دلیل شما برای اثبات وجود خدا چیست؟

وضعیت
موضوع بسته شده است.

جینگیلبرت

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:D...... امروز موضعت تغییر کرده. یکم خشن تر شدی:D
همونجور که خودتون فرمودید:

فقط به غضنفر سلام برسون بگو بلد نیستی کاری رو انجام بدی، انجام نده. کسیکه کاری بلد نیست ولی بعهده میگیره بزرگترین جنایت رو میکنه.;)

خوب دیگه گاهی زیادی میزنیم تو رگ خشن میشیم :biggrin:

غظنفر سلام میرسونه میگه فوضولی به تو نیومده ! :D

بعدش این جمله را بهت پیام فرستاد:

در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند =========== گر تو نمی‌پسندی تغییر کن قضا را
 

جینگیلبرت

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یک فیزیکدان دانشگاه کمبریج مدعی است چنانچه کرم‌چاله‌ای به مدت زمان کافی باز بماند، شاید بتوان پیغام‌های آنی را از خلال زمان و با استفاده از پالس‌های کوچک ارسال کرد.
به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایده استفاده از کرم‌چاله‌ها برای ارسال اشیا از خلال زمان نخستین بار توسط محاسبات اینشتین مطرح شد. کرم‌چاله‌ها، تونل‌های نظری از خلال ساختار فضا-زمان هستند که می‌توانند میان‌برهایی را برای سفرهای طولانی در سراسر جهان ایجاد کنند.
مشکل این نظریه آن است که در صورت وجود کرم‌چاله‌ها، آن‌ها به مدت زمان کافی برای عبور انسان یا حتی ذره منفرد نور باز نمی‌مانند. اما مطالعه جدید دانشگاه کمبریج نشان می‌دهد تعدادی از کرم‌چاله‌ها قادرند برای ارسال پیغام‌ها از خلال زمان، به مدت زمان طولانی باز بمانند.
در سال 1988، کیپ تورن، فیزیکدان موسسه فناوری کالیفرنیا، پیشنهاد داد کرم‌چاله‌ها شاید از طریق استفاده از نوعی انرژی منفی موسوم به انرژی «کازیمیر» (Casimir) به اندازه زمانی کافی باز بمانند.
مقاله اخیر پروفسور «لوک بوچر» مبتنی بر این نظریه بوده و نشان می‌دهد چنانچه طول کرم‌چاله‌ای بسیار بیشتر از عرض آن‌ باشد، میزان انرژی کازیمیری که به طور طبیعی در درونش وجود دارد، به اندازه‌ای‌ کافی خواهد بود که به آن امکان بازماندن به مدت طولانی‌تر از حد نرمال را می‌دهد. این کرم‌چاله به اندازه طولانی و کافی برای ارسال یک فوتون از خلال مرکز آن باز می‌ماند.
چون پایانه‌های یک کرم‌چاله می‌توانند در نقاط زمانی مختلف وجود داشته باشند، چنانچه نظریه پروفسور بوچر صحت داشته باشد، یک پیغام می‌تواند از خلال زمان ارسال شود. با این‌حال، این دانشمند مدعی است مطالعات بیشتری برای تایید این نظریه لازم است.


1400 سال پیش در قران امده است که آصف بن برخیا قبل از عفریتی از جن که جن از جنس انرژی و نور است، با یک چشم بر هم زدن از طریق ایجاد کرمچاله (طی الارض) تخت بلقیس را در همان لحظه حاضر کرد، (ایجاد تونل فضا زمان) یکی روی جنبه فیزیک کرمچاله ها کار کنه به من بگه که میشه از نظر علمی ثابت کرد که قران 1400 سال پیش نظریه اینشتین درباره کرمچاله ها را توصیف کرده یا نه!

