مراقبت مادر 104 ساله از دختر 87 ساله‌اش (+عکس)

shayan133

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگهداري فرزندان از والدينشان در سنين ميانسالي امري جديد نيست اما اين بار مادر 104 ساله آمريكايي مراقبت از فرزند بيمارش را بر عهده گرفت.به گزارش ايسنا،‌ اين مادر 104 ساله با وجود كهولت سن همچنان مراقبت از دختر 87...
نگهداري فرزندان از والدينشان در سنين ميانسالي امري جديد نيست اما اين بار مادر 104 ساله آمريكايي مراقبت از فرزند بيمارش را بر عهده گرفت.

به گزارش ايسنا،‌ اين مادر 104 ساله با وجود كهولت سن همچنان مراقبت از دختر 87 ساله‌اش را كه به زوال عقلي و آلزايمر مبتلاست، برعهده دارد.اين مادر و دختر در تمام مدت زندگي‌شان از هم دور نبوده‌اند حتي زماني كه «گارسيا» ازدواج كرد، در خانه‌اي نزديك به ساختمان سكونت مادرش اقامت كرد.

برادر 60 ساله «گارسيا» گفت: خواهر و مادرم تقريبا تمام زندگي‌شان را با هم بودند و اكنون نيز همه كارهايشان را با هم انجام مي‌دهند.

اين مادر 104 ساله براي فعال نگهداشتن ذهن دخترش مجبور است به طور مداوم با او صحبت كند و در مورد مسائل مختلف از او سوال بپرسد زيرا اين بهترين شيوه براي جلوگيري از پيشرفت اين بيماري است.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، «روساريو» با وجود سن بالايش ظاهري جوان و سرحال دارد و براي ديدن و شنيدن نيازي به سمعك و عينك ندارد.
 

Similar threads

بالا