در صورت خرابی تلویزیون جی پلاس چگونه تعمیر می‌شود

repair-sanam

عضو جدید
تعمیر تلویزیون جی پلاس یکی دیگر از خدمات ویژه ای است که کانال مجاز به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد. این خدمات شامل تعمیر و تعویض پنل ها و مشکلات موجود در صفحه تلویزیون می باشد. این شرکت کلیه تعمیرات و خدمات مربوط به تلویزیون G+، تلویزیون هوشمند، تلویزیون اندروید و صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی و ال سی دی را به مدت شش ماه برای رضایت مشتری تضمین می کند. این ضمانت نامه پس از تعمیر به صورت کتبی به مشتری ارائه می شود.

یکی از مزیت های مهم شرکت مجاز تجربه چندین دهه ای است که کارشناسان و مهندسین این مرکز در زمینه تعمیر تلویزیون دارند که می توانند تمامی ایرادات و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون جی پلاس را برطرف کنند. این شرکت با برگزاری دوره های تخصصی در زمینه تعمیرات تکنسین های خود را با علم روز آشنا می کند. از دیگر مزایای این مرکز استفاده از تجهیزات حرفه ای برای تعمیر تلویزیون است. به عنوان مثال برای تعمیر پنل تلویزیون از دستگاه باندینگ و برای تعویض آی سی تلویزیون از دستگاه BGA تمام اتوماتیک استفاده می شود.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در منزل​

جابجایی تلویزیون به دلیل حساسیت پنل تلویزیون با خطراتی همراه است، بنابراین خدمات تعمیر تلویزیون G+ در منزل با استقبال و رضایت مشتریان مواجه می شود. مرکز تعمیرات تلویزیون جی پلاس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده و کارشناسان متخصص را درب منزل مشتری اعزام می‌نماید.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به تلویزیون، خدمات تعمیرات داخلی و در محل را توصیه می کنیم. تکنسین های مجاز تلویزیون ما، تلویزیون های آگاه و ماهر را تعمیر می کنند.

واحد تعمیرات مجاز بنا به درخواست شما آماده است تا در کمترین زمان ممکن تکنسین های متخصص را جهت تعمیر تلویزیون G+ در منزل شما اعزام نماید. مجاج شعبه های متعددی در سطح شهر دارد که اعزام تکنسین ها در زمان کوتاهی انجام می شود.

پس از اتمام مراحل تعمیر، ضمانت نامه کتبی به مشتری ارائه می شود. گارانتی برای آرامش خاطر شما ارائه شده است. در صورت بروز مجدد مشکل و اطلاع به واحد تعمیر مجاز ، بلافاصله کارشناس به منزل شما اعزام می شود.

مزایای مرکز تعمیر تلویزیون جی پلاس​

اگر تعمیرات تلویزیون جی پلاس توسط کارشناسان ماجازیما و با استفاده از تجهیزات باکیفیت انجام شود، کیفیت اولیه دستگاه را باز می گرداند و لذت استفاده مجدد از یک دستگاه جدید و سالم را به کاربر القا می کند.

یکی از مهمترین مزیت های مرکز خدمات مجاز جی پلاس تی وی ، برگزاری آموزش تکنسین های این مجموعه می باشد. از این رو تکنسین های این مجموعه همواره به روز بوده و آخرین تکنولوژی ها را می شناسند. تعمیرکاران این مجموعه با این تخصص می توانند به راحتی تلویزیون های جدید را عیب یابی کرده و تلویزیون شما را تعمیر و بازیابی کنند. علاوه بر این، کارشناسان ما نکات و ترفندهای مهمی را برای نگهداری و استفاده صحیح از تلویزیون به شما آموزش می دهند تا بتوانید بهترین استفاده را از دستگاه خود ببرید.
xtelevision-repair-cost.jpg.pagespeed.ic.zzGOsPVxwo.jpg

تعمیر تلویزیون ال سی دی جی پلاس​

یک پیشرفت بزرگ در نمایشگرها اختراع صفحه نمایش LCD بود. واژه LCD مخفف عبارت Liquid Crystal Display است و به صفحه ای با محلول کریستال مایع اشاره دارد. با ورود تلویزیون های اینچ بزرگ به بازار با ظهور تلویزیون های LCD، این بازار با رونق جدیدی مواجه شد. تکنولوژی تلویزیون ال سی دی با تلویزیون لامپ کاملا متفاوت است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس به صورت انحصاری تعمیرات تلویزیون ال سی دی G+ را انجام می دهد. اگر تلویزیون ال سی دی شما خراب است، می توانید برای تعمیر و سرویس تلویزیون با مرکز مجاز تماس بگیرید. مشاوران ما در اولین تماس تلفنی با راهنمایی های اولیه سعی در رفع مشکل شما خواهند داشت. در صورت بروز مشکل در سخت افزار تلویزیون، می توانید با هزینه تقریبی درخواست تعمیر را به Virtualima ارسال کنید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی جی پلاس

بعد از تلویزیون های ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی وارد بازار شدند، اما یک نکته بسیار جالب که باید بدانید این است که تلویزیون های ال ای دی همان تلویزیون های ال سی دی هستند و فقط از نور پس زمینه LED استفاده شده است.

یکی از مزایای تلویزیون های ال ای دی در مقایسه با تلویزیون های ال سی دی، روشنایی بیشتر و کیفیت تصویر بهتر است. مزیت دیگر مصرف انرژی پایین نسبت به تلویزیون های LCD است.

تعمیر تلویزیون ال ای دی تفاوت چندانی با ال اس دی ندارد، زیرا ساختار کاری آنها تقریبا مشابه است. مجاز تلویزیون ال ای دی G+ را به صورت ویژه تعمیر می کند.

تعمیر تلویزیون OLED جی پلاس​

تلویزیون های OLED یکی از جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. تلویزیون‌های OLED در واقع تلویزیون‌های ال‌ای‌دی واقعی هستند، به این معنی که پیکسل‌های روی صفحه نمایش خود روشن هستند و نیازی به نور پس‌زمینه ندارند.

این امر منجر به بهبود قابل توجهی در کیفیت صفحه نمایش تلویزیون های OLED شده است. نمایش تصویر در تلویزیون های OLED طبیعی ترین است، به این معنی که رنگ های نمایش داده شده بسیار طبیعی هستند.

تعمیر تلویزیون OLED پیچیده و حرفه ای است، اگر کار توسط یک فرد غیرحرفه ای انجام شود ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد شود.

هزینه تعمیر تلویزیون جی پلاس​

یکی از موارد مهم در مورد تعمیر تلویزیون جی پلاس هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه می باشد. با توجه به ایرادات و قطعات مصرفی، هزینه تعمیر کاملا متغیر است، بنابراین پس از بازدید تکنسین تعمیرات در محل مورد نیاز و پس از عیب یابی، قیمت تعیین می شود. در اغلب موارد هزینه تقریبی تعمیرات در هنگام تماس با مشتری اعلام می شود.

قیمت تعمیر تلویزیون جی پلاس نیز تحت تاثیر نوع مواد مصرفی است. قیمت قطعات با توجه به کیفیت و کشور سازنده متفاوت است. قیمت خدمات با توجه به انتخاب قطعه تعیین می شود. قیمت های تخمینی در جدول زمانی تعمیر تلویزیون درج شده است.​
 

repair-sanam

عضو جدید
مشکلات تلویزیون‌های جی پلاس خود را به نمایندگی ما بسپارید. ما با بهره‌گیری از بهترین کارشناسان و قطعات اورجینال، خدماتی باکیفیت را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهیم. تعمیر تلویزیون جی پلاس
 
بالا