حذف اکانت فیس بوک همراه با تمام داده ها به صورت امن

ITJOO.COM

عضو جدید






همانطور که می دانید فیس بوک یک شبکه اجتماعی بزرگ است و معمولا وقتی وارد سایت می شوید و با دوستانتان ارتباط برقرار می کنید، نمی توانید دوستان خود را رها کرده و از سایت خارج شوید! دوستان بسیاری در فکر حذف حساب کاربری خود از این سایت اعتیاد بودند تا اینکه آی تی جو تصمیم گرفت در مورد چگونگی حذف اکانت از فیس بوک مقاله ای برای دوستان عزیز منتشر کند! راستی شما هم به فکر حذف حساب کاربری خود در سایت فیس بوک بوده اید!؟

حذف حساب کاربری از این سایت به دو صورت امکان پذیر است، اولین متد از طریق ایمیل و دومین متد از طریق خود سایت انجام می پذیرد!


توجه کنید با انجام مراحل زیر، اکانت شما همراه با تمام داده ها اعم از کامنت ها، اشتراک ها، آلبوم تصاویر و ... حذف خواهند شد، لذا آی تی جو هیچ مسئولیتی در قبال حذف اطلاعات شما پذیرا نخواهد بود!



روش اول: حذف از طریق ایمیل پشتیبانی

این روش مخصوص افرادی است که از لحاظ زبان انگلیسی در حد خوبی هستند، هر چند اکثر افرادی که با کامپیوتر سرکار دارند، از لحاظ زبان انگلیسی در حد قابل قبولی هستند!

1- مستقیما با فیس بوک ارتباط برقرار کنید، درخواست حذف اکانت خود را به آدرس ایمیل privacy@facebook.com ارسال کنید!
2- صبر کنید تا پاسخی از طرف فیس بوک دریافت شود که اکانت شما به طور کامل حذف شده است، معمولا چند روز طول می کشد!
3- در صورتی که پاسخی از طرف فیس بوک دریافت نکردید، مجددا برای آنها ایمیل ارسال نمایید، البته این بار درخواست خود را به صورت گروهی (cc) به آدرس های زیر ارسال کنید:

4- بعد از اینکه ایمیل از طرف فیس بوک دریافت کردید، تلاش کنید تا وارد اکانت خود در فیس بوک شوید، در این صورت اگر شما نتوانستید وارد اکانت خود شوید و یا سوالی در مورد فعال سازی مجدد پرسیده نشد، مطمئن شوید که اکانت شما به طور کامل حذف شده است!

امکان دارد از شما درخواست شود 14 روز وارد اکانت نشوید تا به صورت کامل حذف شود!




روش دوم: حذف به طور مستقیم از طریق فیس بوک!

1- به صفحه حذف اکانت فیس بوک مراجعه کنید، به یاد داشته باشید که با انجام این کار باز هم حساب کاربری شما به طور کامل حذف خواهد شد و شما هم قادر نخواهید بود تا اطلاعات خود را باز گردانید!
2- بر روی دکمه "Delete Account" کلیک کنید و در صورت نیاز ایمیل، پسورد و حروف امنیتی را وارد کنید.




3- 14 روز متوالی وارد اکانت خود در فیس بوک نشوید تا حساب کاربری شما به طور کامل حذف شود.


  • در صورتی که بعد از انجام این مراحل تمایل به حذف حساب کاربری نداشتید می توانید وارد اکانت خود شوید تا مجددا حساب شما فعال شود!

امیدوارم مقاله نوشته شده بتواند مفید واقع شود.


موفق و آی تی جو باشید!



منبع : آموزشکده مجازی فناوری اطلاعات- www.itjoo.com
 
Similar threads
بالا