ترفندهای ویندوز و ریجستری و ...

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
چگونه Clear Virtual Memory را در Windows XP فعال گنيم؟

به قسمت Administrative Tools در Control Panel برويد.حال به قسمت Local Security Policy برويد. در Local Policies قسمت Security Options را انتخاب كنيد. حال اين انتخاب را فعال كنيد : Shutdown: Clear Virtual Memory Pagefile
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
چگونه گزارش مشکل در Windows XP را غير فعال کنيم؟

کنترل پنل خود را باز کنيد.بر روی Performance and Maintenance کليک کنيد.سپس به قسمت System برويد.بر روی Advanced کليک کنيد.بر روی error-reporting در زير پنجره کليک کنيد.Disable error reporting را انتخاب کنيد و با قشار بر روی OK از صفحات خارج شويد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
چگونه پخش اتوماتيك CD در Windowx XP را غير فعال كنيم؟

My Computer را باز كنيد.بر روي CD Rom خود كليك كنيد و سپس Properties را انتخاب كنيد.بر روي Auto Play كليك كنيد.در Drop Down Box مي توانيد فعال يا غير فعال بودن اين ويژگي را معلوم كنيد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
چگونه Windows XP را به صورت کامل خاموش کنيم؟

به Control Panel برويد و سپس به قسمت Power Options برويد.
بر روی APM کليک کنيد و سپس Enable Advanced Power Management support.را فعال کنيد.
کامپيوتر خود را خاموش کنيد. در اين حالت کامپيوتر شما به صورت کامل خاموش می شود.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
گونه Shared Documents را در Windows XP غير فعال کنيم؟

به منوی Start برويد، سپس Run و بعد از آن بنويسيد: regedit و enter را فشار دهيد.حال به قسمت زير برويد HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/My Computer/NameSpace/DelegateFolders
حالا {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} را حذف کنيد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
رجیستر کردن برنامه ها توسط رجیستری ویندوز

ممکن است شما نیز برنامه هایی را بر روی سیستم تان نصب کرده باشید که پس از مدتی ، زمان استفاده رایگان از آنها پایان میبابد. بنابراین باید اینترنت را برای یافتن کرک آن زیر و رو کنید. اما اکنون قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید این برنامه ها را از طریق رجیستری ویندوز کرک کنید.

بدین منظور:
از منوی Start وارد محیط Run شوید و در آن عبارت regedit را تایپ کنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
حال وارد HKEY_CURRENT_USER / Software شوید و به دنبال نام برنامه مورد نظر بگردید و روی آن دوبار کلیک کنید.
حال از قسمت دیگر ، بر روی Maxusage دوبار کلیک کرده و در پنجره باز شده مقدار Value آن را به 1 تغییر دهید.

در پایان دقت کنید که:
* این ترفند ممکن است بر روی برنامه های خاصی جواب نده.
* در صورت عدم وجود Maxusage خودتان آن را ایجاد کنید.
* این ترفند مخصوص برنامه های مدت دار است نه آنهایی که حتما برای استفاده نیاز به کرک داشته باشند.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
كمتر كردن تعداد دفعات disconnect شدن

بکارگیری ترفند زیر باعث می شود ارتباط مودم هنگامی که پاسخی از ISP دریافت نمی کند , 5 ثانیه بیشتر پایدار بماند و این عمل معمولآ تعداد دفعات قطع اتصال ها (Disconnect) شما هنگام استفاده از اینترنت کاهش می دهد.

کاربران XP :
Control Panel > Phone and Modem Option > Modem > Properties > Advanced
عبارت S10=50 را روبروی Extra Seting بنویسید.
اگر Phone and Modem Option را در کنترل پنل نیافتید باید روی Switch to Classic view واقع در سمت چپ پنجره کنترل کلیک کنید.
اگر عباراتی دیگری در Extra Seting می بینید , یک "," و سپس S10=50 را وارد کنید.
کاربران ME یا 98 :
Control Panel > Modem > General > Properties > Connection > Advanced
عبارت S10=50 را روبروی Extra Seting بنویسید
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
ایجاد محدودیت زمانی برای کاربران در ویندوز xp
در اين ترفند جالب شما به عنوان سرپرست (Admin) مى توانيد براي ورود ساير كاربران به سيستم محدوديت زمانى قرار دهيد.

