psp2004
عضو جدید
و تعریف تابع رو بعد از تابع example انجام بدین یا این که به طور کلی این تابع رو قبل از تابع example تعریف کنید...
سلام
در صورتی که از opengl استفاده کنید بسیار کارتون راحت خواهد بود....اگر تنظیمات لازم رو برای استفاده از opengl در ویژوال استودیو انجام دادین میتونید از این تکه کد که در ضمیمه قرار دادم برای رسم خط استفاده کنیداگر هم خواستین بفرمایید تا تنظیمات لازم برای opengl رو هم خدمتتون بدم
از پاسختون ممنون ... فقط یه سوال دارم برای اجرا روی یه رایانه دیگه با ctrl+f5 بخوایم تو ویژوال استادیو رانش کنیم حتمن باید این تنظیمات open GL رو اون رایانه هم انجام بدیم ... آخه این پروژه درس ساختمان دادمه ولی استادم حرفی از استفاده از open GL نزده بود برای همین تا جایی که امکان داره می خواستم از هدر ها و توابع خود ویژوال استادیو استفاده کنم ....
تو کدی که گذاشته بودید تو تابع paint باید تابع lineDDA رو صدا بزنیم و مختصات نقاط رو به همین تابع lineDDA بدیم ؟؟؟
و تابع paint خودش به عنوان یه پارامتر در تابع glutDisplayFunc صدا زده میشه ...
حالا اگه من بخام در یک حلقه بگم در هر دور از حلقه 2 تا نقطه بگیره و خط بینشون رو رسم کنه باید تابع paint دارای پارامتر باشه و در هر بار مختصات نقاطم را بش بدم ... حالا اگه واسه تابع paint پارامتر تعریف کنم به تابع glutDisplayFunc که خودش paint رو به عنوان پارامتر میگیره ارور میده ....
موندم چی کار کنم ؟؟؟
آخرین ویرایش: