متولد چه ماهی هستید ؟ 2 (برای بهمن و اسفند)

متولد چه ماهی هستید ؟ 2 (برای بهمن و اسفند)

  • بهمن

    رای: 56 60.2%
  • اسفند

    رای: 37 39.8%

  • مجموع رای دهندگان
    93

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه مرد اسفند

ادامه مرد اسفند

حال به یک مطلب دیگر میرسیم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولداسفند است. این هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی‌نظیر است. عشق و احساسات جزیی از وجود این مرد است، تا جایی که میخواهم بگویم بدون آن زندگیبرایش نه تنها مفهوم خود را از دست میدهد، بلکه واقعاً غیر ممکن میگردد. روزی کهخورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع میکند، دنیا شاهد تولد یک نقاش بی‌نظیر،یک شاعر بی‌همتا و بالاخره یک هنرمند عالیقدر میگردد.
تا اینجا با صراحت تمام راجع به متولین اسفندی حرف زدیم که نمیتواننداز موفقیتهای مناسب زدگی خود بهره برداری کنند و بیشتر عمر خود را در رویاهای طلاییخویش بسر میبرند اما حالا به ذکر خصوصیات اقلیمی میپردازیم که درست برعکس گروه اولاز هر موقعیتی حداکثر استفاده را می‌برند، چنین مردی بدون شک و شبهه، بهترین صیدیاست که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک "انیشتن" و یا یک "چرچیل" بشود. بله، یک چنین مردی از آن مقوله مردانی است که زنهرگز امکان پیدا نمیکند توقع بیشتری از او دشاته باشد، و یک چنین حالتی برای هر زنیایده‌آل محسوب میگردد.
نکته مهم این است که متولد اسفند برخلاف جریان آب شنا میکند، در هرمتر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت نثار پای همسر و فرزندان خودمینماید.
مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی‌نشیند او تا زمانیکهشخصاً به کنه مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمیکند و تازه در این حالت نیز اوحالت انتقاد نخواهد داشت خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهام بزند، و در مقابل بهمیزان وسیع اغماض و گذشت از خود نشان میدهد. کوشش او در درک دیگران جداً چشمگیراست.
دوستان او وسیعاً به وی اعتماد میکنند و هرگز این فکر در سر ایشانپیدا نمیشود که ممکن است از آنچه به وی ویگویند سو استفاده کند. عقاید و رفتاردیگران به قدری برای این شخص محترم است که تقریباً هیچ واقعه‌ای او را شوکهنمیسازد. اگر روزی پسر این مرد سراسیمه وارد دفتر کار او بشود و بگوید پدر من یکنفر را کشته‌ام، بدون آنکه از جای خود تکان بخورد، میگوید: خوب، جریان را کاملاًتعریف کن ببینم این قتل چگونه اتفاق افتاد. از نظر او، در آن لحظه بخصوص، پسرشاحتیاج به یک وکیل دعاوی درجه اول و مقدار زیادی کمک فکری دارد. حالا وقت عصبانیشدن و سرزنش کردن نیست.
یکی از معایب مرد متولد اسفند این است که گهگاه حرفی نسنجیده از زبانوی جاری میگردد و سخنی را که نباید بگوید میگوید، و بعداً پی میبرد که کار بیجاییکرده است. هیچ بعید نیست که این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی‌اش باشد. مردمتولد اسفند بدون اینکه در نظر بگیرد حرف او ممکن است از جانب شنونده سو تعبیربگردد و به مفهومی جز آنکه وی در نظر داشته است توجیه بشود. منظور خود را در غالباولین کلمات و جملاتی که به خاطرش میرسند بیان میکند.
اگر به هنگام تولد این شخص عطارد هم در برج حوت بوده باشد، آدم بسیارحراف و خوش صحبتی میشود و در غیر این صورت در سخن گفتن بسیار متین و موقر خواهد بودو سعی میکند که بکار کسی کار نداشته باشد، در حالیکه دوستان و آشنایاین مرتباًمسائل و مشکالت خود را با او درمیان میگذاند و از وی نظرخواهی میکنند. مراجعه به ویبیشتر به آن خاطر است که مرد متولد اسفند یک مستمع بی‌نظیر است و شما اندکی پس ازآنکه رو در روی او نشستید و شروع به صحبت کردید ناگهان متوجه میشوید که تمام آنچهرا که در دل داشته‌اید، از ناراحتی راجع به موخره و شوره سر گرفته تا امکان بیکارشدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را برای او بازگو کرده‌اید. مستمع خوببودن او را حمل بر این ننمایید که مایل به شنیدن درد دل دیگران است؛ درست برعکستنها چیزی که یک شوهر و یا یک دوست پسر متولد اسفند نمیخواهد از همسر یا دوست دخترخود بشنود درد دلهای اوست زیرا بدون شک از صبح تا غروب در محل کار خود به درد دلدها نفر گوش داده است و اینک مایل است که وقتی در جوار شما است راجع به موضوعاتدیگری با وی گفتگو شود. طبیعی است کسانی که دریچه‌های دل خود را به روی او بازمیکنند اصلاً نمیدانند که سخنان ایشان تا چه حد روی وی تاثیر میگذارد و تا چه حدممکن است موجب ناراحتی او بشود.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه مرد اسفند