براى اين منظور از منوى Start گزينه Run را برگزينيد و سپس فرمان cmd را وارد كنيد تا به خط فرمان دسترسى پيدا كنيد. حالا از دستور net user استفاده مى كنيم.اين دستور اگر به تنهائى استفاده شود فهرست كاربران را نمايش مى دهد. اما ما بايستى براى ايجاد محدوديت زمانى از پارامترهاى زير همراه اين دستور بهره گيريم:

net user user-name /time:times اكنون با چند مثال به بررسى بيشتر اين موضوع مى پردازيم: - net user reza /time:M-F,08:00-17:00

در اين مثال كاربرى به نام رضا مى تواند در روزهاى دوشنبه تا جمعه (Monday to Friday)از ساعت 8 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر واردمحيط ويندوز XP شود.

- net user ali /time:M,4am-5pm;T-F,8:00-17:00 در اين مثال كاربري به نام على مى تواند دوشنبه ها از ساعت4صبح تا 5 بعدازظهر وارد محيط ويندوز XP شود.

- net user ahmad /time:all در اين مثال احمد مى تواند در هر ساعتى وارد محيط ويندوز XP شود.

دقت كنيد كه شمابا اين فرمان نمى توانيد كاربرى را پس از اتمام زمان فعاليتش از محيط ويندوز XP خارج كنيد و فقط مى توانيد براي ورود كاربران محدوديت قرار دهيد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
ورق زدن صفحات اينترنت در Explorer
اين دستور در سيستم فايل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند.شما براي ورق زدن صفحات در اينترنت، لازم نيست که حتماً از ماوس استفاده کنيد، بلکه توسط کليدهايAlt و مکان نماهاي (Cursor) چپ و راست، اين عمل بسيار آسانتر خواهد بود.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
باز کردن پنجره اي جديد در Explorer
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز9X، ME، NT و 2000 عمل مي کند. به طور معمول، اگر بخواهيد لينکي را که در يک صفحه اينترنت قرار گرفته، باز کنيد، روي آن کليک راست ماوس را فشار مي دهيد و از منوهاي آن فرمان Open in new window را انتخاب مي کنيد. ولي روش و دستور سريعتر براي اين کار وجود دارد: ابتدا کليدshift را فشار دهيد و بعد کافي است که رويLink مورد نظر، يکبار کليک کنيد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
بالا و پايين کردن سريع صفحات اينترنتي
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. براي اينکه بتوانيد صفحه اي طولاني را در اينترنت بالا و پايين کنيد، كافي است كه فقط كليد Space را فشار دهيد و براي اينكه بتوانيد دوباره به بالاي صفحه برگرديد، ابتدا کليد Shift و سپس کليدSpace را فشار دهيد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
حرکت در صفحات متعدد باز شده اينترنتي
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. شما سايت هاي متعددي را باز کرده ايد و مرتباً در بين اين صفحات در رفت و آمد هستيد. اگر شما ابتدا دکمهAlt را گرفته و سپس كليدTab را فشار دهيد، مي توانيد سايت مورد نظر خود را انتخاب کنيد. با هر بار فشار كليدTab ، در بين صفحات باز شده در حرکت خواهيد بود. اگر شما اين کليدها را رها کنيد، ويندوز، آن صفحه اي را که مارک زده شده است، باز مي کند.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
مارک زدن لغات يا پرش از روي آنها
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. با فشردن همزمان کليدهايCtrl و مکان نماهاي چپ يا راست، از روي يک لغت به سمت چپ يا راست، از روي يک لغت به سمت چپ يا راست جهش مي کنيد. اگر همزمان کليدShift را نيز فشار دهيد، با اين کار کلماتي که از روي آن پرش کرده ايد، مارک دار مي شود.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
باز کردن صفحه مشخصات يک فايل ( Properties )
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. شما مي خواهيد سريع و بدون هيچ مشکلي اطلاع حاصل کنيد که حجم يک فايل چه قدر است؟ براي اين کار شما ديگر احتياجي نداريد که ابتدا دکمه سمت راست ماوس را فشار دهيد و بعد در پايين پنجره باز شده Properties را انتخاب کنيد. راه آسانتر براي شما اين است که دو کليدAlt وEnter را همزمان با هم فشار دهيد. پس از آن، صفحه Properties باز مي شود
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
کردن به وسيله چرخ ماوس
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. كليدCtrl را فشار داده و نگه داريد و همزمان چرخ ماوس را بچرخانيد، صفحه اينترنتي خود راZoom مي کنيد اگر چرخ را به سمت بالا بچرخانيد، صفحه، کوچکتر مي شود و اگر به سمت پايين بچرخانيد، صفحه، بزرگتر مي شود . اين عملکرد در همه کاربردهايOffice و Internet Explorer قابل اجراست.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
آيكون Internet Explorer برروي صفحه اصلي کامپيوتر(desktop)
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. آيكون Internet Explorer بر روي Desktop کامپيوتر، يک اتصال و ارتباط معمولي و پيش پا افتاده نيست. بلکه يك عملکرد ويژه، شبيهWorkplace يا محيط شبکه (Network place) است. با کليک راست ماوس بر روي اين آيكون، به طور مستقيم به قسمت Properties هدايت مي شويد و از آنجا به طور مستقيم به Options Internet دسترسي خواهيد داشت.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
پر کردن فرم در اينترنت
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. شما مي توانيد درInternet Explorer (نسخه 5 به بالا) وارد منويTools و سپس Internet Options شويد. پس از آن، وارد Content شده و در آنجا توسط ورود به قسمتAuto complete قادر خواهيد بود که محتويات فرم را ذخيره کنيد. اگر بخواهيد اين فرم را پاک کنيد، پس از ورود به قسمت Auto complete، با انتخاب دستور Clear Forms قادر به انجام اين کار خواهيد بود
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
بستن پنجره جديد
اين دستور در سيستم عامل هاي ويندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل مي کند. عمل بستن پنجره جديد بدون ماوس نيز امکان پذيراست به اين ترتيب كه با فشار دادن کليدهاي Alt وF4 به صورت همزمان، مي توانيد پنجره جديد را ببنديد
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
کلیدهای میانبر برای کار با نرم افزار Winamp


