زشته به خدا ... !

NYC

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیروز تو یه تاپیک که بحث شهدا و ... شد. یکی از بچه ها یک پستی زده بود مبنی بر اینکه اون شهدایی که برای حرف امام رفتن جنگیدن کار خوبی نکردن و ... شهید واقعی اونیه که به خاطر وطن و مردم و ... رفته باشه جنگ. بنده خدا همون اول پست هم نوشته بود که من نمی خواستم پست بدم چون الان میرن گزارش میدن و بهش امتیاز منفی میخوره. با خودم گفتم نه بابا دیگه اینجوریم نیست که بچه ها تا این حد بچه بازی در بیارن. امروز که اومدم در کمال تعجب دیدم اون پست پاک شده و مهرشادم دوباره اخراج شده. آخه ادمین که خودش نمیشینه همه پستا رو بخونه با گزارش شما هاست که میاد پستا رو پاک میکنه یا کسی رو اخراج میکنه دیگه !
به خدا این بچه بازی ها چیه آخه، شده مثل اون قضیه که باید تو ماه رمضان کل ساندویچی ها و رستورانا تعطیل باشه تا مثلا یه روزه دار یه وقت هوایی نشه! به خدا من وقتی روزه میگرفتم از قصد میرفتم با بچه هایی که روزه نمی گرفتن قاطی میشدم تا ببینم طاقتم چقدره، مخصوصا موقع ناهار !
آخه عزیز من اگر با یه پست یا یه تاپیک قراره ارزش و اعتقاد شما زیر سوال بره که نشد !
شما باید بر عکس از این فرصت مجازی استفاده کنی و اعتقادات خودتو محک بزنی نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنی تا یه وقت دچار شک نشی !
از این فرصت ها تو واقعیت پیدا نمیشه که، مثلا پره پرش تو مترو یا اتوبوس با یه مخالف خودت برخورد کنی و باهاش در حد چند دقیقه اونم فقط یکبار هم صحبت بشی که اونم دیگه الان خیلی کم شده چون این دوتا گروه از هم فراری شدن. پس خواهش میکنم این بچه بازی ها رو بیاید بذاریم کنار، زشته به خدا ... !:gol:
 

vahid321

عضو جدید
کاربر ممتاز
در موارد اینچنینی حق با شماست. در این موارد باید جواب اون پست رو داد چون توهین یه چیز دیگس
 
  • Like
واکنش ها: NYC

maryam_th

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز مهرشاد رو اخراج کردن؟؟؟
این مملکت همه چیش به هم میاد...وقتی تو دنیای مجازی که هیچ ضرر و زیانی متوجه منافعشون نیست اینجوری اونی که قدرت دستشه سر مخالفو میکنه زیر آب دیگه تو دنیای واقعی هم باید تجاوز و آدم کشی و دزدی بیداد کنه!!
 
  • Like
واکنش ها: NYC
بالا