ادامه مرد اسفند

مرد متولد اسفند مثل یک قطعه اسفنج و یا مثل یک گیرنده قوی است که هرچه را در اطرافش باشد جذب میکند و میگیرد بدون اینکه خوبی و بدی آنها تاثیری در میزان این جذب داشته باشد. با توجه به یک چنین خصوصیتی، جای تعجب نیست وقتی میبینیم که دوستان و آشنایان متولیدن اسفند ایشان را آدم‌هایی بسیار حساس میدانند.
مرد متولد اسفند هر چندگاه یکبار نیاز شدیدی به استراحت پیدا میکند این استراحت باد جسمانی و روانی باشد. حساسیت او در این دوره بقدری شدید که کوچکترین نسیمی ممکن است برای سلامتی‌اش طوفان‌زا باشد. اگر دیدید که میخواهد تنها باشد و یا برود سفر و هواخوری کاری به کار وی نداشته باشید نکته ایرا ه باید به شما تذکر بدهم این است که ضرب‌المثل معروف "دوری و دوستی" در مورد متولین برج اسفند پیش از متولیدن هر ماه دیگری صادق است، اگر خیلی خود را به او بچسبانید و لحظه‌ای وی را تنها نگذارید عشق او نسبت به شما ضایع میگردد. یادتان باشد که گاهی موجود بسیار لطیف و حساسی است که خیلی زود ممکن است صدمه ببیند. خجول بودن او بیشتر به خاطر آگاهی به محدودیتهای دردناکی است که دارد، محدودیتهایی که همیشه و همه جا آنها را احساس میکند. او سخت خواهان آن است که افراد مورد علاقه‌اش به خوش طینتی و خوش‌بینی او واقف باشند و این هشداری است از برای شما که هرگز نظریات او را نادیده نگیرید و به آنها به دیده شک و تردید نگاه کنید.
مرد متولد اسفند سرگرمی‌های عجیبی برای خود پیدا میکند او ممکن است به یوگاه، نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد، و دیرگ اموری از این قبیل علاقمند باشد و علت هم آن است که همانند متولدین آبان به کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقاً پرداختن به یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب است زیرا از یک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه میدارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی‌های غیر عملی او میگردد. کسی که تحت تاثیر سیاره نپتون است به ندرت عصبانی میشود و عصبانیت‌های او نیز چندان طولانی نیست، پس از آنکه آبها از آسیاب ریخت فقط در عرض چند لحظه دوباره همان آدم متین و آرام سابق میگردد و به عبارت دیگر تبدیل حالت او از عصبانیت به خونسردی تدریجی و بطئی نیست. بسیاری از مردان متولد این ماه از زمره کسانی هستند که ساعات بیکاری خود را در منزل پرسه میزنند و مرتباً از این اتاق به آن اتاق میروند، به زرزمین و انباری سر میزنند و خرت و پرت‌های قدیمی را زیر و رو میکنند، بی‌جهت ناراحت نشوید زیرا ولو آنکه آنچیزی را که جستجو میکند پیدا نکند منظورشان از اینکار سرگرمی است. مرد متولد اسفند، درست برعکس مرد متولد اردیبهشت هم ناگهان طوفانی نمیشود و زیمن و زمان را بهم نمیریزد.
فکر نمیکنید داشتن یک چنین مردی در منزل نعمت بزرگی است؟ گول زدن مرد اسفند کار ساده‌ای نیست چه او با کمک نیروی عجیبی که طبیعت در وی به ودیعه نهاده براحتی فکر دیگران را میخواند و به منظور پنهانی‌اش پی میبرید اما در مقابل خیلی به راحتی میتواند شما را گول بزند و به همین دلیل هم هست که به راحتی میتواند اسرار خود را از دیگران پنهان نگه دارد.
