[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

  • درخشان

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 4 44.4%
  • متوسط

    رای: 5 55.6%
  • ضعیف

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    9
  • نظرسنجی بسته .

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
چون که مدام دارم همه چی رو برای تفهیم بیشتر و برای فهم درست شما از صحبتهام تفکیک میکنم ( که باز عوضشون نکنی اونم خیلی عجیب )، باز حس میکنم شاید متوجه نشی ، دوباره همه رو ریز تر میکنم و تفکیک شده تر ، باز حس میکنم شاید منظورمو که خیلی واضحه نگیری ، بازم مطالبم رو مو به مو تر و ریز تر و جز به جز تر عنوان میکنم ، اما در آخر به این نتیجه میرسم که همه این کارها بی فایده هست و شما سعی داری رو نظر خودت بمونی و روش پا فشاری کنی با همون منطقی که ازش دم میزنی
اما کلی سوال ازت پرسیدم و گفتم آیا اینا رو من گفتم ؟ آیا اینا درسته ؟ آیا با این نظر شما این رو باید و میشه عنوان کرد؟
نظراتمو عوض کردی اما بازم برات بیشتر توضیح دادم ، دیگه راهی نمیبینم
دیگه بلد نیستم بیشتر از این ریز و تفکیک شده و مو به مو توضیح بدم ، چون تا صبح هم ویرایش کنم بازم نمیشه
آخه همه مثل شما فکر کرده حرف نمیزنن که ، آدمهایی مثل من فکر نکرده حرف میزنن
اینم حکایت همون چیزیه که خودت گفتی ، با این طرز حرف زدن خیلیا ضعفهای خودشون رو نشون میدن

اگه بخوام بیشتر توضیح بدم دوباره باید برم سر تعداد نفرات، رشته های ورزشی ، تفاوتشون ، قرعه مناسب ، شانس و همه چیزای دیگه ، سابقه ورزشی و ....
قاسم رضایی هم که تو فینال روسیه رو برد ( البته شما که منظورت قرعه رضایی نبوده)
راستی جایی منکر ششم شدن الهه احمدی شدم؟ نشونم میدی ؟؟ نگفتم عمکردش عالی بوده؟؟ نگفتم حتی با 43 شدن تو 50 متر نمیشه ارزششو کم کرد؟؟
تمام صحبتهام بر اساس نظریات و نتیجه گیری های خودت بود همراه با مثال و سوال از خودت
قضاوت با بقیه
اینارو بیخیال شو.تو خیلی کلا میفهمی و کارت درسته !!
جواب سوالمو ندادی.
مدال جهانی مهمتره یا مدال آسیا؟؟؟
 

F.A.R.Z.A.D

متخصص مباحث اجرایی معماری , متخصص نرم افزار Archi
کاربر ممتاز
اینکه دوتا قهرمان روس نتونستن به وزن کشی برسن یک شانس بود و نظر کارشناسان من نبود . کانادایی ها و خیلی از کشورهای پیشرفته وزنه برداری را اصلا ورزش نمیدونن که بخوان مدال بگیرن اونا توی ورزش های زمستان همیشه اول هستند .
منظورت کدوم کشور بود که باناداوری مدال گرفته ؟ چرا اون زمان که گل صحیح ازبکستان به ایران را داور قبول نکرد را کسی نیومد بگه ناداوری ؟ عبدولی هم که کارشناسان گفتن تمام خطا ها به درستی گرفته شده بد نیست درمورد قوانین کشتی فرنگی کمی بدونید : در فرنگی از کمر به پائین هیچ حرکتی امتیاز نداره و خطا محسوب میشه بارنداز های عبدولی روی ران حریف فرانسوی انجام شد .:smile:

شما خودتو ناراحت نکن خب این دوره کشورت پایینتر از ما شد دیگه حالا تلاش کنید ایشالا دور بعد
بعد هم ورزشهای زمستانی چه ربطی داره به تابستونیش:biggrin:
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداحافظي بنا پس از قهرماني در المپيك!

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران خود را خوشحال‌ترين آدم روي زمين توصيف مي‌كند اما گفت كه كارش در كشتي تمام شده است!
پس از قهرماني تيم ملي كشتي فرنگي ايران در المپيك لندن، محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: پيش از اينكه به لندن بياييم، گفته بودم شش دلاور داريم كه همه آنها به دنبال قهرماني هستند. ما شش شانس مدال بوديم كه براي كسب آنها تلاش كرديم. حتي مي‌دانستيم در شرايط خاص شايد اجازه ندهند مدال بگيريم، كشتي‌گيران ما جنگيدند و مبارزه كردند. خوشبختانه سه مدال طلا به كاروان ايران اضافه شد و به نظر من سعيد عبدولي نيز حقش بود كه طلايي باشد. حبيب اخلاقي و بشير باباجان‌زاده نيز دلاورانه جنگيدند و در مجموع عملكرد خوبي داشتيم. اين قهرماني و سه مدال طلا را به مردم ايران تبريك مي‌گويم كه هميشه از ما حمايت مي‌كردند.




وي درباره احساسش پس از اين قهرماني بيان كرد: خوشحال‌ترين آدم روي زمين هستم اما از طرف ديگر نيز براي فرنگي‌كاراني كه مدال نگرفتند، ناراحتم. واقعا اين نتيجه افتخاري براي ورزش ايران بود، چراكه ما هيچ‌وقت در تاريخ المپيك چه قبل و بعد از انقلاب ورزشي نداشتيم كه قهرمان المپيك شود اما فرنگي‌كاران ما دلاورانه مبارزه كردند و با سه مدال طلا بالاتر از روسيه قهرمان المپيك شدند.

محمد بنا در پاسخ به اين سوال كه هداياي‌ خود را به عبدولي داده بوديد، گفت: من همان اول گفتم كه هر چه مي‌خواهند به من بدهند به عبدولي بدهند چرا كه او استحقاق مدال طلاي المپيك را داشت. مسئولان بايد بدانند كه نبايد تنها به برنده‌هايشان نگاه كنند. البته با وضعيتي كه در لندن ديدم مي‌دانم كه هم مردم و مسئولان قبول دارند حق عبدولي خورده شد و مطمئنم نگاه ويژه‌اي به او دارند چرا كه عبدولي جنگيد البته نظر من اين است كه بايد به تمام ورزشكاران ايران كه واقعا براي مدال جنگيدند نگاه ويژه‌اي شود.

