توصیه های هنگام ازدواج

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=&quot]توصیه های هنگام ازدواج[/FONT]
[FONT=&quot]۱[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]خانواده های همدیگر را محترم بدارند و طرفین خود را معتبر[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۲[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]اختلافات خود را بدانند و به آنها احترام بگذارند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۳[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]سوابق مرتبط به همدیگر را با همدیگر در میان بگذارند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۴[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]از نظر دین و آیین و کنش و منش متضاد نباشند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۵[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]از نظر شکل و شمایل برای همدیگر دلنشین باشند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۶[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]در محافل عمومی با شوخی های بی جا هتک حرمت نکنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۷[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]مسائل حقوقی خانوادگی را به غیر منتقل نکنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۸[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]با بیماری هایی که بعدا به وجود می آید یکدیگر را سرزنش نکنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۹[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]قبلا تمام آزمایش های ژنتیکی، روانی و جسمانی و مشکلات سابقه دار خانوادگی را به همدیگر گوشزد کنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱۰[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]طوری رفتار کنند که دیگران اجازه مداخله پیدا نکنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱۱[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]مسائل مهریه و نفقه و کار و تحصیل و بچه آوری و ارثیه و حق مسکن و حق طلاق را عادلانه قرار بگذارند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱۲[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]بین خود، برای روز مبادا، حَکَمی تعیین کنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱۳[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]نسبت به خواسته های جنسی و رفتارهای لازمه توافق کنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱4[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]درباره حساسیت های غیرقابل اغماض خود به توافق برسند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱5[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]مسوولیت ها و محدودیت های دوران تاهل را بازآموزی کنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱6[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]روابط خود را با خانواده های نسبی خود برای طرف بازگو کنند[/FONT][FONT=&quot].

[/FONT][FONT=&quot]۱7[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]آنچه را که بعدا احتمال وقوع می دهند حتی الامکان قبلا پیش بینی کنند و به هر جهت سیر و سلوک خود را متکاملی تعریف کنند[/FONT][FONT=&quot].
[/FONT]
[FONT=&quot]لطفا نظر یادتون نره[/FONT]
 

A N A H I T A

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیز اگه اون طرف دروغ بگه شما از کجا میخوای بفهمی؟
چه بسیارن آدمهایی که فقط با دروغ میان جلو برای اینکه دختر رو از دست ندن
اما زمانی که دختره میفهمه هر چی ضربه روحی بوده خورده.
 

میثم1919

عضو جدید
عزیز اگه اون طرف دروغ بگه شما از کجا میخوای بفهمی؟
چه بسیارن آدمهایی که فقط با دروغ میان جلو برای اینکه دختر رو از دست ندن
اما زمانی که دختره میفهمه هر چی ضربه روحی بوده خورده.

تمامشون قابل حله
همین 100 سال اولش سخته
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ممنون،خوب بود.
نمیشد اون حکمه رو شما بنویسید مرد؟
:cool:
ما که تو این دوره زمونه ز ز نداریم!:cool:
 

مدیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
علیرضا دستت درد نکنه این همه تایپ کردی زیاد ههههههههههههههه:D
مرررررررررررسی خوب بود ;)
 

فاطمه وجدانی

عضو جدید
بسم الله النور علی نور...
سلام دوستان.
واقعا مطالب مفیدی بود.خانم و آقا باید بدونن که زندگی شوخی بردار نیست.هر دو طرف باید بدونن که طرف مقابلش از بعضی از آزادی های دوران مجردیش به خاطر اون داره میگذره...پس باید جنبه داشت و ازین مورد سوء استفاده نکرد!! حداقلش من بین دوستان و همکاران و همکلاسیام دیدم که وقتی شما از بعضی از تمایلاتت میگذری که از جر و بحث های احتمالی پیش گیری کنی طرف خودشو میزنه به اون راه که انگار نه انگار که باباااا...ما از حق خودمون میگذریم که بحث نمیکنیم...و نه این که نمیتونیم برخلاف میل طرف مقابل عمل کنیم!!!اما حیف و صد حیف که بیشتر افراد اینو نمیفهمن و بدتر این که بعضیا خودشونو میزنن به نفهمی!!!!!
بقول معروف کسی که خواب هس رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش میزنه به خواب رو هرکاری کنی بیدار نمیشه!!!

إن شاءالله که همگیمون فهم و شعورمون بالا باشه تا مشمول حق الناس معنوی نشیم.

وقت و عمرتون پرخیر و برکت إنشاءالله..
یا حق.
 

shatel5000

عضو جدید
ممنون بسیار خوب بود

بنظرشما دوستان گفتن از گذشته یا اشتباهات لزومی داره یا نداره؟
آیا بنظرشما گذشته هرکس مربوط به خودشه وبعد از این چطوربودنش مهمه؟
 

natanaeal

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ممنون بسیار خوب بود

بنظرشما دوستان گفتن از گذشته یا اشتباهات لزومی داره یا نداره؟
آیا بنظرشما گذشته هرکس مربوط به خودشه وبعد از این چطوربودنش مهمه؟

نظر شخصیه من اینه که هیچوقت با سنگ محک دیگران اطرافیانمو محک نزنم

مهمتر ازهمه و نظراتشون خود منم و خدای من و هرچیزی که اون به من الهام میکنه

من همه رو با یه سنگ محک با معیار و افکار خودم در هر زمینه ای سبک سنگین میکنم چون این منم که باهام ارتباط برقرار میشه و رفتار منه که بهش تداوم میده و یا عکس

البته در کنارش یه سری معیارهای کلی که بهش عرف میگیم هم در نظر میگیرم
 

Similar threads

بالا