علوم ماوراء الطبیعه

sima2009

عضو جدید
با سلام خدمت دوستان و همراهان

من امروز دنبال تاپیکی بودم که در زمینه علوم مرتبط با ماوراء الطبیعه، فرا طبیعی و متافیزیک صحبت کرده باشد. بنابراین با توجه به 7 سال مطالعه ای که در این زمینه داشتم تصمیم به ایجاد این تاپیک در گفتگوی آزاد کردم. لذا از مدیران محترم این بخش می خواهم تا کنترل نمایند که تاپیک دیگری در این رابطه در تالارهای دیگر نباشد و اگر وجود داشته باشد به آن بخش منتقل شود. هم اینکه آیا امکان ایجاد تاپیک در این زمینه ها وجود دارد؟
شاید خیلی از دوستان با گفتگو در این فیلدها موافق نباشند ولی این هم مانند سایر علوم، در کشورهای دیگر تدریس و مورد بررسی های علمی قرار گرفته می شود و مقالات زیادی هم به چاپ رسیده است. بعضی ها معتقدند این موضوع باید در فیلدهای پزشکی و روانشناسی مطرح شود ولی جایگاه این علم فراپزشکی و فراروانی است. بنابراین بهترین مکان شاید گفتگوی آزاد باشد، چونکه هنوز بخش هایی از این علم به ثبوت عینی نرسیده است. آن هم به خاطر گستردگی این علم است. از مسائل مربوط به هاله، یوگا، چاکراها، انس و جن گرفته تا پدیده مرگ و دنیای برزخ و دنیای ارواح.
هدف از ایجاد این تاپیک ایجاد رعب و ترس و ایجاد تشنج نمی باشد. به همین خاطر فقط از دوستانی که دارای تجربیاتی در این زمینه هستند، می خواهم که در این تاپیک یا تاپیک های مشابه مشارکت نمایند. همچنین از دوستانی که پرسشی دارند ، می خواهم که مسائل خود را مطرح کنند تا اساتید این زمینه هم برای پاسخگویی وارد این تاپیک شوند.
تا جایی که در حد اطلاعات اینجانب باشد، می توانم پاسخگو باشم.


بسیار متشکرم.


 
آخرین ویرایش:

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...انرژی-سنگها-بر-مردان-زنان-و-کودکان?highlight=
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/300029-چاکرا-ها-(محل-ورود-انرژى-حیاتى-بدن)?highlight=
 

sima2009

عضو جدید
بسیار ممنون
فکر می کنم مطالب زیادی بحث شده است ولی به نظر من بهتر است که تمام این مطالب یک جا جمع شود تا دسترسی علاقمندان به آن سریعتر باشد.
 

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
موافقم
البته تو باشگاه ما 90 درصد به گفتگوی ازاد اهمیت میدن
و این مطالب زیاد طرفدار نداره
 
بالا