بنا در پاسخ به اين سوال كه مربي فرانسوي معتقد بود، فن سعيد عبدولي خطا و غيرقابل قبول بوده است، آيا واقعا حركت سعيد خطا بود، تاكيد كرد: اصلا صحت ندارد. سعيد عبدولي فنش كاملا درست بود. فني كه سعيد عبدولي زد از روي لگن حريف فرانسوي بود. در كشتي فرنگي بارانداز از روي پا خطا حساب مي‌شود اما كار عبدولي خطا نبود. ده‌ها بار چنين فني در المپيك اجرا شد و حتي پايين‌تر از جايي بود كه عبدولي زد، اما سعيد بايد مي‌باخت و شكست مي‌خورد. مطمئن باشيد اگر عبدولي حريف را روي پل هم مي‌برد، داور دوباره بازي را برمي‌گرداند و اجازه مي‌داد تا كشتي‌گير فرانسوي برنده باشد.

بنا در پاسخ به اين سوال كه شنيده مي‌شد مدال طلاي المپيك براي كره‌اي ها كنار گذاشته بود تصريح كرد: نمي‌توان اين مسئله را به طور صددرصد تاييد كرد. من به كره و فرانسه كاري ندارم. نظر من اين است كه براي كشتي دنيا سنگين بود كه در يك شب دو فرنگي‌كار ايراني به فينال برسند، كه اين وضعيت به سعيد عبدولي روي كرد و شانس و قرعه به او خورد تا شكست بخورد. فرانسوي‌ها بالاخره به دنبال يك مدال بودند. زماني كه رييس كميته بين‌المللي المپيك وارد سالن شد، مشخص بود كه چه برنامه‌اي دارند. درباره ديدار كره و فرانسه هم بايد بگويم كه در آخرين دقايق مربي فرانسوي اشتباه كرد و اگر اعتراض مي‌كرد مي‌توانست راي داور را به سود خودش عوض كند و برنده باشد، اما شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه فرنگي‌كار كره جنوبي قهرمان المپيك شد. فرنگي‌كاري كه حتي به اندازه يك دست سعيد عبدولي نبود.

بنا در پاسخ به اين سوال كه قبل از المپيك گفته بوديد، كارتان در المپيك تمام مي‌شود، آيا همچنان روي حرفتان هستيد؟ بيان كرد: مي‌خواهم فردا كه حركت كردم و به ايران آمدم كنار مادرم باشم. مدتي را كنار خانواده‌ام باشم و به كارهاي شخصي‌ام بپردازم. كشتي براي محمد بنا تمام شد. عاشقانه كشتي را دوست دارم، اما بعد از ده سال خسته شدم و دلم نمي‌خواهد برگردم. از مسئولان نيز مي‌خواهم كاري نكنند كه شرايط به گونه‌اي شود كه حال من بدتر شود. واقعا خسته‌ام و شرايط ادامه كار را ندارم، بدون هيچ تعارفي از لطف تمام مردم و كساني كه از من حمايت كردند تشكر مي‌كنم. هم اكنون نيز همه در سالن بودند و من تنها به هتل آمدم چرا كه ديگر كاري دركشتي ندارم. آرزوي من قهرماني در المپيك بود كه با همكاراني خوب و شاگرداني دلاور به اين آرزو رسيدن سقف آرزوهايم بود و اميدوارم بعد از من جواناني بيايند و اين راه را ادامه بدهند.

بنا ادامه داد:‌ اميدوارم مسئولان غير از بنا اين كادر را حفظ كنند تا ورزشكاران ما بتوانند در زير سايه‌ي آنها كارشان را ادامه دهند. بنا هيچ فرقي با ديگران ندارد. چرا كه خيلي‌ها بودند كه براي كشتي فرنگي بيش از من زحمت كشيدند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا همانند كشتي‌دوستان خود را "آقاي خاص" كشتي‌ فرنگي مي‌دانيد يا نه؟ گفت: همان‌طور كه گفتم بنا هيچ تفاوتي با ديگران ندارد. خيلي‌ها در سراسر كشور براي اين كشتي‌گيران زحمت كشيدند. آقايان نوربخش، اسماعيل نژاد، اسفندياري‌فر، خيرآبادي، دكتر ساسان و بسياري ديگر از مربيان كشتي بيشتر از من زحمت كشيدند اما چون من سرمربي هستم بيشتر ديده مي‌شوم.

سرمربي كشتي فرنگي ايران در پايان به ايسنا گفت: دو وزنه بردار ما نيز به همراه احسان حدادي به مدال طلا و نقره رسيدند. كاروان ايران كارستان كرد و اميدوارم اين روند با مدال‌هاي رنگارنگ براي كشتي آزاد و تكواندو ادامه پيدا كند.




