دانشگاه‌آزاد به نمايندگان "فوق‌ليسانس فوری" نمی‌دهد !!! / اندر احوالات یک مصوبه !

magnet

عضو جدید

دانشگاه آزاد با صدور اطلاعيه‌اي، به اخباري مبني بر "تلاش برخي نمايندگان براي گرفتن فوق ليسانس فوري در دانشگاه آزاد " پاسخ داد.

دانشگاه آزاد با صدور اطلاعيه‌اي، به اخباري مبني بر "تلاش برخي نمايندگان براي گرفتن فوق ليسانس فوري در دانشگاه آزاد " پاسخ داد.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

1- فرايند اخذ فوق‌ليسانس حداقل 2 سال طول مي‌كشد و در هيچ نظام آموزشي از جمله دانشگاه آزاد ظرف شش ماه گرفتن فوق‌ليسانس امكان‌پذير نيست.

2- بديهي است افرادي كه از قبل داراي مدرك فوق‌ليسانس بوده‌اند و يا در آستانه اخذ مدرك قرار دارند مي‌توانند در انتخابات ثبت‌نام كنند و واضح و مبرهن است كه اخذ مدرك فوق‌ليسانس حداقل 2 سال زمان مي‌خواهد.

3- تمام فعاليت‌هاي آموزشي، پذيرش دانشجو، امور دانشجويي و... دانشگاه آزاد همواره براساس ضوابط و قانون و مقررات مي‌باشد.

:gol:

واقعاً من تو کار این نماینده ها موندم! بعضی هاشون خیلی شوتن.
خودشون قانون میکنن که حداقل فوق لیسانس برای نمایندگی می خواد ، تازه شش ماه بعد می فهمن که إإإإإ دوسوم شون لیسانس دارن !!! :D
بابا یکی نبود بگه که ایهاالوکلا !!! این طرح که خودتونم بیچاره می کنه !!!
این اطلاعیه آزاد هم در حد کشک می دونم (با تمام احترام به دانشگاه آزاد) دانشگاهی نماینده ی دانشجوی دکترا می گیره و می بینه که طرف ارشد نگرفته بعدش طی دکترا ، ارشدم می گیره :surprised: ، می تونه تو سه ماهم فوق که سهله ، دکترام بده !!! :D
هرچند آزاد نشد ، هستن جاهای دیگه !!!
درهرصورت پروردگارا توبه !!! :redface:

منبع

 

Sohrab.net

عضو جدید
کاربر ممتاز
من که یک لیسانس گرفتم، واقعا بعضی شب ها بیدار بودم... چه سختی هایی واسه پروژه هام کشیدم و کلا خیلی سختی کشیدم واسه مدرکم....
بعد واسه من که لیسانس دارم، خیلی سخته که میبینم یه عده خیلی آبکی و از روی پول و مقام میرن مدرک میگیرن.... اونم نه لیسانس، فوق لیسانس و کتری و مدرک دانشیاری و دکترا!!!!:mad::mad:

حالا ببینین اون کسی که شبانه روز درس خونده و تمام عمر و جوونی شو واسه دکتراش گذاشته، هیچ تفریحی نکرده... در یک کلام عمرشو داده واسه دکتراش... بعد ببینه یکی بدون هیچی هم رفته و مدرک دکترا گرفته!!!! چه حالی بهش دست میده؟؟؟؟:cry::cry: این یعنی معنای واقعی ناعدالتی.........
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه سری ها با این قانون می خواستن رقباشونو کنار بزنن.....
تازه شنیدم یه بنده خدایی (حالا نمی گم نماینده ی یکی از شهرای اطرافه:w01:) گفته تا دوره بعد هم دکترا رو تصویب می کنیم ... این یعنی الکی زور نزنین، نمی ذاریم بیاین مجلس:w15::w15:
من جای اون رقیبه باشم از لج این حتما دکترامو می گرفتم:w15:
 
بالا