مرد متولد اسفند دروغگوی زبردستی هم هست، منظورم این است که اگر لازم باشد چنان دروغ میگوید که هرگز متوجه آن نمیشوید. گاهی نیز بودن دلیل حقیقت را کتمان میکند. برای خرید سیگار از منزل خارج میشود ولی به شما میگوید که میخواهد روزنامه بخرد. مشاهده این حالت در متولین خرداد و تیر دیده میشود، این افراد ظاهراً از مشاهده اینکه دیگران نمیتوانند از کار ایشان سر در بیاورند احساس رضایت خاطر میکنند.
از آنجا که ضررری از اینکار عاید کسی نمیشود بهتر است با آن مخالفتی نکنید و حتی میخواهم توصیه کنم که قدری هم با وی همراهی کنید.
حسادت یکی از احساساتی است که در این شخص خیلی دیده نمیشود و یا اگر هم واقعاً حسود باشد چنان با مهارت خود را کنترل میکند که اصلاً چیزی از ظاهر وی مشهود نمیگردد.
با وجود این یادتان باشد که او مردی است با تمام غرورها و خودخواهی‌ها و متوقع است که شما در یک حد معقول و متعارف پا از گلیم خود بیرون نگذارید، از سوی دیگر شما باید سخت مراقب حس حسادت خود نیز باشید چه او دوستان صمیمی فراونی اعم از زن یا مرد دارد که گاهی اوقات بدون توجه به شرایط زمان و مکان با ایشان خیلی گرم میگیرند. او اصولاً رفیق‌باز است و اگر شما بی‌جهت از خود عکس‌العمل‌های شدید نشان بدهید کار به جاهای باریک خواهد کشید. اینکه گفتم "بی‌جهت" بدان علت است که او واقعاً قصد خیانت به شما را ندارد و از گرم گرفتن با زنهای دیگر منظور خاصی را تعقیب نمیکند و در این میان زنان متولد فروردین و مرداد نظر او را بیش از دیگران به خود جلب مینمایند. مرد متولد اسفند عاشق زیبایی است و بی‌اراده به سی آن جذب میگردد.
وقتی دیدید که به لاک خود فرو رفته و به قول معروف کنج عزلت گزیده فوراً به سلمانی بروید، لباس رنگ زرد یا نارنجی باز بپوشید و بلیط یک فیلم یا تئاتر کمدی را بخرید و او را از عالم خلسه بیرون بکشید.
این شخص در مقابل پیشنهادات حساسیت زیادی از خود نشان میدهد و به این دلیل روابط او با اطرافیان بیشتر مبتنی بر رفتاری است که این افراد با او دارند یا به عبارت دیگر این اطرافیان وی هستند که تصمیم میگیرند تا چه حد با او روابط صمیمانه داشته باشند.
از نظر بچه‌ها، او یک پدر شاد شاد است زیرا بطور مرتب آها را به قایق‌سواری، شنا، دوچرخه‌سواری و دیگر کارهایی از این قبیل میبرد و اگر هوا بد باشد تمام روز تعطیل را پا به پای ایشان قایم موشک بازی میکند.
او با صبری شبیه به صبر ایوب به مسائل و مشکلات کودکان خود گوش میدهد و مایل است که آنها را افرادی رشنفکر و فهمیده بار بیاورد.
این نصیحت‌ها و سفارشها را در مورد مرد متولد اسفند بگوش بسپارید.
هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید، افکارش را واهی و پوچ نخوانید. بجان او نق نزنید و از کارهای او بطور جدی و اتهام‌آور انتقاد نکنید. از اینکه گاهی کند است و علاقه‌ای به جوشش و پیشقدم شدن در کارها ندارد دلخور نشوید و اورا ملامت نکنید. این خونسردی و بی‌اعتنایی جزو طبیعت اوست.
شما برای به حرکت درآوردن او پیشقدم شوید. از نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن است که دائماً او را نسبت به عشق و علاقه خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دوستش دارید. ضمناً فراموش نکنید که تخیلات و اندیشه‌های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن و عملی شدن نزدیک‌تر شوند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
زن اسفند

