روزي مي رسد كه مايكروسافت، گوگل را پشت سر مي‌گذارد

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
روزي مي رسد كه مايكروسافت، گوگل را پشت سر مي‌گذارد
خبرگزاري فارس: استيو بالمر رئيس شركت مايكروسافت در اظهارنظري صريح در مورد گوگل گفت: بالاخره روزي مي رسد كه مايكروسافت، گوگل را پشت سر مي‌گذارد.






به گزارش فارس به نقل از پي سي ورلد، بالمر كه براي تبديل مايكروسافت به قدرت برتر در حوزه موتورهاي جستجوگر اينترنتي به شدت در تلاش است در مورد وضعيت فعلي مايكروسافت در اين بخش گفته است: الان پاسخ خوبي براي اين سوال ندارم. اگر بگويم وضعيتمان خوب است، پاسخ متكبرانه اي داده ام و اگر بگويم وضعيتمان بد است به نظر مي رسد كه به موفقيت ايمان نداريم. بنابراين پاسخ اين است كه بله ، روزي مي رسد كه مايكروسافت در اين زمينه رتبه اول را كسب خواهد كرد.

وي كه در مصاحبه اي در شهر سانتاكلارا و در محل برگزاري نمايشگاهي محلي به نام Search Marketing Expo شركت كرده بود، از توافق با ياهو در حوزه جستجو و تبليغات اينترنتي دفاع كرد و مدعي شد اين توافق هر دو شركت را به پيش مي برد و به نفع آنها است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ياهو مي تواند شرايط خود را در بازار جستجو حفظ كند، در حالي كه مايكروسافت آن را به نردباني براي صعود خودش مبدل كرده، گفت: رشد و موفقيت براي تبديل شدن به برترين موتور جستجو كسب و كار درجه اول ما است و ما بايد با كمك آنها به موفقيت برسيم.

بالمر همچين افزود كماكان ترجيح مي دهد براي به اشتراك گذاشتن نظرات و عقايدش از وبلاگ هاي سنتي استفاده كند تا سايت هاي ميكروبلاگينگ.
وي در ضمن از همكاري با ديگر شركت هاي فعال در حوزه جستجو براي مقابله با گوگل استقبال كرد و از احتمال طرح شكايات بيشتر از اين شركت به اتهام فعاليت هاي انحصارطلبانه تجاري خبر داد.
 
بالا