onia$
دستیار مدیر تالار مدیریت
خلاصه كتاب رفتار مصرف کننده هاوكينز و همكاران (ترجمه روستا و بطحايي)
اين اثر ارزشمند به جهت پوشش كليه مباحث علم رفتار مصرفكننده نظير مباحث رفتاري، اجتماعي، انگيزشي، احساسي و ارايه نمونههاي بيشمار از تأثيرات مباحث فوق در موفقيت و شكست شركتها، بررسي روندها و ايدههاي نوين در جهت اتخاذ استراتژي بازاريابي، بررسي پيامدهاي اجتماعي و اخلاقي اين تصميمات بر جوامع و تحليل جزء به جزء فرآيند تصميمگيري مصرفكنندگان، در نوع خود بينظير است. چارچوب مطالب كتاب حاضر به نحوي است كه از ذكر مطالب تكراري، پيچيده و خستهكننده براي مخاطبان اجتناب شده و با ارايه مباحث كاربردي، بينش مصرفكننده، چك ليست تدوين استراتژي بازاريابي بر اساس تحليل رفتار مصرفكننده و گسترش حوزه هر بحث به فضاي اينترنت، خوانندگان را به بهترين شيوه با موضوعات آشنا و درگير ميسازد.
http://s3.picofile.com/file/7424074301/خلاصه_کتاب_از_فصل_1_تا_13.rar.html