جذابیت جز جدا نشده‌ای از وجود دختری است که در ماه اسفند متولد شده است و پی‌بردن به آن هم نیازی به خواندن کتب و مقالات ستاره‌شناسی ندارد، اما آنچه که در بدو امر نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد ظرافت و حالت زنانه غیرقابل انکار اوست. روزی در یک کتاب قدیمی جلمه جالبی در مورد زن متولد اسفند خواندم که اگرچه فاقد لطف ادبی است اما به طرز جالبی بازگو کننده حالت او میباشد. در این کتاب نوشته بود: "زن متولد اسفند ظرف عسلی است که قدری فلفل داخل آن ریخته شده است" و من اینک باید اضافه کنم که با آزادی‌های فراوانی که زنها از زمان تالیف آن کتاب تا به امروز پیدا کرده‌اند برای زن متولد اسفند این امکان پیش از پیش فراهم شده است تا در زیر ظاهر بسیار جذاب خود گزندی تندتری از فلفل پیدا کند.
از سوی دیگر به جرات میتوانم ادعا کنم که زن متولد اسفند، به عنوان یک زن، از بسیار جهات زن بی‌نظیری است. او نه تنها کسی نیست که بخواهد بر مرد زندگی خود حکومت داشته باشد و چنین آرزویی حتی در اعماق قلب وی نیز وجود ندارد بلکه حاضر است با بردباری بی‌نظیری تمام خودخواهی‌های یک مرد را تحمل کند فقط به این شرط که بطور کامل مورد حمایت او قرار بیگرد. دختر متولد اسفند از سنین میانسالی به بعد با تمام وجود خویش خواهان آن میگردد که سر ظریف خویش را روی شانه‌های پهن و قدرتمند مردی قرار بدهد و در پناه وی احساس کند که مورد حمایت قرار میگیرد و موانع و مشکالتی که بر سر راه وی قرار میگیرند یکی پس از دیگری به وسیله مرد محبوب خود از میان برداشته میشود. برای زن متولد اسفند مرد اعم از اینکه برادر باشد یا پدر، دوست پسر باشید یا همسر، موجودی است که میتواند وسط حیاط منزل بایستد و در حالیکه یک دست خود را به کمر زده است با دست دیگر جلوی سنگ آسمانی عظیمی را که از کهکشان‌ها به سوی او پرتاب شده است بگیرد. شما یک چنین نظریه‌ای را با بردباری عجیب او در تحمل غرور خاص مردان مخلوط کنید و مقداری هم گرمی و ذوق و شوق به آن اضافه کنید و آنوقت پی خواهید برد که چرا دختری که در ماه دوازدهم سال به دنیا آمده است این چنین مورد توجه مردها است.
محل زندگی ماهی دریاست و دریا مرکز رمز، اسرار و زیبایی‌هاست و مرد شسفته این زیبایی و رمز و اسرار وجود زن است.
زن متولد اسفند در بهار بسان پرندگان سرشار از عشق و هیجان است و در یکایک دقایق زندگی لحظه‌ای با ظرافتها و جذابیت‌های زنانه فاصله پیدا نمیکند و بی‌جهت نیست که گفته‌اند زن متولد اسفند کندو است و مرها هم زنبور عسل.
ناراحت‌ترین مردها در کنار زن متولد اسفند احساس آرامش میکنند. او آبی است که بر روی آتش ریخته شود. پس از چند دقیقه گفتگو، مرد آشکارا درک میکند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمیگیرد و مشکلاتی را که با آنها مواجه میباشد ناچیز و غیر قابل بحث نمیشمارد، از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست‌های مرد زندگی او به علت ندانمکاری‌های دیگران است. او هرگز شوهر خود را مجبور نمیکند که قدمهای سریعتری در زندگی بردارد، موفقیت اجتماعی این مرد، هرچه باشد، برای او کافی و حتی بهترین است. آیا پس از این توضیحات باز هم لازم است که بگویم چرا دشاتن همسر متولد اسفند واقعاً خطرناک است؟ بله درست خواندید نوشته‌ام خطرناک.
حالا این مسئله را به شما میگویم؛ پس از ازدواج ممکن است قدری به جان شما نق بزند بگذارید صریح باشم و بگویم که ممکن است خیلی هم نق بزند، این نق زدنها گاهی حالت گوشه و کنایه هم پیدا میکند، در حالیکه شما هرگز نمی‌توانید از خود عکس‌العملی نشان بدهید زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه‌ای نیست که مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کند، به علاوه فرض کنیم که از کوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید خیال میکنید چه خواهد شد؟ با نرمشی خاص، خود را در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه‌ای بعد با کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که حریف با شما در یک جبهه قرار گرفته است و شما علیه موجودی که دیگر وجود خارجی ندارد و نمیداند کیست و کجاست دارید میجنگید.
طبیعی است با برخورداری از یک چنین ظرافت‌های زنانه‌ای و با توجه به ضعفی که مردها در مقابل آن دارند، زن متولد اسفند به ضعفی که مردها در مقابل آن دارند، زن متولد اسفند به راحتی میتواند نقاط ضعف و معایب خود را از چشم مرد زندگی خود بپوشاند. صورت فلکی برج حوت دو عدد ماهی است که در دو جهت مخالف در حال شنا کردن هستند، این دو ماهی را همیشه درست شکل هم میکشند. چه اشتباه بزرگی. به ستاره‌های تشکیل دهنده این برج در آسمان نگاه کنید و به رای‌العین ببیند که به هیچوجه دارای تقارن نیستند. یک از این دو ماهی سمبل زیبایی و لطافت و آن دیگری سمبل نرمش و ظرافت است که در دو جهت مختلف در حال شنا میباشند و به این ترتیب برای او همیشه این امکان وجود دارد که بتواند با یک مانور سریع و ظریف خود را از مخمصه نجات بدهد در حالیکه این امکان برای زنان متولد ماههای دیگر اصلاً وجود ندارد. اگر همسر شما متولد اسفند است، صمیمانه امیدوارم با خواندن مطالب فوق دجار این توهم واهی نشده باشید که او موجود بی‌دست و پایی است که شما تنها تکیه‌گاه زندگی وی میباشید و اگز خود را کنار بکشید نیست و نابود خواهد شد. او خیلی بیش از زنهای دیگر حساس است و اگر رفتار شما پیش از حد تند و خشن باشد نظام دلپذیری را که طبیعت در نهاد وی به ودیعه گذاشته است بهم خواهد زد و آنوقت تبدیل به موجود بی‌هدف و عاطل و باطلی میگردد که دیگر نخواهید دانست با او چه باید بکنید. زن متولد اسفند جواهری است که خیلی چیزها ممکن است او را ضایع بکند. مادران و پدران هم باید مراقب این حساسیت باشند، و اگر دختری دارند که در دوازدهمین ماه سال متولد شده است نباید کاری کنند که ماهی‌های صورت فلکی او از هم جدا شوند و در غیر اینصورت او بزودی تبدیل به موجود تنها و سرگشته‌ای خواهد شد که بدون هیچ نوع هدف و منظوری در اقیانوس بزرگ زندگی به شنا خواهد پرداخت و لحظه‌ای از جستجوی آن نیمه دیگر صورت فلکی خود که از وی جدا شده است باز نخواهد ایستاد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه زن اسفند

