ظهور سفیانی کمی نزدیک تر میشود.

agin

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


بروز ناآرامی های اخیر در سوریه از سوی جمعیت سلفی این كشور می تواند زمینه ای برای ظهور سفیانی باشد. سلفیون گردانهایی به نام خالد بن ولید و معاویه بن ابی سفیان، یزید بن معاویه و شمر بن ذی‌الجوشن(!) برای جنگ مسلحانه در این كشور سازمان داده اند. شرکت بلک واتر، آموزش تروریستهای سلفی که تحت عنوان «گروه های مرگ» با 750 تن سلاح و مهمّات ساخت اسرائیل به سوریه اعزام شدند را بر عهده داشته است. از سوی دیگر رهبر القاعده، ایمن الظواهری، با صدور یك بیانیه از شورشها در سوریه حمایت کرده و خواستار بسیج سلفیون برای فتح سوریه شد. یک گروه ترویستی مسلح که زیر نظر فرماندهی کل القاعده فعالیت دارد و با عنوان «جبهه النّصرت لأهل الشام» شناخته می‌شود در اطلاعیه اعلام موجودیت خود، هدف اصلی از حضور در سوریه را آزادسازی این کشور از دست طایفه نصیریه(علویان)، مجوس(ایرانیان) و صفویان(شیعیان) اعلام کرد. سرکرده این گروه که ملقب به «قـائد فاتح» و «ابومحمد الجولانی» است و پیش از این از دستیاران «ابو مصعب الزرقاوی» سرکرده القاعده عراق بوده است با استناد به سخنان ابن‌تیمیه، جهاد با شیعیان را به مراتب واجب‌تر از مقابله با یهود و نصاری دانسته است. وی در یك سخنرانی گفته است:(....بقیه در ادامه ی مطلب....)






برای این جهاد، باید از دریاهای خون، تپه‌هایی از دست‌های قلم‌شده و پاهای بریده و نیز کوه‌هایی از جمجمه‌ها عبور کرد. وی افزوده است: دشمن اصلی ما شخصی است به نام «محمد بن الحسن العسکری» که امام دوازدهم شیعیان است... وی در پایان مسلسل خود را بالا برده و فریاد «حیّ علی الجهاد» سر داده است! قتل قربانیان با كوفتن تبر بر سر ایشان، تجاوز به زنان و كودكان، به دار آویختن پسر بچه ها و بریدن سر دختر بچه های چهار پنج ساله به جرم شیعه بودن والدین شان(!) از جمله جنایات سلفی ها در سوریه است (آیا این اسلام حضرت محمد(ص) است؟ مشرکینی که به جنگ رسول خدا(ص) می آمدند و مسلمانان را می کشتند، هنگامی که به اسارت در می آمدند، در اثر مهربانی های پیامبر(ص) مسلمان می شدند. رسول خدا(ص) در روز فتح مکه(شهری که بیست سال با پیامبر جنگیده بود) دشمنان کین توز خود را بخشیده و فرمودند: «امروز روز رحمت است». بدیهی است که اسلامِ این سلفیون، اسلام منافقین ناصبی سلف چون معاویه و... است، چنان که رفتار و اعمالشان به سیره آنان شباهت دارد. استعمارگران صهیونیست، از بدو ورود به خاورمیانه عمل شنیع زنا را در جوامع مسلمان ترویج کردند تا امروز از میان ناصبیون خبیث الولاده علیه مذهب الهی سربازگیری کنند. بنا بر اخبار، تروریستهای ناصبی در مرز سوریه در میان زنان و دختران آواره سوری می گردند و بسیاری از آنان را به فحشاء وا می دارند). وحوشت و سبعیت شگفت انگیز سلفیون كه امروز در سوریه و پیش از آن در دوره حكومت طالبان در افغانستان مشاهده شده، این فرض كه ایشان مصداق خروج مجدد قبیله خونخوار «یأجوج و مأجوج» در آخرالزّمان می باشند را به شدت تقویت می كند. خطر سلفیون كه خون آشامانی هستند بیگانه از دین و فرهنگ برای منطقه بسیار جدی است. (این تكفیری ها در سوریه به نام بازگرداندن مجد شام در دوران بنی امیه، خون مسلمانان را می ریزند اما نه تنها به سوی رژیم اسرائیل یك گلوله شلیك نکرده اند، بلکه با آن متحدند). وارد آمدن انواع فشارها بر شیعیان برای آن است كه سرانجام كاملاً بیدار شده و با از خودگذشتگی، از صمیم قلب خواستار ظهور امام خویش گردند. شایان ذکر است که شیخ عبداله التمیمی امام جماعت مسجد سلفیون در شهر حُمص در گفتگو با کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از دولت اسرائیل گفته است: «میان سلفی ها و اسرائیلی ها هیچگاه دشمنی نبوده و نخواهد بود و آنها در حال جنگ در جبهه ای واحد هستند». این گونه اظهارات شفاف در کنار موضع گیری های رسمی دولتهای وهابی عربستان و قطر در حمایت از تروریستهای سلفی و تأمین مالی آنها، پرده از اتحاد استراتژیک وهابیون، رژیم اسرائیل و دولتهای انگلوساکسون کاملاً برداشته است. ایالات متحده از یك سو مدعی جنگ با القاعده در پاکستان است و از سوی دیگر تروریستهای القاعده را تجهیز كرده و به سوریه می فرستد. امروز تفكر وهابی تكفیری با هدف تبدیل كردن درگیری اعراب و اسرائیل به درگیری اعراب و ایرانیان و نیز ایجاد درگیری میان اهل سنّت و شیعیان با هدف خدمت به منافع صهیونیزم، با جدیت در حال گسترش است

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]منبع (.::فوزالعظیم::.)[/FONT]
 

agin

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ظهور سفیانی کمی نزدیک تر میشود.