با تشکر
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
نه خیر شما اصلا متوجه منظور من نشدید و من نه از اسلام دفاع میکنم و نه از ننگهائی که شما ادعا میکنید فرار میکنم
شما در هر حال میخواهید چه من و چه افراد دیگر را به نوعی توی ذهنتان توی دسته بندی که برای خودتان در مغزتان تعریف کرده اید بچسبانید و بگوئید که من یکی از همانهائی هستم که شما موفق به کشف و شناخت آنها شده اید،
لازم نیست این همه دست و پا بزنید که حتما مرا شناخته اید و میتوانید مرا بفهمید
قرار نیست شما همه چیز را بدانید
از قدیم گفته اند همه چیز را همگان دانند.
بنابر این خودتان را به زحمت نیاندازید و در مورد من چنین وانمود نکنید که حرف مرا فهمیده اید چون نمیتوانید بفهمید و من نیز قصد ندارم خودم و افکار و باورهایم را به شما بشناسانم


اما از آخرین جمله شما را قبول دارم من نام دیگری برای دینم انتخاب کنم،
فرض میکنیم من نامی با نام غظنفر برای دین خودم انتخاب کردم!
اما در هر حال شما نیز دست کمی از دیکتاتور ها ندارید زیرا به من آزادی تعیین نام نمیدهید و آن را خلاف مقررات خودتان تصور میکنید
و برای من تعیین تکلیف میکنید که حق استفاده از کلمه اسلام برای نامگذاری دین خودم را ندارم!
عقده ای که در ناخود آگاه شما درباره اسلام است یکی از نقاط ضعف شما است
من بعنوان یک انسان از انسانهای کره زمین که اجداد ما یکی بوده اند به شما پیشنهاد میکنم این عقده ها و مشکلات روانی درون خود را درمان کنید
و با روانی سالم به جنگ اسلام بروید تا بتوانید پیروز بشوید.
کاملا مشخص است که اگر شما هم به قدرت برسید هیچ تفاوتی با محمود کماندو دیکتاتور دو سال پیش ایران نخواهید داشت!

در اصل فرقی نمیکند حکومت شاهنشاهی باشد یا جمهوری اسلامی، این بازیهای قدرت است که میخواهد با نام بازی کند و به قدرت برسید یا با رقیب خود بجنگد!
کسی که روی اسم دعوا دارد یعنی که سیاستمداری حقه باز است که میخواهد برای خود پیروانی برای رسیدن به قدرت دست و پا کند.

من نه به جمهوری اسلامی اهمیت میدهم نه به حکومت شاهنشاهی و نه کلمه اسلام! ترجیح میدهم دین من غظنفر نام داشته باشد ولی مثل یک انسان سر به زیر زندگی کنم
نه مانند شما علاقه دارم حکومت جمهوری اسلامی را بر اندازی کنم و خونی بریزم به قدرت برسم و نه مانند جمهوری اسلامی علاقه دارم بر مردم و ثروت بیحساب ایران حکومت کنم.
و با ابزار دین دست به هر کاری بزنم!

همان طور که در حمله ابرهه برای خرابی خانه کعبه ابو طالب به ابرهه گفت که کعبه صاحب دارد و از خانه اش دفاع خواهد کرد.
اسلام و قران نیز صاحب راستین دارد و اگر لازم بداند از ان دفاع خواهد کرد و من در حدی نیستم که بخواهم از ان دفاع کنم
من خیلی هنر کنم میتوانم سربه زیر در جامعه زندگی آرام و سالمی داشته باشم
اسلام صاحب دارد قران صاحب دارد و انها که با اسلام و قران بازی میکنند و آبروی ان را میبرند و آنها که به جای جنگیدن با تخریب کنندگان اسلام را روح اسلام و نام اسلام میجنگند
هیچ ربطی به من ندارد.
اما جنگ شما با مدعیان دین باعث میشود هم من از انرژی و ستیز شما در امان باشم و هم با جنگ شما با تخریب کنندگان اسلام باعث میشوید از شر تخریب کنندگان اسلام نیز در امان و آرامش باشم شما هر دو با هم درگیرید و من در آرامش و آسایش :D

دین دار راستین با کسی درگیر نمیشود
در قران آمده است که عباد الرحمن الذین یمشون علی الارض هونا و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

بندگان راستین خداوند آنانی هستند که روی زمین با آرامش و متانت گام برمیدارند و هنگامی که جاهلان (دشمنان اسلام و یا تخریب کنندگان یا تحریف کنندگان دین و اسلام) آنها را خطاب میکنند به آنها سلام و سلامتی و درود میفرستند و با آنها از در سازش بیرون می آیند. چون این ادمهای بد بخت ارزش درگیری و جر و بحث را ندارند به اندازه کافی در درون خودشان درگیری و مشکلات و بحران دارند نیازی ندارد که با آنها کسی درگیر شود.


