زنی که صاحب بهترین مجموعه کفش های دنیا است! +عکس

SH.Aghighi

عضو جدید
کاربر ممتاز

ویکتوریا بکهام از آن دسته سلبریتی هایی است که بسیار به ندرت او را می توان بدون کفش های آنچنانی و پاشنه بلند در محیط های عمومی دید.
به گزارش پرشین وی او حتی مشهور است که گفته در کفش های تخت "نمی تواند تمرکز داشته باشد!" ، بنابراین جای تعجب ندارد که اکنون او نفر اول سلبریتی ها به عنوان دارنده بهترین مدل های کفش شده است.
بر طبق آخرین تحقیقات، ویکتوریا بکهام عنوان "سلبریتی با بهترین استایل کفش" را از آن خود کرده است و سارا جسیکا پارکر و ریتا اورا را پشت سر گذاشته است.

این تحقیق درباره میزان علاقه زنان بریتانیا به خرید کفش و تعداد دارایی کفش آنها است و در آن مشخص شد که شرکت کنندگان در این پرسشنامه 43% بین 50-10 جفت، یک چهارم آنها تنها 10-5 جفت کفش داشته و به گزارش پرشین وی 15 درصد نیز تصدیق کرده اند که آنقدر دارند که دیگر قابل شمارش نیست!
در این نظر سنجی ویکتوریا بکهام با 67% نفر اول ، ریتا اورا با 64%، سارا جسیکا پارکر با 61% نفر اول تا سوم دارنده بهترین مجموعه کفش شناخته شدند.
نفرات چهارم تا دهم نیز به ترتیب جنیفر لوپز، کیت میدلتون، گوئین استفانی، کلی بروک، میراندا کر، تیلور سویفت و اما واتسون هستند. جنیفر آنیستون با اختلاف بسیار کمی از نفر دهم ، نفر یازدهم شناخته شد.

 

mehrdad2012

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقدر هزینه میکنن واسه کفش . اینجا مردم پول ندارن همون یه جفتشو بخرن . :D
بعد اینا 10 تا 10 تا کفش دارن .
 
  • Like
واکنش ها: EYES

Similar threads

بالا