تحلیلی خبری 598


 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
تبریک بخاطر همه ی این افتخارا!!!!!!!!!!!بخصوص احسان حدادی!!!!!!!
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
اول تبریک به خاطر مدال طلای قاسم رضایی که واقعا گل کاشت ، با اون وضع دهن و لب اومدو کشتی گرفت ، چه بار اندازاییم زد ، کارش درست بود
بعد تبریک به خاطر طلای بهداد سلیمی ، مثل همیشه عالی و آماده ، قویترین مرد المپیک که بازم گل کاشت ، دمش گرم
بعد مدال نقره احسان حدادی که واقعا بد شانسی آورد با 9 سانت کمتر پرتاب کردن که اگر پرتاب خطاش مشکلی نداشت الان اول بود ، بازم دمش گرم کهع اولین مدال دو و میدانی ایران رو آورد ،مدالشم خوشرنگ بود
بعد مدال نقره سجاد انوشیروانی که اگه بهداد سلیمی با اون همدوره نمیشد ، قویترین مرد جهان اون بود الان ، اما بازم دمش گرم که خوب جنگیدو حریفاشو شکست داد و دوم شد
نوش جونشون پاداشاشون
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
اما واقعا جا داره از قهرمان سعید عبدولی که یکی از امیدهای 100 در 100 طلای ما بود هم تشکر کنیم
اون هر کاری تونست کرد اما خورده بود به پستیه گروه داوری حرومزاده که هر چی بهشون بگی کمه ولی ادب حکم می کنه که اینجا چیزی نگیم
هر دوتایمو برد ، راحتم برد اما بغا نامردی ، چون گفتن ناداوری کمه ، با نامردی باخت و کسی هم نبود که حقشو بگیره
کشتی واقعا ورزشیه که توش راحت میشه هر کاری کرد ، با همین کارام داره به کثافت کشیده میشه
من اگه جای اون بودم بی خیال میشدم و می خوابوندم زیرگوش داور ، نهایتش 2 سال محرومیته که عیب نداشت به المپیک بعدی می رسیدم
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=2]نيويورک‌تايمز:اوج شور ايراني با درخشش سليمي و انوشيرواني
[/h]
نيويورک تايمز در گزارشي با تمجيد از عملکرد وزنه‌برداران ايران در المپيک 2012لندن نوشت: سليمي و انوشيرواني با قهرماني براي مردم کشورشان افتخارآفريني کردند.
روزنامه نيويورک تايمز در گزارشي به تمجيد از قهرمانان وزنه‌برداري ايران در رقابت‌هاي المپيک 2012 لندن پرداخت و نوشت: قوي‌ترين مرد جهان، يک ايراني 22 ساله است که شب گذشته مدال طلاي وزنه‌برداري را در ميان ورزشکاران فوق‌سنگين با مجموع 545 پوند به دست آورد. نام اين ورزشکار بهداد سليمي است. وي پيش از اين و در حال حاضر سوپر قهرمان کشورش خواهد بود.
وي در اين باره گفت: در حال حاضر بسياري از مردم در خيابان‌هاي ايران در حال جشن گرفتن هستند. لحظات بسيار خوبي است و همه ايراني‌ها احساس افتخار مي‌کنند.
صدها ايراني که بسياري از آنها در انگليس زندگي مي‌کنند، براي تشويق قهرمان خود به سالن آمده بودند و بسياري از آنها با گفتن کلمه "انشاءالله" اميدوار بودند که ورزشکارشان قهرمان شود. صدها پرچم ايران به اهتزاز در آمده بود و فرياد "بهداد، بهداد" در سالن طنين‌انداز شد.
سليمي که با وجود جواني مدعي قهرماني بود، 4 عنوان قهرماني آسيا و 2 عنوان قهرماني جهان را در کارنامه دارد و با وجود ابتلا به آنفولانزا وارد لندن شد که باعث خستگي‌اش در هنگام رقابت‌ها شد.
در چند روز گذشته ديگر وزنه‌برداران در سالن تمرين با حيرت به سليمي نگاه مي‌کردند و دامون کلي از استراليا در اين باره گفت: از کاري که او مي‌توانست انجام دهد، حيرت‌زده شدم. اين مرد فوق‌العاده است.
سليمي 2 وزنه ديگر در پيش داشت که 582 پوند را انتخاب کرد تا بتواند رکورد جهان را جابجا کند. رکورد جهان در دستان حسين رضا زاده، رئيس فدراسيون وزنه‌برداري ايران است.
جمعيت 6 هزار نفري با ورود وي روي صحنه به پايکوبي و تشويق پرداختند، اما سليمي نتوانست وزنه را بالاي سر ببرد. جمعيت منتظر آخرين وزنه بودند، اما سليمي به آنها درود فرستاد و انوشيرواني، هم‌تيمي خود را صدا زد تا با يکديگر پرچم ايران را در دست بگيرند و جمعيت به تشويق آنها پرداخت.
از بلندگوي سالن اعلام شد که سليمي يک شانس ديگر دارد اما وي به پشت صحنه رفت و حوله‌‌ را دور شانه‌هاي ستبرش گرفت.
وي پس از آن گفت: بين وزنه‌ها زمان زيادي استراحت داشتم و بدنم سرد شده بود. براي کسب رکورد المپيک هنوز هم زمان دارم. وزنه‌هاي بسيار بيشتري را در تمريناتم بالاي سر برده‌ام.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=2]محروميت داوران ديدار عبدولي توسط رئيس فدراسيون جهاني کشتي[/h]
رئيس فدراسيون جهاني کشتي، داوران ديدار سعيد عبدولي، فرنگي‌کار کشورمان را محروم کرد.
در ديدار مرحله يک‌چهارم نهايي وزن 66 کيلوگرم کشتي فرنگي، داور بلاروس که به عنوان داور وسط ديدار سعيد عبدولي و استيو گينو از فرانسه را قضاوت مي‌کرد با بي‌عدالتي حق نماينده کشورمان را پايمال کرد و در نهايت دست کشتي‌گير فرانسوي به عنوان فرد پيروز بالا رفت.
پس از اين موضوع که با اعتراض رسمي مسئولان ورزش کشورمان که در لندن حضور داشتند و اعتراضات خودجوش مردمي با ارسال ايميل‌هاي اعتراضي به رئيس فدراسيون جهاني کشتي و ساختن صفحات اعتراضي در فضاي مجازي همراه بود؛ مارتينتي، رئيس فيلا، رأي به محروميت داوران اين ديدار داد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ورزشکار زن انگليسي مدال نگرفت اما صاحب شوهر شد

هولی بلیزدیل، ورزشکار پرش با نیزه انگلیس ، دیروز نتوانست به مدال طلا دست یابد ولی یک خواستگار پیدا کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر از لندن ، روزنامه دیلی تلگراف نوشت هولی بلیزدیل که از هفده سالگی به پرش با نیزه پرداخت، امید فراوان داشت که به مدال المپیک دست یابد اما دیروز با چشم گریان روانه منزل شد. اندکی بعد پاول برادشاو، خواستگار وی در توئیتر نوشت من از خانم بلیزدیل خواستگاری کردم و وی نیز پاسخ مثبت داد. هولی بلیزدیل نیز در بلاگش نوشت برادشاو از من خواستگاری کرد و این روز، برایم تاریخی شد.
به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، رکورد پرش با نیزه هولی بلیزدیل، 4.87 متر بود اما دیروز وی نتوانست بیش از 4.45 متر بپرد و سه بار در برابر مانع 4.55 متر، متوقف شد و با ششم شدن در گروه خود، نتوانست به مرحله بعدی دست یابد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=2] علی آبادی خبر داد: نشان عالی لیاقت بر سینه محمد بنا می نشیند
[/h]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به لندن ؛ محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران ، در جمع خبرنگاران گفت به پاس زحمات محمد بنا برای موفقیت درخشان کشتی ایران در المپیک لندن از او تقدیری ویژه خواهد شد. او گفت:« غیر از پاداش ویژه 150 میلیون تومانی برنامه اهدای نشان لیاقت به این مربی زحمتکش هم در برنامه مان هست.»

