یاوری 300 میلیون تومان بود و بازیکنان هم به طور میانگین 200-300 میلیون تومان قرارداد بستند.
 

mamanseo

عضو جدید
نیکی کریمی فیلم جدیدش را با عنوان «شیفت شب» مهرماه مقابل دوربین می‌برد.
این کارگردان گفت: شش ماه قبل، فیلمنامه این فیلم را نوشتم که توسط علی اصغری بازنویسی شد و در حال حاضر کامل شده است.
وی درباره علت دیر کلید خوردن این فیلم اظهار کرد: می‌خواهم همه چیز کامل باشد و عجله‌ای کار نکنم ضمن اینکه یکی-دو سفر در پیش دارم و مدتی است که درگیر تحصیل به صورت مکاتبه‌ای از دانشگاهی در لندن هستم.
کریمی فیلم جدیدش را متفاوت با کارهای قبلی‌اش و فیلمی اجتماعی عنوان کرد و از عدم بازی خودش در «شیفت شب» خبر داد.
این بازیگر که پیش از این نامش در لیست بازیگران اعزامی به جام جهانی در برزیل دیده می‌شد، گفت: از این سفر انصراف دادم و به دلیل اینکه همزمان در سفر دیگری هستم، نمی‌توانم بروم.
«چند روز بعد»، «سوت پایان» و «یک شب» ساخته‌های قبلی نیکی کریمی هستند که هر کدام با حضور در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی موفق به کسب جوایزی شده‌اند.

 

imanreza

عضو جدید
انصاري فرد و علي كريمي در ليست قلعه نويي/ آخرين تحولات بازار نقل و انتقالات +naghlo e

انصاري فرد و علي كريمي در ليست قلعه نويي/ آخرين تحولات بازار نقل و انتقالات +naghlo e

سرخپوشان به دنبال جذب بازیکنان مطرح

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شدند و علی دایی برنامه ریزی فصل بعد را انجام داده است برطبق برنامه ریزی که دایی به پنجعلی داده است تمرینات پرسپولیس از نیمه خرداد آغاز و اسکلت تیم هم باید حفظ و نفرات جدید هم به ترکیب سرخپوشان هم باید اضافه شود.

گمانه زنی ها در لیست ورودی و خروجی تیم پرسپولیس درحالی مطرح می‌شود که هنوز سازمان لیگ آیین نامه نقل و انتقالات را ارائه نکرده تا تیم‌ها بدانند چه تعداد بازیکن می توانند برای فصل بعد جذب کنند.


نیلسون، رضا محمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، قاسم دهنوی و فرزاد حاتمی قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده است. تعدادی از بازیکنان این تیم هم قرار دادشان مشروط است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سید جلال حسینی پیگیر مذاکره با تیم متمول الجیش قطر شده است و اگر اتفاق خاصی نیافتد ظرف چند روز آینده حسینی برای عقد قرار داد راهی قطر خواهد شد. به هرحال علی دایی هم تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا مانع جدایی حسینی از تیم پرسپولیس شود.


محمدرضا خلعتبری هم یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و اگر بعد از جام جهانی ترانسفر نشود با پرسپولیس در لیگ چهاردهم خواهدبود.

اگر نیلسون از تیم پرسپولیس جدا شود آن وقت این تیم نیاز به یک دروازبان تراز اول دارد که براین اساس حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی گزینه مدنظر علی دایی برای فصل بعد محسوب می‌شود که به احتمال فراوان به دلیل اینکه دوران مقدس خدمت سربازی را می‌گذراند نمی‌تواند به قرمزهای پایتخت ملحق شود.

همچنین وحید طالب لو که رابطه خوبی با علی دایی دارد احتمال پیوستنش به پرسپولیس وجود دارد. رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان هم یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس است.

عبدالله کرمی هم در خط دفاعی بیشترین شانس برای سرخپوش شدن دارد.

آچار فرانسه فولاد جدی‌ترین گزینه برای ترمیم خط دفاعی پرسپولیس است به شرطی که سیدجلال حسینی از این تیم جدا شود.

قاسم حدادی فر هافبک ذوب آهن همچنان مدنظر علی دایی است.

رضا نوروزی مهاجم نفت تهران در خط حمله بیشترین شانس را برای سرخپوش شدن دارد. نوروزی هم مثل حدادی فر در نیم فصل گذشته می‌توانست سرخپوش شود اما در آخرین لحظات مشکلش با گل محمدی برطرف شد و در نفت ماندنی شد.

دایی برای جذب بازیکنان جدید برای فصل بعد الویت بندی کرده است که براین اساس اگر مسئولان پرسپولیس نتوانند بازیکنان اولویت اول را جذب کنند سراغ گزینه‌های 2 و سوم می‌روند. این بازیکنان شامل کریم انصاری فرد، اسماعیل شریفات، لوسینانو پریرا و سجاد شهباز زاده هستند.

گفتنی است، نیمی از بازیکنان ذکر شده را باید پرسپولیس بدانیم به شرطی که خود دایی سرمربی سرخپوشان بماند!

لازم به ذکر است؛ میلاد غریبی و رضا خانزاده به جمع سرخ‌ها باز می گردند. یونس شاکری هم شانسی برای بازگشت ندارد و احتمالاً محسن مسلمان هم مجبور به بازگشت به تیم ذوب آهن می‌شود. فرزاد حاتمی که نیم فصل دوم از فولاد به پرسپولیس پیوست به خاطر تعداد بالای مهاجمان آماده پرسپولیس زیاد فرصت بازی کردن به دست نیاورد بعد از پایان فصل به اتریش سفر کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن با تیم‌های اتریش مذاکراتی انجام داده است.


