در پی انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهنی القاعده العلام کرد : تا سال 2017 کشوری به نام قطر وجود نخواهد داشت

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در حالي که قطر پنجشنبه شب از سوي فيفا به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 انتخاب شد، القاعده و حاميانش تهديد عليه اين کشور را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، پس از انتخاب قطر به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 که شگفتي اکثر محافل ورزشي در جهان را در بر داشته است، برخي از حاميان القاعده و سرکرده آن "اسامه بن لادن" تهديد عليه اين کشور را آغاز کردند.

يکي از اين افراد در پيامي در يکي از اين سايت هاي الکترونيک مي نويسد: در سال 2022 کشوري به عنوان قطر وجود نخواهد داشت، بلکه اين کشور از سال 2017 تحت خلافت اسامه بن لادن قرار خواهد گرفت.

يکي ديگر از کاربران سايت الکترونيکي حاميان القاعده نيز در اين باره مي گويد: القاعده طي يک تا دو سال و در بدترين شرايط 5 سال زمام امور را در دست مي گيرد و در آن زمان کشوري به عنوان قطر، کويت و حتي عربستان وجود نخواهد داشت.

کاربري ديگر مي گويد: پيش بيني مي کنم جام جهاني 2022 جذابترين جام جهاني شود به ويژه زماني که "کريستيانو رونالدو" به اسارت درآمده و القاعده جام جهاني را توسط کاپيتان اسامه بن لادن بالاي سر ببرد!

فيفا پنجشنبه شب روسيه و قطر را به عنوان ميزبانان جامهاي جهاني 2018 و 2022 انتخاب کرد.

http://www.bultannews.com/fa/pages/?cid=35469
 

#MaHDi#

عضو جدید
کاربر ممتاز
تصور کنید بن لادن جام رو برده هوا!!!!!!
مثلا دروازه بانشون با کلاشینکف وایساده و هرکی میاد جلو با تیر میزنه و یا مربی تیم با قناصه یکی یکی بازیکنای حریف رو به نیمکت میفرسته!!
راست میگه جام جالبی خواهد شد
 

Similar threads

بالا