عجیب ترین نقطه روی زمین !

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا به این مطلب جالب که از منطقه ای در ایالت اورگن امریکاست توجه کنید: منطقه ای به نام گردباداورگن وجود دارد که در آن نقطه از زمین،نیروی فرضی جاذبه چند برابر دیگر نقاط کره ی زمین است.
این نیروی گرانش به صورت گردباد مانند با جاذبه ای چند برابر اجسام را تا شعاع ۵۰ الی ۹۰ متری به سمت زمین روانه میسازد.به همین دلیل آن را گردباد مینامند.
در مرکز این دایره کلبه ای قرار دارد که اوایل روی تپه بوده اما امروزه به دلیل این نیروی عجیب به دامنه ی تپه کشیده شده.
گودال مغناطیسی در کمپ براچ واقع در ایالت کلورادو نیز نمونه ی مشابه دیگریست که در دنیا جزء مجهولات علمی محسوب شده که فرضیه و طرح ما برای تمامی اینها پاسخ های علمی و منطقی دارد.

این مکان حلقه مانند که گوئی بسان گردبادی همه چیز را بهم می پیچد, - " گردباد اورگن " نامیده میشود . این منطقه در ایالت " اورگن " واقع در امریکا است . انچه در این مکان عجیب اتفاق می افتد,شهرت جهانی دارد . اما اینکه چرا و چگونه این وقایع رخ میدهد, پرسشی است که هنوز برای بشر بدون پاسخ مانده است.! قطر تقریبی این دایره 50 متر است . هر چند شکل ان کم و بیش بصورت دایره میباشد, وسایل اندازه گیری نشان میدهد که گهگاه به فاصله 90 روز اندازه دقیق این منطقه اندکی تعقیر می کند . در داخل این دایره یک ساختمان ویران قرار دارد که زمانی محل اداره تعیین عیار فلزات بوده است – ولی مدتها قبل یعنی در حدود سال 1945 که وسائل سنجش , بنای دیوانگی گذاشتند, کارکنان این اداره انجا را ترک گفتند – در ان هنگام ساختمان این اداره بر روی تپه ای که در حدود 12 متری خارج محدوده این گردباد قرار داشت – بنا شده بود. پس از انکه این کلبه کوچک را ترک کردند – ان بخش از تپه به پیشروی خود ادامه داد و در محل کنونی قرار گرفت . اکنون بنای اصلی این ساختمان بر اثر نیروی ناشناخته این گردباد و یا لغزش این ساختمان به پائین تپه, در هم لولیده شده و پیچ و تاب خورده است.! هنگامیکه قدم به داخل ویرانه های این ساختمان میگذارید, انگار وارد جهان دیگر شده اید . احساس می کنید نیروی شدیدی شما را بسوی پائین می کشد, گوئی نیروی جاذبه در اینجا چند برابر شده است.!! بدن شما بطور ناخوداگاه بصورت تقریبی یک زاویه 10 درجه به سوی مرکز دایره خم میشود, اگر بخواهید قامت خود را راست کنید و بدن خود را عقب بکشید, احساس خواهید کرد که نیروئی شما را به سوی مرکز دایره می کشد و بطوریکه دستگاهها نشان میدهند, در حقیقت چنین نیروئی وجود دارد برخی از دانشمندان, مدتها در این گردباد دست به پژوهشهای دراز مدت زدند تا بلکه پرده از راز ان برگیرند . انها یک گلوله فولادین 15 کیلوئی را به زنجیری بستند و در داخل این بنای قدیمی از تیرگی اویختند . انها با تعجب مشاهده کردند که این اونگ, قوانین جاذبه را زیر پا نهاده و بصورت زاویه ای قرار گرفت . در هر حال این وزنه به سوی مرکز دایره منحرف می شد . حرکت ان بسوی مرکز دایره به اسانی انجام میگرفت, ولی هرگاه بر ان می شدند تا این گلوله را بسوی حاشیه دایره پرتاب کنند – احساس میگردید که اینکار با دشواری صورت میگیرد . در داخل این مکان عجیب حتی دود سیکار تحت تاثیر نیروهای شگفت انگیز قرار خواهد گرفت و هر
گاه شخصی در داخل این دایره سیگاری دود کند و دود انرا به هوا بفرستد , با کمال تعجب دود سیگار به سرعت شروع به چرخیدن می کند و این عمل انقدر ادامه میابد تا از نظر ناپدید گردد.!
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایول خیلی باحال بود!!!
مخصوصا اون کلبه هه
من فکر کردم این تاپیک واسه خیلیا جالب باشه وبیان از شگفتیهای دیگه بگن ولی ظاهرا اینطور نیست
من چیزای زیادی راجع به قوم مایا خوندم ولی دلایل قانع کننده ای واسه بعضی کاراشون پیدا نکردم خوشحال میشم اگه کسی اطلاعاتی داره بزاره(البته کپی پیست نه ها اونارو خوندم)
 

tanhatarin_asb-3

عضو جدید
اون قسمتش كه ميگه طرف سيگار كشيد دودش دور خودش ميچرخيد يجورايي مث مثلث برمودا ميمونه البته فقط يجورايي
كاش يه عكس ازش ميزاشتي ديدنش جالب تره
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اون قسمتش كه ميگه طرف سيگار كشيد دودش دور خودش ميچرخيد يجورايي مث مثلث برمودا ميمونه البته فقط يجورايي
كاش يه عكس ازش ميزاشتي ديدنش جالب تره
عکس خاصی نیست چون ظاهرا چیزی به چشم نمیاد
 

Similar threads

بالا