مهدی کیانی هم بازیکنان مدنظر علی دایی برای فصل بعداست.

بازیکنان جوان لیگ در تیررس قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی و نزدیکانش از هفته‌ گذشته فعالیت رسمی برای بستن تیم استقلال برای فصل بعد را آغاز کردند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم استقلال تکلیف مدیریتش مشخص نیست، اما قلعه‌نویی به همراه دوستانش با چند بازیکن جوان مذاکراتی برای فصل بعد انجام دادند. امیر قلعه‌نویی نیز وعده داده که استقلال را مثل سال 83 خواهد ساخت به همین دلیل سراغ بازیکنان جوان و مطرح تیم‌های لیگ برتر رفته‌است.

بر اساس شنیده‌ها منصور عظیمی، دوست صمیمی قلعه نویی با کاوه رضایی بازیکن سایپا تماس گرفته و از وی خواسته برای فصل آینده به استقلال بیاید. کاوه رضایی آقای گل جام ملت‌های زیر 22 سال است. هر چند این روزها مصدومیت جزئی دارد.

کریم انصاری‌فرد،‌ علی کریمی (هافبک سپاهان)، مهدی شریفی، مهرداد بایرامی، ایوب والی، سجاد شهباز‌زاده و چند بازیکن دیگر نیز در فهرست بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی برای فصل بعد هستند.

به هر حال قلعه‌نویی بلافاصله پس از اینکه ماندنش در تیم استقلال قطعی شود نسبت به جذب بازیکنان جوان اقدام می‌کند.

پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی، مهرداد اولادی، احمد جمشیدیان، کاروالیو، مجید غلام فرجاد، نظری باید برای فصل بعد با استقلال خداحافظی کنند. همچنین بوبکر کبه مهاجم اهل مالی استقلال با حضور در باشگاه استقلال و توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ و رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرد.

البته در این میان قلعه‌نویی در راه تحول تیم خود را کاملا جوان نمی‌کند و می‌خواهد در کنار جوانی از تجربه‌ی بازیکنانی همچون رحمتی، حیدری، صادقی و عمران‌زاده هم استفاده کند تا برای فصل بعد جوانی و تجربه را یک‌جا در اختیار داشته باشد. بر اساس شنیده‌ها قرار است مهدی نظری مهاجم استقلال با میلاد فخر‌الدینی هافبک تراکتورسازی معاوضه شود. اما فخرالدینی نظر دیگری در این باره دارد. فخر‌الدینی بیان کرده بازیکن آزاد است و مسئولان تراکتورسازی نمی‌توانند وی را با نظری معاوضه کنند.

بر اساس شنیده‌ها مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال هم از تیم پدیده‌ی شاندیز پیشنهاد 2میلیاردی دارد. باید دید رحمتی با این پیشنهاد وسوسه‌انگیز به پدیده‌ی شاندیز می‌رود یا در استقلال می‌ماند!

گفتنی‌است محمد ابراهیمی معروف به اف 14 تیم تراکتورسازی یکی از بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی برای فصل بعد است. اگر تونی در تیم تراکتورسازی بماند آن وقت ابراهیمی از تیم جدا می‌شود و شاید استقلال را به عنوان تیم جدیدیش برگزیند.

گفتنی‌است علی محمودی مدافع سپاهان دوست دارد در لیگ چهاردهم در استقلال بازی کند.


در این میان حنیف عمران‌زاده هم پیوستنش به تیم سپاهان را شایعه دانسته است.

شیوه ی یارگیری جدید توسط تیم پدیده‌ی مشهد

بازار شایعات در مورد قرار گرفتن بازیکنان مطرح در لیست خرید تیم فوتبال پدیده‌ مشهد داغ است.

مسئولان تیم پدیده‌ی مشهد قرار است با هزینه‌ای بالا تیمشان را برای فصل بعد ببندند تا با قدرت در لیگ برتر حاضر شوند اما وطن‌خواه مدیرعامل این تیم این موضوع را تکذیب کرده‌است.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است که اولویت لیست خرید تیم پدیده‌ی مشهد بازیکنان بومی و نامدار شاغل در لیگ برتر باشند. مسئولان پدیده قرار است قبل از مذاکره‌ی سایر تیم‌ها، عنایتی و دهنوی را جذب کنند. آقای گل سه دوره‌ی لیگ برتر، موافقت ضمنی برای بازگشت به مشهد را اعلام کرده‌است. با توجه به اینکه رضا حقیقی بازیکن پرسپولیس پیشنهاد خارجی دارد مسئولان پدیده هنوز مذاکره‌ای با این بازیکن انجام ندادند
 

--زهرا

عضو جدید
استقلال تهران 3 – 1 شیرین فراز کرمانشاه

استقلال در یک بازیه کاملا برتر و زیبا با ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی شیرین فراز رو با 3 گل شکست داد.
هرچند این بازی میتونست با گلهای بیشتری برای استقلال به پایان برسه.
با تبریک این پیروزیه مقتدرانه به هواداران استقلال;);)

ی چی میگم ناراحت نشین ها == من خودم کرمانشاهی ام -- اما میدونم چقدر شیرین فراز ضعیفه در مقابل حتی تیم های ضعیف -- به نظرم استقلال خوب بازی نکرده که فقط 3 گل زده ---;)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] وضعیت سرمربیان تیم‌های لیگ برتر
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93022415621
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴



تنها چهار تیم لیگ برتری هستند که سرمربی فصل آتی‌شان مشخص نیست و سایر تیم‌ها یا مربیانشان را انتخاب کرده‌اند یا به احتمال فراوان اتفاق خاصی برای نیمکت‌شان رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از میان شانزده تیم لیگ برتری برخی تیم‌ها وضعیت سرمربی‌شان را از اکنون مشخص کرده‌اند و برخی دیگر درحال مذاکراتی برای این مهم هستند.

