عرضه به روزرسانی OxygenOS 2.1.4 برای OnePlus One

d.ertebat

عضو جدید
مدتی بود که تصور میشد وان پلاس وان آخرین به روزرسانی خود را دریافت کرده است. کاربران این اسمارت فون مدتها بود که با سیستم عامل قدیمی خود کار می کردند تا اینکه بالاخره امروز رویای آنها به واقعیت تبدیل شد. امروز پستی از طرف وان پلاس منتشر شد که از ارایه به روزرسانی OxygenOS 2.1.4 برای گوشی های وان پلاس وان خبر داد.

این شرکت گفته است که این به روزرسانی تجربه کاربری کاملی را در اختیار دارندگان این گوشی قرار می دهد. با این حال، این نسخه از سیستم عامل کمی از انواع موجود بر روی وان پلاس 2 متفاوت خواهد بود.در این نسخه خبری از فناوری صوتی MaxxAudio و اپلیکیشن های وابسته به آن نخواهد بود. همچنین حالت کنترل دستی دوربین و سازگاری با فرمت RAW نیز در این نسخه ارایه نمی شود. از آنجایی که وان پلاس وان از سخت افزار لازم برای تشخیص اثر انگشت بی بهره است ، توسعه دهندگان نیز پشتیبانی از این امکان را در اپلیکیشن های خود منظور نکرده اند.

از نکات مثبت این به روزرسانی می توان به افزوده شدن ویژگی Dark Mode و ترکیب های رنگی جدید اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی آیکون جدید با این به روزرسانی در اختیار کاربران قرار می گیرد. کنترل مجوز اپلیکیشن های مارشمالو در این به روزرسانی نیز عرضه خواهد شد.




تلفن سانترال
 

Similar threads

بالا