ادامه زن اسفند

خوشبختانه بسیاری از دختران متولد اسفند دارای نیروی فکری لازم برای جلوگیری از جدا شدن ماهی‌های صورت فلکی خود از یکدیگر هستند و برای اینکار حداکثر بهره‌برداری ممکن را از ظرافت‌های زنانه خویش به عمل می‌آورند.
دو جهت قرار داشتن ماهی‌های صورت فلکی برج حوت موجب پیدایش خصیصه ذاتی دیگری نیز در زنان متولد این ماه میگردد و آنهم این است که شما در نظر اول هرگز نمیتوانید متوجه هدفی که این زند در پی آن است بشوید. او لحظه‌ای به این سو میلغزد و لحظه‌ای بعد ظریفانه در جهت عکس آن به حرکت در می‌آید، برای صید او تنها راه این است که بدانید محل سکونت او کدام یک از ده تا رودخانه‌ای است که به دریا میریزد. صیادان خود، میداننند که هر ماهی رودخانه‌ای برای خودش دارد.
قبل از هر چیز این را باید بدانید که او بسیار باریک بین و دقیق است، شاید لازم باشد که لغت ناقلا بودن را نیز به باریک بینی اظافه کنم زیرا بسیاری از کسانی که به دام دختران متولد اسفند افتاده‌اند اصلاً نمیتوانند بگویند چطور این واقعه رخ داده است.
هیچ بعید نیست که شما در این لحظه زن متولد اسفندی را میشناسید که هر بار به دیدن او میروید با لبخندی به مراتب دلنشین‌تر از آنچه که انتظار آنرا دارید از شما استقبال میکند و این فکر در سر شما وجود دارد که روزنی نام‌خانوادگی خود را شامل حال او نیز بکنید. شما خیال میکنید که او اصلاً زیرک و ناقلا نیست، اما بگذارید دوستانه خدمتتان عرض کنم که به احتمال خیلی زیاد اشتباه میکنید. من همین خانمی را که خیال میکند با دیگران فرق دارد و یا یک نفر درست نظیر او را، میشناسم و خوب میدانم که چطوری میتواند رگ خواب مردها را بدست بیاورد. شما اسم این را چه مگذارید آمار نشان میدهد که دختران متولد اسفند در سنینی به مراتب پایین‌تر از دختران دیگر موفق به پیدا کردن شوهر برای خود میشوند و یا در بین زنانی که به علتی از همسران خود جدا شده‌اند و بعد هم تنها مانده‌اند، اقلیت مطلق با کسانی است که در این ماه متولد شده‌اند. من این امر را مرهون زیرکی و ناقلایی ایشان میدانم، اما خوب شما ممکن است اسم دیگری روی آن بگذارید. مثلاً میگویید، شرم و جذایت و هوش زنانه موجب میشود که ماهی‌ها عوض شکار شدن صیادان را به دام می‌اندازند.
این زن سخت رویایی و خیالباف است، و با وجود آنکه ظاهراً کوچکترین اطلاعی از اصول تنظیم بودجه خانواده ندارد خیلی خوب لباس میپوشد، میهمانی میدهد، کرایه خانه و اقساط لوازم قسطی را سر موعد میپردازد، هدایای تولد شوهر و بچه‌های خود را فراموش نمیکند و خلاصه آخر کار که نگاه میکنید میبینید که با پولی که برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته‌اید همه کارها را انجام داده است در حالی که شما حتی تصور آنرا هم نمیکرده‌اید. روابطی که این زن با دیگران برقرار میکند بدون شک در نوع خود منحصر به فرد است، از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف زباله را میبرد، بقال سر کوچه، قصاب و حتی صاحبخانه که هر ماه برای گرفتن کرایه مراجعه میکند با او سلام و علیک بیار دوستانه‌ای دارند. او عملاً موجودی است که هیچکس خود را دشمن وی نمیداند.
سیاره این زن نپتون و مرکب او با صبا است و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب‌کش است. او به گونه‌ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته میشود مثل سیل اشک میریزد و چنان نگاه مظلوم و سرزنش آمیزی به شما می‌اندازد که گویی خرگوشی را به هنگام شیر دادن به بچه‌هایش کشته‌اید. دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم میگردد که در این دنیای پرآشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا میباشد، در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود وی را در بر میگیرد