فولاد خوزستان
فولادی‌ها فعلا حسین فرکی را در راس خود می‌بینند. آنها فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شدند اما وضعیت این مربی برای فصل بعد فولاد در هاله‌ای از ابهام است. فرکی فعلا از تمدید قراردادش با فولادی ها امتناع و آن را آینده موکول کرده است. فولادی‌ها جز او گزینه دیگری فعلا ندارند و منتظرند ببینند فرکی چه تصمیمی می‌گیرد. برخی شنیده‌ها حاکی از این است که فرکی منتظر است تا جام‌جهانی تمام شود و بعد درباره سال آینده‌ تصمیم بگیرد.
پرسپولیس
سرخپوشان پایتخت سال گذشته با علی دایی مقام دوم لیگ برتر را از آن خود کردند و جواز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کردند. علی دایی قراردادی سه ساله با سرخپوشان دارد و بعد از انتخاب هیات مدیره شایعاتی مبنی بر رفتن او به گوش رسید که با حمایت قاطع رحیمی از وی به نظر می‌رسد دایی فصل بعد هم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته باشد.


علی دایی


نفت تهران
یحیی گل‌محمدی فصل گذشته این تیم را در لیگ برتر سوم کرد و در حالی که انتظار می‌رفت خودش این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، از این تیم رفت تا حالا نفت تهران بدون سرمربی باشد. هر چند باشگاه نفت فعلا از گزینه‌هایش صحبتی نکرده است اما هومن افاضلی، علیرضا منصوریان، منصور ابراهیم‌زاده و وحید هاشیمان از کسانی هستند که در برخی رسانه‌ها از آنها به عنوان گزینه‌های سرمربیگری نفت تهران نام برده شده است. در این میان ابراهیم‌زاده پیشتر هدایت این تیم را برعهده داشته است.
سپاهان
زلاتکو کرانچار بالاخره قراردادش را با زردپوشان اصفهانی تمدید کرد. این در حالی بود که به دلیل ناکامی سپاهان در فصل گذشته کمتر کسی احتمال می‌داد این مربی کروات در سپاهان ماندنی شود اما او ماند و به همه احتمالات نیمکت سپاهان که شامل قلعه‌نویی، اسکوچیچ و برانکو بود، پایان داد.
استقلال
وضعیت فعلی استقلال مبهم است. آنها هیات مدیره‌شان را نشناخته‌اند و از طرفی علی فتح‌الله‌زاده نیز به احتمال بسیار زیاد فصل بعد در این تیم نیست. با این همه امیر قلعه‌نویی چند بار اعلام کرده که دور از معرفت می‌بیند استقلال را رها کند. به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی نیفتد قلعه‌نویی را فصل بعد نیز در استقلال ببینیم. با این حال برخی گمانه‌ها به سمت سرمربیگری منصوریان هم در این تیم می‌رود که بسیار دور از ذهن است. برخی هم فرهاد مجیدی را جانشین آتی جانشینی قلعه‌نویی می‌دانند!

قلعه‌نویی

تراکتورسازی
با کنسل شدن پروژه حضور تونی اولیویرا در تراکتورسازی، از اسکوچیچ، فرکی، برانکو ایوانکوویچ، خطیبی و بوناچیچ به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری این تیم یاد می‌شود که بنا به گفته مدیریت باشگاه تراکتورسازی شانس مربیان کروات بیشتر از همتایان ایرانی است.
ملوان
ملوانی‌ها از اولین تیم‌هایی بودند که با پایان فصل گذشته تکلیف سال بعدشان را روشن کردند. آنها که از ابتدا مشخص بود با اسکوچیچ نمی‌توانند بر سر رقم قراردادش به توافق برسند، بلافاصله نصرت ایراندوست را که دو بار پیش از این هدایت ملوان را بر عهده داشت، به سرمربیگری تیم‌شان منصوب کردند.
سایپا
مجید جلالی این هفته هدایت این تیم را برعهده گرفت. او جانشین انگین فیرات شد که دقیقا مشخص نیست چرا با این تیم صنعتی به توافق نرسید.

مجید جلالی

صبای قم
این تیم فصل گذشته توانست با حضور عبدالصمد مرفاوی خودش را از منطقه سقوط نجات دهد و در لیگ برتر ماندنی شود. با این‌حال وضعیت فصل بعدش مشخص نیست. این تیم درگیر وضعیت مدیرعامل باشگاه است و آن طور که اعلام شده گزینه اصلی‌شان برای فصل بعد هم خود مرفاوی است.
گسترش فولاد
گسترشی‌ها فصل گذشته با رسول خطیبی شروع کردند و در اواسط فصل با آوردن مهدی تارتار تلاش کردند تا وارد منطقه سقوط نشود. با نتایجی که تارتار فصل گذشته به دست آورد، این سرمربی فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.
راه‌آهن سورینت
این باشگاه هم وضعیت مشخصی برای فصل بعد ندارد. آنها به لحاظ مالکیت هم دچار مشکل هستند و احتمال دارد که امتیاز این تیم فروخته شود و مالک جدید نسبت به انتخاب سرمربی اقدام کند. با وضعیت فعلی بعید است منصور ابراهیم‌زاده سرمربی فصل گذشته‌ آنها تمایلی به ماندن در این تیم داشته باشد؛ هر چند که او با این باشگاه قرارداد دارد.
استقلال خوزستان
این تیم که فصل گذشته تنها با هدف بقا در لیگ برتر در مسابقات شرکت کرده بود، کار را با عبدالله ویسی ادامه می‌دهد. ویسی حتی لیست بازیکنان مازادش را هم به باشگاه داده است و این تیم با تغییراتی بزرگ فصل بعد را آغاز می‌کند.

