خرید و فروش زندگی

mahdi vahedi

عضو جدید
خرید و فروش زندگی


:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

شايد شنيده باشيد كه در ايران به راحتي اعضاي بدن انسان خريد و فروش مي‌شود. «كليه» يكي از اجزاي بدن انسان است كه به لطف خداوند به طور معمول به هر انسان دو عدد عطا فرموده و نوع كار آنها هم به صورتي است كه حتي با يك كليه هم انسان مي‌تواند به زندگي عادي خود ادامه بدهد. از اين رو خيلي‌ها اقدام به خريد و فروش كليه مي‌كنند.
شايد باورش كمي مشكل باشد اما هستند كساني كه «زندگي كردن» ناچار مي‌شوند اين عضو مهم بدن (كليه)‌ را به اشخاصي كه براي «زندگي كردن» احتياج به كليه (كه به دلايل مختلف كليه آنها از كار افتاده است)‌ دارند و حاضرند براي جدا كردن عضوي از بدن ديگران و پيوند آن به بدن خودشان پول خوبي پرداخت كنند.

كوچه «شهيد فرهنگ حسيني»، جايي است كه در ميان كوچه‌ها و خيابان‌ها و ساختمان‌هاي اين شهر بزرگ، سياه و شلوغ (تهران)‌ تبديل به بورس فروش «كليه» شده است. انگار ديوارهاي اين كوچه حس دارند و براي جذب مشتري كليه تلاش مي‌كنند و شايد هم به حالشان گريه مي‌كنند. نوشته‌هاي روي در و ديوار اين كوچه فرياد مي‌كشند كه من فروشنده كليه هستم.
بيشتر افرادي كه به اين كوچه مراجعه مي‌كنند محتاج و نيازمندند. گروهي نيازمند «پول» و گروهي هم نيازمند «كليه». نيازمنداني كه روي ديوارهاي اين كوچه به وضوح شماره‌ تلفن‌هاي خود را نوشته شده و حتي با مشخص كردن گروه‌هاي خوني به دنبال نيازمندي ديگر مي‌گردند. افرادي كه براي گذران زندگي روزمره و سير كردن شكم فرزند و همسرش حاضر است تكه‌اي از بدنش كنده شود و اشخاصي هم كه بنا به دلايلي احتياج به كليه‌اي سالم دارند و براي زنده ماندن حاضرند پول‌هاي كلان پرداخت كنند تا چند صباحي بيشتر در اين دنيا زندگي كند.
 
بالا