دوست دار شما : فردی از پیروان دین غظنفر ! :biggrin:

مشخص شدن عقاید و موضع گیری روشن افراد شرکت کننده در بحث لازمه یک مباحثه است ولی گویا شما علاقه به بیان روشن اعتقادات خود ندارید.
من هم علاقه ای به فهمیدن شما ندارم ولی وقتی در بحثی شرکت میکنید سعی کنید شسته رفته و واضح نظر خودتون رو اعلام کنید نه اینکه مخاطبتون رو در هزار توی
ابهام قرار دهید و به هر دری بزنید.بعید میدانم که خود شما هم متوجه نظر و عقیده خودتون شده باشید!

شما از اسلام واقعی سخن گفتید و من گفتم اسلام یکیست واقعی و غیر واقعی ندارد.
اگر دین شما هیچ ربطی به این دین اسلام ندارد مختار هستید هر نامی روی آن بگذارید ولی نمی توانید افکار رویایی و دست نیافتنی خودتون رو به عنوان چهره جدیدی از اسلام فعلی معرفی کنید.

در هرصورت لزومی به ادامه بحث نمی بینم چون شما علاقه ای به شناساندن افکار و باورهاتون به دیگران ندارید.

پیروز باشید.:gol:
 
آخرین ویرایش:

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
میتوان گفت خدایی که در عهد عتیق توصیف شده نامطبوع ترین شخصیت داستانی دنیا است:
حسود است و به آن افتخار می کند؛ یک حقیر، ظالم، بی رحم دمدمی مزاج( هیولای بی انصافِ کوردلی است)؛
انتقامجوی خونخواری است که پاکسازی قومی میکند؛ زن ستیز است و از همجنس گرایان نفرت دارد؛ کودک کشی و نسل کشی و پسرکشی میکند؛
قدرت پرستی است که طاعون می فرستد؛ سادو مازوخیستی است بدنهاد و بالهوس و ستمکار. کسانی که از کودکی در مکتب او بار آیند ممکن است تا پایان عمر گرفتار خوف او شوند.
آدم ساده ای که بخت مبرا بودن از آئین یهوه را داشته، می تواند چشم انداز روشن تری داشته باشد...

ریچارد داوکینز ( کتاب پندار خدا)
 

جینگیلبرت

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مشخص شدن عقاید و موضع گیری روشن افراد شرکت کننده در بحث لازمه یک مباحثه است ولی گویا شما علاقه به بیان روشن اعتقادات خود ندارید.
من هم علاقه ای به فهمیدن شما ندارم ولی وقتی در بحثی شرکت میکنید سعی کنید شسته رفته و واضح نظر خودتون رو اعلام کنید نه اینکه مخاطبتون رو در هزار توی
ابهام قرار دهید و به هر دری بزنید.بعید میدانم که خود شما هم متوجه نظر و عقیده خودتون شده باشید!

شما از اسلام واقعی سخن گفتید و من گفتم اسلام یکیست واقعی و غیر واقعی ندارد.
اگر دین شما هیچ ربطی به این دین اسلام ندارد مختار هستید هر نامی روی آن بگذارید ولی نمی توانید افکار رویایی و دست نیافتنی خودتون رو به عنوان چهره جدیدی از اسلام فعلی معرفی کنید.

در هرصورت لزومی به ادامه بحث نمی بینم چون شما علاقه ای به شناساندن افکار و باورهاتون به دیگران ندارید.

پیروز باشید.:gol:


من ادعای اسلام نکردم اما
وقتی میگم شما اسلام را نمیشناسید بگید خوب! :biggrin:

اسلام هزار فرقه داره یکی از یکی بدتر

شیعه ، سنی ، وهابی ، مالکی ، حنفی ، شافعی ، حنبلی ، بهائی ، و الخ ...

