فیلم مبتذل موبایلی از یک دختر که پسری را تکان داد !

BLOOD STONE

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2] [/h]
جام خانواده:با چند دختر جوان رابطه خیابانی داشتم و آنها را با وعده های دروغین خام کرده بودم. من همیشه نصیحت های مادرم را به مسخره می گرفتم و می گفتم مرا به حال خود بگذارید تا روزهای خوش جوانی ام را سپری کنم و …! اما راست می گویند که دست روی دست بسیار است چون با موضوعی روبه رو شدم که فهمیدم پاکی و عفت بهترین و گران بهاترین گوهر وجود آدمی است.
پسر جوان در دایره اجتماعی کلانتری جهاد مشهد گفت: سرتان را به درد نیاورم من و ۲ تن از دوستانم با پول تو جیبی که در اختیار داشتیم هر روز در خیابان ها به دنبال دختران و زنان بزک کرده ای راه می افتادیم که درصدد بودند جیب هایمان را خالی کنند.
حدود ۲ هفته قبل، یکی از دوستانم با آب و تاب برایم تعریف کرد که با دختری باکلاس آشنا شده است و ارتباط زیادی باهم دارند. دوستم با این حرف ها مرا نیز وسوسه کرد تا از آن دختر خانم سوءاستفاده کنم. او یک روز با آن دختر قرار گذاشت و مرا نیز در ویلای پدرش مخفی کرد. طبق نقشه ای که در سر داشتیم قرار بود وقتی آن دختر جوان به داخل باغ آمد من نیز …!
پسر جوان نفس عمیقی کشید و با حالتی تأسف بار افزود: داخل باغ منتظر دختر خانم بودیم که دوستم گوشی تلفن همراه خود را روشن کرد و گفت: از ارتباط خود با آن دختر فیلمبرداری کرده است. در این لحظه با لبخندی گوشی را از دست او قاپیدم تا آن تصویر کثیف را ببینم؛ اما وقتی دقیق نگاه کردم، متوجه شدم آن دختر جوان خواهر خودم است که …! کنترل خودم را از دست دادم و بدون آن که چیزی بگویم با دوستم درگیر شدم.
من او را حسابی کتک زدم. دوستم نیز مقاومت می کرد و با میله ای که در دست داشت آن چنان ضربه ای به بدنم زد که استخوان دستم خرد شد و دچار مشکل جدی شدم. الان دست راستم از کار افتاده است و حس و حرکتی ندارد.
پسر جوان قطرات اشک را از روی صورتش پاک کرد و گفت: حالا می فهمم دخترانی که طعمه هوس های شیطانی من شده اند خانواده دارند و بی احترامی به ناموس مردم یعنی زیرپا گذاشتن ناموس خود آدم! من از تمام جوان ها خواهش می کنم غیرت داشته باشند و ایام جوانی خود را با گناه و معصیت آلوده و سیاه نکنند.روزنامه خراسان​

29/1/92
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه داستان آموزنه ای....
والا آدم هیچی نمیتونه بگه...
فقط سکوت میشه کرد چون هییییییییییچ حرفی نمیتونم بزنم که بطور کامل حق مطلیو ادا کنه...
 

mech_eng2000

عضو جدید
:surprised:

خنده نداشت آآ...:D
خنده نداشت؟؟؟؟
خدا رو شکر کردم من پلیس نبودم، چون اگه یکی این اعترافاتو پیش من میکرد، از خنده میمردم احتمالا
بعدشم میزدم پشت طرف میگفتم، مبارکه، خود کرده را تدبیر نیست:biggrin:
بعدم مینداختمش (البته اشتباهی) تو بند محمد بیجه
 

BLOOD STONE

عضو جدید
کاربر ممتاز
خنده نداشت؟؟؟؟
خدا رو شکر کردم من پلیس نبودم، چون اگه یکی این اعترافاتو پیش من میکرد، از خنده میمردم احتمالا
بعدشم میزدم پشت طرف میگفتم، مبارکه، خود کرده را تدبیر نیست:biggrin:
بعدم مینداختمش (البته اشتباهی) تو بند محمد بیجه

:eek:
 

Hoofariya

عضو جدید
دیگه از هر درستی بدی از همون درست میگیریه دیگه!!!
شعور خـــــــــــــیلی چیزه خوبیه که کودنی مثل این نداشته!
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
دچار مشکل جدی شده؟؟
یعنی چه مشکلی؟؟
:cool:
 

shabnam...

عضو جدید
کاربر ممتاز
هه یعنی باید همشون همچین صحنه ای ببینن تا منقلب شن:| خوبه..
 

arch boy

کاربر بیش فعال
سلام ببخشید من ی سوال داشتم مگه ایشونم تو ویلا قایم نشده بودن:surprised:چطور ندیدن؟؟؟؟؟؟
 

-anjel-

عضو جدید
مصداق بارز این که: از هر دستی بدی از همون دست میگیری...................
 

medjoon

عضو جدید
از نظر من هیچ ربطی به هم ندارن، در صورتی مرتبط میشه که یه نفر به زور به یه دختر تجاوز کنه، ولی وقتی یه دختر رضایت پیدا میکنه که با یه پسر باشه دیگه بحث غیرت و این حرفا میره کنار، دختر باید عاقل باشه و سرانجام کارش رو بدونه و بی گدار به آب نزنه، اما اگر پذیرفت باید پای همه چیش وایسته، تربیت خانوادگی مهمتری مسئله هستش و اگه فردی مرتکب خطایی بشه عواقبش رو خودش میبینه نه خواهرش
 

sareh joon

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه اینچیزارو میدونن اما کیه ک عمل کنهههههههههه............:warn:
 

m.abedi1986

عضو جدید
کاربر ممتاز
اون خواهروبرادرچطوری تو چشم هم نگاه کنن؟کسی که این اتفاق براش افتاده جاداشت ازخجالت بمیره.
 

nedashiva

کاربر بیش فعال
واقعا کاشکی همه اون پسرایی که همچین کارای کثیفی میکنن یه لحظه این صحنه رو بیارن جلو چشمشون..... بازم این پسره یکمی غیرت داشته که الان مثلا منقلب شده..... خیلیاشون اونقد بی غیرت وکثیف شدن که جفتی با خواهرشون میرن خوشگذرونی و پارتی اینجور کارا
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
این دختره تو ایلام هم خودکشی کره بوده، چون یکی از رفقاش براش یه فیلم میذاره، این دقت که می‌کنه میبینه اینبار، جدید ترین کلیپ از س ک س کردن با یه دختر ایلامی، مربوط به خودش میباشه که دوست‌پسرش پخش کرده!!!

کلا هم اون دختری که با هر پسری میره احمقه، هم اون پسری که میاد چنین حرکتی میکنه و از اعتماد یه دختر سواستفاده میکنه رو باید گرفت .....
 

Similar threads

بالا