بنا در آخرین گفت و گویش اعلام کرده است به دلیل خستگی بعد از المپیک با تیم ملی کشتی ایران وداع می کند

 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
تقدیم به استاد محمد بنا و سعید عبدولی


درود بر شرف مربی ای که ۱۰۰میلیون پاداشش رو میده به شاگردش و میگه اینا شاگردای من نیستن، پسرای منن
درود بر غیرت جوونی که با داداشش کاهو میفروشن پشت وانت تا خرج خونواده ۱۳ نفرشونو در بیارن و وقتی بهش میگن بزار یه عکس ازت بگیریم تا مردم ببینن قهرمانشون داره چیکار میکنه، میگه نه! از زندگیم راضیم چون خدا ازم راضیه……..
درود به مادری که با چشم گریون میگه از باخت پسرم ناراحت نیستم، فقط نزارید توی اون غربت گریه کنه……

اینجاست که مسئولین باید دست به عملی خدا پسندانه بزنند که در درجه اول خدا راضی شود و بعد ملت شریف و فهیم ایران اسلامی و آن مربی بزرگ و نابغه کشتی فرنگی محمد بنا که با تمام پیشنهادهای مالی که در خارج از ایران به او دادند و اوقبول نکرد برای عزت و اقتدار ایرانی و ۴ سال شبانه روز وقتش را در راه عزمت ایران گذاشت و حالا هم میگوید هر چه به من می خواهید بدهید به عبدولی بدهید.قطعا تمام ایرانیان از مسؤلین تقاضا دارند که اولا از آقای محمد بنا تقدیر و تجلیلی در خور جایگاه و مقام و کاری که برای سربلندی ایران اسلامی کرده به جا آورده شود و بعد به سعید عبد ولی بگویند ای جوان با غیرت گر چه در مسابقاتی که ۴ سال شبانه روز با مشکلات مالی شدید برای آن زحمت کشیده و خون دل خوردی برای بالا بردن پرچم ایران اسلامی , بنا حق و با ناداوری حق تو را نادیده گرفتند وتو را بازنده اعلام کرده تا بار دیگر از این طریق ضربه ای به کشور عزیزمان بزنند ما از تو در حد کسانی که در این میدان به مدال طلا دست یافتند تجلیل و قدر دانی میکنیم و همچنین تمام جوایز و افتخارات شامل حال شما هم میشود به پاس قدر دانی از تمام کسانی که در راه سر بلندی ایران اسلامی قدم برداشته و در این را دچار ناملایمتهایی شدند .
آن وقت است که تمام ما ایرانیها این افتخار بزرگ را جشن خواهیم گرفت........
منم خیلی از زندگی و شغل سخت خودشو برادراش شنیدم انشاا....به اونچه که حقشه برسه!
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینارو بیخیال شو.تو خیلی کلا میفهمی و کارت درسته !!
جواب سوالمو ندادی.
مدال جهانی مهمتره یا مدال آسیا؟؟؟

خوب در مورد خط اول پستت که بارها حرفهای خودمو به خودم پس دادی ، حالا منم این یکی رو دوباره به خودت پس میدم

این طور حرف زدنا ضعیف بودن آدم رو نشون میده!!!

اما در مورد سوالت که فونتشو هم درشت کردی
توضیحاتم کامل بود ، اما بازم توضیح میدم

اینم جوابت با فونت درشت:
مدالهای جهانی تو یک رشته ورزشی از مدالهای آسیایی ( قاره ای) تو همون رشته ورزشی ارزشمند تره

مثلا مدالهای جهانی کشتی از مدالهای آسیایی کشتی ارزش بیشتری داره
مدالهای جهانی شنا از مدالهای آسیایی شنا ارزش بیشتری داره
مدالهای جهانی وزنه برداری از مدالهای آسیایی وزنه برداری ارزش بیشتری داره
این تعداد مثال کافیه؟

من جایی منکر ارزشهای الهه احمدی شدم؟مدام از مدالهای جهانی نقره و برنز الهه احمدی میگید ومدالهای آسیایی و بین اللملی مظاهری رو ناچیز میدونید
و اشاره هم نمیکنی که بعضی از مدالهای الهه احمدی در قالب تیمی بدست اومده نه فقط انفرادی ، و تلاش بقیه رو هم فقط به پای احمدی ( که خودش خیلی موفق هم هست ) مینویسی
شما مدام داری چیزایی رو مقایسه میکنی که کاملا قابل مقایسه نیست
نمیدونم شاید چون اسم بوکس بیشتر به گوشتون خورده فکر میکنید ما تو بوکس اونقدر قوی و پرآوازه و جهانی هستیم که مدالهای آسیایی مظاهری به چشم نیاد و چون تیراندازی جدید تره و کمتر به گوشتون خورده، فکر میکنید ما اونقدر توش ضعیفیم که نتایج عالی الهه احمدی ،مثلا بهترین نتایج تاریخ ورزش ایرانه
بارها از مسابقات جام جهانی تیر اندازی میگی اما به این اشاره نمیکنی کهاین جام جهانی هر سال چند بار و چند مرحله برگزار میشه تو چند تا کشور
در حالی که تو رشته هایی مثل فوتبال جام جهانی هر 4 سال یکبار برگزار میشه و طبق این مقایسه هایی که شما دارید باید بگیم ارزش جام جهانی تیر اندازی که تو این 4 سال 10-12 بار برگزار میشه خیلی کمتره از مثلا فوتبال؟؟یا جام جهانی بوکس چطور؟؟ اینقدر مسابقات زیاده که وقتی تیم تیراندازی نتیجه نگیره صدای شکست در نمیاد اما تا نتیجه بگیره شرایط فرق داره و همه میشنون و شما هم سینه سپر میکنی که الهه احمدی مدال جهانی داره و مظاهری نداره ( من منکر عملکرد عالی الهه احمدی نیستم )
یه جاهایی اشاره کردی که تازه این بین 60 نفر مبارزه میکنه و نه بین 15-20 نفر ،همونجا من سوالی رو پرسیدم که جواب ندادی ، حالا یه سوال دیگه میپرسم
خیلی از افتخارات کشتی گیرای ما تو مسابقات جام جهانی کشتی ( و نه قهرمانی جهان ) بدست اومده ، جایی که کلا گاهی 5-6 تا تیم (البته از بین 8-9 تا کشور صاحب کشتی دنیا) شرکت کردن
پس با اون مقایسه شما ، چون اینجا تعداد ورزشکارا کمه ، قهرانی کشتی گیرای ما تو جام جهانی نباید به چشم بیاد و نباید خیلی روش حساب کرد و مانور داد؟