و وظیفه شما خواهد بود که به وی بفهمانید ذکاوت خارق‌العاده‌ای که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، حربه‌های قاطعی میباشند که در دسترس او هستند و میتواند با اتکا به آنها گلیم خود را به مراتب راحت‌تر از دیگران از آب بیرون بکشد. مشکل‌ترین درسی که این دختر باید در زندگی فرا بگیرد فائق آمدن بر دودلی‌ها و خجول بودن است. اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند، تمام روابط او را با دنیای خارج قطع میسازد و آنوقت این خطر وی را تهدید میکند که تمام عمر تنها بماند. همیشه از آن هراسناک است که خورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود میتواند سخت موجب ناراجتی‌اش بشود.
اینجا و آنجا، دختر متولد اسفند طبیعت آسیب‌پذیر خویش را سرپوش یک شخصیت متکی به خود پنهان میسازد و این میرساند که سخت از بی‌پناهی در این دنیا هراسناک است و پیوسته از آن بیم دارد که اگر قلب رئوف خود را صادقانه جلوی کسی باز کند، مانند گرگ آنرا از هم بدرند و شاید به همین دلیل هم باشد که بسیاری از زنان شاعر متولد این ماه، سرایندگان اشعاری هستند که دقیق‌ترین نکات عشقی در آنها بیان شده است. برای ایشان تنها کسی که میتواند مکتوبات قلب خود را بدون ترس و واهمه بازگو کند قلم و کاغذ است. حتی شجاع‌ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج میبرند. این یک قدم به جلو آمدن‌ها و یک قدم به عقب رفتن‌ها به کل موجب سر در گمی و گیجی پسران اطراف او نیز میگردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش میشود.
زن متولد اسفند از صمیم قلب ه کودکان خود عشق میورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمیدهد به گوشه خاص شما قدم بگذارند. بخش بزرگی از قلب او از آن شما است و هیچکس را یار ای دخول به آن نیست. او فرقی بین بچه‌های خود نمیگذارد اما با آنکه قدری زشت‌تر، ضعیف‌تر و شکننده‌تر است ندکی بیشتر میرسد. مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیا است چه هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت‌های پسر کوچولو و درد عظیم عشق‌های زودگذر دختر نوجوان خود را درک نمیکند. او حاظر است همه چیز زندگی خویش را فدای کودکان خود کند و مخصوصاً سعی بر آن دارد که مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیزهایی بشود که خود در دوران کودکی از آنها محروم بوده است. گذشت و چشم‌پوشی او ممکن است قدری بیش از حد لزوم باشد. انظباط را به سختی میتواند مرعی بدارد و این نقطه ضعفی است که گاهی اوقات تا حد بی‌توجهی پیش میرود و موجب بد بار آمدن کودکان میگردد. طبیعی است که در یک چنین مواردی این وظیفه پدر است که دیسیپلین شدیدتری نسبت به کوکان خود به موقع اجرا بگذارد.
زن متولد اسفند ترجیح میدهد که شما نان‌آور خانوداه باشید و او زن خانه و به کار شما کاری نخواهد داشت. به او مربوط نیست که از کجا پول در می‌آورید و اگر از نظر مالی با مشکلی مواجه شدید فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعاً به بن بست رسیده باشید. سر به هوایی او در خرج و دخل منزل را چندان جدی نگیرید زیرا همانطور که گفتم تا آخر برج کسری نخواهد آورد، اما ماهی دو سه بار این سوال برای وی پیش می‌آید که چرا صورت حساب بانک با اعداد و ارقامی که گوشه فلان مجله نوشته بوده است جور در نمی‌آید.
شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام میگیرد. سیاره نپتون لحظه‌ای چشم از او بر نمیدارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل میگردد و راه و چاه را به وی نشان میدهد. هرگز روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی را که از وی خواستگاری کرده‌اید فراموش نکنید، زیرا او خیلی بیشتر از همجنسان خود زن است و احساساتی.
 