کمتر کاربری است که با کامپیوتر آشنایی داشته باشد و نام نرم افزار Winamp را نشنیده باشد. این نرم افزار پر طرفدار قابلیت پخش فایلهای صوتی متعدد را دارد و از سرعت و ظاهر بالایی بهره میبرد. این نرم افزار هم دارای کلیدهای میانبر خاصی برای انجام فرمانهای اجرایی در آن میباشد. در این جا قصد داریم تا این کلیدها را به شما معرفی نماییم.

برای استفاده کافی است ، با استفاده از کیبورد ، کلیدهای زیر را در محیط برنامه Winamp اجرا کنید.
L : باز شدن پنجره Open files برای وارد کردن سریع یک فایل
Shift+L : باز شده پنجره Open folder برای وارد کردن محتویات یک پوشه
Ctrl+P : باز شدن قسمت تنظیمات برنامه یا همان Preferences
Alt+3 : مشاهده مشخصات آهنگ ( نام خواننده – آلبوم – سال و ... )
Ctrl+A : قرار گرفتن برنامه روی تمام برنامه های موجود
Ctrl+S : ذخیره کردن لیست آهنگ در سمت راست
Alt+S : رفتن سریع به قسمت Skin
Ctrl+Z : رفتن سریع به ابتدای لیست
Ctrl+B : رفتن سریع به انتهای لیست
Ctrl+J : رفتن سریع به زمان دلخواه (دقیقه و ثانیه دلخواه)
Z : رفتن به آهنگ قبلی
B : رفتن به آهنگ بعدی
X : شروع شدن آهنگ
C : توقف کوتاه آهنگ (سپس برای ادامه آهنگ از کلید X استفاده می کنیم.)
V : توقف کامل آهنگ
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
وظیفه و عملکرد کلیدهای F


ردیف بالای صفحه کلید شما را 12 کلید F اشغال کرده اند ، اما آیا تا به حال به طرز کار این کلیدها و وظیفه ای که هر یک از آنها ایفا میکنند دقت کرده اید؟ در اینجا قصد داریم تا وظیفه و عملکرد هر یک از این کلیدها را برای شما شرح دهیم.

F1 در اکثر برنامه ها از جمله خود ویندوز برای کمک رسانی (Help) به کار می رود
F2 : اگر یک فایل یا دایرکتوری را انتخاب کنید با فشردن کلید2F روی آن می توان اسم آن را عوض کرد. با زدن کلید Esc تغییرات اعمال نمی شود و با زدن کلید Enter تغییرات شما ثبت می شود
F3 پنجره ی جستجو (search) را برای شما باز می کند
F4 منوی منوی نشانی پنجره ی فعال ویندوز را به شما نشان می دهد تا بتوانید یک نشانی دیگر انتخاب کنید.
F5 اطلاعات موجود در صفحه را بازخوانی (Refresh) می کند تا از تغییرات احتمالی پس از بازکردن آن پنجره مطلع شوید.
F6 همانند کلید Tab عمل می کند و انتخاب محل های مختلف پنجره فعال را امکان پذیر می کند.
F10 منوی بالای پنجره را انتخاب می کند که می توانید با مکان نما بر روی منوها حرکت کنید. با زدن دوباره F10 یا Esc می توانید از این حالت خارج شوید.
F11 نیز پنجره را به حالت تمام صفحه (Full Screen) در می آورد. با زدن دوباره F11 هم می توانید پنجره را به حالت قبلی باز گردانید.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
كم كردن حجم عكس ارسالی همراه با ايميل در ویندوز XP و ارسال آن با Microsoft Outlook



ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد ارسال عکس همراه با ایمیل خود را دارید ، اما حجم عکس شما بسیار بالاست و طبعا ارسال و آپلود آن به همراه ایمیل وقت زیادی را از شما بگیرد. شاید بسیاری برای کاهش حجم عکسهای خود دست به دامن نرم افزارهای فشرده ساز و یا ویرایش عکس بشوند اما شما میتوانید به راحتی و از طریق خود ویندوز XP و بدون نیاز به برنامه خاصی حجم عکس مورد نظر خود را تا حد زیادی کاهش داده و آنرا به وسیله نرم افزار Microsoft Outlook ارسال نمایید.


بدین منظور:
بر روی آیکون عکس مورد نظر راست کلید کرده و در منوی باز شده ، از قسمت Send To ، گزینه Mail Recipient را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده ، بر روی دکمه OK کلیک کرده و متظر بمانید تا نرم افزار Outlook باز شود.
عکس مورد نظر شما ، به ایمیل ارسالی attach شده و ایمیل اماده ارسال است.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در نرم افزار Microsoft Word


ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید ، در هنگام تایپ متن در نرم افزار Microsoft Word از اعداد کسری یا اعداد رادیکالی و با به طور کلی از فرمول ها و اشکال های مختلف ریاضی در متن خود استفاده کنید. به صورت پیش فرض این قابلیت در نرم افزار Word غیر فعال است. با استفاده از این ترفند میتوانید این بخش را به محیط Word آورده و از امکانات بی نظیر این بخش استفاده کنید.


بدین منظور:
در ابتدا نرم افزار Word را باز کنید به منو View بروید و سپس به Toolbars بروید و Customizeرا انتخاب کنید.
در پنجره باز شده به تب Commands بروید و از قسمت Categories (سمت چپ ) Insert را به حالت انتخاب درآوردید و از سمت راست Equation Editor را انتخاب کنید ( تصویر یک رادیکال با عدد a را دارد ).
روی آن کلیک کرده و کلید موس را نگه دارید ، سپس آنرا بکشید و در جایی مناسب از نوار ابزار صفحه اصلی ، مثلا در کنار دکمه Bold رهایش کنید.
سپس رو دکمه مربوطه کلیک کرده ، از شما سوالی مبنی بر نصب آن میشود که با زدن دکمه Yes میتوانید عملیات نصب را انجام دهید و از این قابلیت استفاده کنید.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
عوض کردن رنگ فونت سایتها به سلیقه خودتان


با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد ، میتوانید اینترنت اکسپولرر را جوری تنظیم کنید ، که رنگ تمامی متون سایت هایی که مشاهده میکنید ، را به شکلی نمایش دهد که شما مورد نظرتان است. این ترفند میتواند زمانی بسیار مفید باشد که از دست رنگ فونتهای عجیب و غریب بعضی از سایت ها به تنگ آمده اید.

برای این کار:
1- اینترنت اکسپولرر را باز کنید.
2- از منوی Tools به Internet Option بروید.
3- در پنجره باز شده بر روی کلید Colors کلیک کنید.
4- تیک عبارت Use Windows colors را بردارید.
5- حال با کلیک بر روی رنگ عبارت Text و Background رنگ متن و زمینه آن را تنظیم کنید.
6- در پایان بر روی دکمه Ok کلیک کرده و خارج شوید.