مدام داری میگی مظاهری که کار شاقی نکرده - اما اینم داری مثلا در مقایسه با کشتی و وزنه برداری ایران میگی که معمولا چپ و راست تو آسیا و تقریبا جهان طلا میگیرن
هیچ میدونی طلای علی مظاهری ( دوحه2006 ) تو 13 دوره حضور ایران تو بازیهای آسیایی تازه پنجمین مدال طلای ایران تو این رشته ورزشی بوده ؟
که تازه 3 تای اونها تو بازیهای آسیایی تهران 1974 ( که شرایط میزبانی رو داشتیم ) بدست اومد و مظاهری بعد از 12 سال ایران رو به این نشان رسوند
و همین الان مظاهری بین تمام بوکسورهای ایرانی پر افتخار ترین بوکسور بازیهای آسیاییه ( فقط 3 نفرن که 2 تا مدال دارن و بینشون فقط مظاهری طلا داره )
و اینا در حالیه که به وضوح تو گوآنگژو 2010 حقش رو جلوی حریف سوری خوردن و میتونست دومین طلای بازیهای آسیاشو هم بگیره
حتی میشه گفت مظاهری بهترین بوکسور وزن 91 کیلو گرم در آسیا ، در مورد الهه احمدی اینو میشه گفت که بهترین تیر انداز آسیاست تو ماده 10 متر؟ این مقایسه اصلا درسته؟

حالا یه سوال دیگه در مورد سوالت
اگه یکی دو سال دیگه ، نوشاد عالمیان تو بازیهای المپیک آسیا یا قهرمانی آسیا و در حضور همه بزرگان پینگ پونگ ( رنکینگهای تک رقمی جهان ) از چین ، تایوان ، هنگ کونگ و کره جنوبی ، بتونه قهرمان بشه ، مقایست از ارزش مدال آسیایی نوشاد و مدال جهانی مثلا اوجاقی تو ووشو چی میشه ؟ همیشه که نمیشه مدالهای آسیایی یه رشته رو با جهانی یه رشته دیگه مقایسه کرد
راستی یه سوال دیگه ، به نظرت چرا همه به مدال نقره احسان حدادی میگن یه مدال ویژه ؟ مقایسش با مدال طلای سوریان چطوری میشه ؟میشه قطعا گفت اون طلاست و این نقره پس طبق ریاضیاتی که میگفتی مدال سوریان بهتره ؟؟

یه جایی گفته بودی مسابقات این تیر اندازها هیچ ربطی به قرعه و این حرفها نداره ( یعنی اصلا شانس دخیل نیست )، با توجه به اینکه هر ورزشکاری داره کار خودشو میکنه اینو با پرتاب وزنه مقایسه میکنم( فقط از این لحاظ )، همین دیشب دیدیم که نتیجه ای که احسان حدادی گرفت چقدر به نتایج بقیه هم بستگی داشت و همینطور به شانس که اگه کمی خوش شانس تر بود مدال طلا رو میگرفت و اگه کی بد شانس میبود، مدال برنز، خود الهه احمدی رو هم که من نتایجشو همون روز اول دنبال میکردم تو فینال 10 متر ، امتیاز تیرهای اولش بالای 10 بود و امتیاز تیرهای آخرش حدود 9.5 و اگه این اتفاق یکم حاد تر برای 3 نفر بالای الهه احمدی میافتاد ما یه مدال المپیکی گرفته بودیم ( پس دیدی چیزای دیگه دخیله)- اونوقت میگفتی و اصلا میفهمیدیم که دلیل مدال آوریه احمدی سوتی دادن و اشتباه حریفاش بوده؟ که الان بگیم نصیر شلال و حسین توکلی خیلی خوش شانس بودن که مدال المپیک رو گرفتن ( هر چند شما به زحمت اونها اشاره کردید و منم به تلاش الهه احمدی اشاره میکنم) - یا طوری حرف میزنی که اگه مظاهری از دور اول رد میشد ، حتما دور دوم حذف میشد اما کاش بازی دور دوم کوبایی و ایتالیایی رو میدیدی( و راحت قابل تشخیص بود که مظاهری توانایی شکست ایتالیایی رو هم داشت) که ایتالیایی برد و حالا برنزش قطعیه (فقط با 2 تا برد ، چون تو این وزن الان فقط 4 نفر موندن)، میبینی مظاهری چقدر به مدال المپیک امسال نزدیک بود؟ با 2 تا برد مدال برنزش قطعی بود

من که از انتخاب هما حسینی دفاع نکردم ، در مورد زن ایرانی تو المپیک 1996 گفتم که انتخابش توجیه مناسبی داشت با اینکه مدالی نداشت

حالا یه سوال دیگه : تو همون بازیهای آسیایی صمد نیکخواه بهرامی پرچم دارمون بود ،اگه بسکتبال میرسید به المپیک، به نظرت یکی مثل نیکخواه گزینه بدی بود؟ صمد قهرمانی جهان رو نداشت که؟؟ منظورم اینه که یه نفر از مثلا فوتبال و والیبال و هندبال و همین بسکتبالمون نمیتونه پرچم دار بشه؟( اگه میرسیدن ، دارم نظرتو میپرسم )
حتی یکی از گزینه های اولیه علیرضا نادی بود برای پرچم داری که متاسفانه تیم والیبالم به المپیک نرسید ، اون گزینه بدی بود؟ چون مدال جهانی نداشت؟
گفتی قهرمان واقعی کسیه که قهرمان جهان باشه ، پس از نظر شما هیچ کدوم از ورزشکارای ورزشهای گروهی ما قهرمان واقعی نیستند؟
راستی اگه یه ورزشکار تو رشته شنا داشته باشیم که تونسته باشه چند تا سهمیه المپیک واسمون بگیره و چند تا رکورد ملی کشور رو حسابی شکسته باشه و مدال آسیایی داشته باشه ، گزینه افتضاحیه برای پرچم داری؟

با همه این حرفها من بازم اشاره هم کردم به دلایلی جز مدال آوری های مظاهری که اما شما سابقه ورزشی خوب و تداوم حضور در تیم ملی کشور و مطرح ترین ورزشکار فعلی یه رشته ورزشی بودن و اخلاق مناسب و حتی دادن روحیه به این ورزشکار نزدیک به مدال المپیک رو در نظر نمیگیرید ( این تیکه آخر رو دارم جدید میگم )

با همه این حرفها من مظاهری رو با سوریان ، حدادی ، یوسف کرمی ، بهداد سلیمی، امید نوروزی و باقری معتمد و ... مقایسه نکردم چون میون ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمانست اما با الهه احمدی نه( نه مظاهری در مقایسه با احمدی زمین و نه اون در مقایسه با مظاهری آسمون)

در نهایت بازم میگم به نظر من بهترین گزینه برای کاروان اولیه ایران علی مظاهری بود به خاطر همه دلایل و شایستگیهایی که گفتم به رغم تمام شایستگیهای الهه احمدی ، مه لقا جام بزرگ ، محسن شادی ، نوشاد عالمیان و بقیه
 

sed ali

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
منم خیلی از زندگی و شغل سخت خودشو برادراش شنیدم انشاا....به اونچه که حقشه برسه!