امام صادق(ع) در تأویل آیۀ 8 از سورۀ اسراء:«عَسی ربکم اَن یَرحَمَکُم و اِن عُدتُم عُدَنا و جَعَلنا جهنَّمَ لِلکافرینَ حَصیرا»فرمود:«یعنی شما را بر دشمنان پیروز فرماید(پیروزی بنی عباس هاشمی بر بنی امیه) سپس به بنی امیّه خطاب فرمود:و چنانچه به وسیلۀ سفیانی بازگردید، ما به وسیلۀ قائم آل محمد(ص) باز می گردیم».نکتۀ دیگر این که قیام ابومسلم خراسانی از ایران، زمینه ساز سقوط و نابودی رژیم اُموی گشت و بنا بر اخبار رسیده، با لشگرکشیِ سید حسنیِ خراسانی از ایران تاریخ تکرار خواهد گشت.
ظهور سفیانی: در میان بیش از دو هزار علائم ظهور، تنها پنج علامت به عنوان علائم حتمی ظهور در احادیث صحیحه آمده است، که عبارتند از: 1-خروج سفیانی. 2- قیام یمانی. 3-بانگ آسمانی. 4-خسف بیدا. 5-قتل نفس زکیه. نخستین نشانه ای که رخ می دهد، خروج سفیانی است.
«ظهور قائم(ع) حتمی است، خروج سفیانی از سوی پروردگار حتمی است و هرگز بدون سفیانی، قائم(ع) قیام نخواهد کرد».
«منتظر بانگ سفیانی باشید که به طور ناگهانی از دمشق شنیده می‌شود، در این بانگ فرج عظیمی برای شماست، زیرا که این بانگ نویدبخش پیروزی بزرگ شماست»- غیبت نعمانی، ص 149.


فردی كه در روایات از وی با عنوان «سفیانی» یاد شده، از بازماندگان بنی امیّه و از نسل معاویه بن ابی سفیان است که حدود یک سال پیش از ظهور قائم(ع) در شامات به قدرت می رسد. رسول خدا(ص) فرمود: «سفیانى با 360 سوار شورش مى‏كند تا این كه به دمشق می‏رسد و در ماه رمضان هم سی هزار نفر از قبیله بن‏كَلب با او بیعت مى‏كنند». بنی کلب قبیله ای بودند که در عصر معاویه بن ابوسفیان، نصرانی بوده و بعدها ظاهراً به یکی از فرق اسلامی گرویدند. بازماندگان بنی کلب امروز در لبنان، سوریه و فلسطین اشغالی زندگی می کنند و گروهی از ایشان، افسران و درجه داران ارتش رژیم اسرائیل هستند. معاویه که توسط خلیفۀ دوم به حکومت شام منصوب شده بود، با زنی از این قبیله وصلت کرد که حاصل این ازدواج، یزید بود. منطقۀ شام به مرکز حکومت اموی و جبهه ای بر ضد علی(ع) تبدیل شد که با نیرنگ، از شکست خود در نبرد صفّین ممانعت کرده و پس از شهادت امیرالمؤمنین(ع) به پیروزی دست یافت. امام صادق(ع) می فرماید: «ما و آل ابوسفیان دو خاندان هستیم که به خاطر خداوند با یکدیگر دشمنی کردیم. ما خداوند را تصدیق کردیم و آنها تکذیب کردند. ابوسفیان با پیامبر(ص) جنگید و معاویه با علی بن ابی طالب(ع) و یزید با حسین بن علی(ع). سفیانی نیز با قائم(ع) خواهد جنگید»- معجم احادیث امام مهدی(ع).
سفیانی عامل مستقیم صهیونیزم برای فریب اهل سنّت و بسیج ایشان برای نابود ساختن شیعیان و تصرّف خاورمیانه برای رژیم اسرائیل است. یهود با به قدرت رسانیدن سفیانی سرانجام به هدف بزرگ خود كه همانا ایجاد یك جنگ فراگیر بین اهل سنّت سلفی و شیعیان است دست خواهند یافت. سفیانی که از وی با نام «عثمان بن عنبسه» نیز یاد شده، به قصد انجام یك حمله پیش دستانه برای سرکوب شیعیان عراق و مقابله با جنبش شیعیان در ایران به رهبری خراسانی، با سپاهی مرکب از 142 هزار تن به سوی عراق لشگرکشی می کند. رژیم اسرائیل از هم پیمانان اصلی سفیانی است. سفیانی خط تدافعی یهود در برابر نیروهای تشیّع به رهبری امام مهدی(ع) است، چنان كه معاویه خط دفاعی یهود در برابر امیرالمؤمنین(ع) برای رسیدن به بیت المقدس بود. صهیونیستهای اسرائیلی می دانند كه شیعیان شرق نابودی ایشان را رقم خواهند زد، بنابر این می خواهند تا با انجام یك تهاجم پیش دستانه به دست سلفیون، خطر شیعه را دفع نمایند. یک هزار و چهارصد سال است که یهود در حال تقویت اسلام انحرافی علیه اسلام اصیل اند. ظهور سفیانی یکی از نقاط اوج فعالیت های تخریبی یهود علیه تشیع خواهد بود.
تحولات منطقه از جمله سوریه شاید شاید شاید ابتدای شکل گیری جنبش سفیانی باشد،البته این یک نظر شخصی ست.
و خوش حال میشوم نظر شما را هم بدانم دوست عزیز.

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]منبع (.::فوزالعظیم::.)[/FONT]
 

Similar threads

بالا