معرفی Xperia™ Z2، Xperia™ Z2 Tablet، Xperia™ M2 و نخستین وسیلۀ جانبی مبتنی بر تجربۀ کاربری SmartWear در ایران

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
سونی موبایل در مراسمی با حضور روزنامه‌نگاران، قابلیت‌های تازه‌ترین محصولات معرفی شدۀ خود در کنگرۀ جهانی موبایل در بارسلونا را به نمایش گذاشته و کارگاه آموزشی معرفی این محصولات را برای روزنامه‌نگاران در ایران برگزار کرد. مدیر بازرگانی Sony Mobile Communications AB خاورمیانه و آفریقا، گفت: « دو عضو جدید افزوده شده به سری محصولات Z یعنی Xperia™ Z2 و Xperia™ Z2 Tablet، با تلفیق فناوری و محتوای سونی تعریف جدیدی را برای محصولات ممتاز ارائه کرده و استانداردهای جدیدی را برای بازار تلفن هوشمند و تبلت وضع می‌کنند. علاوه بر این سونی موبایل با Xperia M2 مشخصات و عملکردی برجسته و عالی را که تنها می‌توان در تلفن‌های هوشمند ممتاز یافت، به مخاطبینی جدید در ردۀ قیمتی متوسط، ارائه می‌کند.»
Xperia Z2 Xperia Z2 پرچم‌دار Sony و جدیدترین عضو افزوده شده به سری Z است. این تلفن هوشمند فناوری‌های دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری، صفحۀ نمایش TRILUMINOS™‏ برای موبایل با Live Colour LED، نخستین فناوری حذف نویز دیجیتالی در یک تلفن هوشمند و طراحی OmniBalance را با همدیگر ترکیب می‌کند. حالت جدید و ارتقاء یافتۀ ویدیو خاطرات را با جزئیات فوق‌العادۀ رزولوشن 4K ثبت و نگهداری کرده و لرزش‎‌گیر SteadyShot™‎ از اینکه تصاویر گرفته شده حتی در هنگام راه‌ رفتن هم صاف و بدون لرزش خواهند ماند، اطمینان حاصل می‌کند.
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
سونی موبایل همچنین Xperia Z2 Tablet را معرفی کرد. Xperia Z2 Tablet که در بسیاری از ویژگی‌های مشابه با Xperia Z2 مشترک بوده و مجهز به صفحۀ نمایش TRILUMINOS™‏ برای موبایل با Live Colour LED و فناوری حذف نویز دیجیتالی[SUP]۲[/SUP] برای ارائۀ نهایت تجربه‌های مشاهده و گوش دادن است. این تبلت در زمان عرضه به منظور ارتقاء تجربۀ فیلم و بازی، با تعدادی از لوازم جانبی از جمله پایه بلندگوی ®‏‎Bluetooth به همراه پد شارژر مغناطیسی مدل BSC10 و کنترل از راه دور با عملکرد گوشی ®‏‎Bluetooth مدل BRH10 پشتیبانی می‌شود.

 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
Xperia M2 که تأکیدی بر تعهد سونی به آوردن بهترین‌های فناوری تلفن‌های هوشمند برای طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان است. طراحی OmniBalance، دوربین ۸ مگاپیکسلی دارای Exmor RS™‎ برای موبایل، عملکرد خوب پردازشگر، سرعت 4G و یک باتری با مدت کارکرد طولانی در این تلفن هوشمند ردۀ متوسط، امکانات تلفن‌های هوشمند رده بالا را با قیمتی مقرون‌ به صرفه ارائه می‌کند. تجربۀ کاربری SmartWear-‏ SmartBand SWR10 و برنامۀ جدید Lifelog SmartBand SWR10 که نخستین بار در CES معرفی شد، نخستین محصول مبتنی بر تجربۀ کاربری SmartWear است. این تجربۀ کاربری جدید بر سه ستون استوار شده است: «ثبت رویدادهای زندگی با Lifelog»، «فناوری پوشیدنی هوشمند» و «ابزارهای Life». SmartWear تجربه‌های جدید را به کاربران ارائه می‌کند که به چیزی فراتر از ردیابی سلامت و تناسب اندام می‌پردازد. برنامۀ جدید و نوآورانۀ Lifelogسونی موبایل به محصولات مبتنی بر تجربۀ کاربری SmartWear متصل می‌شود. این برنامۀ مبتنی بر Android به همراه SmartBand به شما اجازه می‌دهد بدون زحمت، زندگی و سرگرمی‌ها مانند مکان‌های بازدید شده، موسیقی شنیده شده، بازی‌های انجام شده و کتاب‌های خوانده شده را ثبت کنید و آنها را به زیبایی در یک رابط کاربری دیداری نمایش می‌دهد. می‌توانید ببینید که چقدر فعال بوده‌اید، به چه جاهایی رفته‌اید، چه عکس‌هایی گرفته‌اید و ... همۀ این محصولات از اردیبشت ماه ۱۳۹۳ و با گارانتی رسمی شرکت آرمان همراه آرین در بازار ایران عرضه خواهد شد.
 
بالا