لازم به ذکر است که شما از این به بعد رنگ تمامی متون سایتها را این گونه میبینید ، برای تبدیل به حالت قبل هم کافی است مراحل بالا را طی کنید و تیگ عبارت Use Windows colors را بزنید.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
يك آموزشي كليدي وبسيار مهم
يكي از دلايل كم شدن سرعت ويندوز اجراي خودكار تعدادي از نرم افزار هاي است كه بعد از نصب روي ويندوز اجرا و كارايي چنداني هم ندارند
در اين قسمت چگونگي جلوگيري از اجراي اين نرم افزار ها را توضيح مي دهم
با دقت مسير زير را دنبال كنيد.
START>>RUN
در قسمت RUN تايپ كنيد (((msconfig))) بعد باز شدن اين قسمت به زبانه ((startup)) برويد مشاهده ميكنيد كه ليست نرم افزارها
وجود دارد بسته به نياز خود هر تعداد يا تمام نرم افزارها را از startup حذف كنيد و ويندوز را restart كنيد و نتيجه كار را مشاهده كنيد.
هر گونه استفاده نا صحيح از قسمت هاي ديگر به عهده كاربر مي باشد.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
کارت خود را 90 ساعته کنید
اگه میخواید کارت اینترنت شما ۹۰ ساعته بشه همراه من باشید :
۱) ابتدا مراحل زیر را طی کنید :
Start / Setting / Contorol Panel / Windows Firewall
2) بعد از باز کردن ، زبانه Advanced رو انتخاب کنین .
3) روی گزینه Settings کلیک کنین .
4) پس از باز شدن Edit رو انتخاب کنین .
5) در کادر خالی Proxyserver 90 رو تایپ کنین و بعد ok را میزنین و خارج میشین .
توجه : باید به اینترنت وصل باشین تا بتونین این کار رو انجام بدین .
توجه : عدد 90 همون مقدار ساعت هستش که میتونین کمتر یا بیشترش کنین ولی بهتون پیشنهاد میکنم که همون 90 رو بزارین
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
50 برابر كردن سرعت دانلود:
روی desktop راست کلیک کنید
Properties\dsktop\customize desktop …\web\properties\download\ limit hard diskusges for tjis page to
عدد 500 رو به 1000 تغییر بدین
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
بک آپ از رجيستری
اینجا این طور که معلومه اکثرا ترفندهای رجیستری میذارید. اما بهتره شما قبل از اینکه تغییراتی در رجیستریتون بدین از اون رجيستري يه بك آپ (Backup) تهيه كنيد بدين صورت كه وارد رجيستري بشين واز منوي فايل، گزینه ی Export… را بزنيد ومسير مورد نظررا مشخص كرده وآن را Save كنيد . حالا روم به ديوار زد و يه تغييري تو رجيستري ايجاد كرديدو پشيمون شديد يا سيستم به هم ريخت اگه از رجيستري بك آپ تهيه كردين نگران نباشين به مسيري كه بک آپ رو save كردين برين روي بك آپ راست كليك كنين و Merge رو بزنين. که اگر بک اپ نداشته باشید ممکنه مجبور بشید ویندوزتونو عوض کنید.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
افزایش 15درصدی سرعت ویندوز Xp-امتحانش ضرر نداره
خب برای این کار باید تغییری در رجیستری ویندوز ایجاد کنیم.پس:
اول در بخش فرمان (Ran)تایپ کنید:Regedit و ok رو بزنید.
بعد در رجیستری به این قسمت برید:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Session Manager\Memory Management\PrefetchParameters
بر روی پوشه Prefetch Parametersیک بار کلیک کنید.
حالا در سمت راست ،رایت کلیک کنید و از منوی New،DWORD Value رو انتخاب کنید.
حالا این نام رو رو(دقیقا)براش قرار بدید:
EnableSuperfetch
حالا بر روی ان دوبار کلیک کنید و در قسمت value data عدد یک رو بزارید.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
اگر می خواهید MediaPlayer ليست فايل هايي كه اخيرا استفاده شده را نشان ندهد...wmp نرم افزار پخش صوت و تصوير ويندوز است كه پس از خواندن و پخش فايل ها، اساميشان را درFile ليست مي نمايد.
اگر مي خواهيد اين اسامي نمايش داده نشوند يا محل هايي كه از آن طريق فايل ها را خوانده ايد ديده نشوند به مسير رجيستري زير مراجعه نماييد: HKCU\Software\Microsoft\Mediaplayer\Preferences\Ad dToMRU(Binary)=0 مقدار صفر اين حالت را غيرفعال مي كند و مقدار 1 آنرا فعال.
 

Bahman Mehrdad

کاربر فعال
تایپ کردن به وسیله موس!
با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به کیبورد متصل به رایانه تان و تنها از طریق موس و استفاده از ویندوز XP به راحتی تایپ نمایید. این ابزار موجود در ویندوز XP ، در اصل یک کیبورد مجازی را برای شما فراهم خواهد آورد.

برای این کار کافی است از Start به Run رفته و در محیط Run دستور OSK را تایپ نمایید و Enter را بزنید.
خواهید دید که یک صفحه کلید برای شما باز خواهد شد.
برای تغییر دکمه ها هم به زبان دیگر مثل فارسی میتوانید از کلیدهای ترکیبی Alt + Shift استفاده نمایید.
 

Similar threads

بالا