هر کدام دیگری را کافر میداند و خون دیگری را میریزد.

پس وقتی میگم شما اسلام را نمیشناسید بحث را عوض نکنید

فردی مثل شما که هیچ شناختی از اسلام ندارد نمیتواند در باره اسلام نظر بدهد عقل و منطق میگوید وقتی درباره چیزی حرف بزنید که ان چیز را میشناسید.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
کی؟!!!!! :surprised:مه؟!!!!!!:eek:
استغفرلا........
اشهد ان لا اله الا الله....... اشهد ان محمد رسول الله.
موئم یعنی دلیلت منطقی بی هیچکس نمیتونه ردش بکه.
خواه حونت اباد فکر کردم ...................
خو مه ایینم دیهههههههههههههه(ببخشید اچه بد لری مینویسممممممممم)
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
من ادعای اسلام نکردم اماوقتی میگم شما اسلام را نمیشناسید بگید خوب! :biggrin: اسلام هزار فرقه داره یکی از یکی بدتر شیعه ، سنی ، وهابی ، مالکی ، حنفی ، شافعی ، حنبلی ، بهائی ، و الخ ...هر کدام دیگری را کافر میداند و خون دیگری را میریزد.پس وقتی میگم شما اسلام را نمیشناسید بحث را عوض نکنیدفردی مثل شما که هیچ شناختی از اسلام ندارد نمیتواند در باره اسلام نظر بدهد عقل و منطق میگوید وقتی درباره چیزی حرف بزنید که ان چیز را میشناسید.
شناخت شما از اسلام رو زمانی که یه سوال در مورد 124000 پیامبر ازتون پرسیدم فهمیدم.بله شما شناختتون از اسلام حیرت انگیزه !
جناب دین شناس من یادم نمیاد در مورد فرقه های اسلام حرفی زده باشم ،من اسلام رو یه دین واحد میدونم و ایرادی هم اگر هست به اصل اسلام وارده.
شما فکر نمی کنید حرفی برای گفتن ندارید؟
مدام از شناختتون از دین حرف می زنید ولی ما که چیزی جز مشتی اوهام ندیدیم.

به هر حال این پست آخرم هست در جواب شما به نظرم با کسی که احتمالا خودش هم نمیدونه حرفش چیه نمیشه بحث کرد.

موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

(F(X

عضو جدید
درمورد جواب اقای جینگلبرت هست (نقل وقول نیومد!!!:confused:)

سلام

:w42:

اول درمورد حنبلی وشافعی ومالکی وحنفی بگم که اینها مذاهب اهل تسنن هستن وفرقه نیستن زیرادراصول دین یکی هستندودراحکام فقهی تفاوت هایی دارن.



درموردوجود خداوند هم یکی ازاحکام مامسلمونا ایمان به غیب هست . به نظرمن ادم باید قران روخیلی خوب بتونه بفهمه که جای شک وشبهه ای براش نباشه (انشاءالله که من وشماهم بفهمیمش).خداوندمیفرماید اگرمراجستجوکنید خواهید یافت،اگرباتمام قلبتان جستجو کنید.



تمام این جهان باپیچیدگی هاش ،همین خودانسان یازمین یااثرانگشت یااسمان یا معجزه قران کریم به دست پیامبر(ص) که فردی امی بوده ویامطالبی که درقران کریم ذکرشده که تازه فیزیک دانان وزیست شناسان به اون دست پیداکردند واقعا خود به خود به وجود نیامده ...به نظرشما پیدایش اینها به دست چه کسیه این همه عظمت وشگفتی درخلقت مسلما یه خالق توانا رومیخواد درسته!!!پس حتما خداوخالقی وجود داره که جهان روبه وجوداورده...ودقیقااین مطالب براساس عقل ومنطق هست وچه بسا که اسلام هم مغایرتی باعقل ومنطق ندارد...
واینکه مامسلمونها احکام اسلام روبه درستی انجام نمیدیم دلیل برضعیف بودن دین اسلام نیست ونمیشه عملکرداشتباه انسانها روبه پای دین گذاشت انسان، انسان است وقدرت اختیار روخداوند به انسان داده است.وهیچ اجباری راتعیین نکرده...

