تصویر یک بچه خرس خجالتی که با دیدن دوربین غش کرد!

*vernal*

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک خرس قطبی کمروی ساکن باغ وحش مسکو زمانی که فهمید یک عکاس مشغول عکس گرفتن از آن است از خجالت روی زمین افتاد و صورت خود را با دست پوشاند.




.



به گزارش خبرگزاری مهر، وقتی یک خرس قطبی از بچگی در باغ وحش بزرگ می شود این بدان معنی است که همه روزه با فلاش دوربینهای بازدیدکنندگان مختلف روبه رو می شود و بنابراین، پدیده عکس گرفتن برای این خرس باید کاملا طبیعی باشد.

اکنون به نظر می رسد که این قانون در مورد خرس قطبی ساکن باغ وحش مسکو صادق نیست. به طوری که این خرس قطبی یکساله کمرو زمانی که دید یک عکاس مشغول عکس گرفتن است خود را روی زمین در میان برفها انداخت و صورت خود را با هر دو دست پوشاند.

بر اساس گزارش دیلی میل، "آنتون آوریانوف"، توریستی که این عکس را تهیه کرده و آن را در اینترنت گذاشته است در این خصوص اظهار داشت: "این خرس خیلی قشنگ بود.

به همین علت من سعی کردم که از آن یک عکس بگیرم اما خوشش نیامد و خود را به میان برفها انداخت.

اگر هر کس دیگری جای من بود فکر می کرد که این توله خرس خیلی بازیگوش بوده است اما من فکر می کنم که این بچه خرس قطبی خیلی خجالتی و کمرو بود.

البته من مطمئنم که وقتی به یک خرس قطبی بزرگ تبدیل شد دیگر خجالتی نخواهد ماند."
 

oli

عضو جدید
عزیزم م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م . چه نازه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه . الهی ی ی ی ی ی ی ی :love:
 

nazinaz

عضو جدید
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای.چقده ناناز بود.دوسش داشتم
 

ecmn_ec

عضو جدید
تو چیز دیگه ای بلد نیستی هر جا میرسی یه " منبع خبر " میزنی . در ضمن اگه یکم دقت میکردی منبع خبرشو میدیدی ، منبعش رو عکس هست . خبرگزاری مهر . . .
این هر جایی که میگی چند جا هست ؟
فقط به همین سوال جواب بده
 

iman99

عضو جدید
کاربر ممتاز
این هر جایی که میگی چند جا هست ؟
فقط به همین سوال جواب بده

نمونه ش تو تاپیک " یانگوم در قهوه تلخ " . تو هر جا میرسی همین سوالو میپرسی. یا مثلا " تصویری دیدنی که به عکس سال مشهور شد " . باز هم بگگگگگگگگگگگگگم . . .
 
آخرین ویرایش:

ecmn_ec

عضو جدید
نمونه ش تو تایپک " یانگوم در قهوه تلخ " . تو هر جا میرسی همین سوالو میپرسی. یا مثلا " تصویری دیدنی که به عکس سال مشهور شد " . باز هم بگگگگگگگگگگگگگم . . .
من 1900خوردی پست زدم ... توی این 1900خوردی کجا هر جارسیدم گفتم منبع ؟؟؟
شما اگه سر حرفت هستی فقط 10 مورد بیار که من چنین چیزی گفتم
اگه آوردی از همینجا به کل سایت قول میدم که از سایت برم
.
.
.
پ ن : اینم بدونید که خبر باید با منبع و لینکش گذاشته بشه نه اینکه درخواست بشه
 

nice_Alice

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
یک خرس قطبی کمروی ساکن باغ وحش مسکو زمانی که فهمید یک عکاس مشغول عکس گرفتن از آن است از خجالت روی زمین افتاد و صورت خود را با دست پوشاند.



.



به گزارش خبرگزاری مهر، وقتی یک خرس قطبی از بچگی در باغ وحش بزرگ می شود این بدان معنی است که همه روزه با فلاش دوربینهای بازدیدکنندگان مختلف روبه رو می شود و بنابراین، پدیده عکس گرفتن برای این خرس باید کاملا طبیعی باشد.​

اکنون به نظر می رسد که این قانون در مورد خرس قطبی ساکن باغ وحش مسکو صادق نیست. به طوری که این خرس قطبی یکساله کمرو زمانی که دید یک عکاس مشغول عکس گرفتن است خود را روی زمین در میان برفها انداخت و صورت خود را با هر دو دست پوشاند.​

بر اساس گزارش دیلی میل، "آنتون آوریانوف"، توریستی که این عکس را تهیه کرده و آن را در اینترنت گذاشته است در این خصوص اظهار داشت: "این خرس خیلی قشنگ بود.​

به همین علت من سعی کردم که از آن یک عکس بگیرم اما خوشش نیامد و خود را به میان برفها انداخت.​

اگر هر کس دیگری جای من بود فکر می کرد که این توله خرس خیلی بازیگوش بوده است اما من فکر می کنم که این بچه خرس قطبی خیلی خجالتی و کمرو بود.​

البته من مطمئنم که وقتی به یک خرس قطبی بزرگ تبدیل شد دیگر خجالتی نخواهد ماند."​
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقده نازه!!!:D
الهییییییییییییییییییییییییییییی نازی عزیزم فدات شم چرا گیجالت میکشی؟!!!:redface:
 

mina_p

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اوخيييييييييييييييييي چه خجالتي
 

مهندس مهدیس

عضو جدید
الهی بگردم چه نازه...
احتمالا چون آدما نسلشونو تهدید میکنن تا یک آدم دیده از ترس غش کرده بدبخت:cry:
 

Similar threads

بالا