ویسی

ذوب‌آهن
ذوب‌آهنی‌ها فصل گذشته را با لوکا بوناچیچ آغاز کردند و در ادامه مهدی تقوی و فیروز کریمی هدایت این تیم صنعتی را بر عهده گرفتند و در نهایت در لیگ برتر ماندنی شدند. با این همه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ترجیح داد به جای حفظ کریمی با گزینه‌های دیگری صحبت کند و در نهایت بعد از این که با ابراهیم‌زاده به توافق نرسید، یحیی گل‌محمدی را سرمربی تیمش اعلام کرد. به این ترتیب سرمربی فصل قبل نفت تهران سال آینده در این تیم اصفهانی خواهد بود.
نفت مسجدسلیمان
این تیم که این فصل نخستین تجربه لیگ برتری‌اش را جشن می‌گیرد، بعد از مذاکره با ویسی، مظلومی، مرفاوی و تقوی در نهایت به مظلوی و تقوی رسید؛ هر چند که شانس پرویز مظلومی برای گرفتن سمت سرمربیگری این تیم بیشتر است.

پرویز مظلومی

پدیده مشهد
تیم متمول استان خراسان رضوی در هفته گذشته علیرضا مرزبان را که سابقه دستیاری کرانچار را هم دارد، به عنوان سرمربی انتخاب کرد. او فصل گذشته دستیار اکبر میثاقیان بود و در صعود آنها در لیگ برتر حضور داشت. پدیده‌ای‌ها از میان فرهاد کاظمی، ابراهیم‌زاده، عزیزی، مرزبان و گل‌محمدی در نهایت مرزبان را انتخاب کردند.
پیکان
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید فرهاد کاظمی را فصل بعد روی نیمکت این تیم ببینیم. او با هدایت پیکان به لیگ برتر شانس بالایی برای حضور روی نیمکت سال بعد این تیم را دارد.

در جدول زیر وضعیت تیم‌های لیگ برتری مشخص است:


تیمسرمربی قطعیسرمربی احتمالیگزینه‌های موجود
1فولاد....................فرکی
2پرسپولیسعلی دایی....................
3نفت تهران....................هاشمیان، افاضلی، ابراهیم زاده و منصوریان
4سپاهانکرانچار....................
5استقلال..........قلعه‌نوییقلعه‌نویی و منصوریان
6تراکتورسازی....................اسکوچیچ، برانکو، بوناچیچ، فرکی و خطیبی
7ملوانایراندوست....................
8سایپاجلالی....................
9صبای قم..........مرفاویمرفاوی
10گسترش فولادتارتار....................
11راه آهن..............................
12استقلال خوزستانویسی....................
13ذوب آهنگل‌محمدی....................
14نفت مسجد سلیمان..........مظلومیتقوی، مظلومی
15پدیده مشهدمرزبان....................
16پیکان..........کاظمی..........
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ليگ قهرمانان آسيا

ليگ قهرمانان آسيا

کد خبر : 1102379 زمان ارسال : چهارشنبه 1393/02/24 21:28

ليگ قهرمانان آسيا
آخرين نماينده ايران هم حذف شد


شاگردان فرکي با تساوي برابر السد از دور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شدند.

دو تيم فولاد خوزستان و السد از ساعت 19:30 امروز در اهواز به مصاف هم رفتند تا ديدار برگشت خود در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را برگزار کنند.

اين ديدار در با نتيجه 2 بر 2 پايان يافت تا السد به لطف گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کند. نجيب بلحاج(16) و خلفان ابراهيم(29) گل‌هاي السد را به ثمر رساندند و لوسيانو پريرا (77 - پنالتي و86) گل‌هاي فولاد را زد.

نيمه اول:

دو تيم بازي را با احتياط آغاز کردند و هر دو سعي مي‌کردند به آرامي به دروازه حريف نزديک شوند.

درحالي که که تيم فولاد روي دروازه السد هجوم برده بود نجيب بلحاج در دقيقه 16 توانست از موقعيت استفاده کند و روي ضد حمله تيمش را به پيش بيندازد. او در شرايطي که مدافعان فولاد را پشت سر خودش مي‌ديد از فاصله حدود 20 متري توپ را به گوشه دروازه سوشا مکاني زد تا تيمش يک بر صفر پيش بيفتد.

در ادامه اين سفيدپوشان السد بودند که بيشتر به سمت دروازه فولاد حمله مي‌کردند و رائول زمينه‌ساز بيشتر موقعيت‌هاي اين تيم بود.

در دقيقه 23 فولاد صاحب يک ضربه ايستگاهي پشت محوطه جريمه السد شد اما عبدالله کرمي و ساير بازيکنان فولاد نتوانستند از ارسال بختيار رحماني استفاده کنند.

فشارهايي که السدي‌ها روي دروازه فولاد آوردند باز هم نتيجه داد و در دقيقه 29 اين خلفان ابراهيم بود که براي دومين بار دروازه سوشا مکاني را باز کرد. جالب اينکه اين بار هم مانند گل اول توپ به کنج سمت چپ دروازه فولاد رفت با اين تفاوت که مکاني روي توپ اثر گذاشت اما تير دروازه با او ياري نکرد.

پريرا در دقيقه 36 روي دروازه السد صاحب موقعيت شد اما توپ او به کرنر رفت. کرنري که نتيجه‌اش يک پرتاب اوت براي السد قطر بود.

