فریب 30 زن به خاطر انتقام عشق

Elaheh.1

عضو جدید
جام جم :جوان شیادی که با معرفی خود تحت عناوین دکتر، مهندس ، خلبان و... اقدام به اغفال و کلاهبرداری از 30زن کرده است ، دستگیر شد.

در یکی از روزهای مردادماه زنی با مراجعه به دادسرای جنایی از مرد کلاهبرداری که خود را دکتر معرفی می کرد شکایت و عنوان کرد: وقتی مقابل یک سفارتخانه قصد دریافت روادید یک کشور اروپایی را داشتم ، این مرد شیاد با دریافت چند میلیون تومان مدعی شد قادر به دریافت روادید برای من خواهد بود.
بازپرس قیصری با اشاره به این خبر به «جام جم» گفت: پس از این شکایت موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و بررسی پرونده ها حاکی از آن بود که این متهم با پرسه زدن در نقاط مختلف شهر و معرفی خود تحت عنوان دکتر، مهندس ، خلبان ، تاجر و غیره پس از خواستگاری از زنان و دختران ، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت اموال باارزششان متواری می شود.
دستگیری متهم
بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی افزود: با افزایش شکایت های مختلف از سوی زنان و دختران سرانجام ردپای متهم در خیابان کریم خان زند و هنگام پرسه زدن در اطراف یک آژانس مسافرتی شناسایی و از سوی ماموران عملیات پلیس امنیت دستگیر شد.
شکایت 15 شاکی
گزارش حاکی است ، با تحویل متهم به دادسرای جنایی ، بازپرس قیصری تحقیق از متهم را آغاز کرد. روز گذشته 15 نفر از زنان و دختران با حضور در دادسرا از این متهم که خود را امیرعرشیا معرفی می کرد، شکایت کردند. یکی از شاکیان به هویت بهناز به بازپرس جنایی گفت: از طریق واسطه با این متهم که خود را صاحب یک جواهرفروشی معرفی می کرد، آشنا شدم و از سوی وی مورد آزار و اذیت و سپس تهدید قرار گرفتم.
یکی دیگر از شاکیان که دختر 22 ساله ای بود، در شکایت خود گفت: هنگام رفتن به کلاس زبان ، این فرد به دفعات در مسیرم قرار گرفت و با معرفی خود به نام عرشیا، مدعی شد که دکترای کامپیوتر است و پدر و مادرش در امریکا زندگی می کنند و به بهانه خواستگاری از من ، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
شکایت های مشابه
زن جوانی نیز به عنوان شاکی به بازپرس قیصری گفت : به صورت اتفاقی با مرد شیاد آشنا شدم. او خود را خلبان معرفی می کرد و پس از چند مرحله رفت و آمد و دریافت مبالغی پول به یکباره ناپدید شد.
با مطرح شدن شکایت های مشابه از سوی 15 زن و دختر که قربانی مرد شیاد شده بودند ، بازپرس جنایی تحقیق از وی را آغاز کرد.
انتقام از دختران

متهم با معرفی خود به نام حمید به بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی گفت : من به دلیل اشتباهاتی که داشته ام ، از تمام شاکی ها عذرخواهی می کنم ، من هیچ کدام از آنها را مورد آزار و اذیت قرار نداده ام. وی درخصوص انگیزه های خود گفت : در سال 81 از سوی دختری که به او علاقه داشتم ، شکست عاطفی خوردم و پس از آن تصمیم گرفتم از تمام دختران انتقام بگیرم.
به این ترتیب که پس از ارتباط با این دختران ، آنها به من علاقه مند می شدند و من به یکباره آنها را ترک می کردم تا همانند من ضربه عاطفی بخورند. با ثبت اظهارات متهم ، بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیق از متهم را در پلیس امنیت صادر کرد.
باید مراقب بود
بازپرس جنایی پس از تحقیق از متهم به خبرنگار ما گفت: در این پرونده یک نکته قابل تامل وجود دارد که نشان می دهد دختران جوان بدون توجه به سنتهای حاکم بر جامعه و به صرف القاب دروغین متهم که در خیابان از آنها خواستگاری کرده ، براحتی فریب خورده و پس از آزار و اذیت ها برای رهایی از دامی که خود در تنیدن آن نقش داشته اند، مجبور به پرداخت مبالغ گزاف شده اند.

وی افزود: فرضیه های موجود حاکی است که احتمالا تعداد شاکیان پرونده بیش از 30 نفر است و بسیاری از آنها به دلیل ترس از متهم جرات مطرح کردن شکایت خود را نداشته اند. قیصری افزود: دوستی میان والدین و فرزندان موجب می شود تا مسائل و اتفاقات خارج از خانه براحتی به والدین منتقل و راهکار اصولی برای حل مشکل آغاز شود، در صورتی که اگر نسبت به این موضوع بی توجهی شود، شاهد مسائلی خواهیم بود که نمونه ای از آن را در پرونده متهم شیاد شاهد هستیم.
 

dejbanan

اخراجی موقت
وایییییییییییییییییییییییییییییییییی متنبه شدم:cry:
 

Similar threads

بالا