خیلی خوبه که به فکر زمانبندی هستی. به هر حال مطمعن باش که اگه طبق برنامه هم پیش نری مطمعن باش که تو رو به هدفت نزدیک تر میکنه ولی خیلی کار مشکلیه.
اولین مشکلش اینه که باید تمام کارایی که باید تا روز آخر کار انجام بدی بدونی که البته این غیر ممکنه ولی با لیست کردن کارا خیلیاشون به ذهنت میرسه و اونایی که نرسید هم در طول پروژه قابل اضافه کردنه.
دومین کاری که باید بکنی اینه که کاریی که پیشنیاز بقیه کارا هستن رو مشخص کنی. برای این کار میتونی از کتاب مدیریت و کنترل پروژه تالیف علی حاج شیر محمدی کمک بگیری که تو فوق لیسانس مدیریت ساخت هم خیلی دانشگاها تدریسش میکنن و خیلی ساده است.
سومین کار و سخت ترین کار مشخص کردن زمان انجام هر کدوم از این کار هاست که به قول شما با این وضعیت که تو کشور داریم نمیتونی خیلی دقیق باشی ولی با داشتن قرارداد با اشخاص نسبتا میتونی با این قضیه هم کنار بیای و مجبورشون کنی که تو زمانی که حدس زدی انجام بدن. که اگه انجام ندن هم باز بعدا در طول کار میتونی تغییرات رو در برنامت اعمال کنی
چهارمین کار و ساده ترین کار یاد گرفتن msp یا برنامه های مشابه است که شما از گام چهارم میخواین شروع کنی که البته اینم یه راه حله ولی من این کارو قبلا کردم و اگه کمکی خواستی خبرم کن.
حامد.