پنج دقيقه بعد باز هم السدي‌ها همان نقطه هميشگي دروازه مکاني را نشانه رفتند اما اين بار دروازه‌بان فولاد تسليم نشد و توپ را به کرنر فرستاد. حلفان ابراهيم اين توپ را ارسال کرد اما مستقيم در دستان سوشا مکاني قرار گرفت.

لوسيانو پريرا در دقيقه 44 بازي باز هم در محوطه جريمه السد خطرناک ظاهر شد و در حالي‌که نزديک بود با دروازه‌بان السد تک به تک شود مدافعي از پشت سر رسيد و توپ او را به کرنر فرستاد. او در وقت‌هاي تلف شده هم فرصت خوبي را از دست داد.

نيمه دوم:

نيمه دوم اين ديدار را فولاد با جديت بيشتري آغاز کرد و شاگردان فرکي که ديگري چيزي براي از دست دادن نداشتند تلاش مي‌کردند تا راه دروازه السد را پيدا کنند.

در دقيقه 54 بختيار رحماني، کاپيتان فولاد يکه به سمت دروازه السد رفت و با يک شوت از ميانه‌هاي ميدان موقعيت خطرناکي را ايجاد کرد. اين موقعتي انگار باعث شد تا السدي‌ها هم به خودشان بيايند و در برگشت در حالي‌که سوشا مکاني از دروازه بيرون آمده بود و بيرون از محوطه حضور داشت نزديک بود که السدي‌ها سومين گل را بزنند اما فولادي‌ها به آب و آتش زدند و نگذاشتند چنين اتفاقي رخ دهد و اميدهايشان کم رنگ‌تر شود.

در اين دقايق بازي سرعت بيشتري به خود گرفت و شاگردان فرکي باز هم به دنبال راهي براي رسيدن به دروازه السد بودند.

در دقيقه 62 السدي‌ها اين بار توسط حسن الهايدوس از سد مدافعان فولاد گذشتند اما باز هم واکنش سوشا مکاني مانع به ثمر رسيدن گل ديگري شد.

در برگشت اسماعيل شريفات با يک شوت دروازه السد را تهديد کرد اما توپ دفع شد و سروش رفيعي شانس خود را امتحان کرد اما توپ او از کنار دروازه السد به بيرون رفت. در اين دقايق السدي‌ها همه در زمين خود بودند و چشمشان به ضد حمله‌ها دوخته شده بود.

در دقيقه 64 پريرا يکبار ديگر با چرخشي به سمت دروازه السد اقدام به شوت زني کرد اما باز هم توپ او بي ثمر بود و از بالاي دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 68 سروش رفيعي از سمت راست دروازه السد حرکت کرد و از ميان دفاع چند لايه السد توپ را به سمت دروازه اين تيم نشانه گرفت اما باز هم دروازه‌بان السد اين موقعي را دفع کرد و در ادامه اسماعيل شريفات تلاش کرد با شوت خود قفل دروازه را باز کند. تلاشي بي ثمر.

دقيقه 75 بازي همان لحظه‌اي بود که بالاخره تلاش‌هاي سروش رفيعي نتيجه داد و او توانست در محوطه جريمه السد پنالتي بگيرد. عبدالکريم حسن راهي جز خطا براي توقف مهاجم فولاد پيدا نکرد و در نهايت با دادن يک ضربه پنالتي و اخراج شدن از زمين سعي کرد تا از گل خوردن تيمش جلوگيري کند.

در دقيقه 77 لوسيانو پريرا توانست زحمت رفيعي را به نتيجه برساند و ضربه پنالتي را وارد دروازه فولاد کرد.

رسيدن به دو گل مقابل تيمي 10 نفره، چيزي بود که باعث شد تا فولادي‌ها 15 دقيقه باقي‌مانده را با اميد دو چندان ادامه دهند.

لوسيانو پريرا در دقيقه 86 بازي باز هم به داد فولاد رسيد. او با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه السد فرستاد تا بازي 2 بر 2 مساوي شود و فولاد تنها به يک گل ديگر براي صعود نياز داشته باشد.

در دقيقه 90+2 شانس به قطري‌ها رو کرد و دو ضربه پياپي فولادي‌ها بي ثمر ماند. اولين توپ به تير خورد و دومي به بيرون رفت هر چند که داور در اين صحنه اعتقادي به کرنر نداشت.

ديدار رفت دو تيم در قطر با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود و در نهايت اين السد قطر بود که با تساوي 2 بر 2 به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

با توجه به اينکه سه نماينده ديگر ايران در دور مقدماتي حذف شدند با شکست فولاد فوتبال يکي از نمايندگان آسيا در جام جهاني برزيل، جايي در ادامه ليگ قهرمانان آسيا نخواهد داشت.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سقف بودجه براي باشگاه‌ها

سقف بودجه براي باشگاه‌ها

کد خبر : 1102441 زمان ارسال : پنج شنبه 1393/02/25 15:37

سقف بودجه براي باشگاه‌ها
تيم‌هاي ليگ‌برتري 15ميليارد، آسيايي‌ها 18ميليارد

سازمان ليگ فوتبال ايران سقف بودجه باشگاه‌هاي ليگ برتري و آسيايي را ابلاغ کرد.

سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به شانزده باشگاه ليگ برتري فوتبال ايران قانون سقف بودجه اين باشگاه‌ها براي فعاليت در ليگ را تعيين کرد.

