سوالات و پرسش های گوناگون در مورد دوره های اموزشی

ehsan321

عضو جدید
با سلام. لطفا" خواهش میشود در این تایپک سوالات خود را در مورد بعضی از دوره های آموزشی مطرح کنید و از دوستانی که اطلاعات کافی دارند خواهشمند ام راهنمایی کامل را بفرماییند.

با تشکر.
:cool:;)
 

ehsan321

عضو جدید
با سلام.
من می خواستم در مورد دوره آموزشی VT اطلاعاتی کسب کنم.

دانشجویی ترم 3 کارشناسی پیوسته ساخت و تولید هستم.
آیا بعد از اتمام درس این مدرک بین المللی یدرد ما می خوره یا نه؟
با تشکر از شما دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید.
 

mashti

عضو جدید
سلام
درمورد دوره های آموزشی Abaqus میخواستم بدونم کدوم موسسه بهتره و سرفصلشون چیه
پیشنیازای یادگیری این نرم افزار چیه ؟ و اینکه اصلا در سطح کارشناسی هست یا نه. آ خه تو دانشگاه ما استادا به این نرم افزار گیر دادن درحالیکه ظاهرا این نرم افزار بیشتر برا دانشجوهای ارشده
 

rattling_boy

عضو جدید
بنده هم می خواستم در مورد دوره های آموزشی شرکت فستو اطلاعاتی کسب کنم.

من دوره ی مقدماتی پنوماتیکش رو گذروندم و می خواستم در ادامه دوره ی پیشرفته این مبحث رو هم بگذرونم.

منتهی می خواستم بدونم به نظر دوستان بهتره که دوره های پنوماتیک رو کامل بکنم و یا اینکه در دوره های هیدرولیک این موسسه شرکت کنم؟!
 

MSS13

عضو جدید
http://www.iran-eng.com/member.php?u=183568rattling_boy عزیز به نظر من بستگی به خودت داره همونطور که میدونی مبانی هیدرولیک شبیه به پنوماتیک هست و اگه در رابطه با پنوماتیک پیش زمینه داشته باشی براحتی با یه مقدار تلاش میتونی بدون کلاسم تو زمینه هیدرولیک موفق بشی و بنظر من دوره پیشرفته پنوماتیک بهتره ;)
 

rattling_boy

عضو جدید
rattling_boy عزیز به نظر من بستگی به خودت داره همونطور که میدونی مبانی هیدرولیک شبیه به پنوماتیک هست و اگه در رابطه با پنوماتیک پیش زمینه داشته باشی براحتی با یه مقدار تلاش میتونی بدون کلاسم تو زمینه هیدرولیک موفق بشی و بنظر من دوره پیشرفته پنوماتیک بهتره ;)


سلام

ممنونم بابت راهنماییت.

این فستو هم امسال بیشتر از 20% هزینه ی دوره هاشو اضافه کرده:mad:

ولی خداییش من که توی قزوین دوره ی مقدماتی رو گذروندم راضی بودم. تنها عیب فستو اینه که دوره های پیشرفته رو به صورت خیلی محدود برگزار میکنه و شانس شرکت توی این دوره ها رو بیشتر بچه هایی دارن که از طرف شرکت ها معرفی میشن و کسانی که به صورت آزاد می خوان تو دوره ها شرکت کنن شانس حضورشون کمتره:razz::mad:
 
بالا