عکسی که جهان را تکان داد

shabnam...

عضو جدید
کاربر ممتاز
چندی است که جنایتها و قساوتهای نظامیان صهیونیستی نسبت به فلسطینیان ، پیش از انکه دوربین گزارشگران عرب آنها را ثبت کند توسط خود نظامیان متعصب این رژیم به رسانه ها درز می کند. این گروه از سربازان و افسران صهیونیستی اغلب با انگیزه های انتقام جویانه یا رعب آفرینی از صحنه های خشونت ورزی خویش عکس و فیلم گرفته و در معرض دید جهانیان قرار می دهند، شیوه ای که در دوران 65 سال گذشته از آن برای فراری دادن صاحبان اصلی اراضی فلسطین استفاده شایان شده است. به گزارش گروه بین الملل شبکه ایران،حال مور اوستراوسکی نظامی اسرائیلی با گذاشتن عکسی از کودک فلسطینی که هدف تیراندازی مخفیانه قرارگرفته خشم و انزجار مردم جهان را برانگیخته است.
این عکس که در مدت زمان کوتاهی در سطح گسترده در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نشان می دهد که یک پسر فلسطینی از پشت سر و بدون آنکه خود بداند هدف تک تیرانداز اسرائیلی قرار گرفته است.
تصویر حاضر در نشان دادن عمق خشونت ورزی و بی رحمی پرورش یافتگان مکتب صهیون و نیز ابعاد مظلومیت فرزندان فلسطینی آن اندازه گویا است که بی نیاز از توصیف است

نظامی اسرائیلی که با انتشار این عکس در ابعاد جهانی در مخمصه بزرگ گرفتار شده ، ادعا کرده عکس را از طریق اینترنت پیدا کرده و روی شبکه های اجتماعی گذاشته است اما نوگا تارنوپولسکی سخنگوی نیروهای نظامی و ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد نسخه اصلی این عکس در آرشیو ارتش اسرائیل بوده و این سربازدر واقع عکس محرمانه تشکیلات نظامی را بدون اجازه منتشر کرده است.
 

hasan_g2002

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدت هاست که شیطان فریاد می زند من به اینها ربطی ندارم
این ها حتی انسان هم نیستند
درود به شرافت آن شیر که از غصه کشتن آهویی که بچه ای دارد ، دق کرد ...
قرآن هم در باره این پلیدها میگوید : اینها مثل حیوان هستند ، بلکه از حیوان هم پست ترند ( اولئک کلانعام بل هم اضل )
 

Similar threads

بالا