به نقل از ايسنا، پيش از اين مسئولان سازمان ليگ، فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنايع جلساتي را درباره تعيين سقف بودجه باشگاه‌ها براي فعاليت در مسابقات فوتبال ليگ برتر برگزار کردند که چهارشنبه تصميم گيري نهايي در اين باره انجام شد و پس از آن هم سازمان ليگ (پنجشنبه) امروز با ارسال نامه‌ به شانزده باشگاه ليگ برتري تصميم‌هاي مصوب شده را به آنها ابلاغ کرد.

گفته مي‌شود سقف بودجه باشگاه‌ها براي ليگ برتر پانزده ميليارد تومان است که اين مبلغ فقط مي‌تواند صرف عقد قراردادها، ‌هزينه اسکان، اجاره هتل و سفرهاي درون کشوري شود.

بنابر قانون جديد اعلام شده از سوي سازمان ليگ باشگاه‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا نماينده دارند مي‌توانند 20 درصد افزايش بودجه داشته باشند، بنابراين رقم سقف بودجه آنها به حدود 18 ميليارد تومان مي‌رسد.

از طرفي باشگاه‌ها براي خدمات فوتبال پايه و توسعه و فعاليت آکادمي‌هاي‌شان سقف بودجه آزاد دارند.

پيش از اين سازمان ليگ از تمامي باشگاه‌ها درخواست کرده بود که بودجه اين فصل‌شان براي ليگ برتر را اعلام کنند که گفته مي‌شود باشگاه‌هاي سپاهان، استقلال و پرسپوليس مبلغي فراتر از بودجه مصوبه شده فعلي را اعلام کرده‌اند که بنابراين بايد کاهش بودجه داشته باشند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع پرسپولیس در یک قدمی الاهلی قطر

مدافع پرسپولیس در یک قدمی الاهلی قطر

الکأس نوشت: مقامات باشگاه الاهلی به صورت جدی با جلال حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شدند.

منابع آگاه اعلام کردند که مذاکرات بین این باشگاه و مدافع ایرانی وارد مراحل پیشرفته شده و قرار است تا روزهای آینده مسائل باقی مانده برای قرارداد حل شود.

این بازیکن 32 ساله پس از جواد نکونام با 80 بازی ملی دومین بازیکن باتجریه تیم ملی فوتبال ایران است.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکره استقلال با بازیکنان ملی‌پوش

مذاکره استقلال با بازیکنان ملی‌پوش

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند، مذاکره با بازیکنان ملی‌پوش استقلال را از شنبه هفته آینده آغاز کنند.

امیر حسین صادقی، هاشم بیگ زاده، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان 4 ملی‌پوش استقلال در جام جهانی 2014 برزیل بودند. گفته می‌شود صادقی و بیگ زاده با مسئولان استقلال برای فصل آینده به توافق رسیده‌اند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکلیف پرسپولیس مشخص شد

تکلیف پرسپولیس مشخص شد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از اردبیل برنامه تمرینی خود را تا روز جمعه هفته آینده به بازیکنان ابلاغ کرد.

از همین رو قرمزپوشان در هفته جاری به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه روزانه دو جلسه تمرین می‌کنند و روز جمعه نیز تعطیل هستند سپس خود را برای برگزاری یک اردوی خارج از کشور آماده می‌کنند.

این در شرایطی است که پرسپولیسی‌ها در اواسط هفته جاری در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال پدیده خواهند رفت.

همچنین با توجه به برنامه دایی پرسپولیسی‌ها نامه‌ای را به شورای برون‌مرزی وزارت ورزش زدند و خواستار گرفتن مجوز برای تشکیل اردو در خارج از کشور شدند اما با توجه به اینکه شورای برون‌مرزی با این اردوها مخالفتی نمی‌کند قرمزپوشان برنامه‌ریزی خود را انجام دادند و به احتمال فراوان با کنسلی اردوی ایتالیا به دلیل هزینه‌های زیاد، احتمالا به ترکیه خواهند رفت تا اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه خود را دنبال کنند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکره پرسپولیس با سه بازیکن برزیلی

مذاکره پرسپولیس با سه بازیکن برزیلی

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقال بازیکنان داخلی نتوانست آنطور که باید و شاید موفق عمل کند. به همین دلیل مسئولان این باشگاه به فکر مذاکره با بازیکنان خارجی و رفع نیازهای فنی خود با خرید این بازیکنان افتادند.

در تازه‌ترین مذاکرات صورت گرفته، یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با دو هافبک وسط و یک مدافع برزیلی مذاکره کرده و قرار است فیلم بازی‌های این بازیکنان را در اختیار علی دایی قرار دهد. در صورت تایید سرمربی پرسپولیس، این بازیکنان به ایران آمده و در تمرینات شرکت خواهند کرد.

این در حالی است که هنوز وضعیت ملی پوشان پرسپولیس هم برای تمدید قراردادشان مشخص نیست و احتمال جدایی چند بازیکن ملی پوش از جمع سرخپوشان وجود دارد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکره باشگاه سپاهان با نکونام

مذاکره باشگاه سپاهان با نکونام

مهرزاد خلیلیان پس از نشست مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش در خصوص سقف بودجه باشگاه سپاهان اظهار داشت: سقف بودجه از 15 تا 18 میلیارد تعیین شده اما مسئله‌ای وجود دارد که باید اعلام کنیم و توضیحات مفصل‌تری دارد. مثلا بازیکنی که فصل پیش با ما قرارداد داشته و بالای یک میلیارد قراردادش بوده چطور در حالی که بدهی دارد، می‌تواند امسال قرارداد امضا کند و آن پول چگونه حساب خواهد شد. به هر حال راهکارهایی وجود دارد که در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا با جواد نکونام مذاکره کرده‌اند، گفت: ما مذاکره‌ای در حد سلام و علیک داشته‌ایم. این بازیکن کاپیتان تیم ملی است و مشخص است که هر باشگاهی به دنبال اوست. ما هم شرایطی در نظر گرفته‌ایم اما تا حالا مسئله‌ای مشخص نشده است.