کافر خداپرست

-
کاربر ممتاز
خوب لاو بچه های باشگاه...

یعنی امیر

من 25 بهمن یعنی روز Valentine به دنیا اومدم.

:gol::gol::gol::gol::heart::heart::heart:
خب يکي ديگه هم به خل و چلاي باشگاه اضافه شد! :d
سلام
من هم 22 بهمن
به به!
آقا به شما به خاطر انتخاب اين ماه عزيز صميمانه تشکر مي‌کنم! ;):d
در ضمن، آواتارتو عشق است! ;):heart:
منم 26 بهمن
يه روز بعد از Valentine
اينم يه بهمني ديگه!
بچه‌هاي بهمني کولاک کردن...
از اسفنديا زدن جلو...:cowboy:
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
زن بهمن چه جالب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر تقریبا همش درست بود!!:eek::eek:
البته مادر شدنش رو نمی دونم :razz: ولی بقیه ش خیلییییی ترسناک واقعی بود
 

mahsaii

عضو جدید
منم هستمااااااااااااااااااااااااااااااا
منم 28 بهمنم
 

کافر خداپرست

-
کاربر ممتاز
زن بهمن چه جالب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر تقریبا همش درست بود!!:eek::eek:
البته مادر شدنش رو نمی دونم :razz: ولی بقیه ش خیلییییی ترسناک واقعی بود
خوشم مياد مي‌فهمي!:w30:
البته تو يه چيزايي داري که هيچ آدمي نداره چه برسه به ما بهمني‌ها!
اگه دو تا مثل تو خدا مي آفريد، به جاي باشگاه مهندسان، کل اينترنت زلزله ميومد! :twisted:
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
خوشم مياد مي‌فهمي!:w30:
البته تو يه چيزايي داري که هيچ آدمي نداره چه برسه به ما بهمني‌ها!
اگه دو تا مثل تو خدا مي آفريد، به جاي باشگاه مهندسان، کل اينترنت زلزله ميومد! :twisted:
کافری مگه من چی دارم؟؟:question: که هیچ کس نداره؟؟
کلی خوبم!!تازه من فهمیدم اینهمه عجیب غریبم این کار دله تقصیر من نیست!!:w15:آهان نه تقصیره ماهمه که این جوریم! و براساس یه بهمنی کاملا ایده آل هستم!:lol:

کلی خوب!خانم!!تا پا رو دمم نذارنخوبم!مهربونم!!الان هرکی ندونه فکر می کنه من چی هستم!:question:
 