:w16:
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
درمورد جواب اقای جینگلبرت هست (نقل وقول نیومد!!!:confused:)

سلام

:w42:

اول درمورد حنبلی وشافعی ومالکی وحنفی بگم که اینها مذاهب اهل تسنن هستن وفرقه نیستن زیرادراصول دین یکی هستندودراحکام فقهی تفاوت هایی دارن.



درموردوجود خداوند هم یکی ازاحکام مامسلمونا ایمان به غیب هست . به نظرمن ادم باید قران روخیلی خوب بتونه بفهمه که جای شک وشبهه ای براش نباشه (انشاءالله که من وشماهم بفهمیمش).خداوندمیفرماید اگرمراجستجوکنید خواهید یافت،اگرباتمام قلبتان جستجو کنید.



تمام این جهان باپیچیدگی هاش ،همین خودانسان یازمین یااثرانگشت یااسمان یا معجزه قران کریم به دست پیامبر(ص) که فردی امی بوده ویامطالبی که درقران کریم ذکرشده که تازه فیزیک دانان وزیست شناسان به اون دست پیداکردند واقعا خود به خود به وجود نیامده ...به نظرشما پیدایش اینها به دست چه کسیه این همه عظمت وشگفتی درخلقت مسلما یه خالق توانا رومیخواد درسته!!!پس حتما خداوخالقی وجود داره که جهان روبه وجوداورده...ودقیقااین مطالب براساس عقل ومنطق هست وچه بسا که اسلام هم مغایرتی باعقل ومنطق ندارد...
واینکه مامسلمونها احکام اسلام روبه درستی انجام نمیدیم دلیل برضعیف بودن دین اسلام نیست ونمیشه عملکرداشتباه انسانها روبه پای دین گذاشت انسان، انسان است وقدرت اختیار روخداوند به انسان داده است.وهیچ اجباری راتعیین نکرده...

:w16:
درود
شروع با برهان علیت کمی خطرناک است برای شما دوست عزیز:D
 

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
درمورد جواب اقای جینگلبرت هست (نقل وقول نیومد!!!:confused:)

سلام

:w42:

اول درمورد حنبلی وشافعی ومالکی وحنفی بگم که اینها مذاهب اهل تسنن هستن وفرقه نیستن زیرادراصول دین یکی هستندودراحکام فقهی تفاوت هایی دارن.



درموردوجود خداوند هم یکی ازاحکام مامسلمونا ایمان به غیب هست . به نظرمن ادم باید قران روخیلی خوب بتونه بفهمه که جای شک وشبهه ای براش نباشه (انشاءالله که من وشماهم بفهمیمش).خداوندمیفرماید اگرمراجستجوکنید خواهید یافت،اگرباتمام قلبتان جستجو کنید.



تمام این جهان باپیچیدگی هاش ،همین خودانسان یازمین یااثرانگشت یااسمان یا معجزه قران کریم به دست پیامبر(ص) که فردی امی بوده ویامطالبی که درقران کریم ذکرشده که تازه فیزیک دانان وزیست شناسان به اون دست پیداکردند واقعا خود به خود به وجود نیامده ...به نظرشما پیدایش اینها به دست چه کسیه این همه عظمت وشگفتی درخلقت مسلما یه خالق توانا رومیخواد درسته!!!پس حتما خداوخالقی وجود داره که جهان روبه وجوداورده...ودقیقااین مطالب براساس عقل ومنطق هست وچه بسا که اسلام هم مغایرتی باعقل ومنطق ندارد...
واینکه مامسلمونها احکام اسلام روبه درستی انجام نمیدیم دلیل برضعیف بودن دین اسلام نیست ونمیشه عملکرداشتباه انسانها روبه پای دین گذاشت انسان، انسان است وقدرت اختیار روخداوند به انسان داده است.وهیچ اجباری راتعیین نکرده...

