تغییر رشته از حرارت و سیالات به طراحی کاربردی!!!!

amir-sky

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=&quot]دوستان عزیز، من لیسانسم مکانیک حرارت و سیالات هست . میخوام برای ارشد طراحی کاربردی بخونم،خواستم بدونم که از لحاظ درسی برام مشکلی پیش نمیاد؟طراحی کاربردی بیشتر برای بچه های جامداتی خوبه،من میترسم دروس تخصصی مثل مقاومت3،مکانیک شکست مقدماتی،مقدمه بر اجزای محدود،پلاستیسیته عملی و تغییر شکل،مواد مرکب(کامپوزیتها) که بچه های جامداتی در مقطع لیسانس پاس میکنند من رو در خوندن درس و ادامه تحصیل در این رشته(طراحی کاربردی) دچار مشکل کنه،چون دقیقا همین دروس به صورت پیشرفته تر در رشته طراحی کاربردی هست،مانند دروس اجزا محدود1،مکانیک شکست،مقاومت مصالح پیشرفته،پلاستیسیته،مواد مرکب(کامپوزیت ها) و ....فرض کنین به این رشته آمدم آیا به من دروس تخصصی مثل مقاومت مصالح3 و مکانیک شکست مقدماتی و مقدمه بر اجزای محدود و پلاستیسیته در ترم اول به صورت پیش بهم میدن که من آماده شم و در طوا تحصیل از بقیه کم نیارم؟از شما بچه های جامداتی و دوستان عزیزم خواهش میکنم بیشتر برام توضیح بدین و راهنماییم کنین،خیلی میترسم.من دانشگام برای لیسانس زیاد خوب نبود.[/FONT]​
 

amir-sky

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راهنمایی

راهنمایی

تو رو خدا کمک کنیین،خیلی برام مهمه
 

ولنجک

عضو جدید
نه به مشکلی بر نمی خوری مهندس به هرحال شما دروس تخصصی این رشته از جمله مقاومتو در مقطع کارشناسی گذروندین و در دوره کارشناسی سیالات با جامدات فرق خیلی زیادی نمی کنه مهم دروس تخصصی اصلیه.
 

ghazaleh_heidari

کاربر بیش فعال
دوستان عزیز، من لیسانسم مکانیک حرارت و سیالات هست . میخوام برای ارشد طراحی کاربردی بخونم،خواستم بدونم که از لحاظ درسی برام مشکلی پیش نمیاد؟طراحی کاربردی بیشتر برای بچه های جامداتی خوبه،من میترسم دروس تخصصی مثل مقاومت3،مکانیک شکست مقدماتی،مقدمه بر اجزای محدود،پلاستیسیته عملی و تغییر شکل،مواد مرکب(کامپوزیتها) که بچه های جامداتی در مقطع لیسانس پاس میکنند من رو در خوندن درس و ادامه تحصیل در این رشته(طراحی کاربردی) دچار مشکل کنه،چون دقیقا همین دروس به صورت پیشرفته تر در رشته طراحی کاربردی هست،مانند دروس اجزا محدود1،مکانیک شکست،مقاومت مصالح پیشرفته،پلاستیسیته،مواد مرکب(کامپوزیت ها) و ....فرض کنین به این رشته آمدم آیا به من دروس تخصصی مثل مقاومت مصالح3 و مکانیک شکست مقدماتی و مقدمه بر اجزای محدود و پلاستیسیته در ترم اول به صورت پیش بهم میدن که من آماده شم و در طوا تحصیل از بقیه کم نیارم؟از شما بچه های جامداتی و دوستان عزیزم خواهش میکنم بیشتر برام توضیح بدین و راهنماییم کنین،خیلی میترسم.من دانشگام برای لیسانس زیاد خوب نبود.
سلام
ی طوری نوشتی که انگار مثلا قراره از رشته دیگه ای ک خیلی عجیب غریبه بری طراحی بخونی!!!!
بیس و اساس مهنندسی مکانیک یکی هست سیالات جامدات نداره ک عزیز!تو لیسانس سیالات باشی قطعا بعد توی کار ب اطلاعات جامداتی احتیاج پیدا میکنی خیلی زیاد و برعکس.
مشخص شدن گرایش فقط برای اینه که توی ی سری درس تخصصی قویتر بشی وگرنه ک تو هم حتما مقاومت و طراحی و... را باید توی لیسانس ب عنوان ی درس اصلی پاس کنی.
 

Similar threads

بالا