کافر خداپرست

-
کاربر ممتاز
کافری مگه من چی دارم؟؟:question: که هیچ کس نداره؟؟
کلی خوبم!!تازه من فهمیدم اینهمه عجیب غریبم این کار دله تقصیر من نیست!!:w15:آهان نه تقصیره ماهمه که این جوریم! و براساس یه بهمنی کاملا ایده آل هستم!:lol:

کلی خوب!خانم!!تا پا رو دمم نذارنخوبم!مهربونم!!الان هرکی ندونه فکر می کنه من چی هستم!:question:
هيچي بابا! مشکلت اينه که يه بهمني نابي!:d
...
من خيلي خوشحالم حساب بهمني‌ها رو از همه‌ي ماه‌ها جدا کردن... حالا با اسفنديا يه جوري کنار ميايم... فقط خدا بهشون صبر جميل عنايت کنه!
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
هيچي بابا! مشکلت اينه که يه بهمني نابي!:d
...
من خيلي خوشحالم حساب بهمني‌ها رو از همه‌ي ماه‌ها جدا کردن... حالا با اسفنديا يه جوري کنار ميايم... فقط خدا بهشون صبر جميل عنايت کنه!
من نابم!!همومممم:question:
خوبه خوشم اومد!!:D
باشه!!!!!!!من یه بهمنی نابم!!من یه بهمنی نایم!!یه بهمنی ناب!!من نابم!!من نابم!!:thumbsup2::thumbsup2:
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار

هه هه.
تو بهمنی هستی؟
حالا جلو مهندسا نمی خوام چیزی بگما.:w01:
حواست باشه ...
:w12:
سایکیک یه چی میگما!!نذار جبهه اعتماد بهمنیمون جلو مردم خراب شه!!وگرنه منم دارم برات!!:twisted:جاهایی که زبونت گرفته!!
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار

موضوع ترس نیست.
موضوع آبرو ما بهمنی ها هست که به خاطر شما در خطره جدی هست
:w07:
:w15:
بابا مگه ندیدی؟؟کافر به من گفت بهمنی ناب!!!!میدونی یعنی چی؟؟!به خدا اگه بدونی:w25:
 

neda_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیدوارم خدا همه رامخصوصا بهمنی ها را شاد نگه داره برا همیشه منم متولد بهمنم 6 بهمن روز تاج گذاری البته از شانس ما حکومت عوض شد و گرنه هر سال یه سکه را کاسب بودیم ;):biggrin::biggrin:
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
امیدوارم خدا همه رامخصوصا بهمنی ها را شاد نگه داره برا همیشه منم متولد بهمنم 6 بهمن روز تاج گذاری البته از شانس ما حکومت عوض شد و گرنه هر سال یه سکه را کاسب بودیم ;):biggrin::biggrin:
اااا!!عروس خانوم شما یه روز از من بزرگتری!!:D من بهید به شما سلام کنم!!:w25:
سلام!!:D
 

کافر خداپرست

-
کاربر ممتاز
امیدوارم خدا همه رامخصوصا بهمنی ها را شاد نگه داره برا همیشه منم متولد بهمنم 6 بهمن روز تاج گذاری البته از شانس ما حکومت عوض شد و گرنه هر سال یه سکه را کاسب بودیم ;):biggrin::biggrin:
حالا بيا و درستش کن! عروس خانوم سلطنت طلب از آب دراومد! :lol:
امييييييييييير؟؟؟؟؟؟
 

کافر خداپرست

-
کاربر ممتاز
:w00::w43:



صبر جمیل به خاطر کنار اومدن با بهمنیها .... :lol:
ببين! اين‌جا ما دو تا مدير بهمني داريم که يکي‌شون مدير کل بخش‌هاي کلان فرهنگي و عموميه! :w05:يکي ديگه هم مدير فناوري اطلاعات عملياته، بعلاوه يه همکار مدير نساجي...
شلوغ نکن، اعتراضم نکن...:cowboy:
برو مثل بقيه اسفنديا آروم تو صفتون بشين فقط ما رو نيگاه کن! :d
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
ببين! اين‌جا ما دو تا مدير بهمني داريم که يکي‌شون مدير کل بخش‌هاي کلان فرهنگي و عموميه! :w05:يکي ديگه هم مدير فناوري اطلاعات عملياته، بعلاوه يه همکار مدير نساجي...
شلوغ نکن، اعتراضم نکن...:cowboy:
برو مثل بقيه اسفنديا آروم تو صفتون بشين فقط ما رو نيگاه کن! :d
کی میگه این کافر خشنه؟؟:D
به این ماهی!!صلح جویی:D
 
بالا