:w16:
چرا مقالطه میکنید دوست عزیز؟!
کدام معجزه،؟ کدام کشف؟!!..... مطمئن هستم شما هم تحقیق نکرده دارید نظر میدید. مذهب هیچ کمکی به انسان نکرده. اونهائیکه مخالفن لطفا لیست اکتشافات و معجزه هایه این کتابهارو بیارن
هارون یحیی کتاب داده بیرون به اسم معجزات قرآن، ببین چی نوشته، ( و ما شب و روز را قرار دادیم... و همه ی ستارگان بدور خورشید میگردن؟) این کشفه؟این معجزه است؟ این آقا همه ی اکتشافات قبل از اسلام رو نادیده گرفته.( نمیدونم اینا چرا یک ذره شرم نمیکنن)
کتابهایه مذهبی همه copy، past هم هستن. از روی همدیگه نوشته شدن. شما شرح حال خدایه روشنایی میترا رو بخون، انجیل رو هم بخون.
انگار کسی کپی سطر به سطر کرده فقط بجای اسم میترا، مسیح رو نوشته. همینو بگیر ادامه بده تا آخرین دین. فقط بعضی جاها اغراق شده و داستانهای جدید اضافه کردن.
اگر یک کم فقط یک کم فکر کنید و تحقیق کنید، میبینید که این کتابها رو یک خالق یا یک خدای یکتا ننوشته، در بعضی داستانهای مشترکشون دو روایت مختلف میبینیم.
...........
به قانون علت و معلول اشاره کردی، کاری ندارم. حالا شما از کجا مطمئنی کار یک نفر بوده؟شاید دو نفر بودن. شاید یه گروه بودن. شاید قبلا بوده ولی الان نیست.

خب من یک سوال دارم : در تمام بحث ها، خداباوران میگن که هر کس سر میبره و حمله تروریستی انجام میده و دزدی میکنه و غیره رو به پای اسلام نذارید. خودتون هم که میگید ما هم کامل دستورات اسلام رو انجام نمیدیم و هرچی بنظرتون درسته رو انجام میدید.
حالا این سوال پیش میاد که چرا خداوند خودشو به زحمت انداخته و جان میلیونها انسان رو هم گرفته که این دین رو بفرسته در صورتیکه میبینیم بازهم هیچ کس حتی یک نفر در دنیا کاملا مسلمان نیست؟
و خیلی ها هم قبولش ندارن.
لطفا آیه از قرآن نیارید. با دلیل و منطق توضیح بدید.( چون هر آیه ای که در قرآن هست، ده جور تفسیر شده تا حالا)
 

.6.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه کسایی که مخالف و نه کسایی که موافق وجود خدا هستن علم این رو ندارن که طرف دیگه رو قانع کنن!والا:)
در ضمن اگه این کتابای آسمانی دارن یه چیز رو میگن خودش دلیله اینه که از یه منبع فرستاده شدن.
در ضمن دین ها و کتاب های آسمانی برای پیشرفت علم که نیومدن که کسی بخواد توقع معجزات علمی ازشون داشته باشه.
ما که اون موقع نبودیم ولی اینجور که نوشتن قبل از اسلام ملت عربستان همه وحشی بودن!
اگه اسلام دین بدی باشه واسه همین که جلوی زنده به گور شدن دخترا رو گرفته برای من کافیه!
همین که تشویق به علم میکنه کافیه!مخصوصن تو شرایط اون موقع...
خوبه انسان نیمه پر لیوان رو هم ببینه.
همین غربی ها هر چی که از پایه ی علمشون دارن یه روزی از ما گرفتن ولی خودمون هیچ کاری نکردیم.
مطمئنن اونا بیشتر از ما رو ادیان تحقیق کردن و شاید خیلی هم از جنبه های مثبتشون استفاده کرده باشن.
 

