روش ها ی شکار شوهر

شاهین تیز پرواز

عضو جدید
کاربر ممتاز
روش ها ی شکار شوهر............................خانم های محترم به دل نگیرن

اول از همه روش جواتی:

یه بار یه جایی که توی دید طرف باشه و بتونه با دو سوت خودشو به شما برسونه ، یهو غش کنین، و ولو روی کف خیابون. پس از چند دقیقه هذیون گفتن راجع به اینکه پسر اصغر قصاب اومده خواستگاریت ، اما تو نمی خواهی به اون شوهر کنی .....بعدش ب ضرب آب قند به هوش میایی و وقتی چشمت به طرف می افته ، یهو بغضت میترکه و د گریه وقتی خوب گریه هاتو کردی و پاشدی که بری ، طرف کلی اصرار میکنه که برسونمت ..... اما از اون اصرارو از تو انکار. خلاصه راه میافتی که بری خونه ، اما یه جوری راه میری که مطمئن بشی ، طرف تا خونه میتونه تعقیبت کنه.تا اینجا کار خودتو کردی ، اما از اینجا به بعد دیگه با اوس کریمه!!!



دوم : روش عرفنی

میری لب چشمه که آب بیاری ، می بینی از قضا اونم اونجاست ...یه جوری که حواست نیست ، پات می خوره به کوزه طرف و کوزه خورد خاکشیر میشه. بعد لپات گل می اندازه و با عجله کوزتو پر میکنی و میری . اینجاست که طرف با خودش فکر میکنه : اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی
خلاصه خیالت تخت باشه که کارت درسته .
نکته :این روش در طول تاریخ امنحانش رو پس داده و بسیاری از کارشناسان معتقدند که بحران امروز ازدواج در اثر لوله کشی اب بوجود آمده است.



سوم : روش لوس شدن

یه دفعه سوسک میبینی و بنا میذاری به جیغ !!آی جیغ بکش!11طرف هم که وضع و اینطور می بینه به هر قیمت شده سوسک و به دیار باقی می فرسته . حالا تو همچین تحویلش می گیری که انگار شیر شکار کرده ! بعدشم از ترس سوسک یه مدتی بهش می چسبی و ازش جدا نمی شی!! اگه کارا تااینجا خوب پیش بره بقیش تضمین شدست!!!


چهارم : روش شهرستانی

یه بار با چشم گریون و تن لرزون طوری که طرف بشنوه برای دوستت درد دل میکنی که چطوری وقتی داشتی میومدی یه پسره چشم نا پاک تو رو دید زده و بهت متلک پرونده . بعدش هقی میزنی زیر گریه .اینجاست که طرف رگ غیرتش باد میکنه . و حساب طرف با کرام الکاتبینه.
نکته:اگه کار به خون وخونریزی نکشه . خانم ایول داری .


پنجم:روش خرکی

جلوی یکی از این لند کروزها بوسش میکنی ،که بدونه واسه بدبخت کردنش همه کار میکنی ....
اینم قید شو بزن بهتره..چون پررو میشه ، بعدشم خانم خلاف عرفه


ششم :روش مذهبی خفن

چهل شب جمعه جلوی در خونتون رو جارو میکنی و آجیل مشکل گشا پخش میکنی ...ت.ی این مدت به هرچی امامزاده هست متوسل میشی . که اگه حاجتت روا شد نذرتو ادا کنی...ایشا الله که حاجتت را میگیری

هفتم: روش خرخونی

همون داستان جزوه و لای کتاب شماره تلفن و اینا رو که خوب واردی



این بود نکته های مهم همسر یابی تا بعد
 

Maryam.Silent

عضو جدید
کاربر ممتاز
هه هه هه هه شاهین جان داماد چرا تاپیکای فسیل خودتو میکشی بالا ها؟
 

Similar threads

بالا