وی در مورد وضعیت احسان حاج صفی و اینکه اگر این بازیکن از تیم‌های خارجی پیشنهاد داشته باشد باشگاه سپاهان چه واکنشی نشان می‌دهد، گفت: به نظرم حاج‌صفی بهترین بازیکن جام جهانی بود و حتی معتقدم اگر در جام جهانی در بازی مقابل آرژانتین او تعویض نمی‌شد مسی نمی‌توانست آن گل را به ثمر برساند. او بازیکنی در سطح ملی است البته باشگاه با او تعامل دارد البته او هم قطعا با ما تعامل می‌کند تاکنون که پیشنهادی نیامده و اگر پیشنهادی بیاید مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی در مورد سفر نویدکیا به آلمان تصریح کرد: نویدکیا پس‌فردا ویزا می‌گیرد و به این کشور سفر خواهد کرد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تبریک بازیکنان به امیر قعله‌نویی

تبریک بازیکنان به امیر قعله‌نویی

تمرین هوازی تیم فوتبال استقلال صبح امروز از ساعت 11 در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب با حضور تمامی بازیکنان به جز امید ابراهیمی آغاز شد.این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می خوانید:

*مهدی کریمیان بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خود را به کادر فنی معرفی کرد و اولین تمرینش را انجام داد. کریمیان لباس استقلال را نداشت و همین موضوع باعث شد تا قلعه‌نویی با مدد جباری تدارکات‌چی استقلال تماس بگیرد و درباره لباس تمرین مهدی کریمیان با او صحبت کند. هنگامی که میرشاد ماجدی به تمرین آبی‌پوشان اضافه شد، لباس کریمیان را دراختیار او قرار داد.

* هنگامی که بازیکنان در تمرین استقلال حاضر می‌شدند، به امیر قلعه‌نویی بابت عروسی دخترش تبریک می‌گفتند.

* حنیف عمران‌زاده هنگامی که در تمرین استقلال حاضر شد به علت کشیدن دندان عقلش نمی‌توانست تمرین کند و ستار همدانی به شوخی به او گفت مگر تو عقل هم داری؟! همچنین عمران‌زاده نسبت به موانعی که برای دویدن بازیکنان چیده شده بود به حاج قاسم بدنساز استقلال معترض بود و می‌گفت که این شرایط دشوار است. او خطاب به حاج قاسم گفت ما با مولایی هم کار کردیم و اینگونه تمرینات نداشتیم. همدانی در واکنش به این صحبت‌های عمران‌زاده گفت ما تمرینات سخت‌تری دنبال می‌کردیم، مدافع استقلال در جواب گفت زمان شما با ما فرق می‌کرد (با خنده).

* آرش برهانی آخرین بازیکنی بود که به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

* محمد قاضی به علت اینکه معطل جای پارک برای ماشینش شده بود کمی دیرتر در تمرین حاضر شد.

* هنگامی که آرش برهانی در تمرین حاضر شد با خود آب‌میوه آورده بود که حنیف عمران‌زاده خطاب به او گفت مادرش برای او تغذیه گذاشته است (با خنده).

*طبق برنامه بازیکنان زیر نظر حاج قاسم برنامه‌های هوازی را دنبال کردند که امیر قلعه‌نویی در گوشه ای مشغول تماشای تمرینات بود.

*بازیکنان تیم استقلال در خصوص اینکه آیا شب گذشته کی‌روش به تهران برگشته و یا اینکه به ایران نیامده از هم سوال می‌پرسیدند. تعدادی از بازیکنان استقلال هم می‌پرسیدند آیا قرار است قرارداد او تمدید شود یا خیر.

*تمرین نوبت عصر استقلال از ساعت 18:30 در کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد شد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع پرسپولیس به لیگ قطر می‌رود

مدافع پرسپولیس به لیگ قطر می‌رود

جاسم عبدالله در خصوص خبر سایت الکاس قطر مبنی بر احتمال پیوستن سید جلال حسینی به تیم الاهلی قطر گفت: درست است ما به دنبال مدافع تیم ملی ایران بودیم و توانستیم با حسینی برای حضور در الاهلی قرارداد ببندیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توانم در مورد مدت زمان و مبلغ قرارداد حسینی صحبتی را انجام دهم، در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری از ایران مد نظر این باشگاه هست یا خیر، گفت: با وجود جباری و حسینی و یک بازیکن خارجی دیگر سهمیه بازیکن خارجی ما پر شده و ما دیگر نمی‌توانیم بازیکن خارجی به خدمت بگیریم.

مدیر ورزشی الاهلی در مورد وضعیت مجتبی جباری، گفت: مشکل مصدومیت جباری به طور کامل برطرف شده و این بازیکن در سلامت کامل به سر می‌برد و کوچکترین مشکلی برای همراهی الاهلی ندارد و با آغاز تمرینات پیش‌فرض می‌تواند در اردوها حاضر شود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
نامه خداحافظی نیلسون از پرسپولیسی‌ها

نامه خداحافظی نیلسون از پرسپولیسی‌ها

نیلسون کوریا پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره تصمیم گرفت که دیگر به ایران نیاید و این موضوع را رسما از طریق مدیر برنامه‌هایش به باشگاه اعلام کرد. از همین رو نیلسون پس از اینکه نیامدنش به ایران قطعی شد، نامه‌ای را از طریق مدیر برنامه‌هایش خطاب به هواداران در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که به شرح زیر است:

«خداحافظی همیشه برای همه سخت است چه برسد به موقعی که باید با عزیزترین کسان و دوستانت که سال‌های شیرین و خاطره‌انگیزی را با آنها داشتید خداحافظی کنید.