جینگیلبرت

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درمورد جواب اقای جینگلبرت هست (نقل وقول نیومد!!!:confused:)
سلام

:w42:
اول درمورد حنبلی وشافعی ومالکی وحنفی بگم که اینها مذاهب اهل تسنن هستن وفرقه نیستن زیرادراصول دین یکی هستندودراحکام فقهی تفاوت هایی دارن.
درموردوجود خداوند هم یکی ازاحکام مامسلمونا ایمان به غیب هست . به نظرمن ادم باید قران روخیلی خوب بتونه بفهمه که جای شک وشبهه ای براش نباشه (انشاءالله که من وشماهم بفهمیمش).خداوندمیفرماید اگرمراجستجوکنید خواهید یافت،اگرباتمام قلبتان جستجو کنید.
تمام این جهان باپیچیدگی هاش ،همین خودانسان یازمین یااثرانگشت یااسمان یا معجزه قران کریم به دست پیامبر(ص) که فردی امی بوده ویامطالبی که درقران کریم ذکرشده که تازه فیزیک دانان وزیست شناسان به اون دست پیداکردند واقعا خود به خود به وجود نیامده ...به نظرشما پیدایش اینها به دست چه کسیه این همه عظمت وشگفتی درخلقت مسلما یه خالق توانا رومیخواد درسته!!!پس حتما خداوخالقی وجود داره که جهان روبه وجوداورده...ودقیقااین مطالب براساس عقل ومنطق هست وچه بسا که اسلام هم مغایرتی باعقل ومنطق ندارد...
واینکه مامسلمونها احکام اسلام روبه درستی انجام نمیدیم دلیل برضعیف بودن دین اسلام نیست ونمیشه عملکرداشتباه انسانها روبه پای دین گذاشت انسان، انسان است وقدرت اختیار روخداوند به انسان داده است.وهیچ اجباری راتعیین نکرده...
:w16:

به قول حافظ :

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست, عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

اول برو ببین با کی میخوای بحث کنی و چه افراد زبده دین ستیز و خدا نشناسی حضور شرف دارند بعد بیا عرض اندام کن !
حرفهای شما به درد این آقایون نمیخوره برو یه ذره پرورش اندام کار کن یه کم قوی شو بعد بیا با این حرفهای عهد قدیم نمیتوانی حرفهایت را بر کرسی بنشانی سکوت کنی بهتر از حرف زدنت است چون نه تنها توان دفاع نداری بلکه همان یک ذره باور سطحی خودت را هم از دیت میدی اینها رو هوا شکارت میکنند!

 

جاست شادی:-)

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
به اثبات نیازی نداره..........به همین که فکر کنی اینهمه عظمت و دنیا به این بزرگی از کجا اومده و چجوری تشکیل شده کافیه..................

راس میگی نیازی نیست
همین ک تو قلبت حسش کنی
همین ک هرجا کم میاری یهو معجزشو می بینی برات کافیه:gol::gol:
 

enstien

عضو جدید
اگر كتابهاي آسماني بهم شباهت دارند به اين خاطره كه خدا اونها رو نازل كرده يه كم فكر كن شايد خدا اونها رو كپي پيست كرده ؟ نه ؟
لطفا با منطق حرف بزنيد كجا در مورد پيوسته بودن جهان نظريه اي گفته شده ؟ اونم قبل از اسلام ؟
جمشيد كاشاني رو هم اسمش رو شنيدم;)
خود اروپاييا ميگن ما علم مون رو از مسلمونا گرفتيم شما نفي ميكني ؟
اگر ملت مسلمان روزي افتخاري داشته به خاطر پيروي درست از قوانين دين بوده ، يهوديا و مسيحيا از وقتي از دين تحريف شدشون فاصله گرفتن رشد كردن ما هم از وقتي از دينمون فاصله گرفتيم وضعمون بدتر وبدتر شد ... اينا ديگه توي تاريخ هست نميشه نفي كرد
 

بانوی باران

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راس میگی نیازی نیست
همین ک تو قلبت حسش کنی
همین ک هرجا کم میاری یهو معجزشو می بینی برات کافیه:gol::gol:

دقیقآ...............اگه همه براش به دنبال اثبات نباشن دنیا بهترین جا میشه
 

جینگیلبرت

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگر كتابهاي آسماني بهم شباهت دارند به اين خاطره كه خدا اونها رو نازل كرده يه كم فكر كن شايد خدا اونها رو كپي پيست كرده ؟ نه ؟
لطفا با منطق حرف بزنيد كجا در مورد پيوسته بودن جهان نظريه اي گفته شده ؟ اونم قبل از اسلام ؟
جمشيد كاشاني رو هم اسمش رو شنيدم;)
خود اروپاييا ميگن ما علم مون رو از مسلمونا گرفتيم شما نفي ميكني ؟
اگر ملت مسلمان روزي افتخاري داشته به خاطر پيروي درست از قوانين دين بوده ، يهوديا و مسيحيا از وقتي از دين تحريف شدشون فاصله گرفتن رشد كردن ما هم از وقتي از دينمون فاصله گرفتيم وضعمون بدتر وبدتر شد ... اينا ديگه توي تاريخ هست نميشه نفي كرد