سعید عبودلی بچه ی کجاست ؟؟ کرمانشاهی هست ؟
بدنشو آدم نگاه میکنه کیف میکنه !
من قبل از اینکه مسابقات شروع بشه شنیده بودم که دنفر شانس مدال هستند !
یکی سوریان که واقعا آماده بود و دیگری سعید عبدولی !
واقعا دلم سوخت براش ! دل کل مردم ایران !! شاید بعضیها با گرفتن مدال اسمشو جاودانه بشه اما بعضی ها مثل سعید عبدولی و بی باک (مهدی) که تو مسابقات آسیایی حقشو میخوردند هرگز فراموش نمیکنیم !!
شیر یچه های ایرانی همیشه زنده اند حتی اگر سرشان را ببرند !!!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ورزشکار زن انگليسي مدال نگرفت اما صاحب شوهر شد

هولی بلیزدیل، ورزشکار پرش با نیزه انگلیس ، دیروز نتوانست به مدال طلا دست یابد ولی یک خواستگار پیدا کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر از لندن ، روزنامه دیلی تلگراف نوشت هولی بلیزدیل که از هفده سالگی به پرش با نیزه پرداخت، امید فراوان داشت که به مدال المپیک دست یابد اما دیروز با چشم گریان روانه منزل شد. اندکی بعد پاول برادشاو، خواستگار وی در توئیتر نوشت من از خانم بلیزدیل خواستگاری کردم و وی نیز پاسخ مثبت داد. هولی بلیزدیل نیز در بلاگش نوشت برادشاو از من خواستگاری کرد و این روز، برایم تاریخی شد.
به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، رکورد پرش با نیزه هولی بلیزدیل، 4.87 متر بود اما دیروز وی نتوانست بیش از 4.45 متر بپرد و سه بار در برابر مانع 4.55 متر، متوقف شد و با ششم شدن در گروه خود، نتوانست به مرحله بعدی دست یابد.

اِ .. برم تلاشمو بکنم المپیک بعدی هر طور شده سهمیه بگیرم ..:D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
بچه ها میدونستید سعید عبدولی این 4 سال با فقر و بی پولی زحمت کشیده تا بره المپیک .... الانم گفته بخاطر بی پولی نمیخواد کشتیو ادامه بده ...:cry:
حالا نوبت ماست باید به مسئولین وزارت ورزش فشار بیاریم که ساپورت کنه قهرمانای اینطوری رو .. و 200 سکه ایی که به قهرمانا میدن رو به سعیدعبدولی هم بدن ..
اینم مشخصات تماس با وزارت ورزش :
تلفن: 22662295،22661035
......فاکس: 22660921
پست الکترونیکی: info@msy.gov.ir
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
این مضحک ترین لحظه المپیک است! + عکس

اشتفان فك، شيرجه‌روي آلماني است كه با وجود ناكامي‌اش در بازي‌هاي المپيك شهرت زيادي را در اينترنت به دست آورده است.

فك در دومين تلاش خود زماني كه قصد داشت از روي سكو سه متر شيرجه بزند، نتوانست عملكرد خوبي داشته باشد و دست و پايش از يك ديگر باز شدند و هر كدام به سمتي رفتند!

اين شيرجه فك با تمسخر افراد زيادي مواجه شد و بسياري معتقدند كه عملكرد اين ورزشكار آلماني مضحك‌ترين صحنه بازي‌هاي المپيك بوده است.







ملت ایران
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
حذف بوکسور ایرانی در اوج قدرت

آخرین نماینده بوکس ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن در مصاف با حریف قدرتمند قزاقستانی خود نتوانست به امتیاز لازم برای راهیابی به مرحله بعد دست پیدا کند،به همین دلیل در اوج شایستگی و با اختلافی اندک سومین مبارزه خود در بازی‌های المپیک را به حریف واگذار کرد تا همچنان بوکس ایرانی در حسرت کسب مدال در بازی‌های المپیک باقی بماند.


به گزارش رجانیوز،احسان روزبهانی که یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ایران در رشته بوکس به حساب مب‌رفت بامداد پنجج شنبه در نبردی بسیار دیدنی و جدال نفس گیر با اختلافی اندکی نتیجه را به حریف واگذار کرد تا در اوج شایستگی از صعود به مرحله نیمه نهایی بوکس بازماند و بدون نشان از گردونه رقابت ها خارج شود.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس المپیک 2012، در وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی به مصاف عادل بک نیازمبتوف از قزاقستان رفت.
در راند اول این مسابقه که ساعت 23 و 20 دقیقه به وقت لندن در سالن بوکس اکسل برگزار شد، هر دو بوکسور محتاط شروع کردند اما چند مشت هم بین آنها رد و بدل شد تا این راند 4 بر 3 به سود حریف قزاق تمام شود.

در راند دوم بوکسور قزاق بهتر کار کرد ، هر چند ضربه سنگین روزبهانی در ثانیه های پایانی نیازمبتوف را نقش بر زمین کرد تا تشویق و قریاد تماشاگران به هوا رود. با این حال، این راند هم 5-4 به نفع حریف روزبهانی بود تا قزاقستان 9 بر 7 جلو باشد.

روزبهانی که چیزی برای از دست دادن نداشت در راند سوم فقط حمله می کرد و حریفش با چرخیدن دور رینگ سعی می کرد فرار کند. زمانی که مشت های روزبهانی در دقیقه آخر به هوا می رفت بوکسور قزاق امتیاز می گرفت و در نهایت مسابقه با نتیجه 13 بر 10 به نفع قزاقستان به پایان رسید تا آخرین نماینده بوکس ایران هم حذف شود.

هرچند احسان روزبهانی در این دیدار نفس گیر برابر حریف سرشناس خود نتیجه را واکذار کرد اما نباید این موضوع را از یاد برد که نماینده تیم ملی بوکس ایران برای نخستین بار در رقابت‌های المپیم تا چنین مرحله‌ای بالا آمد که این اتفاق در نوع خود بی نظیر بود و بسیاری از کارشناسان این مساله را موفقیتی بزرگ برای این به حساب آورند چون با این پشتکار بوکسورهای ایرانی می‌تواند آینده را از آن خود کنند.
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
اول تبریک به خاطر مدال طلای قاسم رضایی که واقعا گل کاشت ، با اون وضع دهن و لب اومدو کشتی گرفت ، چه بار اندازاییم زد ، کارش درست بود
بعد تبریک به خاطر طلای بهداد سلیمی ، مثل همیشه عالی و آماده ، قویترین مرد المپیک که بازم گل کاشت ، دمش گرم
بعد مدال نقره احسان حدادی که واقعا بد شانسی آورد با 9 سانت کمتر پرتاب کردن که اگر پرتاب خطاش مشکلی نداشت الان اول بود ، بازم دمش گرم کهع اولین مدال دو و میدانی ایران رو آورد ،مدالشم خوشرنگ بود
بعد مدال نقره سجاد انوشیروانی که اگه بهداد سلیمی با اون همدوره نمیشد ، قویترین مرد جهان اون بود الان ، اما بازم دمش گرم که خوب جنگیدو حریفاشو شکست داد و دوم شد
نوش جونشون پاداشاشون



اما واقعا جا داره از قهرمان سعید عبدولی که یکی از امیدهای 100 در 100 طلای ما بود هم تشکر کنیم
اون هر کاری تونست کرد اما خورده بود به پستیه گروه داوری حرومزاده که هر چی بهشون بگی کمه ولی ادب حکم می کنه که اینجا چیزی نگیم
هر دوتایمو برد ، راحتم برد اما بغا نامردی ، چون گفتن ناداوری کمه ، با نامردی باخت و کسی هم نبود که حقشو بگیره
کشتی واقعا ورزشیه که توش راحت میشه هر کاری کرد ، با همین کارام داره به کثافت کشیده میشه
من اگه جای اون بودم بی خیال میشدم و می خوابوندم زیرگوش داور ، نهایتش 2 سال محرومیته که عیب نداشت به المپیک بعدی می رسیدم

ممنون....:gol:;)
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما دیشب بخاطر بازی بیدار موندیم.
واقعل احسان همیشه پرانرژی بوده!دیشبم خیلی عالی بود و با وجود اینکه حریفش قدرتمند بود هر 3راند رو هرکدام با اختلاف 1 امتیاز باخت!!!
در کل ایول!!!!!!!!!!!
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما دیشب بخاطر بازی بیدار موندیم.
واقعل احسان همیشه پرانرژی بوده!دیشبم خیلی عالی بود و با وجود اینکه حریفش قدرتمند بود هر 3راند رو هرکدام با اختلاف 1 امتیاز باخت!!!
در کل ایول!!!!!!!!!!!
...:gol:;)
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد برای تقدیر شایسته از قهرمان سعید عبدولی دستوری خطاب به محمد عباسی ابلاغ کرد.
رییس جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور داد، نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور و برخورد ناعادلانه با وی در المپیک، مدال عبدولی طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرد.
متن این دستور به شرح زیر است:
جناب آقای عباسی
وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و احترام
نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور جناب آقای سعید عبدولی و درخشش وی در بازی‌های المپیک و با توجه به برخورد ناعادلانه‌ای که نسبت به او انجام شده است، حسب دستور ریاست محترم جمهوری لازم است مدال ایشان طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرند.
سعید عبدولی، به دلیل ناداوری در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کشتی‌فرنگی از دور بازی‌های المپیک حذف شد.

منبع : http://www.bultannews.com/fa/news/95785/دستور-ویژه-احمدی-نژاد-برای-عبدولی

http://www.landan.ir/2845/رييس-جمهور-از-عبدولي-مانند-طلايي‌هاي.html/#more-2845

http://olympic.farsnews.com/frmShowNews.aspx?nn=13910519000168

نایب رییس فدراسیون کشتی نیز در پاسخ به ایرنادرخصوص اینکه آیا قرار است سعید عبدولی پس از بازگشت از المپیک به سمبوسه فروشی بپردازد و یا فدراسیون برای او برنامه های دیگری دارد، گفت: اطمینان داشته باشید برای عبدولی برنامه داریم و فدراسیون از تمام امکانات خود برای موفقیت های آینده این ورزشکار استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از رییس جمهور تشکر می کنم که به خوبی از سعید عبد ولی که اسیر ناداوری های کشتی شد، حمایت کردند و این حمایت روحیه ما را بالا برد.
وی اظهارداشت: امیدوارم پاداش یک قهرمان المپیک به سعید عبد ولی پرداخت شود.فردا جواب قطعی این مساله را پس از صحبت با مسئولان وزارت ورزش می دهم.

http://www.landan.ir/2823/%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D9%88%D9%84%D9%8A-%D8%B9%D9%85%D9%84%D9%8A-%D8%B4.html/#more-2823



توکل بر خدا انشاالله که وعده وعید الکی نباشه ... اینا پاداش طلایی هارم اگه به زور ازشون نگیری نمیدن!!!
 
آخرین ویرایش:

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
احسان روزبهانی ...

احسان روزبهانی ...




.
.
.








دیشب روزبهانی خیلی خوب بازی کرد!!

والا تا اونجایی که من دیدم خیلی ضربه میزد توی سر و صورت حریف و حتی توی راند دوم رقیبش از شدت ضربه ی احسان افتاد روی زمین اما ... !!

اما در پایان راندها نتیجه یه جور دیگه بود و رقیبه احسان امتیازش بیشتر بود!!!:razz:

جدا نمیدونم چرا ...

ولی خیلی ناراحت بود اما خدائیش خیلی خوب چنگید!!

به مادرش قول داده بوده که با مدال برگرده و به خبرگزاری ها گفته شرمنده مردم شدم!!!:cry:








خدا قوت دلاور ... :gol:;)
 

تیکا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی براش ناراحت شدم
این همه تلاش
چقدر هم خوب بازی می کرد
دلم سوخت برای این همه وقت و تلاشش



.
.
.








دیشب روزبهانی خیلی خوب بازی کرد!!

والا تا اونجایی که من دیدم خیلی ضربه میزد توی سر و صورت حریف و حتی توی راند دوم رقیبش از شدت ضربه ی احسان افتاد روی زمین اما ... !!

اما در پایان راندها نتیجه یه جور دیگه بود و رقیبه احسان امتیازش بیشتر بود!!!:razz:

جدا نمیدونم چرا ...

ولی خیلی ناراحت بود اما خدائیش خیلی خوب چنگید!!

به مادرش قول داده بوده که با مدال برگرده و به خبرگزاری ها گفته شرمنده مردم شدم!!!:cry:








خدا قوت دلاور ... :gol:;)
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستور وِیژه احمدی‌نژاد درباره عبدولی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور داد، نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور و برخورد ناعادلانه با وی در المپیک، مدال ایشان طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرد.

متن این دستور به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای عباسی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام

نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور جناب آقای سعید عبدولی و درخشش وی در بازیهای المپیک و با توجه به برخورد ناعادلانه‌ای که نسبت به او انجام شده است، حسب دستور ریاست محترم جمهوری لازم است مدال ایشان طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرند.
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوبت به شاگردان خادم رسید

در پایان شب دوازدهم المپیک 2012 لندن کاروان ورزش ایران در رده چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.



واحدمرکزی خبر: نمایندگان ایران در روز چهاردهم رقابت‌های المپیک، فردا، در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و قایقرانی کایاک به مصاف حریفان خود می‌روند.

در چهاردهمین روز رقابت‌های المپیک 2012 فردا (جمعه) نمایندگان کشورمان در رشته تکواندو، کشتی آزاد و قایقرانی کایاک طبق برنامه زیر به میدان می‌روند: جمعه 20 مرداد (10 آگوست): ساعت 12:30 : تکواندو وزن 80 کیلوگرم مردان - یوسف کرمی و 67 کیلوگرم زنان سوسن حاجی پور (ورزشگاه excel) ساعت 13:42: قایقرانی کایاک200 متر زنان - آرزو حکیمی (ورزشگاه eton dorney) ساعت 16:30: کشتی آزاد وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی و 74 کیلوگرم صادق گودرزی (ورزشگاه excel) همچنین امروز و در روز سیزدهم رقابت‌ها و از ساعت 12:45 در رشته تکواندو و در وزن 68 کیلوگرم، محمد باقری معتمد در ورزشگاه excel کار خود را آغاز می کند.


در پایان شب دوازدهم المپیک 2012 لندن کاروان ورزش ایران در رده چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.


پس ازاینکه در روز یازدهم مسابقات المپیک 2012 لندن ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز به رده دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها رسید، در روز دوازدهم کاروان ورزش کشورمان یک روز آرام را سپری کرد که نتیجه آن حذف تنها نماینده کشورمان در مسابقات بوکس بود تا به این ترتیب کاروان ایران در پایان روز دوازدهم پس از کشورهای هلند و ژاپن تا رده چهاردهم جدول توزیع مدال ها نزول کند.


طی شب های آینده و در شب های پایانی المپیک 2012 لندن، مسابقات کشتی آزاد و تکواندو آغاز خواهد شد که کاروان ایران در این رشته‌ها شانس مدال و صعود در جدول را دارد. کاروان ایران همچنین با قرار رفتن در رده چهاردهم در بین کشورهای آسیایی، پس از چین، کره‌جنوبی، قزاقستان و ژاپن و به لطف نقره های بیشتر نسبت به کره شمالی در رده پنجم قرار گرفت.


در صدر جدول همچنان کشورهای چین، آمریکا و بریتانیا قرار دارند با این تفاوت که آمریکا روز موفقی را از لحاظ کسب کسب مدال سپری کرد و در مجموع مدال‌ها صدرنشین شد. (در پایان المپیک، جدول مدال ها بر حسب ارزش مدال محاسبه می شود، اما جدول بر حسب تعداد مدال نیز به صورت غیر رسمی منتشر خواهد شد.) نکته قابل توجه اینکه در این روز میزبان مسابقات هیچ مدالی را کسب نکرد.


در پایان رقابت‌های روز دوازدهم المپیک 2012 لندن 76 کشور صاحب مدال شده‌اند که از این تعداد 39 کشور به مدال طلا رسیدند تا یک کشور نسبت به روز گذشته به کشورهای کسب کننده مدال طلا اضافه شود.
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه رقابت تکواندوکاران ایران در المپیک

تیم دو نفره تکواندوی مردان ایران یکی از پرامیدترین تیم ها برای کسب مدال در المپیک است که رقابتهای خود را از روز پنجشنبه آغاز می کنند.​
برنامه رقابتهاي تکواندوکاران ایران در المپيک 2012 لندن به شرح زير است:

بخش مردان​
پنج شنبه 19 مرداد:​
دسته 68 - کیلوگرم: محمد باقری معتمد ؛ ساعت 16:15 به وقت تهران
جمعه 20 مرداد:​
دسته 80 - کیلوگرم: یوسف کرمی ؛ ساعت 13:45 به وقت تهران








بخش زنان


جمعه 20 مرداد:​
دسته 67 - کیلوگرم: سوسن حاجی پور ؛ ساعت 14:00 به وقت تهران












تحلیلی خبری 598
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود باقري معتمد به يك چهارم نهايي تكواندو المپيك

تكواندوكار وزن 68- كيلوگرم ايران كارش را در رقابت‌هاي المپيك لندن با برد مقابل حريف آفريقاي مركزي آغاز كرد.


محمد باقري معتمد در رقابت‌هاي المپيك لندن مقابل ديويد بوي از آفريقاي مركزي به روي شياپ چانگ رفت و اين مبارزه را با نتيجه 7 بر 2 به سود خود پايان داد.

راند نخست باقري كار را با احتياط دنبال كرد و در حالي كه عقب افتاده بود، در پايا توانست اين راند را 2 بر يك به سود خود به پايان برد.

در راند دوم باقري معتمد نخستين امتياز را به دست آورد. حريف آفريقايي كه عقب افتاده بود، احساسي حمله مي‌كرد تا فرصت براي امتيازآوري باقري معتمد فراهم شود و نتيجه در پايان راند دوم 4 بر يك به سود باقري معتمد ثبت شود.

در وقت سوم باقري معتمد باز هم امتياز بيشتري به دست آورد و در پايان 7 بر 2 پيروز شد.


گل
 
بالا