روی سخنم با هواداران فهیم پرسپولیس و دوستانم در این باشگاه است که من را تحمل کردند و به من همیشه و همه جوره لطف داشتند. دوست دارم همه این عزیزان و هواداران خونگرم پرسپولیس که در دنیا بی‌نظیرند بدانند به هیچ چیز جز پرسپولیس و تیم محبوبم و هوادارانش فکر نکردم و در این مدت هرچه در توان داشتم گذاشتم و هرگز کم نگذاشتم. در این بین‌مسائل ریز و درشتی که برایم پیش آمد به هیچ مسئله و موضوعی جز خوبی و محبت هواداران پرسپولیس که بسیار بی‌دریغ و پاک بود، فکر نکردم و به همین دلیل از مردمان وطن دومم یعنی ایران که در طول مدت حضورم در این کشور به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. من هیچ چیزی جز خوبی از این مردم ندیدم و دوست دارم این را همه بدانند که تا آخر عمرم از این خاطرات خوب یاد می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم.

نیلسون در ادامه نامه‌اش تاکید کرد: مطمئن باشید همیشه سعی خواهم کرد تصویرگر خوبی برای تبلیغ وطن دومم و فرهنگ مردمانش در کشورم باشم. متاسفانه مشکلات شخصی باعث شد که نتوانم برای سومین سال متوالی در کنار تیم محبوب و مربی با ارزش و برادر بزرگم یعنی علی دایی حضور داشته باشم و موفقیت بیشتری را به دست آورم ولی از امروز مانند یک هوادار از پرسپولیس بزرگ در هر کجای این کره خاکی باشم، طرفداری می‌کنم. باید از همه مدیران دو سال گذشته و تمام مربیانی که با آنها کار کردم تشکر کنم و از آنها بابت تک تک چیزهای جدیدی که به من آموختند سپاسگزار باشم. همچنین تشکر ویژه از دوستم یعنی بیات دارم که با تمام وجود برای من در موفقیتم در پرسپولیس مثل یک دوست کنارم بود و کارهای شخصی و غیر شخصی‌ام را پیگیری می‌کرد.

به امید روز دیدار

همیشه به یاد شما ایرانی‌ها و هواداران پرسپولیس هستم. شما تا ابد در قلب من می‌مانید.

نیلسون کوریا جونیور

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمید استیلی سرمربی راه‌آهن شد

حمید استیلی سرمربی راه‌آهن شد

پس از این که فروش باشگاه راه‌آهن به مالک جدید انجام گرفت و مراحل نهایی خود را طی کرد، حمید استیلی سکان هدایت این تیم را به مدت یک سال در اختیار گرفت. علی لطیفی کمک استیلی در فصل آینده خواهد بود.
همچنین صادق رئیسی‌کیا، کماکان به عنوان مدیرعامل در راه‌آهن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حمید استیلی و علی لطیفی پس از قطعی شدن این موضوع امروز در اولین تمرین تیم فوتبال راه‌آهن حضور یافتند و از سوی رئیسی‌کیا به بازیکنان تیم معرفی شدند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشارزاده : فروزان بازار گرمی می‌کند

افشارزاده : فروزان بازار گرمی می‌کند

محسن فروزان که به تازگی قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کرده است این طور که مشخص است در یک قدمی حضور در استقلال قرار دارد.

در این زمینه وقتی از بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص سوال پرسیده شد که فروزان در مصاحبه ای گفته در حال رفتن به استقلال است، وی پاسخ داد: اگر خودش این صحبت را مطرح کرده حتما درست گفته است.

افشارزاده در این خصوص که شاید او به دنبال بازار گرمی است، گفت: فروزان اهل بازارگرمی است.

وی همچنین در مورد اینکه تکلیف دروازه بان برزیلی چه می شود، عنوان کرد: یک تیم نیاز به دو دروازه بان خوب دارد و این بازیکن را هم جذب می کنیم.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداحافظی دروازه‌بان سرخابی‌ها در آمریکا

خداحافظی دروازه‌بان سرخابی‌ها در آمریکا

محمد محمدی که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد و سال گذشته به تیم اورنج کانتی بلوز آمریکا که سرمربیگری آن را داریوش یزدانی بر عهده داشت، پیوسته بود، در سن 37 سالگی مقابل تیم آریزونا یونایتد که با برتری 3 بر 2 تیمش همراه بود با مستطیل سبز خداحافظی کرد و کفش هایش را آویخت.



 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرط پولادی برای ماندن در پرسپولیس

شرط پولادی برای ماندن در پرسپولیس

مهرداد پولادی یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون تومان بابت قرارداد فصل پیش خود از این باشگاه طلبکار است!

بعد از درخشش پولادی در جام جهانی، حالا علی دایی تمایل زیادی دارد که این بازیکن را در تیمش حفظ کند و این در شرایطی است که پولادی قبل از رفتن به برزیل با کم‌محلی مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شد. هم‌اکنون پولادی از طریق مدیربرنامه‌هایش به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده فقط در صورت تسویه‌حساب کامل در این تیم خواهد ماند در غیر این صورت قانوناً قرارداد فصل آینده‌اش با پرسپولیس اعتباری نخواهد داشت. مشکل اینجاست که رحیمی فعلاً پولی در حساب باشگاه پرسپولیس ندارد که با پولادی تسویه‌حساب کند و قصد دارد او را مجاب کند با دریافت 30 درصد مطالباتش، فعلاً کوتاه بیاید!

 

Similar threads

بالا