دیگه کار از این حرفها گذشته اینها خرشون از پل گذشته
ان زمان که قرون وسطی توی وحشی گری زندگی میکردند باید دوربین میبردیم فیلم مستند میساختیم تا ثابت کنیم که اینها که امروز میگند خدا کیلو چند داشتند همدیگر را به خاطر اعلام چرخیدن زمین دور خورشید اعدام میکردند

حالا که مسلمانها امدند و اروپا را از وحشی گری نجات دادند از نقطه ضعف مسلمانان سوء استفاده کرده و تفرقه انداختند و حکومت کردند حالا میگند اسلام کیلو چند!

باید یک ترفندی بالاتر از اینها بیاری تا باورت کنند و گرنه با این حرفها که خرشون از پل گذشته و الان متمدن شده اند نمیشه روی تمسخرشون به اسلام حرفی زد!
 

ixabedi

کاربر فعال
علم نجوم علم خداشناسی است کسانی که منکر خدا هستند برن اولا موقعیت نه خودشون بلکه موقعیت کره زمین را در منظومه های اسمانی پیدا کنن به یک نقطه خواهند رسیدن .... حالا یک نقطه میخاد یه عظمت را انکار کنه

خدا یعنی کسی که به شما نعمت دیدن وتایپ کردن داده در حالی که کسانی دیگری محروم از این نعمت هستن
خدا یعنی بخشی از وجود درونی خود شما
خدا یعنی کسی که گفته میتوند نسبت به من کافر شوید ولی من همچنان عاشق شما هستم
 

enstien

عضو جدید
جواب سوالم رو ندادين ؟
كجا قبل از اسلام در مورد پيوسته بودن جهان حرفي زده شده ؟
قرار بود با دليل و منطق حرف بزنيم
 

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
جواب سوالم رو ندادين ؟
كجا قبل از اسلام در مورد پيوسته بودن جهان حرفي زده شده ؟
قرار بود با دليل و منطق حرف بزنيم
شما یه لطفی بکن، نقل قول بگیر بدونیم از کی سوال پرسیدی. تا جواب بدن دوستان
 

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعن از کسایی که دم از روشنفکری و آزادی بیان میزنن بعیده!یکی میاد حرف میزنه سریع تخریب میشه .ضایعش میکنن.اشاره به اون دوس پسرو ...

دوست عزیز اون بالا نوشته تالار علوم انسانی. فلسفه. باید حس کرد و چشم بصیرت و معجزه خب مضحکه.
 

.6.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوست عزیز اون بالا نوشته تالار علوم انسانی. فلسفه. باید حس کرد و چشم بصیرت و معجزه خب مضحکه.
از یه جهت درس میگیباید علمی بحث کرد.اگه بخوای علمی بحث کنی فک نکنم کسی اینجا باشه که علمش در اون حد باشه بخواد رد یا اثبات کنه!
(ولی خدایی شما که خدا رو به حر جهت رد می کنی توی مشکلات خیلی حاد دلت سمته خدا نمیره؟)
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
از یه جهت درس میگیباید علمی بحث کرد.اگه بخوای علمی بحث کنی فک نکنم کسی اینجا باشه که علمش در اون حد باشه بخواد رد یا اثبات کنه!
(ولی خدایی شما که خدا رو به حر جهت رد می کنی توی مشکلات خیلی حاد دلت سمته خدا نمیره؟)
آفرین حالا شد.
دوستانی که تشریف میارن باید دلیل علمی و منطقی داشته باشن
دلایل شخصیتون رو اینجا مطرح نکنید چون ممکنه بهتون بخندن
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا